makkaren Skrevet 27. juni 2012 #121 Skrevet 27. juni 2012 Synes kroppen din ser veldig bra ut! Husk, grunnen til at du har fått så mange negative svar, er at vi liker mye forskjellig. Ikke stress med å få "drømmekroppen", kroppen din er niice. Hilsen en gutt på din alder. 3
Shoggen Skrevet 27. juni 2012 #122 Skrevet 27. juni 2012 Du har en kjempefin kropp, det skal være litt former! For mye klær, men det er lett å fikse. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #123 Skrevet 27. juni 2012 Litt for mye kjøtt på kroppen for min del. Liker slankere jenter. Men for all del en helt ok kropp. Men hvorfor spørre folk om en skala fra 1 til 10? det som er viktig er hva en gutt du liker synes, ikke hva vi her inne måtte tenke. Og det er ingen som tenner kun på en kropp for personlighet spiller en STOR rolle, og du vil ikke ha sex med en pesron med fin rumpe f.eks om du ikke liker jenta rumpa sitter på. Anonym poster: e72bfa5e6e3b99565e4425686c8de3ec 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #124 Skrevet 27. juni 2012 Jeg ble i hvertfall kåt.. Anonym poster: 136beaf6558d70ae25f102896f56c940 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #125 Skrevet 27. juni 2012 Kvinnelige former, men fortsatt slank. Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 Men hun har silikon! Tynne jenter har mindre pupper. Pupper er fett. Mindre fett, mindre pupper. (Forresten så er mindre pupper også former, og synes de kan være like sexye som de på bildet) Men en så tynn jente har ikke så store pupper utten litt plastikk fantastic. Anonym poster: e72bfa5e6e3b99565e4425686c8de3ec 1
Jens Skrevet 27. juni 2012 #126 Skrevet 27. juni 2012 Fint utgangspunkt men for å være 18 år er du alt for utrent. Jeg er 40 år og syns strammheten minner litt mer om min egen og venninners kropp enn kroppen til en 18 åring. Kroppen din er fin nok nå, men uten trening vil den ikke være fin om 15 år. Så, ikke for mange kilo, kun litt for utrent.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #127 Skrevet 27. juni 2012 Utrent? Jeg trener tre ganger i uka og har lik kropp.. Anonym poster: a1ea44ca2fd57f424f91c1b26bb7ca7a 1
Jens Skrevet 27. juni 2012 #128 Skrevet 27. juni 2012 Utrent? Jeg trener tre ganger i uka og har lik kropp.. Anonym poster: a1ea44ca2fd57f424f91c1b26bb7ca7a Syns ikke man skal ha mave når man er 18 år.....Litt trening, og pølsa forsvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #130 Skrevet 27. juni 2012 Perfekt spør du meg. Kvinnelig og former <3 Anonym poster: 3913151df70c3611d647a71f6832ea75
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #131 Skrevet 27. juni 2012 Men hun har silikon! Vi menn lever et helt liv med kunstig vagina (høyrehånden) så om hun har kunstige pupper så bryr det oss heller lite. Bare hun har pupper så blir de fleste menn seg lite om hva som er i de. Anonym poster: a795b58468b696f6e2dd015e843d04e0
Gjest Søgni Skrevet 27. juni 2012 #132 Skrevet 27. juni 2012 Vi menn lever et helt liv med kunstig vagina (høyrehånden) så om hun har kunstige pupper så bryr det oss heller lite. Bare hun har pupper så blir de fleste menn seg lite om hva som er i de. Anonym poster: a795b58468b696f6e2dd015e843d04e0 For en vidunderlig logikk. Man leser det meste her inne gitt, nå også at høyrehånda er en kunstig vagina. TS: Jeg synes du har en flott kropp, og at du har all grunn til å være godt fornøyd. Jeg skjønner ikke all pirkingen i denne tråden. En ting er å foretrekke en litt annen kroppsfasong ,men at TS må forandre seg av den grunn mener jeg er beint ut feil.
Gjest norah Skrevet 27. juni 2012 #133 Skrevet 27. juni 2012 Dersom det var tilfelle så hadde jeg satt pris på at noen fortalte det. Så hadde jeg sluppet å gå rundt med falske forhåpninger. OK - men hva om et tåpelig menneske på KG forteller deg at penisen din aldri i verden kan tilfredsstille en dame? Dette er ifølge deg noe du bør få høre, sånn at du kan slippe å å rundt med falske forhåpninger - ergo, du går rundt med en innstilling om at du aldri i verden kan bety noe for en kvinne - hvertfall ikke seksuelt. Så møter du en kvinne som helt åpenbart nyter å ha sex med deg, hun sier at du er en fantastisk elsker - og hun formelig forguder det hun mener er verdens deiligste mann&dertil penis. Hvem tror du på? Jævlige folk på KG som sprer pest og kolera, eller denne kvinnen som helt åpenbart tenner på deg? 4
Gjest norah Skrevet 27. juni 2012 #134 Skrevet 27. juni 2012 Fint utgangspunkt men for å være 18 år er du alt for utrent. Jeg er 40 år og syns strammheten minner litt mer om min egen og venninners kropp enn kroppen til en 18 åring. Kroppen din er fin nok nå, men uten trening vil den ikke være fin om 15 år. Så, ikke for mange kilo, kun litt for utrent. Syns ikke man skal ha mave når man er 18 år.....Litt trening, og pølsa forsvinner. Godt eksempel på hva jeg mener med tragiske folk på KG som sprer kvalm. 40 er du hvertfall ikke - om så bør du ta en seriøs titt på refleksjonsevnene dine. Man snakker ikke sånn til unge mennesker som lurer på om kroppen deres er OK. 9
solch Skrevet 27. juni 2012 #136 Skrevet 27. juni 2012 Kjempefin kropp med fine former. Du bør være rimelig stolt av den! De som mener den kroppen her er bare middels, burde begynne å se litt flere kropper. At hun har store lår?! Jeg er mye tynnere enn jenta på bildet, men når jeg bare står i undertøy, ser lårene mine også slik ut. Og de er små. Jeg har egentlig inntrykk av at dette er det som er mer drømmekroppen til guttene. De liker faktisk ikke at jenter er alt for tynne. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #137 Skrevet 27. juni 2012 Ok, jeg har samme kroppstype som TS og er på samme alder, litt tynnere rundt lårene, men ellers ganske likt og etter å ha lest svarene i tråden, så er jeg litt forundret. Jeg trener en del, men har da heller aldri hatt som mål å få en stram kropp, men for å vedlikeholde kroppen og holde meg i form. At mange synes at TS, og dermed meg også, er tykk, får meg til å lure på hvilke kroppstype mener dere kritikere er bra? Og hvordan skal man få til det om en allerede trener? Kostholdet mitt er det ikke noe feil med heller. Spiser mye salat, bruker aldri smør, verken til brød eller steking (olje), spiser mye grønnsaker og frukt og vann. Spiser sjeldent snop eller annet med tomme kalorier. Melkeprodukter har jeg sluttet å spise. Når jeg tenker meg om, så har jeg tenkt på at jeg kanskje burde trent litt mer slik at jeg får flatere mage, ikke sixpack (syntes ikke det er pent og for mye), men vet egentlig ikke helt hvordan. Det eneste jeg vet er at sit up-øvelser ikke hjelper og at det bare er en myte at situp-øvelser skal gi flatere mage. Jeg tenker at i sommer skal jeg prøve å legge om treningen slik at jeg trener mer målbevisst, for har hatt til nå kun holde seg i form-trening, men skal legge til et mål om å få fastere kropp og mindre mage og lår. Men det er vel når man kommer i overgangsalderen at det er virkelig viktig å passe på å holde kroppen vedlike for å unngå de vanlige overgangs-fettet? Anonym poster: 553217b2bf4201e68cd1c03a22d8c744 2
Jens Skrevet 27. juni 2012 #138 Skrevet 27. juni 2012 Godt eksempel på hva jeg mener med tragiske folk på KG som sprer kvalm. 40 er du hvertfall ikke - om så bør du ta en seriøs titt på refleksjonsevnene dine. Man snakker ikke sånn til unge mennesker som lurer på om kroppen deres er OK. Så du kaller meg tragisk fordi jeg svarer på ts spørsmål og ikke bare jatter med?Alt for mange unge nå til dags er alt for slappe og spiser alt for usunt, og kommer til å ha kropper som vil forfalle etter 30 årene. Å foreslå sunn kost og trening for unge er da virkelig ikke ille???All den dullingen skjønner jeg ingen ting av. Så jeg står på mitt. Litt trening skader ingen. 5
Gjest Lara89 Skrevet 27. juni 2012 #139 Skrevet 27. juni 2012 Hun er ikke nødvendigvis utrent, men hun ser ikke trent ut.. Sålenge hun spiser sunt og trener ser jeg ikke problemet med å se sånn ut. Det er ikke alle som er anlagt til å bli helt slank, det er mange som naturlig lagrer fett på mage. Det er sånn mennesker er skapt. Enkelte lagrer fett plasser hvor det er så og si umulig å få det bort. Jeg er radmager, men har en stor rumpe. Det er der fettet mitt lagres. Noen ting kan man bare ikke gjøre noe med, for det er sånn man er skapt. Jeg synes ts skal være stolt av kroppen sin. Det er ikke mange som får så fine former. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #140 Skrevet 27. juni 2012 Ok, jeg har samme kroppstype som TS og er på samme alder, litt tynnere rundt lårene, men ellers ganske likt og etter å ha lest svarene i tråden, så er jeg litt forundret. Jeg trener en del, men har da heller aldri hatt som mål å få en stram kropp, men for å vedlikeholde kroppen og holde meg i form. At mange synes at TS, og dermed meg også, er tykk, får meg til å lure på hvilke kroppstype mener dere kritikere er bra? Og hvordan skal man få til det om en allerede trener? Kostholdet mitt er det ikke noe feil med heller. Spiser mye salat, bruker aldri smør, verken til brød eller steking (olje), spiser mye grønnsaker og frukt og vann. Spiser sjeldent snop eller annet med tomme kalorier. Melkeprodukter har jeg sluttet å spise. Når jeg tenker meg om, så har jeg tenkt på at jeg kanskje burde trent litt mer slik at jeg får flatere mage, ikke sixpack (syntes ikke det er pent og for mye), men vet egentlig ikke helt hvordan. Det eneste jeg vet er at sit up-øvelser ikke hjelper og at det bare er en myte at situp-øvelser skal gi flatere mage. Jeg tenker at i sommer skal jeg prøve å legge om treningen slik at jeg trener mer målbevisst, for har hatt til nå kun holde seg i form-trening, men skal legge til et mål om å få fastere kropp og mindre mage og lår. Men det er vel når man kommer i overgangsalderen at det er virkelig viktig å passe på å holde kroppen vedlike for å unngå de vanlige overgangs-fettet? Anonym poster: 553217b2bf4201e68cd1c03a22d8c744 Jogging og svømming, samt andre aktiviteter som får opp puls over tid, eventuelt intervalltrening skal være bra;) Anonym poster: 0f01dfcec6de21160e3c0183b76207cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå