Hermione Skrevet 2. april 2004 #201 Del Skrevet 2. april 2004 Bra at alt gjekk fint og at operasjonen var vellykka! Er alltid skummelt når nokon ein er glad i må i narkose og opererast. Det går jo som regel heilt fint, men det er lett å tenke skumle negative tankar likevel. :-( Fohåpentligvis får du mange fleire gode år ilag med pappaen din no! God helg og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. april 2004 Forfatter #202 Del Skrevet 2. april 2004 Det går geit med pappa. Jeg har sovet godt og Erik er i supert humør i dag. Solen skinner fra BLÅ himmel og jeg har ikke så mange planer sånn egentlig. Har ikke lyst til å finne på så mye heller... Har ikke planer... Hva skal jeg finne på... Vasket jo hele huset i går. Kanskje jeg skal vaske badet i dag. Det ble ikke gjort i går... Men det er grusomt kjedelig!! Jaja, jeg får finne på noe. Sitte her kanskje. Må bare ha noe drikke!!! til alle som bryr seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. april 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 2. april 2004 Han mannen som nå er innstilt som kandidat som idrettspresident er kul. Det mannen som la inn pappa på Haukeland. Indremedisineren altså!! Så han liker vi!!! Ellers så har jeg funnet ut hva jeg skal. Tar og går bort til min søster med bordkortalternativene, samt alt utstyret jeg har, så får vi se om hun liker det. Men nå sovnet Erik da, så jeg får vente litt tenker jeg... Deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. april 2004 #204 Del Skrevet 2. april 2004 Fint å lese at du har en god dag, og at noen av bekymringene er borte! Jeg synes badet er morsomst (hvis man kan bruke det ordet...), for det er minst! Og mitt nye bad er virkelig super-minst, med minimale flyttbare ting... *drømmer om do som står ut av veggen* En drøm for gulvrengjøringen + støv samler seg jo i løpet av sekunder utenpå do... :evil: Jeg heier på indremedisineren! Jej! Kos deg hos BigSis! Sola skinner i trøndelag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #205 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Heier på indremedisineren jeg også da... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #206 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. april 2004 #207 Del Skrevet 2. april 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :) :).... .............. :) :).... :) ... :) .......... ................... :) :).... :) ... :) :) ...... ......... :) .......... :) ............................................ :) ............ :) ...:)....... :) ........... :) .......................... .......... ............ :) ........... :) :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #208 Del Skrevet 2. april 2004 Ha en god påske, Magnhild! Det var godt å lese at operasjonen gikk bra. Jeg håper du og familien din får en velfortjent pust i bakken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. april 2004 #209 Del Skrevet 2. april 2004 Hei! Er innom for å ønske deg en riktig god påske! Håper du får deg fint,og koser deg masse! Stor klem :klem2: fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2004 #210 Del Skrevet 2. april 2004 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. april 2004 #211 Del Skrevet 3. april 2004 Innom med en STOR helgeklem Resten har vi jo snakket om på msn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 3. april 2004 #212 Del Skrevet 3. april 2004 Heisann Magnhild Takk for koselige besøk inne hos meg Godt å lese at operasjonen var vellykket. Håper alt går fint i fortsettelsen også Ønsker deg en strålende fin påske Kos deg! Klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. april 2004 Forfatter #213 Del Skrevet 3. april 2004 :o Svett nå. Har sittet i mange timer med hjemmesiden, og nå er den nesten klar. Men den er på nett da, men det er noen koder som ikke virker som de skal... Håper jeg får de til å virke etter litt arbeid. Må bare komme inn i språket igjen... Lenge siden jeg tenkte html sist ja. Men dere finner den i alle fall på www.erikshule.com Kom gjerne med tips om hva som kan stå på siden og hva som bør endres... Og så skrivefeil da. Det er jeg ikke så veldig flink på. Regner med at mamma sier i fra på det feltet egentlig. Hun er lærer og veldig opptatt av sånt noe... Ellers så er pappa i bra form. Gulsoten begynner å slippe taket. De har ikke operert ut hele pankreas, men bare deler av den. Også vet vi ikke så mye mer. Men vi vet at lymfekjertlene ser bra ut og det er ikke registrert noen spredning utover det. Så det er bra sjanser for at han blir frisk igjen... Og jeg er så glad. Men i morgen reiser mannen... :cry: Skal være vekke frem til fredag. Kjipe greier, men har sagt ja til det for lenge siden. Jeg skal jo tross alt til Korsika (fornøyd nå Lillen??) og da skal han være hjemme og jobbe... Jaja, jeg får oppdatere meg litt her inne jeg. Håper alle har og får en fin helg/påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 4. april 2004 :-( Og der dro mannen... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 4. april 2004 #215 Del Skrevet 4. april 2004 Heisann magnhild Kjempekoselig med masse besøk inne hos meg :kysse: Håper du har hatt en fin søndag - selv uten mannen... Kjekt med de gode nyhetene om din far. Alt virker jo veldig bra Tenker på deg magnhild og slenger over masse påskeklemmer. Kos deg masse Ny dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2004 Forfatter #216 Del Skrevet 4. april 2004 DA var det slutt på hjemmesidelaging for i dag. Det tar mye tid, men er veldig moro!! Også har Erik sovet i hele dag. Tror han sliter med sprøyten fortsatt... Jaja, han har det ikke vondt, han er bare trøtt. I ettermiddag så var vi på besøk til venninne K og spiste vafler. Det var godt det. Også litt deilig at andre tar litt vare på Erik. OGså liker de det så veldig godt!!! :D Da er det ikke noe å klage på! Og nå sa lillesøster til K at hun kunn epasse Erik her den dagen K har bursdag. Så da har vi fått fikset barnevakt til den dagen også!! det blir bra fest!!! Jooohooo!!!! Jaja, jeg får vel legge meg jeg tenker jeg. Har ikke så veldig tro på at Erik vil sove lenge i morgen siden han sovnet før halv ni i dag. Og har sovet i hele dag omtrent. Men det skal bli deilig å ha hele sengen for seg selv!!! Må bare si en ting. Jeg satt og leste i gravideboken i min i sted. Skulle egentlig bare hente inn fødselsrapporten for å ha den på hjemmesiden. Men ble sittende å lese litt. Det var litt morsomt. Det føles som om det var i går, men likevel så lenge siden!! Savner tiden med venting og spenningen på hvem Erik egentlig var. Er litt misunnelig på ny dag som går igjennom det akkurat nå... Den forventningen tror jeg er noe av det beste med hele graviditeten!!! Jaja, det er fire år til neste gang!! (Om det går som vi vil...) Takk for hilsen ny dag; jeg følger med altså. Er nesten litt irritert fordi jeg ikke kan følge med HELE tiden. Nesten sitte på fanget for å være sikker på at jeg får med meg alt. Men det er vel sånn det er det. Håper du har en sladrevenn som git beskjed her inne når du drar og når ting skjer... Hvis ikke kommer jeg til å gå på veggene!! Helt sant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor skal det være så forb*** vanskelig å gå og legge seg da?? Jaja, jeg får lese litt da... fikk lyst til å lese Døde menn går på ski igjen, siden det skal være påskekrim på radioen. Den er kjempemorsom!! Har virkelig sansen for Knut Nærum. Ok, da skal jeg sove!! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 Forfatter #218 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg har vunnet sko på skoringen!! Jeg har vunnet sko på skoringen!! Moro moro! Det hjelper å delta masse på konkurranser ja!! Jippi!!! Hadde jeg bare husket hvilke sko jeg ønsket meg i går... Jaja, i dag skal venninne K og jeg på blomsterbutiken for å høre om priser på bårebuketter. Lille J på fem år døde tilslutt av kreften som han fikk da han var to. Synes fryktelig synd på forldrene hans nå. Klarer ikke forstå at små barn skal dø... Men nå var det greit, for han har hatt det så vondt og ille så lenge uten at legene kunne gjøre noe for han. :cry: Men trist er det!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 Forfatter #219 Del Skrevet 5. april 2004 Lurer på hva jeg skal servere i morgen... Vanskelig å finne på ting... Jeg må finne på noe godt og enkelt. Har jo ikke så mye tid siden Erik ikke er så veldig bra om dagen. Eller bra er han jo, bare litt mer kosesyk enn vanlig. Jaja, jeg finner vel på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. april 2004 #220 Del Skrevet 5. april 2004 Så flott at alt går bra med pappan din!! Og fryktelig trist med den lille på 5... :cry: Håper du får en fin påskeferie med din lille familie. Ps: så mannen din skulle bort en liten tur, min er vekke 4 uker i slengen... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå