Gå til innhold

hva synst dere gutter og jenter om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun lurer vel oppriktig på hva folk synes om kroppen! Ser ikke noe galt med det. Ikke alle har et realistisk bilde av sin egen kropp, og da skader det ikke å spørre andre hva de synes.

Fra venner og bekjente får man gjerne ikke ærlige svar, så å spørre på et forum som dette er mye bedre. Jeg har svart 100% ærlig. Kjempeflotte pupper, litt mye kjøtt ellers. 5/10 med potensiale til å stige til 7/10 i løpet av noen måneder.

Anonym poster: d5bc4cb09333a855b935bd14389ed4d2

Jeg kan forstå higet etter å høre andres ærlige mening, men jeg tror at for mange tråder av denne sorten bidrar til KGs noe uheldige kroppsfokusering som mange reagerer negativt på. Man kan noen ganger få følelsen av at kropper ikke er fine før de er såkalt perfekte, og det er en litt skummel tankegang å ha.

Det har du rett i.

Men når jeg ser noe vakkert vil jeg gjerne kommentere det. Synes hun hadde en praktfull kropp med flotte proporsjoner. Ikke finn på å følge rådene til noen av gutta lenger oppe, for både magen og låra er helt perfekte slik jeg ser det.

Ser den. Svaret mitt var ikke egentlig rettet mot noen enkeltbrukere i tråden, heller et lite hjertesukk til kroppshysteriet som råder på forumet (og på blogger!).

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå higet etter å høre andres ærlige mening, men jeg tror at for mange tråder av denne sorten bidrar til KGs noe uheldige kroppsfokusering som mange reagerer negativt på.

Jeg ser ikke på kroppsfokusering som negativt. Kropp er ikke alt, men det er viktig å ha en flott kropp som man trives med. Og hvis man har mål om å skaffe seg kjæreste så er det jo slik at menn synes kropp er viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Når får vi se rumpa da? :)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg ser ikke på kroppsfokusering som negativt. Kropp er ikke alt, men det er viktig å ha en flott kropp som man trives med. Og hvis man har mål om å skaffe seg kjæreste så er det jo slik at menn synes kropp er viktig.

Er virkelig kroppen det viktigste?

Kroppen min har aldri sett så markert og veltrent ut, men jeg vil allikevel ikke påstå jeg er så mye lykkeligere pga. dette. Hverken mer eller mindre. Treningen er det som gir meg noe. Ikke at jeg så og si har sixpack.

Tror det er viktigere at man har det bra med seg selv uavhengig kropp. Om man vil ha sykt fin kropp, så får det komme i annen rekke i såfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig kropp. Litt utrent. Spør man, får man et ærlig svar tilbake.

Anonym poster: 5e530301de89aef33aa9c2528b826eba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er virkelig kroppen det viktigste?

Nei, men kropp er viktig :) Synes jeg i hvert fall. Og mange andre menn.

Gjest norah
Skrevet

Veldig sexy :rodmer:

Likte spesielt midjen - men altså, alt var jo virkelig flott.

Signerer Tonje! sitt innlegg på slutten her 100%.

Man ser liksom aldri noen søke råd etter å bli mer reflekterte eller innsiktsfulle, alt som betyr noe er om mange på internett synes man er vakker. Det er noe innmari platt over det hele.

Og det er utrolig kvalmt med denne karaktersettingen av andre menneskers kropp, uansett hvor mye de ber om det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Veldig sexy :rodmer:

Likte spesielt midjen - men altså, alt var jo virkelig flott.

Signerer Tonje! sitt innlegg på slutten her 100%.

Man ser liksom aldri noen søke råd etter å bli mer reflekterte eller innsiktsfulle, alt som betyr noe er om mange på internett synes man er vakker. Det er noe innmari platt over det hele.

Og det er utrolig kvalmt med denne karaktersettingen av andre menneskers kropp, uansett hvor mye de ber om det.

Det er ikke kvalmt. Jeg gir 5/10 til kroppen hennes, ikke til personen! Jesus...

5/10 er ganske bra, men ikke "veldig sexy".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig sexy, norah

09_esti-ginzburg_16.jpg

• Liker 4
Gjest norah
Skrevet

Eh.....oppegående menn(og ja, mange av de ser også meget flotte ut selv) er ikke så sykelig opptatt av kropp som gutta og småjentene på KG er.

De synes mer enn det syke idealet her inne er vakkert og tiltrekkende. Og de setter pris på hjernekapasitet og et stort hjerte.

På KG er det ikke viktig å ha en kropp man selv trives med og synes er flott, det er viktig å ha en kropp som de med syke holdninger synes er perfekt nok til at man er verdt noe som helst.

Forkastelig er hva det er.

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Synes dog du har på deg litt for mye klær.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eh.....oppegående menn(og ja, mange av de ser også meget flotte ut selv) er ikke så sykelig opptatt av kropp som gutta og småjentene på KG er.

De synes mer enn det syke idealet her inne er vakkert og tiltrekkende. Og de setter pris på hjernekapasitet og et stort hjerte.

Jeg setter pris på alt sammen :) Hjelper ikke med fin kropp og hjernekapasiteten er lav og personen er en drittsekk. Hjelper ikke med bra personlighet og intelligens om jeg ikke tenner på kroppen.

• Liker 2
Gjest norah
Skrevet

Ja, hun var også veldig sexy rent kroppslig.

Betyr det at jeg ikke kan finne andre kroppstyper tilsvarende sexy?

Jeg liker mange type menn og kvinner - og har ingen standardmål jeg følger.

Jeg synes Carla Gugino og Kate WInslet er noe av det mest sexy å oppdrive denne planeten, men har jo ikke et krav til at alle andre kvinner må se ut som de to for å være tiltrekkende.

Jeg synes også Michael Fassbender er livsfarlig sexy, men han er både blondere og slankere enn hva jeg vanligvis faller for.

Ikke alle av oss har så spesifikke krav, vettu :)

Skrevet

09_esti-ginzburg_16.jpg

Photoshop!!!!!!!! For slank med former er ikke mulig har jeg lært her på KG

• Liker 3
Gjest norah
Skrevet

Jeg setter pris på alt sammen :) Hjelper ikke med fin kropp og hjernekapasiteten er lav og personen er en drittsekk. Hjelper ikke med bra personlighet og intelligens om jeg ikke tenner på kroppen.

Neinei, vi er jo enige om det.

Jeg tenner jo selv ikke på menn eller kvinner som er anorektiske, eller veier 150 kg. Jeg gjør ikke det. Ikke klarer jeg tenne på bole-menn heller.

Men asså....jeg tenker at om noen oppriktig synes at TS sin kropp trenger perfeksjonering for å være tiltrekkende så ha de er problem inni hodet sitt, og da er det disse vedkommende som trenger å endre seg, ikke TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Photoshop!!!!!!!! For slank med former er ikke mulig har jeg lært her på KG

lol

AnonymBruker
Skrevet
jeg tenker at om noen oppriktig synes at TS sin kropp trenger perfeksjonering for å være tiltrekkende så ha de er problem inni hodet sitt

Nei, det vil jeg ikke si.

Jeg synes den er moderat tiltrekkende, og hadde lett pult TS dersom resten stemte. Men hvis noen synes at hun ikke er tiltrekkende overhodet, så vil jeg ikke stemple dem som syke i hodet. Smaken er som baken.

• Liker 1
Skrevet

AB #50. Personlig synes jeg TS var mye mer sexy enn hun på bildet du la ved :)

Mange pene jenter her til lands, det er helt sikkert.

• Liker 2
Gjest villrev
Skrevet

Synes den var fin! og er enig med Tonje om pirkingen på detaljer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...