Gå til innhold

Livingdoll og bilderedigering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med bloggeren Livingdoll og over-photoshopping?? Leste alltid bloggen hennes før og syntes den var bra, men nå er jo bildene hennes så redigerte at det ser helt komisk ut! Se hvordan hun redigerer beina sine f.eks., eller ansiktet. Skjønner ikke hvorfor hun har begynt med dette, kvaliteten på bloggen hennes dras langt ned av det etter min mening. Bildene er jo av stor betydning ettersom det hun blogger om er mote og stil.

Flere som har merket dette?

Anonym poster: b2ad5bc1138c25b5fab65bc64c102ffa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger ser det ut som om hun er klippet og limt inn i bildet, på en måte..

Har sett hun har fått kommentarer på redigeringen sin, og hun har svart at det er på den måten hun liker det, så får man heller slutte å lese bloggen om man ikke liker det..

Anonym poster: 14c0b5aa78273e8399e822d105f4d85d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, men hun har kommentert flere ganger at hun liker det slik, så tviler på at det kommer til å endre seg. Men jeg tenker i blant at det er helt latterlig redigerte bilder, men jeg liker nå bloggen likevel og leser den.

Anonym poster: 6a7f34c6145fc9e2c89c95d0e8e8a836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen hennes godt, men er enig i at redigeringen er litt over the top. Men som hun sier, hun liker det slik, og da får hun bare gjøre det slik! Kan ikke si jeg bryr meg sånn innmari mye om hvordan hun redigerer så lenge bildene er greie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig egentlig, hun redigerer der hvor det ikke er estetisk eller kunstnerisk nødvendig, slik som huden på beina. Ser litt unaturlig ut når det nesten ikke er skygger eller nyanser på huden. Hun sier jo også at hun ikke redigerer annet enn kontrast og fargene og at hun ikke redigerer huden. Men man ser jo at det må være redigert.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å lese den, ser helt latterlig ut og jeg kan ikke la være å påpeke det.

Anonym poster: 5db5a786e51a0f3679b39ea546472434

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes generelt bloggen hennes har tapt seg jeg. Hun er en vakker jente med utrolig fin stil, men før var den mer.. morsom i tillegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Hva som er greia? Har ikke lest den på en stund. Men hun føler seg vel finere redigert, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg kommenterte det engang og kommentaren kom ikke gjennom :gjeiper: Var ikke krass eller frekk, bare sa noe som "Hvorfor redigerer du bildene dine, egentlig? Du er jo allerede kjempepen med flott hud..." Tror hun liker å tro at det ser naturlig ut. Det er synd hun glatter ut huden sin på hvert bilde, for jo mer man gjør jo vanskeligere blir det å slutte.

Og jeg tror ikke hun har gjort noe med ansiktet sitt, men hun lager trutmunn på omtrent hvert bilde, noe som kan se litt overdrevent ut. Men man kan jo begynne å lure på det nederste bildet på "Lana flower crown" innlegget. Kan godt hende hun redigerte det som en hyllest til Lana da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Jeg legger vanligvis ikke merke til redigering, men til og med jeg ser at hun har gjort noe med bena. Hun ser nesten ut som hun er klipt inn i bildet.

Så rart. Og leit :(

Anonym poster: 1dd4a2944497fd79f9ce12ea33a59fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hun kan få gjøre som hun vil. Men jeg synes det er synd. Det er jo en del som ikke klarer å oppfatte at hun redigerer bildene sine heftig, og en del av disse kommer dessverre til å hige etter dette totalt unaturlige utseende. Elise er en kjempepen jente, men noen ganger går hun over streken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun redigerer bildene sine så mye, hun som er så pen fra naturens side! Lurer på hva det er hun gjør med bena på noen av bildene - det ser jo ut som de er klippet inn! :/

Anonym poster: 395fec9d0159690622d76fd47fc8cecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste bloggen hennes fast før, men i de siste månedene har den blitt utrolig kjedelig. Som om hun bare blogger for pengene sin skyld og bare kaster inn noen bilder av dagens innlegg og reklamelinker. Bildene er så redigerte at hun ser ut som en 16-åring, og jeg skjønner ikke vitsen med det. Særlig når hun nekter for at hun redigerer kroppen sin, hvorfor må hun og fotballfrue lyve om sånt når det er så tydelig?

F.eks. så har hun slettet alle kommentarene om at hun redigerer bilder på det lana del rey-innlegget (http://livingdoll.modette.no/2012/06/21/lana-flower-crown/#comments). Det var MANGE kommentarer og spørsmål ang. redigering på innlegget, men nå står det bare igjen kompliment-kommentarer.

Livingdoll virker egentlig ganske uærlig og detvirker som hun lett ser ned på andre. Og hun takler konstruktiv kritikk veldig dårlig, svarer på samme frekke måte som fotballfrue på sitt verste og uten grunn. Likte henne før, men har blitt ganske skeptisk.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kanskje at hun redigerer huden sin litt for mye, man kan liksom se at hun har glatta ut huden sin på hvert bilde. Hun skrev et langt innlegg for litt siden om all kritikken hun får, blant annet om photoshopping, og der er hun ganske tydelig på at hun vet at det vises, men det er slik hun liker det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg tror hun gjør det for å passe tittelen på bloggen sin. Livingdoll liksom, det ligger i navnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje at hun redigerer huden sin litt for mye, man kan liksom se at hun har glatta ut huden sin på hvert bilde. Hun skrev et langt innlegg for litt siden om all kritikken hun får, blant annet om photoshopping, og der er hun ganske tydelig på at hun vet at det vises, men det er slik hun liker det..

Okei, så hun har begynt å innrømme det, det er jammen bra! Hun har alltid sagt at hun ikke redigerer kroppen, bare legger på et filter på hele bildet eller noe sånt.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var fast leser av bloggen hennes før, men har ikke vært inne på den på ca 1 år eller noe. Men SÅ stor forskjell da :O

Hun som er så nydelig trenger absolutt ikke dette her ... Synes jeg da :sjenert:

Men kanskje hun har fått problemhud? Kan jo skje den beste det :sukk:

Hun er uansett flott, så hun trenger ikke redigere bildene sine. Men er vel tross alt hennes smak som gjeller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Denne bloggen må jo være konstruert for å dyrke et skjørt ego. Alle kommentarene er jo som dette: "Å, herregud, så nydelig du er". Sikkert kjekt for å booste sin dårlige selvtillit.

Kjenner jeg blir skremt av utviklingen blant unge jenter. Hele selvbildet, egenverdien, selvtilliten og meningen med livet ligger i utseende, materialistiske ting, mote og overflatiske ting.

Målet til denne jenta er å se ut som en levende dukke? Høres ikke helt frisk ut, spør du meg. For øvrig ser bildene voldsomt unaturlige ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen må jo være konstruert for å dyrke et skjørt ego. Alle kommentarene er jo som dette: "Å, herregud, så nydelig du er". Sikkert kjekt for å booste sin dårlige selvtillit.

Kjenner jeg blir skremt av utviklingen blant unge jenter. Hele selvbildet, egenverdien, selvtilliten og meningen med livet ligger i utseende, materialistiske ting, mote og overflatiske ting.

Målet til denne jenta er å se ut som en levende dukke? Høres ikke helt frisk ut, spør du meg. For øvrig ser bildene voldsomt unaturlige ut.

Livingdoll er litt som fotballfrue: veldig dårlig selvbilde og trenger non-stop bekreftelser på eget utseende. Negative kommentarer og konstruktiv kritikk tåler hun ikke og svarer skikkelig bitchy, dessuten pleier hun å slette hele kommentarthreaden hvis noen klager på at hun svarte frekt.

Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...