Gå til innhold

hva synst dere gutter og jenter om denne kroppen?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 2cd01f27cee86d336eeb329a38ae3844

Anonym poster: 2cd01f27cee86d336eeb329a38ae3844

post-37809-0-12007300-1340716958_thumb.j

  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normal..

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det din?

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fin midje, ok mage, litt store lår- helt grei ;) Fint undertøy da, og håret ser bra ut!

Anonym poster: 0f01dfcec6de21160e3c0183b76207cd

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flott kvinnekropp!

Anonym poster: e44fa3fbba20488f3a95f59fdded0683

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fine pupper. Litt for mye kjøtt etter min smak.

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

  • Liker 10
Gjest Herr Heftig
Skrevet

7/10

Dette er en meget streng skala der tieren nærmest er uopnålig og der 3 og 4 regnes som gjennomsnittlige.

Bilder fra siden ville kan være behjelpelige til å vise formene bedre.

Fin var den uansett.

Skrevet

Synes den er fin :)

AnonymBruker
Skrevet

7/10

Det synes jeg er snilt. Jeg gir 5/10.

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

  • Liker 12
Gjest Fiolett
Skrevet

Synes det er en flott kropp! Hadde ikke kunnet falle meg inn å kalle den tjukk.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en flott kropp! Hadde ikke kunnet falle meg inn å kalle den tjukk.

Ikke jeg heller, tjukk er ikke relevant her. Litt mye kjøtt som en annen nevnte, og som jeg mente litt kraftige lår- trenger ikke være negativt eller positivt. Bare fakta :)

Anonym poster: 0f01dfcec6de21160e3c0183b76207cd

  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært ekstremt fornøyd om jeg hadde en slik flott kropp!

  • Liker 17
Skrevet

Fin den, men personlig foretrekker jeg litt slankere.

  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

9/10

Body-vs-Face.jpg

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

  • Liker 2
Skrevet

Det synes jeg er snilt. Jeg gir 5/10.

Enig. 5/10. Et par kilo ned rundt mage og lår så snuser den på 6ern.

  • Liker 1
Skrevet

9/10

Body-vs-Face.jpg

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

Synes ts sin er finere. Likte ikke formen på den kroppen

  • Liker 7
Skrevet

Synes den var råfin :)

Jeg elsker hofter, midje og lår.. kort sagt, kvinnlige former! Skjønner ikke helt at idealet er at man helst ikke skal ha det.

  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

En helt ok gjennomsnittlig normal kropp, en liten antydning til "ridebukselår" men ellers ikke noe å utsette på. + For fine pupper (vet ikke hvor mye pushup hjelp du har her). Ingen er perfekte.

Anonym poster: 4744aba55166c21248121ecd2e519ce4

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott kropp da. Synes du skal være stolt av den :-).

Til syvende og sist, så er det vel hvem man er sammen med som er det som teller. At man matcher og at den andre liker deg for hvem du er. Men uansett tror jeg at den du er sammen med eller kommer til å bli sammen med kan være stolt :-).

Anonym poster: 208160b320cf58ed7f69543b48e6a327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...