Gå til innhold

Livingdoll og bilderedigering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før, i den såkalte "catpeople-perioden", virket hun morsom og tok ikke seg selv så høytidelig. Hun jobbet og studerte og levde et normalt liv flere av oss kan kjenne seg igjen i.

Nå skriver hun kjedelige innlegg. Bare masse bilder av dyre klær og reiser vanlige folk kan drømme om. Greit nok at det er viktig å gjøre noe gøy når man har det tøft, men jeg synes hun har blitt et dårlig forbilde. Hun overredigerer bildene sine slik at folk skal tro hun er perfekt (sikkert mange fjortiser som går rett på). Hun er utrolig lite miljøvennlig med tanke på at hun kjøper dyre klær hun bare bruker en gang. Og hun reiser ofte og langt for å "redde løver", mens hun egentlig bare ødelegger miljøet for mennesker og dyr.

Hvis hun prøver å lage kunst med å overredigere bildene sine, går det ikke særlig bra!

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studere hun nå? Hva driver hun med?

Anonym poster: ff5980e0306da61c7818734b1a7bed04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wut? Har hun vært med i Catpeople?

Anonym poster: 38d94db47676ce1770da7256d4d4923a

Hun bodde ved siden av catpeople da hun bodde i Oslo. Gå inn på bloggen hennes og søk på "catpeople". Mye morsomt!! Og en helt annen Elise :fnise:

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studere hun nå? Hva driver hun med?

Anonym poster: ff5980e0306da61c7818734b1a7bed04

Hun shopper, reiser og blogger...

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Hun shopper, reiser og blogger...

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Hun jobber litt i en klesbutikk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bodde ved siden av catpeople da hun bodde i Oslo. Gå inn på bloggen hennes og søk på "catpeople". Mye morsomt!! Og en helt annen Elise :fnise:

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Les dette for eksempel. Savner det! Og SE på bildene og ordvalget hennes i forhold til nå!!

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jobber litt i en klesbutikk og.

Ikke nå lenger tror jeg?

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! ja, det meste blir jo flawless med photoshop! hahaha :skratte: :skratte:

Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Les dette for eksempel. Savner det! Og SE på bildene og ordvalget hennes i forhold til nå!!

Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0

Haha! Cat people saken var morsom da : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva det er med toppbloggere og utdanning og andre planer. Virker som særlig utdanningsplaner ikke blir noe av... Ulrikke Lund har sagt hunhar lyst til å studere et titalls ting, alt fra filosofi til mote. I vår skrev hun skulle begynne å studere noe moterelatert og flytte til Oslo til høsten, nå skal hun ikke likevel, men skal heller reise.

Elise begynte i fjor og ta opp igjen realfag og sa hun skulle ha 6 i kjemi, men plutselig lenge før eksamen ble det stille om skolen på bloggen og hun begynte å reise i stedet. Tok tydeligvis ikke eksamener. Skjønner det ikke helt. Greit at det er vanskelig å vite hva man vil, men synes det kan virke som det er litt latskap av og til, at den ekstravagante livsstilen og tilgangen på lettjente penger og sponsorprodukter, gjør at utdannelse utsettes og utsettes og kanskje avfeies helt.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva det er med toppbloggere og utdanning og andre planer. Virker som særlig utdanningsplaner ikke blir noe av... Ulrikke Lund har sagt hunhar lyst til å studere et titalls ting, alt fra filosofi til mote. I vår skrev hun skulle begynne å studere noe moterelatert og flytte til Oslo til høsten, nå skal hun ikke likevel, men skal heller reise.

Elise begynte i fjor og ta opp igjen realfag og sa hun skulle ha 6 i kjemi, men plutselig lenge før eksamen ble det stille om skolen på bloggen og hun begynte å reise i stedet. Tok tydeligvis ikke eksamener. Skjønner det ikke helt. Greit at det er vanskelig å vite hva man vil, men synes det kan virke som det er litt latskap av og til, at den ekstravagante livsstilen og tilgangen på lettjente penger og sponsorprodukter, gjør at utdannelse utsettes og utsettes og kanskje avfeies helt.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Men de er jo fortsatt ganske unge, og så lenge de ennå syns blogg er gøy og de faktisk tjener såpass så er det jo ikke noe hastverk med å drøye litt med utdanning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er jo fortsatt ganske unge, og så lenge de ennå syns blogg er gøy og de faktisk tjener såpass så er det jo ikke noe hastverk med å drøye litt med utdanning da.

Såklart ikke, er aldri for sent å begynne å studere - eller man kan velge å ikke studere i det hele tatt, var ikke det som var poenget. Poenget er alle endringene i planene de til stadighet gjør, særlig livingdoll og ulrikke lund. Mange store ord, man setter ett ben innenfor, og så slutter man og melder seg ut igjen, og mye som aldri blir noe av. Og da lurer jeg på om det er ren og skjær latskap og bortskjemthet som følge av bloggen og alt det fører med seg. Det er jo en viss risiko for at man kan angre seg til slutt hvis man bruker bloggen som en slags hvilepute. Tenker på bloggingens negative sider.. disse to jentene er jo voksne, men tenker mer på de som vokser opp med blogging i dag.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart ikke, er aldri for sent å begynne å studere - eller man kan velge å ikke studere i det hele tatt, var ikke det som var poenget. Poenget er alle endringene i planene de til stadighet gjør, særlig livingdoll og ulrikke lund. Mange store ord, man setter ett ben innenfor, og så slutter man og melder seg ut igjen, og mye som aldri blir noe av. Og da lurer jeg på om det er ren og skjær latskap og bortskjemthet som følge av bloggen og alt det fører med seg. Det er jo en viss risiko for at man kan angre seg til slutt hvis man bruker bloggen som en slags hvilepute. Tenker på bloggingens negative sider.. disse to jentene er jo voksne, men tenker mer på de som vokser opp med blogging i dag.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Skjønte hva du mente, men jeg tenker og at det er mange mange som ombestemmer seg og endrer planer, forskjellen her er jo at de har en blogg og er "kjente". Tror ikke man nødvendigvis er lat fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror egentlig hun er veldig lei selv også. Hun skrev tidligere idag at bloggen flyttes i august og i februar legges den ned for godt.

Anonym poster: 172648440465e50493c880cc1f8c42e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dere for personer ? i hvilket fall er det rett av dere å komentere å hetse personer? kjent eller ikke. Dere er ikke bedre selv slik dere prater og rakker ned på folk. At jenta sletter ekle kommentarer kan jeg lett forstå, for slikt sårer uansett hvor sterk og selvsikker man er. Dere er noen ufyselige mennesker. Utrolig slemt og ekkelt gjort....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

leste bloggen hennes fast før, men i de siste månedene har den blitt utrolig kjedelig. Som om hun bare blogger for pengene sin skyld og bare kaster inn noen bilder av dagens innlegg og reklamelinker. Bildene er så redigerte at hun ser ut som en 16-åring, og jeg skjønner ikke vitsen med det. Særlig når hun nekter for at hun redigerer kroppen sin, hvorfor må hun og fotballfrue lyve om sånt når det er så tydelig?

F.eks. så har hun slettet alle kommentarene om at hun redigerer bilder på det lana del rey-innlegget (http://livingdoll.modette.no/2012/06/21/lana-flower-crown/#comments). Det var MANGE kommentarer og spørsmål ang. redigering på innlegget, men nå står det bare igjen kompliment-kommentarer.

Livingdoll virker egentlig ganske uærlig og detvirker som hun lett ser ned på andre. Og hun takler konstruktiv kritikk veldig dårlig, svarer på samme frekke måte som fotballfrue på sitt verste og uten grunn. Likte henne før, men har blitt ganske skeptisk.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Haha. Det var ikke èn eneste kommentar om redigering på det innlegget, jeg leste igjennom de selv kun for å sjekke om noen skulle være ekle, for det har vært mange sure folk pga noe så tåpelig som litt redigering. Bildene er nydelige, så hvem bryr seg... Sannheten er vel heller den at DU har forsøkt å kommentere noe frekt om det, og så har hun ikke latt den gå igjennom. Løgnhals. Du er SÅ mye bedre enn henne ass.

At hun redigerer kroppen sin er også noe sprøyt. Har lest bloggen hennes fra begynnelsen av og hun har alltid hatt en fantastisk kropp! Det blir litt for tydelig at du bare er en stor sjalusibombe som holder på å sprekke. Det morsomste av alt er at du kaller HENNE uærlig. Du er jo en ryktedropper herfra og hjem igjen.

Endret av yural
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst vegre meg for å ha noe som helst å gjøre med et slikt usmakelig forum, men dette blir jo som å gå forbi et mobbeoffer på åpen gate uten å gripe inn. Så ikke noen annen utvei enn å melde meg inn her kun for å ta Elise i forsvar.

Hvis dere vil kritisere Livingdolls bilderedigering så må dere jo for all del gjøre det, men hold dere på et saklig nivå. Å trekke inn hennes personlighet, drive med ryktespredning og lignende kan dere holde dere for gode for! Masse løgner ser jeg også innimellom her, og synes det er utrolig at det er lov å legge ut så mye personhets uten at den det gjelder har sjans til å forsvare seg. Jeg skal nok sende en mail til redaksjonen, for dette er rett og slett uakseptabelt!

Når det gjelder hva hun svarer leserne sine i sitt kommentarfelt, har jeg kun sett hyggelige tilbakemldinger fra henne, unntatt en gang da hun svarte på en utrolig uhyggelig kommentar. I mine øyne burde hun ikke latt kommentaren gå igjennom, og dermed hadde hun heller ikke trengt å svare. Samtidig har hun uttalt flere ganger at hun synes det er feil å slette negative kommentarer. Som eneste toppblogger har hun hatt åpent kommentarfelt (i hvert fall frem til nå, ser det ut som), og hvis dere vil lese stygge kommentarer er det bare å gå et par uker tilbake i arkivet. Jeg er helt slått til veggen av hva enkelte kan si, men hun overser dem, og svarer dem ikke. Stor respekt til henne!

Hvis hun nå har bestemt seg for å stenge for negative kommentarer så er det opp til henne! Hun er i sin fulle rett! Men det som skjer da er selvfølgelig at dere som pleier å hetse henne på bloggen hennes, lager deres egen latterlige post på noe så tragisk som Kvinneguiden.no hvor dere kan fortsette mobbingen. En ting er ihvertfall sikkert- og det er at hun er et 10000 ganger bedre menneske enn dere.

Med det sagt håper jeg Kvinneguiden sletter alle poster som omtaler enkeltpersoner negativt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

skjønner ikke hva det er med toppbloggere og utdanning og andre planer. Virker som særlig utdanningsplaner ikke blir noe av... Ulrikke Lund har sagt hunhar lyst til å studere et titalls ting, alt fra filosofi til mote. I vår skrev hun skulle begynne å studere noe moterelatert og flytte til Oslo til høsten, nå skal hun ikke likevel, men skal heller reise.

Hadde heller ikke satt meg ned på skolebenken om jeg tjente 20 - 50 tusen i måneden fra før av. Jeg tror de fleste av toppbloggerne ikke studerer før det er for sent uansett... eller rettere sagt: Når de ikke kan bruke bloggen som levebrød lenger.

Livingdoll har visstnok firma, fotballfrue har egen nettbutikk, og resten av jentene finner nok på noe de også for å utvide mulighetene. Noen av de har vist seg å være noen skarpe forretningsmennesker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette kødd?? Ja, for en forferdelig person hun må være som redigerer bildene sine! Ikke rart det blir krig i verden.

Anonym poster: f5f026a78097ec38ecd87bc2049dbe28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...