Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Flinke, flinke Magnhild som ordner og styrer. Godt at legen fant bare fine tilstander!

De hjemmelagde kortene høres kjempefine ut. Også er det jo så koselig å få noe som er laget med omtanke! :klem:

Eriks hjemmeside søker jeg herved om å få adressen til etterhvert, altså! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eriks hjemmeside søker jeg herved om å få adressen til etterhvert, altså! :blomst:

Det skal nok ordne seg.

Er litt stolt skjønner du.

synes den blir veldig fin.

Tror kanskje den kommer på

nett på lørdag. Trenger min

kjære guru her for at det skal

kunne gå bra. (Guru=bestis K)

Så nå jobber jeg med å få inn

bilder osv og litt tekst da selvsagt...

Og nå står paien i ovnen og venter på å bli spist.

Jeg er klar for å gå, men må vel vente litt til. det blir litt lenge å vente på meta om jeg går nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig å møte deg :kyss: Ikke det minste skummelt :ler: Og ingen pinlige pauser.. Vet egentlig ikke om det var noen pauser i det hele tatt jeg :ler:

Jeg har snakket med mamma og mannen og begge er enige med deg, så da er det vel bare å krype til korset da.. Mamma sa at jeg måtte huske på at det kommer ut en liten knert som skal ha en litt sprek mamma etterhvert.. Mannen var mest litt irritert fordi han har sagt dette lenge da men.. hehe..

Klem til deg :)

Ps.. Jeg vil gjerne også se hjemmesiden altså :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig meta. Det må vi gjøre igjen en gang. Godt å høre at du har funnet ut at det er lurt å snakke med legen din... Du skal jo være frisk og rask lenge...

Ellers så tenkte jeg at jeg må sette opp en liten plan her i dag også over hva jeg må gjøre.

* ta bussen til byn for å betale legen. (glete kortet og sånt i går...)

* kanskje ta bussen til biltilsynet og få meg nytt førerkort. Hvis ikke tar jeg det i morgen. Tror det blir i morgen faktisk...

* Ringe trygdekontoret for å høre med de ang mannens permisjon om jeg får jobb.

* skrive litt flere takkekort.

* gå på butikken og kjøpe sur-søtsaus. I dag skal mannen lage middag...

* kanskje pusse litt mer på kommoden.

* ta SOOOL!!! :kul:

Har nok noe å finne på i dag også ja...

I går ble pappa innlagt og de har tatt mange prøver, men vi vet ikke noe mer om hva det er enda. Men nå er han i alle fall i trygge hender... Synes synd på pappan min jeg... :cry: :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kvamskogen er nok en god ide ja!! Ehhh, hvor lang tid tar det å kjøre dit?

Hjemmesiden din hørs ut som den blir kjempefin, gleder meg til du offentliggjør adressen :wink:

Godt å høre at pappaen din er igang med prøver og undersøkelser, krysser fingrene for at de finner problemet, og at det lar seg enkelt løse med riktig behandling og medisiner! Har full forståelse for at det er trist å ikke vite, og bare gå å vente! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Pappa er alvorlig syk...

Jeg blir nok stille en stund fremover...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal Gud ta tilbake de

snille menneskene?

Jeg skjønner ikke vitsen!!!

Hvorfor ikke gi drapsmenn og

barnemishandlere kreft?? Ikke

de som bare er snille gode mennesker!!!

De skal operere på onsdag, men det er kun livsforlengende...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Det er pappaen min joh...

Kan ikke ta han fra meg....

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!! Det var kjempe trist å lese... :cry: :cry: Håper du har god støtte rundt deg nå. Jeg er her som en nettvenninne vet du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( :-) TAkk folkens!

Det er godt å ha dere her...

Har nå snakket med pappa og hele familien har vært samlet hjemme hos foreldrene mine. De skal operere pappa på torsdag... Og hvis alt går som det skal så er han mest sannsynlig tilbake på jobb om tre-fire mnd... Så jeg ser faktisk litt optimistisk på dette oppi allt fortvilelsen. Det er virkelig dårlig gjort at vi skal gjennom akkurat samme sykdommen to ganger...

Men i morgen ringer jeg kirken og lokalet vi vil ha bryllupet i og flytter det frem... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Mayamor

:trøste: Blir lei meg på dine vegner... :klem:

Bare gi beskjed om det er noe jeg kan hjelpe med, vennen...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar pappan din. Tenker på dere i denne vanskelige tiden. Skal gi litt til kreftaksjonen jeg.. Er det på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Det er vanskelig å finne ord som kan trøste. Sannheten er vel at de ordene faktisk ikke finnes. Det var vondt å lese at pappaen din er alvorlig syk. Som du skriver er det blodig urettferdig at slikt skjer de snille menneskene.

Det er bare å si ifra om du trenger noe hjelp, trøst, hva som helst altså. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit å høre :trøste:

Det var jo ikke sånne nyheter jeg ville lese her :cry:

Husk at jeg er her for deg hvis du trenger meg, det er bare å gi en lyd vet du,vennen min :trøste:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...