AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Anonym poster: 2cd01f27cee86d336eeb329a38ae3844 Anonym poster: 2cd01f27cee86d336eeb329a38ae3844 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Er det din? Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Fin midje, ok mage, litt store lår- helt grei Fint undertøy da, og håret ser bra ut! Anonym poster: 0f01dfcec6de21160e3c0183b76207cd 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Flott kvinnekropp! Anonym poster: e44fa3fbba20488f3a95f59fdded0683 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Fine pupper. Litt for mye kjøtt etter min smak. Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 10
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 7/10 Dette er en meget streng skala der tieren nærmest er uopnålig og der 3 og 4 regnes som gjennomsnittlige. Bilder fra siden ville kan være behjelpelige til å vise formene bedre. Fin var den uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 7/10 Det synes jeg er snilt. Jeg gir 5/10. Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 12
Gjest Fiolett Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 Synes det er en flott kropp! Hadde ikke kunnet falle meg inn å kalle den tjukk.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #12 Skrevet 26. juni 2012 Synes det er en flott kropp! Hadde ikke kunnet falle meg inn å kalle den tjukk. Ikke jeg heller, tjukk er ikke relevant her. Litt mye kjøtt som en annen nevnte, og som jeg mente litt kraftige lår- trenger ikke være negativt eller positivt. Bare fakta Anonym poster: 0f01dfcec6de21160e3c0183b76207cd 1
LilleMy84 Skrevet 26. juni 2012 #13 Skrevet 26. juni 2012 Jeg hadde vært ekstremt fornøyd om jeg hadde en slik flott kropp! 17
KaDust Skrevet 26. juni 2012 #14 Skrevet 26. juni 2012 Fin den, men personlig foretrekker jeg litt slankere. 11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #15 Skrevet 26. juni 2012 9/10 Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 2
kråkefjas Skrevet 26. juni 2012 #16 Skrevet 26. juni 2012 Det synes jeg er snilt. Jeg gir 5/10. Enig. 5/10. Et par kilo ned rundt mage og lår så snuser den på 6ern. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #17 Skrevet 26. juni 2012 9/10 Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2 Synes ts sin er finere. Likte ikke formen på den kroppen 7
Eliisa Skrevet 26. juni 2012 #18 Skrevet 26. juni 2012 Synes den var råfin Jeg elsker hofter, midje og lår.. kort sagt, kvinnlige former! Skjønner ikke helt at idealet er at man helst ikke skal ha det. 10
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #19 Skrevet 26. juni 2012 En helt ok gjennomsnittlig normal kropp, en liten antydning til "ridebukselår" men ellers ikke noe å utsette på. + For fine pupper (vet ikke hvor mye pushup hjelp du har her). Ingen er perfekte. Anonym poster: 4744aba55166c21248121ecd2e519ce4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #20 Skrevet 26. juni 2012 Flott kropp da. Synes du skal være stolt av den :-). Til syvende og sist, så er det vel hvem man er sammen med som er det som teller. At man matcher og at den andre liker deg for hvem du er. Men uansett tror jeg at den du er sammen med eller kommer til å bli sammen med kan være stolt :-). Anonym poster: 208160b320cf58ed7f69543b48e6a327
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå