Gå til innhold

hva synst dere gutter og jenter om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder.

Det som er tullete er først og fremst å lage en slik tråd. Selv om hun bare er 18, så er hun nok realistisk nok til å forstå at det ikke kun kommer positive kommentarer.

Alt leder ikke til spiseforstyrrelser her i verden, og å nevne at hun kanskje kunne trent litt, synes jeg ikke nødvendigvis er medvirkning alene til dårlig selvbilde.

Det jeg synes er tullete, er at så mange flipper bare noen nevner at hun kunne trent litt. Kanskje hun til og med vil det selv, og at dette var motivasjonen hun trengte?

Jeg synes TS har en fin kropp, men det hadde ikke gjort noe om hun hadde trent. Er det så ille å si?

Ja, for oss som synes dette er slik en kvinnekropp skal se ut så definitivt. Jeg er sikekr på at hun kan krysse Hardangervidda, om hun vil. Denne kroppen sier f.eks. ingenting om kondisjon. Jeg har møtt mange slange "trente" jenter som holder på å dø av andpustenhet av å gå opp tre etasjer. Ikkje bra...

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Perfekt kropp imo, veldig sexy, A+.

Anonym poster: 984e19faef566f3cfdbb7847f5657e4f

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Du vet, Hunterlady. Hun tror at alle vil ha slik kropp som henne, slik som hun voldtar post et bilde av kroppen din tråden... Trådstarter hadde helt nydelig kropp, hvorfor skulle hun trene om hun ikke allerede gjør det fra før av? Den ser jo ikke slapp ut eller noen ting, men selvøflgelig sammenlignet hunterlady den med sin egen "perfekte" kropp...

Anonym poster: 61fb43f8aadbeceae637c8e441bb7b9c

Dette synes jeg var rimelig lavmåls skrevet.

Jeg trodde jeg hadde like mye rett som alle andre til å poste i kroppstråden.

Jeg har heller aldri sagt at jeg har perfekt kropp, og jeg vet veldig godt at jeg ikke har det. Jeg er likevel stolt av den, selv om jeg ser selv at jeg godt kunne vært i fastere og bedre form. Derfor trener jeg litt innimellom.

Og hvorfor hun skulle trent? Fordi ALLE MENNESKER BØR TRENE! Vi er skapt for å være i aktivitet!

Jeg har for øvrig heller ikke sagt noe negativt om TS sin kropp, så jeg synes dette du skriver til meg er høyst ufortjent, og vitner mye mer om deg enn det gjør om meg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, for oss som synes dette er slik en kvinnekropp skal se ut så definitivt. Jeg er sikekr på at hun kan krysse Hardangervidda, om hun vil. Denne kroppen sier f.eks. ingenting om kondisjon. Jeg har møtt mange slange "trente" jenter som holder på å dø av andpustenhet av å gå opp tre etasjer. Ikkje bra...

Siste du nevner vet vi ingenting om. Vi vet ingenting om TS sin fysiske form, annet enn et bilde. Og jeg skjønner at denne treningsdebatten er temmelig dødfødt her inne på KG, da alle tydeligvis mener at man oppfordrer til spiseforstyrrelser dersom man oppfordrer unge mennesker (særlig jenter) til å trene.

Jeg synes dette vitner om ganske merkelige holdninger, da overvekt og diabetes blant unge mennesker er et stort problem. Og nei, jeg sier ikke at TS er overvektig, men hun kan bli det. Hun er bare 18, og dette er faktisk et utmerket tidspunkt og begynne å vedlikeholde kroppen sin på, dersom hun ikke allerede gjør det fra før selvsagt.

Skrevet (endret)

Du ser bra ut!

Norah, fortsett med ditt. Bevisstgjøring er nøkkelen <3

Edit: måtte gjøre om første quoten min. Hørtes jo ut som en gæmmel gris.. præhæ.. poenget er at hun ser godt ut. Enuff said!

Endret av ohm
  • Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Siste du nevner vet vi ingenting om. Vi vet ingenting om TS sin fysiske form, annet enn et bilde. Og jeg skjønner at denne treningsdebatten er temmelig dødfødt her inne på KG, da alle tydeligvis mener at man oppfordrer til spiseforstyrrelser dersom man oppfordrer unge mennesker (særlig jenter) til å trene.

Jeg synes dette vitner om ganske merkelige holdninger, da overvekt og diabetes blant unge mennesker er et stort problem. Og nei, jeg sier ikke at TS er overvektig, men hun kan bli det. Hun er bare 18, og dette er faktisk et utmerket tidspunkt og begynne å vedlikeholde kroppen sin på, dersom hun ikke allerede gjør det fra før selvsagt.

Nei, nå tolker du feil. Jeg mener alle burde være fysisk aktive og spise normalt sunt, av HELSEÅRSAKER. Ikke pulbarhetsårsaker som folk(barn) her krever.

Det jeg og ganske mange andre har kritisert er holdninger om trening for å oppnå den perfekte kropp rent estetisk.

Litt som dette livsmottoet "den dagen du ser deg selv i speilet og er fornøyd er den dagen du har tapt".

DET er jo hva disse "tren så blir du bra" tilbakemeldingene handler om. Ikke helseeffekt, diabetes, gikt eller hva.

TS er ikke i nærheten av å være i en faresone whatsoever, så jeg skjønner ikke hvorfor dette trekkes frem her?

TS sa absolutt ingenting om at hun ikke trener - og dessuten, som du jo ser utfra bilde av meg i den derre "outfit-tråden" så ser man jo tydelig at det er mulig å faktisk trene hyppig og fortsatt ikke se ut som alle bildene av perfeksjon som legges ut her.

Hadde jeg lagt ut bilde av meg selv i undertøy hadde det jo kommet et ras av tilbakemeldinger om at jeg bare måtte begynne å trene litt så ville jeg nok bli kvitt "den pølsa rundt magen fordi du jo likner på min 70år gamle tante".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For mye klær.

Ellers perfekt.

Anonym poster: bbbb51b4f1841c3024ce0cc65d7adbf0

• Liker 2
Skrevet

Nei, nå tolker du feil. Jeg mener alle burde være fysisk aktive og spise normalt sunt, av HELSEÅRSAKER. Ikke pulbarhetsårsaker som folk(barn) her krever.

Det jeg og ganske mange andre har kritisert er holdninger om trening for å oppnå den perfekte kropp rent estetisk.

Disse henger sammen. Vanskelig å trene helsa uten å trene estetikken.

Skrevet (endret)

Det er riktig at vi ikke vet noe om ts sin fysiske form. Utover at hun har det jeg anser som en virkelig bra kvinnelig figur. Sakens kjerne er at ts kan være utholdende og råsterk. Men av uforståelige grunner så er en liksom ikke trent før en har sixpack. Og unnskyld meg, men det er i små sære miljøer kvinner med sixpack foretrekkes. Denne sykelige trenden om at en må se ut som en ribbevegg for at folk skal tro en er trent er rett og slett tullete og skadelig. Derfor mitt fokus og bevisste valg om å fokusere på en helse som tåler å krysse Hardangervidda. Det er oppnåelig for alle som vil. Samtidig som en har et sunt forhold til trening. Husk at eliteidrett gir mange alvorlige helseplager.

Endret av BM2
  • Liker 4
Skrevet

Meget flott kropp, akkurat passe kjøttfull. Hadde lurt meg når som helst.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du har fine former, og misunner puppene dine litt :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Veldig feminin og flott. Jeg er litt misunnelig på de som har en kropp med former, det er liksom sånn man SKAL se ut (syns jeg).

• Liker 3
Skrevet

Du har en kjempenfin kropp du skal være stolt over!;)

• Liker 1
Skrevet

utrolig flott kropp! er akkurat slik dem skal se ut :)

Skrevet

Herregud, dette er LANGT fra det man kan kalle å være tykk!

En flott kropp! Og store lår? pffff.. skjønner ikke hva de snakker om :-)

Hilsen jente 23

Skrevet

Dette er en nydelig kropp med former. Veldig pent og i motsetning til modelltynne jenter, ser veldig sunn ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånne tråder som dette fungerer som en magnet på oss med spiseforstyrrelser.

Jeg ser trådens tema, og går inn for å sammenligne min kropp med hennes og for å lese kommentarene hun får. De negative veier selvsagt mer enn de positive (that's how it works). Jeg registrerer at mange synes hun har for stor mage. Jeg konkluderer med at min mage er mindre, men er min egentlig liten nok? Nei. Lårene hennes er visst også for store. Mine er større, noe som gir en intens trang til å spise drastisk mindre da lårflesket er det siste som forsvinner fra min kropp.

Et lite innblikk i hvordan sånne tråder påvirker oss med litt destruktivt forhold til egen kropp. Synes Norah er fornuftig. Man vet ikke hvordan personen som legger ut bilde vil reagere. Eller hvordan personer som leser tråden reagerer. Jeg får i alle fall destruktive tanker om meg selv :sjenert: Tror neppe jeg er alene.

Anonym poster: 0253649e048c91116d8eefece634b807

• Liker 8
Skrevet

Jeg er jente da, men er bifil så kan vel si at jeg synes kroppen på bildet er nydelig. Er ikke keen på disse tynne XS jentene rundt omkring. Kroppen var ikke for lite men heller ikke for mye! Akkuratt passe! -Sexy!

MVH C. :hjerte:

Skrevet

Sånne tråder som dette fungerer som en magnet på oss med spiseforstyrrelser.

Jeg ser trådens tema, og går inn for å sammenligne min kropp med hennes og for å lese kommentarene hun får. De negative veier selvsagt mer enn de positive (that's how it works). Jeg registrerer at mange synes hun har for stor mage. Jeg konkluderer med at min mage er mindre, men er min egentlig liten nok? Nei. Lårene hennes er visst også for store. Mine er større, noe som gir en intens trang til å spise drastisk mindre da lårflesket er det siste som forsvinner fra min kropp.

Et lite innblikk i hvordan sånne tråder påvirker oss med litt destruktivt forhold til egen kropp. Synes Norah er fornuftig. Man vet ikke hvordan personen som legger ut bilde vil reagere. Eller hvordan personer som leser tråden reagerer. Jeg får i alle fall destruktive tanker om meg selv :sjenert: Tror neppe jeg er alene.

Anonym poster: 0253649e048c91116d8eefece634b807

Du er slettens ei alene, jeg kan si jeg er et par KG mere enn henne på bildet, litt større hofter, mage og lår. Men ikke bry deg! jeg vedder på du er kjempe nydelig!:) Dem som liker bedre tynne jenter enn litt større med god personlighet, sier bare litt om dem. Selvsagt er det pent med tynne jenter som kan gå i stramme topper osv, misunner jo dem.. Men prøver heller å tenke at det er MANGE som liker kurver osv der ute:)

Kjæresten min elsker feks min store rumpe, lår og hofter! Og det betyr ikke at fordeom han liker det, er han stygg:)

Men ikke la andre dra deg ned :) You're beautiful as you are made!

MVH C. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...