Gjest _Lita_ Skrevet 10. juli 2012 #81 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Ja, hun er virkelig kjempehyggelig for tiden... Anbefaler deg, og andre, å gå inn på følgende innlegg og lese teksten først, deretter diskusjonen i kommentarfeltet mellom Elise og en HOVE-frivillig ved navn Emilie. Hove 1 Og btw., jeg har kopiert i tilfelle frøken Dukke skulle få lyst å slette kommentarene sine. Anonym poster: 8d0666e8137bb370efac2089f889f3cd OMG: Det her er helt sykt!! Det du gjør. Bah, melder meg ut. Vil ikke bli tatt for å være "noen av dere" (jf: til folk som sjikanerer og mobber andre helt uten grunn). Endret 10. juli 2012 av _Lita_
Gjest Lady Di Skrevet 11. juli 2012 #82 Skrevet 11. juli 2012 Elise er nyyydelig! (Det interessante er at det er mange nydelige jenter/kvinner fra Bergen som blogger.) Og jeg tror Elise kommer til å blogge på ny plattform senere, hun har endel å bidra med.
super-s Skrevet 11. juli 2012 #83 Skrevet 11. juli 2012 Det jeg lurer på er hvorfor folk skal gidde å bry seg om hva andre gjør hele tiden.. Som vi alltid sa på barneskolen; Pass på dæ sjøl!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå