havsulen Skrevet 26. mars 2004 #161 Del Skrevet 26. mars 2004 Så trist, Magnhild! Sykdom er ofte så ufattetlig urettferdig og følelsesmessig belastende for så mange flere enn akkurat den det rammer! Også må du begynne å styre med praktiske ting i tillegg, som å endre bryllupsarrangementene. :trøste: Hvis det er noe praktisk som andre kan gjøre for deg i den forbindelse (venner? forlovere?) synes jeg du skal spørre dem! Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mars 2004 #162 Del Skrevet 26. mars 2004 Også må du begynne å styre med praktiske ting i tillegg, som å endre bryllupsarrangementene. Hvis det er noe praktisk som andre kan gjøre for deg i den forbindelse (venner? forlovere?) synes jeg du skal spørre dem! Til tjenste... :bukke: Varm klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mars 2004 #163 Del Skrevet 26. mars 2004 Tenker på dere! Stor helgeklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 27. mars 2004 #164 Del Skrevet 27. mars 2004 Tenker på deg magnhild. Sender over varme klemmer. :trøste: Ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 27. mars 2004 Dere er goe alle sammen!!! Det går faktisk ganske greit. Har håp om at alt skal gå greit. Han legen som la inn pappa, mener pappa har gode odds for at operasjonen skal bli vellykket og at han har mange år igjen her hos oss. Og når en spesialist på indremedisin sier det, som samtidig er en god venn av pappa, så tror vi jo selvsagt på det... Så jeg krysser det jeg kan krysse for at alt går bra på torsdag. Men det blir nok en ganske tøff dag tenker jeg... Nå har vi vært rundt og shoppet de siste dagene. Det er visst dyrt å sørge... I går kjøpte vi nytt koffertsett. Det var kjempebillig synes jeg da. Det er tre trillekofferter og en flightbag for 698,-. Synes det var bra. Og det er bra kvalitet også. Kjøpte det på Morris og grunnen til at de solgte de billig var at de skulle endre leverandør. Så nå har jeg en stor trillekoffert til jeg skal til SYDEN (Korsika) med Erik. Skal jo ha med vognen også, så det er greit å ha en koffert som bare tar en hånd og som har plass til alt vi må ha med oss... Og i dag har vi handlet inn vårting. Blomsterjord, litt påskeliljer, litt frø og litt annet stæsj som er moro til våren... Også skal vi så paprika og rød chili! Det skal bli moro å se hvordan det går... Hadde lyst til å så agurker også, men vi får vente til vi har litt større plass tenker jeg. Jaja, nå skal jeg jobbe mer med hjemmesiden. Vil ha noe å legge ut i kveld... Vil bare dere alle!!! Jeg er så glad for at jeg har dere!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2004 #166 Del Skrevet 27. mars 2004 Å kjære Magnhild! Jeg er så fryktelig lei meg på dine vegne. Å ha en syk pappa er rett og slett grusomt vondt. Jeg føler virkelig med deg. Pappaen min ble plutselig lagt inn på sykehuset med blodpropp for snart to år siden, og det var helt jævlig. Å innse at ens foreldre også er sårbare er vondt. Heldigvis får faren din en kjapp operasjon - og som du sier så har han jo fått gode prognoser av en indremedisiner. Dette kommer til å gå bra! *god og varm klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei igjen!! TAkk for det Matahari! Det er godt med litt klemmer og tanker i alt dette... Men jeg har ikke gitt opp før etter operasjonen!! Ellers så kommer ikke hjemmesiden på nett i dag. Vi er på en windows-server og den do not support den siden vi har laget. Og jeg vil ikke ha siden på noen annen måte, så da har vi kjøpt domene til Erik. Så om en ukes tid så har vi eget domene og webplass. www.erikshule.com er url. Det dukker nok opp en side der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. mars 2004 #168 Del Skrevet 27. mars 2004 :trøste: Gleder meg til å besøke Eriks hule Har nettopp tatt ned barnas side på nett jeg nå... Er så mange raringer der ute.. Kjekt om man må ha passord for å komme inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 27. mars 2004 Tror nok at jeg skal ha den åpen jeg da... Men vi får ta det litt som det kommer... Kommer ikke til å skrive noe om hvor vi befinner oss og sånt noe... Jaja, jeg gleder meg til å kunne holde på med den. Det er kjedelig å lage side og ikke få sett den på nett. Men om 5-10 dager så har vi den oppe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 28. mars 2004 Da er det snart tid for dømming igjen. Tror kanskje jeg tjener litt penger i dag også. Det er deilig og nyttig for reisekassen min. Mangler fortsatt noen tusen i den ja... Håper bare jeg klarer å dømme inn alt... Det er i alle fall planen. Jaja, jeg ser ikke frem til kampene i dag. 7. div for damer... Jaja, noen må dømme de også. Ellers så er det kaldt i dag. Men jeg har sååå lyst til å gå på tur. Men det får vel bli i morgen i stedet. Har tre ting på planen for i morgen: *gå til biltilsynet og få meg sertifikat som er helt borte... :oops: *ringe trygdekontoret og hør eom mannen får permisjon om jeg får jobb. *plante paprika og chili. Samt litt andre blomter vi kjøpte i går. Dere får ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mars 2004 #171 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg GLEDER meg til å besøke Eriks hule Tusen takk for praten i går Er vel ikke SÅ mange som syns det er greit å diskutere barnevogner en sen lørdagskveld Lykke til med kampen da! Det går sikkert bra :enig_animasjon: Klem Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 28. mars 2004 Ondt ondt ondt i beina... Jaja, hva gjør man ikke for å spe på 770 kr tilturkassen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. mars 2004 #173 Del Skrevet 28. mars 2004 Deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. mars 2004 #174 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er sant: Det er så kjekt å ha dagbøken. Synes det er kjempekoselig å ha blitt kjent med deg og resten av gjengen her inne. Du høres litt mer positiv ut. Det var godt å lese. Tenker masse på deg. Da stoler vi på at den indremedisineren vet hva han snakker om. Alt skal ordne seg for snille mennesker (Magnhild og familien - for vi skjønner jo hvor hun har genene fra...) Planting høres koselig ut. Våren kommer. Tegn på at ting spirer og gror. Symbolikk der. :hjerter2: Skal se om jeg kan få sendt deg et bilde av Andreas til hjemmesiden til Erik. Gleder meg til den er oppe og går. Midt på natten klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #175 Del Skrevet 29. mars 2004 Deilig det = ondt i bena etter å ha løpt.. Deilig å kjenne at man har brukt muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 29. mars 2004 = ondt i bena etter å ha løpt.. Deilig å kjenne at man har brukt muskler Og enda bedre siden jeg ikke har vondt i det hele tatt i dag... Jepp, da skal jeg gjøre første ting på planen! Går tur bort til biltilsynet for å skaffe meg sertifikat. Har allerede plantet litt planter. Erik fant nemlig ut at det var så deilig å sove at han ikke våknet før kl 1030 i dag. Så jeg klager ikke på mangel på søvn nei... Når gutten sover 12 timer i strekk så er jeg fornøyd jeg... *må bare fikse meg til bildet først...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. mars 2004 #177 Del Skrevet 29. mars 2004 Er enig med Erik i at det er deilig å sove! Er enig med Eriks mamma i at det er deilig med barn som synes det er deilig å sove! Er glad for å høre indremedisinerens vurdering! Synes Magnhild er flink som ordner masse praktisk mens hun egentlig har masse følelsesmessig å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #178 Del Skrevet 29. mars 2004 Synes Magnhild er flink som ordner masse praktisk mens hun egentlig har masse følelsesmessig å tenke på! Min måte å takle ting på det... Kan ikke bare sitte hjemme og glo i veggen, da blir dagene fremover ile... Takk for hilsen Havsulen! Det var koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #179 Del Skrevet 29. mars 2004 Sett på nydelige bilder av vakre Erik igjen.. Han er så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2004 #180 Del Skrevet 29. mars 2004 Du har virkelig en nydelig gutt! .. han høres helt super ut, men det er kanskje ikke så rart når han har en sånn super mamma?? Tenker på deg, og krysser alt for at dette skal ordne seg for dere!! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå