ny dag Skrevet 30. august 2005 #1021 Del Skrevet 30. august 2005 Gratulerer med overstått bursdag! Jeg er bare en liten tur innom her og ville sende deg en hilsen. Håper du har fine dager. Masse klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. september 2005 #1022 Del Skrevet 1. september 2005 Tenker på deg! Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. september 2005 Forfatter #1023 Del Skrevet 29. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. oktober 2005 #1024 Del Skrevet 2. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 2. oktober 2005 #1025 Del Skrevet 2. oktober 2005 ← Og det var...???? Det jeg vet? BS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1026 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det var bare et lite frieri som jeg gledet meg over!!! så jeg måtte bare hoppe et sted der ikke så mange så meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 6. oktober 2005 #1027 Del Skrevet 6. oktober 2005 Innom med en liten hilsen, masse klemmer og gode tanker fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. oktober 2005 #1028 Del Skrevet 6. oktober 2005 Trodde et øyeblikk at du var blitt gravid jeg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 6. oktober 2005 #1029 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg og trodde det.... kan ikke vi ta et treff når mayamor er frisk??? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #1030 Del Skrevet 6. oktober 2005 Neineinei!! Ikke gravid nei. Til det må noe fikses først... Og det er en stund til neste ja... Jo treff er alltid morsomt!! Gi meg en lyd, jeg klarer ike være med på planlegging. Jeg har litt eksamen og slikt fremover, men skal nok klare å skvise gjengen inn en kveld!! :D Jeg har også planer om julefest på Fløyen om noen vil være med!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 6. oktober 2005 #1031 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Neineinei!! Ikke gravid nei. Til det må noe fikses først... Og det er en stund til neste ja...← :klø: Blei litt nysgjerrigpå hva som må fikses jeg..... Jo treff er alltid morsomt!! Gi meg en lyd, jeg klarer ike være med på planlegging. Jeg har litt eksamen og slikt fremover, men skal nok klare å skvise gjengen inn en kveld!! :D Jeg har også planer om julefest på Fløyen om noen vil være med!! :D ← Ja...hurra!!! Nissefest Endret 6. oktober 2005 av Ionaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #1032 Del Skrevet 6. oktober 2005 :klø: Blei litt nysgjerrigpå hva som må fikses jeg..... Ja...hurra!!! Nissefest ← Ja nå kan du lure!! Nissefest skal bli noe av ja! Håper flere vil være med også jeg da!! Og til DA må vel bizzygutten være ute av magen vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 11. oktober 2005 #1033 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Magnhild!! Lurte på en ting....Scrapper du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1034 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Magnhild!! Lurte på en ting....Scrapper du?? ← Ehhh jaaa... Litt så Hvor har du funnet meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 11. oktober 2005 #1035 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ehhh jaaa... Litt så Hvor har du funnet meg?? ← Kjente plutselig igjen avataren på et par forum du er daglig. Og et par andre ting. Dessuten er du kunde hos meg Small world you know Endret 11. oktober 2005 av Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1036 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kjente plutselig igjen avataren på et par forum du er daglig. Og et par andre ting. Dessuten er du kunde hos meg Small world you know ← Kunde også? Hmmm hvor kan det være... Nå grubler jeg. Men bra du gav lyd fra deg da, så vet jeg det i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. oktober 2005 #1037 Del Skrevet 12. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 13. oktober 2005 #1038 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann Når er det nissefest på Fløyen? Vi vil gjerne være med. Kunne jo ikke i fjor. Så håper det passer i år. Hadde vært kjekt med kg-treff. Får vel avtale en dag og håpe at flest mulige kan komme Håper vi sees om ikke så lenge. Klemmer og gode tanker herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. oktober 2005 #1039 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har også lyst å være med på nissefest... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #1040 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så morsomt at dere vil være med på nissefest! Jeg skal sette av en helg. Det blir en lørdag i desember, gjerne 10 des. Er det noen umiddelbare forfall til den helgen? Den første helgen går ikke, for da skal jeg visst feste masse... (julekonsert med koret) Hva synes dere alle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå