Gå til innhold

Cola til middag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drakk mye brus til middag før, men nå går det stort sett i melk.

Anonym poster: 063f727d6d01584b7ee774967aa9aa51

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Her i huset brukar vi å kjøpe ei kasse med 1,5 litersflasker, og den varer til neste bursdag. Bursdagane er i februar, april, seint i mai og i oktober. :D Det er ganske enkelt fordi vi ikkje er så opptekne av brus, og så har vi ein brusmaskin som vi brukar til å lage "farris". Kva andre måtte gjere bryr eg meg ikkje om, men på same måte som eg tenker nokre tankar når eg ser ein veldig overvektig person sitte med 1,5 liter guttecola, ei skål med chips og ei skål med smågodt, så reagerer eg på familiar som bælmar brus til middagen. Men eg ville aldri finne på å kommentere det.

Gjest Pheel
Skrevet

Tar ofte en halvliter cola til middagen, hva skulle det bry folk?

Ellers drikker jeg vann, melk eller veldig svak saft (siden jeg liker det best), spiser ganske sunt og får i meg en del frukt/grønt, drikker aldri alkohol.

"Alt" er jo usunt i store mengder, så lenge en gjør ting med måte er det som regel ikke helseskadelig i seg selv. Tenk å være så trangsynt.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Alt godt: HVA er guttecola?

Vanleg cola, ikkje cola light, som er jentecola. (Dette ifølge sekstenåringen og venninnene.)

Gjest O___o
Skrevet

Vi var fore som pleide å dele én 1 1/2 l flaske Tab løpet av en helg.

Ellers drakk vi vann/melk.

Jeg skal ikke påstå at det har gjort meg til Mor-Theresa,

men det har helt klart påvirket brusvanene mine :)

Skrevet

Mengen er noe jeg nok ville reagert på (uten å la andre legge merke til det). Hadde det vært litt, type en glasscola, til hver så hadde det vært greit. Å køle på med to kjempeflasker blir litt for mye.

Selv synes jeg at cola og ketchup er to av de tingene som ødelegger/dominerer mest smak av det man spiser ellers og derfor unngår jeg det om mulig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...