fionel Skrevet 27. juli 2012 #61 Del Skrevet 27. juli 2012 Gratulerer såååå mye MY84 !!!!!!! Aaahhh sååå spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 27. juli 2012 #62 Del Skrevet 27. juli 2012 GRATULERER!!! :D Da har vi kanskje termin ca på samme tid??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 27. juli 2012 Tusen takk, dere!! Her er bildet av testen. Er helt sjokkert ennå jeg! Og veldig glad, spent og takknemlig! Ellers føler jeg meg bra, kjenner at det "skjer noe" nede i magen uten at det er vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 27. juli 2012 #64 Del Skrevet 27. juli 2012 Er ikke engang tvil, den der er positiv ja!!! Igjen, gratulerer. Du er veldig heldig. Nyyyyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 27. juli 2012 GRATULERER!!! :D Da har vi kanskje termin ca på samme tid??? TAKK!!! Jeg sjekka på terminkalkulator.no og da kom det opp 5. april på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 27. juli 2012 Er ikke engang tvil, den der er positiv ja!!! Igjen, gratulerer. Du er veldig heldig. Nyyyyt. Takk, kjære deg! Snart er det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 27. juli 2012 #67 Del Skrevet 27. juli 2012 6. april her!! :-) Så gøy!!! Krysser fingrene for oss begge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. juli 2012 #68 Del Skrevet 27. juli 2012 Åååh.. så heldig ja!! Unner deg spiren <3 må h*n feste seg som bare det! Du har altså ikke kjent noe mer symptom som ømme bryst eller forandring i utflod? For da skimter jeg også håp på positiv test om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) 6. april her!! :-) Så gøy!!! Krysser fingrene for oss begge!!! Så moro!! Måtte begge spirene klamre seg fast!! Åååh.. så heldig ja!! Unner deg spiren <3 må h*n feste seg som bare det! Du har altså ikke kjent noe mer symptom som ømme bryst eller forandring i utflod? For da skimter jeg også håp på positiv test om en uke Jeg har ikke merket noe forskjell på de tingene du nevner nei! Derfor var jeg litt skeptisk til at det kunne være noe på gang. Merket ingenting en uke før faktisk, først nå de siste dagene at jeg har hatt litt mens-liknende smerter, oppblåst mage og litt stikninger! Jeg krysser fingrene for deg!! Endret 27. juli 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papillon85 Skrevet 27. juli 2012 #70 Del Skrevet 27. juli 2012 Ååååå, gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 27. juli 2012 Ååååå, gratulerer så mye!!! Tuuusen takk!! Spent på å høre resultatet når du skal teste også, krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. juli 2012 #72 Del Skrevet 27. juli 2012 Hehe, takk håper for alle sin del at det blir positiv test hos alle denne pp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 27. juli 2012 Hehe, takk håper for alle sin del at det blir positiv test hos alle denne pp!! Det håper jeg også!! ---------------------------------------- Jeg reiser snart til Hellas, og har søkt litt rundt etter info om reising under graviditet. Skjønner at jeg må være ekstra forsiktig med hva jeg spiser for å unngå toxoplasmose. Uvaskede grønnsaker og dårlig stekt/kokt kjøtt er fy fy! Blir kanskje ingen gresk salat på meg da. I stad kom det en katt inn i hagen vår, og glad i dyr som jeg er måtte jeg selvfølgelig klappe den. Så kom jeg plutselig på dette med toxoplasmose, uææææ! Måtte inn og vaske henda. Heldigvis er det katteavføring som er mest farlig og ikke katten i seg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 28. juli 2012 #74 Del Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer!!! :) Da har vi termin nesten samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #75 Del Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer!!! :) Da har vi termin nesten samtidig! Takk!! ja jeg ligger vel bare et par uker etter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 30. juli 2012 Vi startet ferien vår med hyttetur med noen venner, det var kjempehyggelig. De venter også barn, og derfor var det litt fristende å fortelle dem om at vi også er gravide! Men det er jo aaalt for tidlig, så vi lot det være. Er koselig å ha en hemmelighet for oss selv også. For å unngå spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk alkohol kjøpte jeg en flaske alkoholfri cider på polet og helte det over i en vanlig vinflaske. Den hadde akkurat samme farge som hvitvin, men hadde bittelitt kullsyre..Heldigvis tror jeg ingen fattet mistanke. Idag er jeg 5 uker på vei! Kjenner veldig godt at det jobbes nede i livmoren, har kjent strekking og murring konstant hele helga. Er litt "hoven" nederst i magen også, nesten så jeg har fått en liten gravidmage allerede! Andre symptomer jeg merker er hyppig vannlating, hvit utflod og at jeg blir veldig bråsulten. Føler meg veldig bra og håper jeg slipper unna kvalme! I morgen bærer det avgårde til Hellas for en uke i sola! Ha en fin uke alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. august 2012 #77 Del Skrevet 1. august 2012 God ferie!!! Kos deg sammen med spiren og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papillon85 Skrevet 2. august 2012 #78 Del Skrevet 2. august 2012 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. august 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 7. august 2012 Da er jeg tilbake, litt brunere og stappfull av vitamin D! Men det er utrolig deilig å være hjemme, begynte faktisk å bli litt vel varmt på slutten der, ca 38 grader ifølge en kelner jeg spurte...puh! På sånne dager er det ikke annet å gjøre enn å ligge i skyggen og bade. Jeg og kjæresten har kost oss masse og slappet veldig godt av. Har vært litt bekymret for for å spise noe jeg ikke burde med tanke på graviditeten, men håper og tror det har gått bra. Har egentlig ikke merket stort til den lille i magen i ferien, bortsett fra den sedvanlige oppblåstheten. Men idag har jeg faktisk vært litt småkvalm og uggen i perioder, og jeg tar det som et godt tegn! Det er vanskelig å fatte at jeg virkelig er gravid når jeg har så lite symptomer, så er nesten ålreit å kjenne noe! Nå er jeg 6 uker på vei, og hjertet til den lille skal allerede ha begynt å slå....helt utrolig. Nå har jeg tenkt til å fordype meg i alt mulig jeg finner av info om graviditet, tenker ikke på stort annet om dagen!! Vurderer å flytte dagboken min over i graviditetsdagbøkene, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 7. august 2012 #80 Del Skrevet 7. august 2012 Velkommen tilbake!! Du har vært savnet skal du vite ! Godt å høre at dere har kost dere og slappet av i ferien men hørte en smule for varmt ut. Alikevel, ferie og sommer + sol er jo herlig i en liten periode til tross for at det kan føles for varmt. Får gå høsten og vinteren i møte med varme minner fra sommeren 2012 Unner deg spiren i magen, og er så glad på dine vegne Tror du må be en moderator om å flytte dagboken din bare opprett ett nytt emne som sier: "Ønsker å flytte dagboken min" eller noe, så ser di det og flytter dagboken din for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå