Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen! :rodmer: Det bare kribler i magen idag, føler meg lykkelig! Fikk nesten ikke sovet i natt fordi jeg tenkte sånn på ultralyden på onsdag. Er så spent og gleder meg så mye, er nesten litt nervevrak nå. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, da er vi 2!

Skal på UL selv imorgen og jeg drømte om det i hele natt. Er skikkelig nervøs!

Gleder meg til imorgen der både du og jeg kan si med glede at vi hørte hjerte og at alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da er vi 2!

Skal på UL selv imorgen og jeg drømte om det i hele natt. Er skikkelig nervøs!

Gleder meg til imorgen der både du og jeg kan si med glede at vi hørte hjerte og at alt er bra

Takk alle sammen! :rodmer: Det bare kribler i magen idag, føler meg lykkelig! Fikk nesten ikke sovet i natt fordi jeg tenkte sånn på ultralyden på onsdag. Er så spent og gleder meg så mye, er nesten litt nervevrak nå. :gjeiper:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da er vi 2!

Skal på UL selv imorgen og jeg drømte om det i hele natt. Er skikkelig nervøs!

Gleder meg til imorgen der både du og jeg kan si med glede at vi hørte hjerte og at alt er bra

Ja, det blir fantastisk! :strix: Skal tenke på deg, masse lykke til! :nigo: Håper vi får sove litt i natt da, hehe...

:hjerte:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå det var fantastisk på ultralyd!! :strix: Den lille babyen vinket til oss og rørte masse på seg, det var helt utrolig å se det! Jeg og kjæresten svever på rosa skyer nå! :rodmer: Og jeg er lenger på vei enn jeg trodde, 12+4! :jepp: Fikk ny termin 30. mars! Etter ul gikk vi på Fru Lyng og titta, og kjøpte en søt pysj og en bamse. ;) Vi fikk med oss både bilder og film på cd hjem, så det har vi titta på om igjen og om igjen i kveld! :hjerter_rundt: Fine lille bebisen vår!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei My84 :)

Her går det fint! Hvordan går det med deg og spiren?? :) du og kjæresten er vel i lykkerus kan jeg tenke meg?? Er sååå glad på deres vegne, kan bare prøve å forestille meg hvordan det føles fra en positiv test, frem til alt som skjer med ul osv!

Koselig at dere kjøpte en pysj og bamse etterpå da :jepp: Du må legge ut litt bilder etterhvert hvis du har lyst :) jeg ønsker å følge deg, er veldig spent på utvikling av babymagen da :) det er så gøy å se den vokse uke for uke!

Aaaw..jeg har sååå lyst til at spiren skal sitte selv!

Ble så frustrert her i forrige uke, at jeg sletta min andre prøvedagbok.. Skal heller opprette en vanlig dagbok tenkte jeg, hvor jeg kan skrive om dagslige ting..så får spira sitte når den sitter, og hele dagboka får være fra a-å i livet :) :)

Ellers alt bra? Planer for helgen? :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw..jeg har sååå lyst til at spiren skal sitte selv!

Ble så frustrert her i forrige uke, at jeg sletta min andre prøvedagbok.. Skal heller opprette en vanlig dagbok tenkte jeg, hvor jeg kan skrive om dagslige ting..så får spira sitte når den sitter, og hele dagboka får være fra a-å i livet :) :)

Gi meg gjerne linken når du har opprettet den dagboken :) Jeg forstår at du kan bli frustrert av at spiren ikke sitter, men du er jo enda fersk i prøvingen. Det er ren flaks at den satt så fort hos meg, og det er ingen garanti på at den sitter heller (bank i bordet). Jeg bare vet det ordner seg til slutt, uansett :) Og tenk så glad du blir den dagen den faktisk sitter? Da er all frustrasjon glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei My84 :)

Her går det fint! Hvordan går det med deg og spiren?? :) du og kjæresten er vel i lykkerus kan jeg tenke meg?? Er sååå glad på deres vegne, kan bare prøve å forestille meg hvordan det føles fra en positiv test, frem til alt som skjer med ul osv!

Koselig at dere kjøpte en pysj og bamse etterpå da :jepp: Du må legge ut litt bilder etterhvert hvis du har lyst :) jeg ønsker å følge deg, er veldig spent på utvikling av babymagen da :) det er så gøy å se den vokse uke for uke!

Aaaw..jeg har sååå lyst til at spiren skal sitte selv!

Ble så frustrert her i forrige uke, at jeg sletta min andre prøvedagbok.. Skal heller opprette en vanlig dagbok tenkte jeg, hvor jeg kan skrive om dagslige ting..så får spira sitte når den sitter, og hele dagboka får være fra a-å i livet :) :)

Ellers alt bra? Planer for helgen? :)

Klem!

Hei kjære deg! :hoppendeglad:

Jeg merket at du sletta dagboken, sikkert en god ide å få en generell dagbok ja! :Nikke: Så kan du skrive ned alt mulig uten at det blir noe "press" på en måte.

Her er vi i den syvende himmel etter ul på onsdag. :happy: Fantastisk gøy! Måtte ta meg skikkelig sammen for å ligge rolig under ultralyden, begynte å le en gang og da ble det veeeldig vanskelig å se noe når magen min rista. :gjeiper: Babyen går nå under tilnavnet lille Sprelle. :rodmer:

Jeg skal absolutt legge ut flere magebilder! :jepp: Enn så lenge så er det ikke mye forandring på magen, men det endrer seg nok fort framover nå!

Idag skal jeg klippe meg, og så blir det filmkveld med venner. I morgen kommer broren min på middag, og da skal jeg fortelle han at han skal bli onkel! :hoppendeglad: Hva skal du i helga, roseduft? :smilorange:

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt er bra!! :)

Koselige planer for helgen ikke minst :jepp: hørtes herlig ut med filmkveld! Hvilken film så dere? Og hvordan har du klippet deg? :)

Ønsker selv en forandring i håret, men blir/og er aldri fornøyd uansett :ler:

Liker langt hår, men det er så tynt..og blir lett slitt.....går ikke an å gå med det løst, for da mister jeg bare masse hår i tillegg, så blir det bare flatt og kleint alikevel..haha! Er vel ikke den type jente som står 2 timer i speilet før en går ut døra heller da.......... Men liker det blondt uansett, så skal ta å stripe det igjen tror jeg..Det gjør susen, får litt følelsen av volum også da :)

Blir spennende å fortelle den fantastiske nyheten til broren din da! Masse lykke til med det :jepp:

Hvor gammel er han? Regner med han blir glad og stolt uansett :)

Her har det vært jobbe helg og ligge strak ut på sofaen hele kvelden uten å gjøre noe særlig!

Var snakk om en bytur med ei venninne, var også invitert på fest med en gjeng fra jobb, men etter en hejtisk uke - så frista det absolutt ikke!

Klem klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det var fantastisk på ultralyd!! :strix: Den lille babyen vinket til oss og rørte masse på seg, det var helt utrolig å se det! Jeg og kjæresten svever på rosa skyer nå! :rodmer: Og jeg er lenger på vei enn jeg trodde, 12+4! :jepp: Fikk ny termin 30. mars! Etter ul gikk vi på Fru Lyng og titta, og kjøpte en søt pysj og en bamse. ;) Vi fikk med oss både bilder og film på cd hjem, så det har vi titta på om igjen og om igjen i kveld! :hjerter_rundt: Fine lille bebisen vår!

Skjønner akkurat hvordan dere har det!! Alt blir så virkelig når bebisen rører på seg og det lille hjertet dunker... :-) Kos dere masse med bildene og filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra!! :)

Koselige planer for helgen ikke minst :jepp: hørtes herlig ut med filmkveld! Hvilken film så dere? Og hvordan har du klippet deg? :)

Ønsker selv en forandring i håret, men blir/og er aldri fornøyd uansett :ler:

Liker langt hår, men det er så tynt..og blir lett slitt.....går ikke an å gå med det løst, for da mister jeg bare masse hår i tillegg, så blir det bare flatt og kleint alikevel..haha! Er vel ikke den type jente som står 2 timer i speilet før en går ut døra heller da.......... Men liker det blondt uansett, så skal ta å stripe det igjen tror jeg..Det gjør susen, får litt følelsen av volum også da :)

Blir spennende å fortelle den fantastiske nyheten til broren din da! Masse lykke til med det :jepp:

Hvor gammel er han? Regner med han blir glad og stolt uansett :)

Her har det vært jobbe helg og ligge strak ut på sofaen hele kvelden uten å gjøre noe særlig!

Var snakk om en bytur med ei venninne, var også invitert på fest med en gjeng fra jobb, men etter en hejtisk uke - så frista det absolutt ikke!

Klem klem!

Vi så Men in Black 3! Helt ålreit film, ikke helt min greie men noen ganger passer det bra med litt lett underholdning. ;) Vi så også boksekampen med Cecilia Brækhus, og satt og hoppa i sofaen fordi det var så spennende. Gøy at hun vant!

Jeg har ganske langt hår, så jeg klippet bare tuppene + klipte det opp litt så det ikke blir så tungt. Og så bleket jeg striper. Har ganske kommunefarget hår så fint å lysne det litt. Har såpass tjukt hår at det tar evigheter å stripe, var hos frisøren i 3 timer.... :gjeiper: Er ikke flink til å forandre frisyren eller prøve noe nytt, litt feig der. Eller bare et vanedyr? :happy: Syns også det er greit å bare kunne gre håret og så gå rett ut døra, gidder ikke styre sånn til hverdags.

Broren min er faktisk 39 (begynner å bli gammel jo!) og har ikke barn selv ennå. Venter veldig på at han og samboeren skal følge vårt eksempel her altså, hehe.

Noen ganger er det bare herlig å ta en kveld på sofaen i ro og fred, skjønner deg godt der. :Nikke: Særlig hvis man har jobbet i helga selvfølgelig!

Ha en koselig søndag!

Klem

Skjønner akkurat hvordan dere har det!! Alt blir så virkelig når bebisen rører på seg og det lille hjertet dunker... :-) Kos dere masse med bildene og filmen!

Ja, det går plutselig opp for oss at vi snart blir 3... :rodmer: Gleder meg masse til neste ul allerede!

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forandring fryder sies det, men har selv aldri blitt fornøyd med håret!

Enkle er ofte det beste mener jeg selv, bare en enkel frisyre, uten noe "hokus pokus", som krever vedlikehold på en måte..hehe.. Som pannelugg eller som må hårfønes/tupperes/sprayes/ruller hver dag!

Greit å dolle seg opp til fest og slik, for all del.. Er nokk litt vel kjedelig på morgenkvisten jeg ja, gidder liksom ikke prioritere håret i det heletatt! Greier det, setter i en fliseklemme eller to..eller en strikk... :ler:

Hørtes herlig ut med en tur til frisøren da! Er også ganske kommune.. Bruker silver shampoo innimellom, da får jeg litt "farge boost"..blir litt sånn shiny, som jeg liker :)

Men tror en liten stuss og noen high-lights er på sin plass! Alltid kjekt å friske opp! Skal ta meg en tur til uka :lur:

Ha en god søndag du også! Lykke til med middag og nyhetsfortellingen til din bror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+1 idag! :rodmer: Og det betyr at jeg er i andre trimester allerede! :bond::hoppendeglad:

Formen er fin, selvom jeg har pådratt meg en liten forkjølelse. Ellers begynner magen å poppe litt mer fram, skal få lagt ut et magebilde snart! :Nikke: Også er jeg utrolig lettrørt om dagen. Begynte å gråte av serien "Valpekullet" på NRK her om dagen, og når jeg hørte vuggesangen "So, ro lillemann" sunget av Torbjørn Egner på Youtube. :fnise: Hormonene herjer altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå gratulerer med å være inne i 2 trimester :hoppendeglad: Har kjempe nedtelling om dagen, vil bare nå 12 uker snart :gjeiper: Men det nærmer seg sakte men sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+1 idag! :rodmer: Og det betyr at jeg er i andre trimester allerede! :bond::hoppendeglad:

Formen er fin, selvom jeg har pådratt meg en liten forkjølelse. Ellers begynner magen å poppe litt mer fram, skal få lagt ut et magebilde snart! :Nikke: Også er jeg utrolig lettrørt om dagen. Begynte å gråte av serien "Valpekullet" på NRK her om dagen, og når jeg hørte vuggesangen "So, ro lillemann" sunget av Torbjørn Egner på Youtube. :fnise: Hormonene herjer altså.

Er det ikke herlig å være i andre trimester? :strix: Etter å ha vent meg til tanken på at "alle" vet hemmeligheten vår, så er det bare helt nydelig å kunne fortelle det, glede seg, og forberede seg på det nye livet uten å hele tiden ta forbehold om at man skal komme til 12 uker først.

Jeg er også veldig lettrørt om dagen, sipper og griner av helt bisarre greier. Særlig reklamer og sånt kan få meg til å ta til tårene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...