AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #61 Skrevet 8. juli 2012 skjønner ikke hva det er med toppbloggere og utdanning og andre planer. Virker som særlig utdanningsplaner ikke blir noe av... Ulrikke Lund har sagt hunhar lyst til å studere et titalls ting, alt fra filosofi til mote. I vår skrev hun skulle begynne å studere noe moterelatert og flytte til Oslo til høsten, nå skal hun ikke likevel, men skal heller reise. Elise begynte i fjor og ta opp igjen realfag og sa hun skulle ha 6 i kjemi, men plutselig lenge før eksamen ble det stille om skolen på bloggen og hun begynte å reise i stedet. Tok tydeligvis ikke eksamener. Skjønner det ikke helt. Greit at det er vanskelig å vite hva man vil, men synes det kan virke som det er litt latskap av og til, at den ekstravagante livsstilen og tilgangen på lettjente penger og sponsorprodukter, gjør at utdannelse utsettes og utsettes og kanskje avfeies helt. Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0 Living doll har studert opera i flere år. Jeg har sett henne i avisen og på nyhetene flere ganger fordi hun ble spådd en stor operakarriere. Hun vant visstnok også flere priser og stipend for stemmen.. Men hun valgte å slutte etter operastudier i Stockholm. Dette står i svart på hvitt i bloggen hennes, så det har ingen hensikt å spekulere og skape rykter. Jeg gidder ikke diskutere videre i denne posten om hvor utrolig merkelig det er at en person virkelig har startet denne posten i det hele tatt, men det sier vel sitt når én person har behov for å hetse flere ganger som Anonym, og gi seg ut for å være forskjellige personer, som Anonym Bruker før meg påpeker... Latterliiig. Anonym poster: b56addbac468f3d6a38c64d90500b086 Anonym poster: b56addbac468f3d6a38c64d90500b086 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #62 Skrevet 8. juli 2012 Før, i den såkalte "catpeople-perioden", virket hun morsom og tok ikke seg selv så høytidelig. Hun jobbet og studerte og levde et normalt liv flere av oss kan kjenne seg igjen i. Nå skriver hun kjedelige innlegg. Bare masse bilder av dyre klær og reiser vanlige folk kan drømme om. Greit nok at det er viktig å gjøre noe gøy når man har det tøft, men jeg synes hun har blitt et dårlig forbilde. Hun overredigerer bildene sine slik at folk skal tro hun er perfekt (sikkert mange fjortiser som går rett på). Hun er utrolig lite miljøvennlig med tanke på at hun kjøper dyre klær hun bare bruker en gang. Og hun reiser ofte og langt for å "redde løver", mens hun egentlig bare ødelegger miljøet for mennesker og dyr. Hvis hun prøver å lage kunst med å overredigere bildene sine, går det ikke særlig bra! Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0 Herregud? Er hun et dårlig forbilde fordi hun jobber som frivillig? Kan tenke meg at du aldri kommer til å gjøre noe så lite egoistisk selv. Alltid like gøy når folk lar sjalusien overstyre og ALT ved et menneske blir negativt. "Hun ødelegger miljøet for mennesker og dyr". Bwahahahahahaahahahah, serr?? Og "Lite miljøvennlig fordi hun kjøper dyre klær hun kun bruker en gang". Dyre klær er ikke miljøskadelig, de lages for det meste for hånd. Dessuten er hun faktisk en av bloggerne våre som bruker tingene sine igjen og igjen. Det er nok av bloggere som aldri kan bruke det samme plagget to ganger. Jeg kan nevne i fleng, men vil helst unngå å falle ned på deres nivå. Det er billige klær som DU sikkert kjøper i massevis av, som H&M og Gina, som ødelegger naturen. Snakk ikke om ting du ikke har greie på, a. Du driter deg ut. Anonym poster: ed5bb87e48681eed086dead343d2c0e1 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #63 Skrevet 8. juli 2012 Kjære vene... Hvorfor angriper dere henne? Si meg en eneste blogger som ikke redigerer huden sin! Ulrikke Lund redigerer alltid hud på beina, inkludert knærne, og redigerer alltid ansikt og øyne. Nettenestea airbrusher all huden sin på alle bilder... Andrea Badendyck gjør det samme... Og Livingdoll. Men hvorfor bry seg? Slik som dere klager skulle man tro hun hadde satt på en ny nese eller mage.. Så lenge bloggen er bra gidder jeg ikke å henge meg sånn opp i ting! Og de virker som søte jenter alle sammen, og jeg ville sikkert gjort det samme om jeg ble pirket på for hver minste lille "feil". Kanskje de synes det er bedre å bli pirket på for å ha redigert for mye enn å få høre at du ikke har fine nok ben, negler, nese, øyne eller hva... De er bare mennesker. Slutt å syt på oppførsel som er helt normal og menneskelig! Ingen er perfekte! Anonym poster: c6762d51b6256862d6d3b760f9c038be 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #64 Skrevet 8. juli 2012 Herregud? Er hun et dårlig forbilde fordi hun jobber som frivillig? Kan tenke meg at du aldri kommer til å gjøre noe så lite egoistisk selv. Alltid like gøy når folk lar sjalusien overstyre og ALT ved et menneske blir negativt. "Hun ødelegger miljøet for mennesker og dyr". Bwahahahahahaahahahah, serr?? Og "Lite miljøvennlig fordi hun kjøper dyre klær hun kun bruker en gang". Dyre klær er ikke miljøskadelig, de lages for det meste for hånd. Dessuten er hun faktisk en av bloggerne våre som bruker tingene sine igjen og igjen. Det er nok av bloggere som aldri kan bruke det samme plagget to ganger. Jeg kan nevne i fleng, men vil helst unngå å falle ned på deres nivå. Det er billige klær som DU sikkert kjøper i massevis av, som H&M og Gina, som ødelegger naturen. Snakk ikke om ting du ikke har greie på, a. Du driter deg ut. Anonym poster: ed5bb87e48681eed086dead343d2c0e1 Nå synes jeg du vrir og vender litt på det jeg skrev. Jeg mente at hun var et dårlig forbilde mht CO2-utslipp. Det er ikke så miljøvennlig å reise så langt og ofte med fly. Heller ikke å produsere klær generelt, uansett pris. Selv er jeg veldig kritisk til produktene jeg kjøper og hvor mye jeg kjøper. Drite pleier jeg forresten å gjøre på do Anonym poster: a11456d2eed5056489261c45d371c2c0 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #65 Skrevet 8. juli 2012 Uansett om hun har redigert eller ikke, hun er helt nydelig! Vakkert hår, kjempesøt ansikt. Jeg er jente, skulle gjerne ha sett sånn ut. Anonym poster: beb887b8189a7d7a79f8cee1966f3186 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #66 Skrevet 8. juli 2012 Hva er catppl? Anonym poster: ff5980e0306da61c7818734b1a7bed04
ohlala Skrevet 8. juli 2012 #67 Skrevet 8. juli 2012 Living doll har studert opera i flere år. Jeg har sett henne i avisen og på nyhetene flere ganger fordi hun ble spådd en stor operakarriere. Hun vant visstnok også flere priser og stipend for stemmen.. Men hun valgte å slutte etter operastudier i Stockholm. Dette står i svart på hvitt i bloggen hennes, så det har ingen hensikt å spekulere og skape rykter. Anonym poster: b56addbac468f3d6a38c64d90500b086 Tja... Hun studerte vel ett år musikkvitenskap i Oslo, men strøk på eksamen (i følge svarene på en spørsmålsrunde hun hadde). Så studerte hun opera 1/2 år i Stockholm. DET står svart på hvitt på bloggen. At hun studerte opera i flere år er kanskje å overdrive? Jeg synes hun virker både pen og morsom og skulle ønske hun så det selv også i stedet for å gjemme seg bak masse sminke og redigering! 5
Reggaequeen Skrevet 8. juli 2012 #68 Skrevet 8. juli 2012 Jeg likte henne veldig godt før.. hun hadde en bra stil, og humor og det var ikke insane redigering. Nå er alt bare fake og mer fake. og det blir for fake for meg til at jeg orker å se på det. Om hun er en hyggelig person eller ei skal jeg ikke spekulere i da jeg ikke kjenner henne.. men sånn hun fremstår så er inntrykket mitt at hun ikke er spesielt snill mod folk. Utseendemessig har jeg vel heller ingen komentar, og det burde ingen av oss ha, da ingen av oss vet hvordan hun faktisk ser ut
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #69 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Hun virker høy på seg selv, med null selvinnsikt om hvordan hun oppfører seg mot andre mennesker. Da jeg har lest at det og snakke negativt om HENNE, det er IKKE greit. mens hun derimot svarer på akkuratt hvilken måte hun vil tilbake, og det er helt greit for det er ikke hets eller mobbing når det kommer fra henne. og dette har jeg sett gjentatte ganger på bloggen hennes opp igjennom åra.. også i komentarfeltet på andre blogger... Sisste eksempelet ligger jo øverst i det sisste komentarfeltet... kvinneguiden dømmer henne, noe som ikke er greit, mens hun kan dømme alle, for det er noe helt annet.. hun skjønner liksom ikke konseptet av at hat avler hat og hevn avler hevn. det er tonen og språket hun bruker når hun svarer folk som får henne til og virke lite hyggelig. hetsing og mobbing er ikke greit.. men det er greit så lenge det er HUN som står for det. Kan virke litt som hun har begynt og tro på sine egene løgner og innbillninger etter all redigeringen for sånnt ødlegger faktisk selvinnsikten til folk.. Og jeg er enig i at hetsing ikke er greit, men igjen har jeg gjort det, og igjen så har hun lagt opp til veldig mye av det mot enkelte... men noen lesere er alt for blinde til og se det, fordi de er blinde fans. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 Endret 9. juli 2012 av Bond 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #71 Skrevet 9. juli 2012 Hun virker høy på seg selv, med null selvinnsikt om hvordan hun oppfører seg mot andre mennesker. Da jeg har lest at det og snakke negativt om HENNE, det er IKKE greit. mens hun derimot svarer på akkuratt hvilken måte hun vil tilbake, og det er helt greit for det er ikke hets eller mobbing når det kommer fra henne. og dette har jeg sett gjentatte ganger på bloggen hennes opp igjennom åra.. også i komentarfeltet på andre blogger... Sisste eksempelet ligger jo øverst i det sisste komentarfeltet... kvinneguiden dømmer henne, noe som ikke er greit, mens hun kan dømme alle, for det er noe helt annet.. hun skjønner liksom ikke konseptet av at hat avler hat og hevn avler hevn. det er tonen og språket hun bruker når hun svarer folk som får henne til og virke lite hyggelig. hetsing og mobbing er ikke greit.. men det er greit så lenge det er HUN som står for det. Kan virke litt som hun har begynt og tro på sine egene løgner og innbillninger etter all redigeringen for sånnt ødlegger faktisk selvinnsikten til folk.. Og jeg er enig i at hetsing ikke er greit, men igjen har jeg gjort det, og igjen så har hun lagt opp til veldig mye av det mot enkelte... men noen lesere er alt for blinde til og se det, fordi de er blinde fans. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 Du virker sykelig opptatt av henne. Anonym poster: f5f026a78097ec38ecd87bc2049dbe28 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #73 Skrevet 9. juli 2012 Hva er catpeople a ?=D Anonym poster: ff5980e0306da61c7818734b1a7bed04
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #74 Skrevet 9. juli 2012 Utseendemessig har jeg vel heller ingen komentar, og det burde ingen av oss ha, da ingen av oss vet hvordan hun faktisk ser ut Jeg har sett henne på bussen, og kan fortelle at hun var minst like fin som på bloggen. Hun bare så litt mer ut som en vanlig dødelig, og ikke... ja, ei levende dukke Anonym poster: 6176be75a31bc4117457227a9e607bcb
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. juli 2012 #75 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har sett henne på bussen, og kan fortelle at hun var minst like fin som på bloggen. Hun bare så litt mer ut som en vanlig dødelig, og ikke... ja, ei levende dukke Anonym poster: 6176be75a31bc4117457227a9e607bcb Enig! Av en eller annen grunn virker det som om jeg hadde en LDradar en stund for jeg snublet borti henne hele tiden Hun er innmari pen! 1
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2012 #76 Skrevet 9. juli 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner samt svar til disse innleggene. Bond, mod
Reggaequeen Skrevet 9. juli 2012 #77 Skrevet 9. juli 2012 Tror dere denne threaden og alle avsløringene førte til at hun velger og stenge bloggen?
Gjest _Lita_ Skrevet 9. juli 2012 #78 Skrevet 9. juli 2012 Angående dere som mener hun svarer frekt i bloggen sin. Jeg måtte jo sjekke, og jeg syns hun virket kjempe hyggelig, jeg. Søt OG morsom er hun også. Heia livingdoll!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #79 Skrevet 10. juli 2012 Angående dere som mener hun svarer frekt i bloggen sin. Jeg måtte jo sjekke, og jeg syns hun virket kjempe hyggelig, jeg. Søt OG morsom er hun også. Heia livingdoll! Ja, hun er virkelig kjempehyggelig for tiden... Anbefaler deg, og andre, å gå inn på følgende innlegg og lese teksten først, deretter diskusjonen i kommentarfeltet mellom Elise og en HOVE-frivillig ved navn Emilie. Hove 1 Og btw., jeg har kopiert i tilfelle frøken Dukke skulle få lyst å slette kommentarene sine. Anonym poster: 8d0666e8137bb370efac2089f889f3cd 6
magimester Skrevet 10. juli 2012 #80 Skrevet 10. juli 2012 Ja, hun er virkelig kjempehyggelig for tiden... Anbefaler deg, og andre, å gå inn på følgende innlegg og lese teksten først, deretter diskusjonen i kommentarfeltet mellom Elise og en HOVE-frivillig ved navn Emilie. Hove 1 Og btw., jeg har kopiert i tilfelle frøken Dukke skulle få lyst å slette kommentarene sine. Anonym poster: 8d0666e8137bb370efac2089f889f3cd Det er ingenting frekt ved det hun skriver der. Det er en vanlig diskusjon mellom to parter som er uenige...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå