AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #22 Skrevet 5. juli 2012 Effekten hun bruker heter airbrush. Det aller beste er jo "flawless legs" innlegget. hahahah hun slettet tilogmed det ene bildet og har nå stengt for komentarer. jeg komenterte redigeringen hennes engang for noen år siden, og det var IKKE frekt. bare noe sånnt som at "det ser unaturlig ut" komentar.. etter det har hun sperret ip adressen min slik at jeg aldri har fått komentert. Hennes tid som "Bloggdronning" er snart over.. humoren er død, og ekteheten bloggen engang hadde er borte for lengesiden. Patetisk. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #23 Skrevet 5. juli 2012 Hun redigerer så mye at jeg ler hvergang jeg leser bloggen. (vet jeg kan finne meg noe annet og lese, men jenter som har verdens dårligste selvtillit og leker noe helt annet er latterlig morsomt og se på) Alle vet vel nå at hun absolutt ikke ser ut sånn som hun prøver og fremstå.. "Perfekt og flawless" aka fake. Hun takler IKKE kritikk overhodet. hun sperrer i.p adresser fra bloggen slik at du aldri får komentere igjen om du skriver noe annet en "ååå så pen du er" Og hun redigerer alle bilder. itilegg var det en annen blogger som har fått dritt av livingdoll fordi hun samenlignet seg selv med henne (og de var jævlig like) livingdoll hatet det, for hun er nemlig for perfekt til og bli sammenlignet med noen. hahaha (google it så finner du det sikkert) livingdoll svarte i komentarfeltet til denne bloggeren. Denne jenta er så usikker at jeg skjønner ikke hvorfor hun i det heletatt har en blogg.. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 4
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2012 #24 Skrevet 5. juli 2012 Livingdoll er litt som fotballfrue: veldig dårlig selvbilde og trenger non-stop bekreftelser på eget utseende. Negative kommentarer og konstruktiv kritikk tåler hun ikke og svarer skikkelig bitchy, dessuten pleier hun å slette hele kommentarthreaden hvis noen klager på at hun svarte frekt. Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0 Hun har jo slitt med depresjoner omtrent hele livet sitt. Det må jo rævkjøre selvbilde noe veldig å gå rundt å ha det slik over lengre tid. Hun er jo frisk nå etter hva hun selv påstår, men en gammel vane er vond å vende (les: når hun har begynt å redigere, kan hun ikke slutte igjen, for da stiller folk spørsmål). Hun er absolutt nydelig. Har lest bloggen hennes i flere år, og skjønner ikke hvorfor hun plutselig skiftet over til det å redigere bildene så voldsomt. Det begynte med endring av øyenfarge, nå er det huden som får gjennomgå. Hun er jo absolutt amatør, noe som ikke hjelper noe i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #25 Skrevet 5. juli 2012 norges dårligste toppblogg, mener nå jeg. Bloggen har null personlighet og ja, hun har altfor dårlig selvtillit til å burde ha en blogg, siden hun ikke tåler kritikk. Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #26 Skrevet 5. juli 2012 Hun redigerer så mye at jeg ler hvergang jeg leser bloggen. (vet jeg kan finne meg noe annet og lese, men jenter som har verdens dårligste selvtillit og leker noe helt annet er latterlig morsomt og se på) Alle vet vel nå at hun absolutt ikke ser ut sånn som hun prøver og fremstå.. "Perfekt og flawless" aka fake. Hun takler IKKE kritikk overhodet. hun sperrer i.p adresser fra bloggen slik at du aldri får komentere igjen om du skriver noe annet en "ååå så pen du er" Og hun redigerer alle bilder. itilegg var det en annen blogger som har fått dritt av livingdoll fordi hun samenlignet seg selv med henne (og de var jævlig like) livingdoll hatet det, for hun er nemlig for perfekt til og bli sammenlignet med noen. hahaha (google it så finner du det sikkert) livingdoll svarte i komentarfeltet til denne bloggeren. Denne jenta er så usikker at jeg skjønner ikke hvorfor hun i det heletatt har en blogg.. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 Her er det : http://monaho.blogg.no/1269299717_hvem_synes_du_jeg_lig.html Syns hun ligna, jeg da... Anonym poster: 38d94db47676ce1770da7256d4d4923a 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #27 Skrevet 5. juli 2012 Her er det : http://monaho.blogg.no/1269299717_hvem_synes_du_jeg_lig.html Syns hun ligna, jeg da... Anonym poster: 38d94db47676ce1770da7256d4d4923a jøsses! skjønner ikke hvorfor hun er så sårbar og redigerer så mye, synes hun ikke hun er pen nok slik hun ser ut au naturelle (gudene vet hvordan hun egentlig ser ut bak all sminken og redigeren:P) Anonym poster: fecbadc306939bf21305eeaeaf7f18e0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #28 Skrevet 6. juli 2012 Her er det : http://monaho.blogg.no/1269299717_hvem_synes_du_jeg_lig.html Syns hun ligna, jeg da... Anonym poster: 38d94db47676ce1770da7256d4d4923a Herregud! stakkars stakkrs elise hahahhaa! det må være fælt og være så usikker på seg selv OG høy på pæra samtidig! uffamei. det går vel bare ned med hele damen herifra. Utrolig flaut og lese måten hun svarer i komentarfeltet her, driter seg jo totalt ut =/ Men igjen så tror hun hele jorda går rundt for HENNE og ingen andre... ser jo bare hva hun skriver og HOVE. en festival som halve landet digger utenom Elise.. Fordi hun fikk "dårlig behandling" vedder på at hun regner med hotellservice, og få champagnen servert på sølvfat... når en 20 åringish sier hun er "for gammel" til festivaler er noe galt vetdu.. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #29 Skrevet 6. juli 2012 Haha, dette flawless legs innlegget så jeg også. Skulle reklamere for ja, "flawless legs" og masse gode produkter som gir deg dette. bena var airbrusha herifra til helvette og tilbake igjen. hahaha. skjønner godt at det ble fjernet.. bildet som står igjen er også ganske greit redigert :-p Jeg lo meg skakk da jeg leste dette innlegget og så bildene. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 6
Gjest O___o Skrevet 6. juli 2012 #30 Skrevet 6. juli 2012 Eneste som plager meg med jenta er at hun får det til å virke helt normalt å bruke en månedslønning på ett par sko eller ei veske og når hun ble " ansiktet utad " på depresjoner.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #31 Skrevet 6. juli 2012 Ja hun gokjenner KUN smiskete komentarer og lesere som sleiker henne langt oppi rassen. Det lange innlegget hun skrev om bloggprat, alle negative komenaterer eller alle som mener noe annet enn henne har hun enten slettet, eller nektet og godkjenne. samtidig spørr hun i teksten "er dere så selvhøytidelige blbalba" og langer ut om det ene og det andre, med null selvinnsikt om at hun er fake som faen selv.. ER DU SÅ SELVHØYTIDELIG ELISE? AT DU IKKE KAN GOD KJENNE EN JÆVLA NEGATIV KOMENTAR??! lol! dobbeltmoralen is STRONG in this one! Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9
Honeydew Skrevet 6. juli 2012 #32 Skrevet 6. juli 2012 Det der Flawless legs-inlegget er det morsomste på lenge. De bildene var så airbrushet at du skulle tro det var gjort på tull. Nå har hun fjernet alle unntatt ett da (det er superredigert), men hun har ikke sluppet gjennom noen kommentarer 4
Rosenrød Skrevet 6. juli 2012 #33 Skrevet 6. juli 2012 Da jeg først fant bloggen hennes for en god stund siden, syntes jeg hun skrev morsomt og var lite selvhøytidelig. Det har forandret seg nå, kan en si... 2
pinar Skrevet 6. juli 2012 #34 Skrevet 6. juli 2012 Jeg syntest hun virket som en søt jente før med bra stil og mye humor. Har sluttet å lese bloggen hennes nå og er kanskje innom en gang i blandt. Jeg syns personligheten bloggerne utstråler har mye å si for om jeg blir leser eller ikke, og Livingdoll syns jeg fremstår som en lite hyggelig person. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #35 Skrevet 6. juli 2012 Har litt inntrykk av at de store bloggerne som har holdt på en stund, etterhvert blir en karikatur av seg selv. Anonym poster: d95d21cf98f73b57c07c2b7a0c586be9 2
Gjest BabyBlue Skrevet 6. juli 2012 #36 Skrevet 6. juli 2012 Har litt inntrykk av at de store bloggerne som har holdt på en stund, etterhvert blir en karikatur av seg selv. Anonym poster: d95d21cf98f73b57c07c2b7a0c586be9 Word!
Gjest villrev Skrevet 6. juli 2012 #37 Skrevet 6. juli 2012 Jeg syntest hun virket som en søt jente før med bra stil og mye humor. Har sluttet å lese bloggen hennes nå og er kanskje innom en gang i blandt. Jeg syns personligheten bloggerne utstråler har mye å si for om jeg blir leser eller ikke, og Livingdoll syns jeg fremstår som en lite hyggelig person. Enig, hun virker ikke så hyggelig. 1
Gjest _Lita_ Skrevet 6. juli 2012 #38 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg tror hun gjør det for å passe tittelen på bloggen sin. Livingdoll liksom, det ligger i navnet. Kjedelig da... Når folk ser henne in real. Ingen kjenner henne igjen (antar hun ønsker det...?). Endret 6. juli 2012 av _Lita_
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #39 Skrevet 6. juli 2012 Herregud! stakkars stakkrs elise hahahhaa! det må være fælt og være så usikker på seg selv OG høy på pæra samtidig! uffamei. det går vel bare ned med hele damen herifra. Utrolig flaut og lese måten hun svarer i komentarfeltet her, driter seg jo totalt ut =/ Men igjen så tror hun hele jorda går rundt for HENNE og ingen andre... ser jo bare hva hun skriver og HOVE. en festival som halve landet digger utenom Elise.. Fordi hun fikk "dårlig behandling" vedder på at hun regner med hotellservice, og få champagnen servert på sølvfat... når en 20 åringish sier hun er "for gammel" til festivaler er noe galt vetdu.. Anonym poster: 43e0420e38e58e92c79cf3b40e5cdfe9 Ikke for å forsvare henne, men angående Hove så er jeg fakisk enig. Har vært på MANGE festivaler siden tenårene, og roskilde 7 år å rad. En gang på hove; aldri mer! Det er vel ingen på festival som tror at man skal få service, men vaktene osv der nede var veldig lite hyggelige. Jeg som er vant til hyggelige og superhjelpsomme roskilde-vakter ble nesten litt satt ut av hvordan vaktene oppførte seg og svarte på helt enkle spørsmål. Uansett, elsket bloggen til elise før. Spesielt catpeople-perioden. Jeg bodde rett ved siden av klubben en stund, så syntes det var veldig morsomt. Dyre klær har hu alltid kjøpt, hun sparte jo i flere måneder og nesten år for å få de. Er uansett enig i at bloggen har gått nedover, og stussa på den plutselig-altfor-overdrevne photoshoppinga hun begynte med. Hun får gjøre som hun vil, men jeg skjønner meg ikke på det. Anonym poster: 172648440465e50493c880cc1f8c42e3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #40 Skrevet 6. juli 2012 Ikke for å forsvare henne, men angående Hove så er jeg fakisk enig. Har vært på MANGE festivaler siden tenårene, og roskilde 7 år å rad. En gang på hove; aldri mer! Det er vel ingen på festival som tror at man skal få service, men vaktene osv der nede var veldig lite hyggelige. Jeg som er vant til hyggelige og superhjelpsomme roskilde-vakter ble nesten litt satt ut av hvordan vaktene oppførte seg og svarte på helt enkle spørsmål. Uansett, elsket bloggen til elise før. Spesielt catpeople-perioden. Jeg bodde rett ved siden av klubben en stund, så syntes det var veldig morsomt. Dyre klær har hu alltid kjøpt, hun sparte jo i flere måneder og nesten år for å få de. Er uansett enig i at bloggen har gått nedover, og stussa på den plutselig-altfor-overdrevne photoshoppinga hun begynte med. Hun får gjøre som hun vil, men jeg skjønner meg ikke på det. Anonym poster: 172648440465e50493c880cc1f8c42e3 Wut? Har hun vært med i Catpeople? Anonym poster: 38d94db47676ce1770da7256d4d4923a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå