Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er virkelig toppen med spontane turer! :)

Nå har jeg vært og trent, prøver å jobbe litt med bikiniformen! Syns det er litt tiltak å komme seg ut og gjøre det, men det er så deilig med den gode samvittigheten etterpå! ;) Nå blir det sofakos her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Herlig med trening. Ikke alltid motivasjonen er på topp nei, men en angrer aldri når treningsøkta er overstått! :)

Sofa kos er gull verdt :hjerte: særlig sammen med is, snop og brus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært den slappeste lørdagen noensinne. I går var jeg på Rihanna-konserten i Kollen, det var kjempegøy selv med litt regn og tåke! :danse: Hun var på scenen i ca 1,5 time og sang både nye og gamle sanger. Syns Umberella-sangen hennes passet veldig bra i går!! :regn::fnise: Etter konserten ble det en tur på byen, leeeeeenge siden forrige gang! Moro! :skaal: Ikke fullt så gøy idag dessverre.....sliten :sjenert: Har ikke gjort mye fornuftig idag, litt kjedelig at hele dagen derpå blir ødelagt altså.... Men det blir nok lenge til neste gang! :)

Nå blir det middag og film i sofakroken! Ha en fin lørdagskveld alle sammen! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig prøvere, og det er på tide å lage en prøverdagbok! :) Jeg er 27 år og kjæresten/forloveden min er 29, vi har vært sammen i 5,5 år nå og har det veldig bra. :rodmer: Vi bor i en leilighet litt utenfor Oslo, og er nå klare for en liten beboer til! :hjertesmil: Jeg sluttet på p-piller i februar og håper at kroppen også er klar!!

Nå venter jeg på TR, som etter mine beregninger skal komme nå i helga. Når hun har reist igjen starter første prøveperiode! :) Det er en ørliiiiten mulighet for at hun ikke dukker opp, for vi har slurvet litt med prevensjonen...det er ikke veldig sannsynlig, men man vet aldri! :) Blir spennende dette her! :happy:

Huff, syns ikke dette St.Hans været er noe å skryte av. Skulle gjerne sittet ute og grillet og kost oss i kveld, men kanskje det bedrer seg etterhvert. :sol:

Lykke til, dette blir spennende! :)

Vi blir også snart prøvere. Sluttet på pillen i april og har planer om å starte prøvingen på sensommeren.

-CoffeeCup :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, dette blir spennende! :)

Vi blir også snart prøvere. Sluttet på pillen i april og har planer om å starte prøvingen på sensommeren.

-CoffeeCup :kaffekopp:

Hei hei, så morsomt at du stikker innom her! :) Lykke til med prøvinga du også, håper det klaffer fort for oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kanskje el!! Eller i morgen eller onsdag. :fnise: Kommer an på om jeg har 29, 30 eller 31 dagers syklus, og det varierer litt. Har hatt en veldig travel helg med mye familiebesøk, hyttetur med venner osv, så har blitt fint lite :sengekos: ... Men det ble i går kveld, og så får vi fortsette utover i uka og håpe at det holder! Åååå jeg ønsker meg så en liten spire....:strix:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er el over for denne gang, og jeg må bare smøre meg med tålmodighet fram mot ikm. Har ikke tempet eller testet så vet jo ikke akkurat når el var, men håper vi har truffet ganske godt allikevel. ;) Kommer vel til å bli den verste symptomjegeren de neste par ukene tenker jeg. :fnise:

Nå skal jeg jobbe i to uker til og så har jeg ferie!! :bolledeig: Da blir det en tur til Hellas med kjæresten og hyttetur med venner! Gleder meg MASSE! :laugh: Lengter etter sol og varme, eller ihvertfall å slippe unna regnet! Dette må være en av de våteste somrene på lenge her på Østlandet...

Etterpå skal vi spise middag hos pappa. Han kommer sikkert til å bli mistenksom når jeg takker nei til et glass vin, men det får han bare bli. ;) Jeg skal kjøre, men vi bor såpass nærme at vi fint kunne ha gått. Den perioden etter el når man ikke vet om man har blitt gravid eller ikke er jo litt vanskelig, for man vil jo helst ikke at folk skal bli mistenksomme allerede før det er sikkert at man er gravid! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, Papillon85! wub.png Kjæresten min er så søt om dagen, han spør meg hele tiden om jeg tror at jeg har en baby i magen. :fnise: Han gleder seg veldig til å bli pappa, og det gjør meg så glad! Håper han ikke må vente så lenge! ;)

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei My84 ! :)

Hvordan går det med deg?

Du er nå noen dager dpo ? Når er ikm? :)

Krysser fingrene og håper spira sitter for dere denne mnd!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann roseduft! :)

Alt bra her! Jeg er vel en 6-8 dager dpo, og ikm er om en ukes tid.....nervepirrende greier!! Hvor tidlig kan man egentlig teste og få positivt svar? Vet ikke om jeg holder ut helt til ikm altså... :sjenert:

Blir ikke veldig overrasket dersom det ikke klaffet denne måneden, for det ble ikke så mye hopping i høyet som det burde ha vært. For mye jobb og annet styr som kommer i veien...men kanskje vi har vært heldig med tidspunktet ;)

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Krysser fingrene og håper for dere at spiren sitter :)

Har lest at en kan få positiv test 7-8 dpo, men at selv om en er/blir gravid, så slipper kroppen ifra seg spiren rundt mens dersom egget ikke er "friskt" nokk. Vil råde deg til å vente til ikm dagen, ikke nødvendig å bli mer skuffet enn nødvendig bare.. :) du klarer det. I mellomtiden får du holdeg her på kg og søke trøst slik tiden kansje går litt fortere :) vi er hvertfall flere i samme båt her. Jeg har ikm 3.august :o leeenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann roseduft! :)

Alt bra her! Jeg er vel en 6-8 dager dpo, og ikm er om en ukes tid.....nervepirrende greier!! Hvor tidlig kan man egentlig teste og få positivt svar? Vet ikke om jeg holder ut helt til ikm altså... :sjenert:

Blir ikke veldig overrasket dersom det ikke klaffet denne måneden, for det ble ikke så mye hopping i høyet som det burde ha vært. For mye jobb og annet styr som kommer i veien...men kanskje vi har vært heldig med tidspunktet ;)

Klem :klemmer:

Jeg vil annbefale deg å prøve elektronisk eggløsningstest fra Clear Blue om spiren ikke sitter denne gangen :) Håper selvfølgelig at den sitter nå hos deg dog ;)

Da får man en :) om man har eggløsning innen 48 timer eller ingen smily om det ikke blir EL innen kort tid.

fungerte knall her, og spiren satt tvert :)

Bare et lite tips....

Jeg testet 1 dag før IKM og fikk tydelig svar på at jeg var gravid :) Vent litt til før du tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne følge med i boken din :) Jeg fikk forresten positiv test 9 dpo. Testet 7 dpo også men da fikk jeg ikke utslag. Krysser fingre for at du får positiv test denne pp! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene og håper for dere at spiren sitter :)

Har lest at en kan få positiv test 7-8 dpo, men at selv om en er/blir gravid, så slipper kroppen ifra seg spiren rundt mens dersom egget ikke er "friskt" nokk. Vil råde deg til å vente til ikm dagen, ikke nødvendig å bli mer skuffet enn nødvendig bare.. :) du klarer det. I mellomtiden får du holdeg her på kg og søke trøst slik tiden kansje går litt fortere :) vi er hvertfall flere i samme båt her. Jeg har ikm 3.august :o leeenge til....

Ja, du har helt rett. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Takk for finger-kryssing. :klemmer: Det hjelper å kunne prate med andre i samme situasjon. Vi skal nok holde ut sammen! :Nikke:

Jeg vil annbefale deg å prøve elektronisk eggløsningstest fra Clear Blue om spiren ikke sitter denne gangen :) Håper selvfølgelig at den sitter nå hos deg dog ;)

Da får man en :) om man har eggløsning innen 48 timer eller ingen smily om det ikke blir EL innen kort tid.

fungerte knall her, og spiren satt tvert :)

Bare et lite tips....

Jeg testet 1 dag før IKM og fikk tydelig svar på at jeg var gravid :) Vent litt til før du tester :)

Hei og :velkommen:

Takk for gode tips, skal absolutt gå til innkjøp av eggløsningstest dersom spiren ikke sitter nå! :jepp: Så heldig du er som fikk full klaff så fort, og som allerede er så langt på vei! :rodmer:

Hei! Jeg vil gjerne følge med i boken din :) Jeg fikk forresten positiv test 9 dpo. Testet 7 dpo også men da fikk jeg ikke utslag. Krysser fingre for at du får positiv test denne pp! :Nikke:

Hei og :velkommen: til deg også!

Kjempekoselig med besøk i boka mi! Hvor langt er du på vei da? :)

Jeg tenker jeg venter til rett før ikm med å teste, med mindre jeg skulle kjenne symptomer som gjør at jeg bare mååå teste før. Takk for finger-kryssing. ;)

Avatarbildet ditt var så fint, får meg til å drømme om sol og varme!! :sol:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg kjøpt graviditetstester. :) Greit å være forberedt når jeg forhåpentligvis skal teste i starten av neste uke. Føltes rart å stille seg i køen på apoteket med gravi-test i hånda, hehe..

De siste dagene har jeg blitt litt svimmel og rar når jeg har blitt sulten, pleier ikke å føle det sånn i det hele tatt så lurer fælt på hva dette betyr..men det kan jo selvfølgelig være jeg som innbiller meg ting... :plystre:

Ellers så har det vært en litt dårlig dag, vi hadde en mann her som skulle inspisere el-anlegget i leiligheten vår, og han hadde masse anmerkninger på det! Ikke noe som var farlig, bare sånne tulleting. :frustrert: Og det kan bety at vi blir pålagt å utbedre feilene, og elektrikerarbeid er som kjent ikke billig... :hakeslepp:

I tillegg hadde høstkatalogen fra h&m kommet!! Sommeren har jo ikke kommet ennå, dette kan ikke stemme! :glare: Men det var mye fint i katalogen da. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: til deg også!

Kjempekoselig med besøk i boka mi! Hvor langt er du på vei da? :)

Jeg tenker jeg venter til rett før ikm med å teste, med mindre jeg skulle kjenne symptomer som gjør at jeg bare mååå teste før. Takk for finger-kryssing. ;)

Avatarbildet ditt var så fint, får meg til å drømme om sol og varme!! :sol:

Jeg testet positivt forrige mandag og er ca 4+5 :) Jeg teset posistivt veldig tidlig fordi jeg ikke klarte å vente med testingen. Det er ikke så greit å vente når man har et lager med billigtester liggende i skapet :fnise:

Jeg tenkte avatarbildet var en fin oppmuntrer med tanke på det begredelige sommerværet vi har på østlandet. Man kan jo bli deprimert av mindre huh.png Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt forrige mandag og er ca 4+5 :) Jeg teset posistivt veldig tidlig fordi jeg ikke klarte å vente med testingen. Det er ikke så greit å vente når man har et lager med billigtester liggende i skapet :fnise:

Jeg tenkte avatarbildet var en fin oppmuntrer med tanke på det begredelige sommerværet vi har på østlandet. Man kan jo bli deprimert av mindre huh.png Når har du IKM?

Gratulerer så mye!! :) Så heldig du er! :rodmer: Det må være en fantastisk følelse når man får positiv test! Jeg har ikm rundt tirsdag/onsdag neste uke, skal prøve å vente med å teste til mandag... ;)

Ja, vi trenger absolutt oppmuntring nå i dette møkkaværet. Helt begredelig! :glare:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

For meg er det å teste positivt helt uvirkelig.... at jeg skal bli gravid, få en voksende mage, føde og bli mor til ett lite barn.... tanken rører meg veldig, ønsket er utrolig sterkt, men følelsen av at det aldri kommer til å skje skremmer meg veldig :( håper virkelig det skjer for oss begge snart My84! ER så utrolig spent på dine vegne! Kjenner du til noen symptomer, eller er det noe alà pms på gang eller noe som helst? Krysser fingrene for deg alt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...