Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Aaw, dere er så heldige. Er så glad på deres vegne, og er veldig spennende og følge dere :)

Må si jeg gleder meg til det blir min tur! Har sååå dårlig tålmodighet!! :ler:

Hvilken pp klaffet det egentlig for deg My84 og Nyx88 ??

Pp4 her nå...........staying strong :fnise:

Du er flink som trener My84 ! Jeg har vært så "stresset" med mye arbeid og ting sisste tiden, at jeg finner verken energi til trening eller noe som helst egentlig.. Huff, får suge til meg litt av din inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er innom titt og ofte for å lese hva du skriver :-) Er så greit å ha en som er ca like langt på vei å følge med på :-) Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier om symptomer; jeg kjent også mest i starten, nå merker jeg fint lite, jeg har ikke vært kvalm, og buksene begynner å stramme.....fordi jeg er oppblåst :) Jeg skal også på UL om 3 uker :D Spennende :D

Koselig at du er innom! :) Så morsomt at vi er ca like langt og har så like symptomer! :) Er skikkelig spennende dette her ja!! Har du vært hos legen ennå?

Aaw, dere er så heldige. Er så glad på deres vegne, og er veldig spennende og følge dere :)

Må si jeg gleder meg til det blir min tur! Har sååå dårlig tålmodighet!! :ler:

Hvilken pp klaffet det egentlig for deg My84 og Nyx88 ??

Pp4 her nå...........staying strong :fnise:

Du er flink som trener My84 ! Jeg har vært så "stresset" med mye arbeid og ting sisste tiden, at jeg finner verken energi til trening eller noe som helst egentlig.. Huff, får suge til meg litt av din inspirasjon :)

For meg klaffet det i pp1! Hadde aldri trodd jeg skulle være så heldig! :) Snart er det din tur roseduft, hang in there!! :jepp:

Grunnen til at jeg er så flink til å trene er at jeg har venninner som drar meg med. :fnise: Har lett for å la være ellers. Men man får jo så god samvittighet av å ha trent, og så kan man spise masse!! :hoho:

Nå skal jeg på styrketrening, sjelden jeg trener to dager på rad men tror ikke det blir så mye resten av uka! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hos legen ennå. Skal til legen når jeg er 11+2 :) Når skal du til legen? Jeg er veldig sulten om dagen, og spiser akkurat det jeg har lyst på, så det er nok ikke bare oppblåsthet som gjør buksene stramme :fnise:

Her klaffet det i pp2! Vi skulle egentlig ikke prøve før august, men det ble en liten tyvstart på oss, så det føles ut som den satt på første forsøk :) Jeg var forberedt på flere mnd med prøving, for jeg har i tillegg svært ustabil syklus, men det hadde tydeligvis ikke noe å si. Min mor ble også lett gravid, så kan være jeg har arvet det fra henne! Du må bare holde ut, det blir nok din tur også snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt legetime ennå, men tenkte å ringe i morgen og høre når jeg skal komme. ;)

Jeg spiser også ganske mye, og med oppblåstheten i tillegg er det et under at jeg kan bruke de samme buksene ennå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det med deg? Tenk at du er 9+4 allerede da! :overrasket: Tiden går fort!

:klemmer:

Hei hei! :hoppe:

Alt bra her! Deilig med helg!! :Nikke: Og formen er veldig bra! Ja, tenk at jeg er 9+4 allerede! :overrasket: Det har gått fort, samtidig som jeg syns det går sakte. Er nok fordi jeg gleder meg sånn til å komme til 12 uker. ;)

Hvordan er det med deg, spent på testing i morgen?? :smilorange: Krysser fingre og tær for deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alle har hatt en fin helg foreløpig, det har jeg! :) På fredag trente jeg og slappet av i sofaen med Norske talenter og So you think you can dance, var på familiebesøk og grillfest hos venner i går, og i dag er det fiksing i leilighet og hage som står for tur. Jeg tror forøvrig at de fleste vennene våre skjønner at vi har noe på gang nå. ;) En kamerat av meg som venter barn med kjæresten sin tok flasken min med cider og titta på den, og gliste stort når han så at den var alkoholfri. :gjeiper: Jeg måtte jo prøve å holde maska, men det var ikke så lett når han senere spurte "Når skal du ha baby da??" :hoho: Jeg rodde meg unna så godt det gikk, men det hjalp ikke så mye tror jeg. Men nå kan vi jo snart gjøre det offentlig!! :hoppendeglad:

Idag er jeg 9+6, og jeg tenkte å by på et magebilde! :)

post-46875-0-19478800-1346592104_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! En liten dult på magen;-) det er så deilig når det begynner å vises litt, blir liksom mye mer virkelig. Nå ble jeg inspirert til å ta et magebilde, jeg g;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hatt tendens til en liten dult på magen tidligere, men nå er den der hele tiden og også om morgenen. ;) Gleder meg til å få enda litt mer tydelig gravidmage. Ja, ta magebilde du også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg :smilorange:

Syns det var godt å lese om en som ikke har så mange symptomer. Har ganske få, jeg også, og syns nesten det er litt skummelt siden alle snakker om alle symptomene de har hver og en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, velkommen Miraaa! :) Ja, det kan være litt skummelt når alle prater om symptomene sine og man selv knapt merker noe. Jeg merker faktisk enda mindre nå enn i starten, men tenker at jeg bare skal være glad for det. Det er ihvertfall deilig å slippe kvalme! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg :smilorange:

Syns det var godt å lese om en som ikke har så mange symptomer. Har ganske få, jeg også, og syns nesten det er litt skummelt siden alle snakker om alle symptomene de har hver og en uke.

Velkommen i sprek-og-opplagt-uten-særlige-symptomer-selv-om-vi-er-gravide-klubben! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt time hos legen og tidlig ultralyd! :) Skal til legen når jeg er 11+4 og ul når jeg er 12+2. Ville gjerne hatt time hos legen tidligere men fikk ikke det. Syns nesten det var litt sent men det spiller vel kanskje ikke så stor rolle.

Symptomene mine er ganske like fortsatt, bortsett fra at jeg har blitt trøttere. :sovne: Ellers er det oppblåsthet, enorm sultfølelse og litt ømme pupper som gjelder fortsatt!

På tide å oppdatere denne her igjen nå:

Unnfangelsen finner sted omkring: 10. juli 2012

Hjertet begynner å slå: 4. august 2012

Du er nå 6 uker og 2 dager på vei: 9. august 2012

Embryoet beveger seg: 28. august 2012

Alle indre organer er ferdig formet: 4. september 2012

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. september 2012

Risiko for spontanabort avtar: 18. september 2012

Kvalmen avtar for de fleste: 25. september 2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 2. oktober 2012

Fosteret svelger og tisser: 16. oktober 2012

Tid for ultralyd: 23. oktober 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 30. oktober 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 13. november 2012

Fosteret begynner å høre: 4. desember 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 1. januar 2013

Mange fostre legger seg med hodet ned: 5. februar 2013

Svangerskapspermisjonen begynner: 14. mars 2013

Antatt termindato: 4. april 2013

Helt uvirkelig at jeg nå bærer på et foster som beveger seg masse. :rodmer: Stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for heiing dere! :jepp: Tenk at du er 12 uker i morgen da, Frøken Vims! :strix:

Nå har jeg vært på Tanum og kjøpt meg en veldig spennende bok om graviditet, med masse fine illustrasjoner og bilder! :jepp: Denne her har jeg kjøpt---> http://www.amazon.com/The-Pregnant-Body-Book-Publishing/dp/0756675596

Kan anbefalses!

Og så har jeg shoppa litt klær, alltid ålreit med litt nytt til høsten. :) Men jeg måtte ha i tankene at livvidden kommer til å øke jevnt og trutt, det er litt vanskelig med bukser altså. Mammabukser blir litt vel voldsomt foreløpig. Kjøpte en fin vinrød tights på Bik Bok da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Så ut som en koselig bok :hjerte: skal også kjøpe meg en slik når det blir min tur til å få spire i magen :jepp::)

Hehe, nei..greit å være litt obs på at en kan få økning i livvidden :fnise: da er det vel greit å kjøpe noe med litt stretch, strikk eller knytting i livet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende roseduft!! :jepp: Jeg merket egentlig ikke så mye til det før rett før ikm, og selv da var jeg usikker på om det var tegn på tr eller graviditet. Hadde litt mensliknende murringer rett før ikm, særlig når jeg trente. Ellers hadde jeg litt stikninger en stund før det, men jeg husker ikke akkurat når det begynte. Det var ikke så mye så derfor tenkte jeg ikke over at det kunne være pga graviditet. Jeg håper så veldig at det er din tur nå!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...