Jump to content
My84

Vi venter på det lille knøttet vårt!

Recommended Posts

fionel

Gratulerer såååå mye MY84 !!!!!!! Aaahhh sååå spennende!!!

Fortsetter under...

Nyx88

GRATULERER!!! :D

Da har vi kanskje termin ca på samme tid??? :)

My84

Tusen takk, dere!! :nigo:

Her er bildet av testen. Er helt sjokkert ennå jeg! :hakeslepp: Og veldig glad, spent og takknemlig! :danser: Ellers føler jeg meg bra, kjenner at det "skjer noe" nede i magen uten at det er vondt.

post-46875-0-46243700-1343403412_thumb.j

Pyntestøv

Er ikke engang tvil, den der er positiv ja!!! :hoppendeglad: Igjen, gratulerer. Du er veldig heldig. Nyyyyt. :smilorange:

My84

GRATULERER!!! :D

Da har vi kanskje termin ca på samme tid??? :)

TAKK!!! :nigo: Jeg sjekka på terminkalkulator.no og da kom det opp 5. april på meg! :)

My84

Er ikke engang tvil, den der er positiv ja!!! :hoppendeglad: Igjen, gratulerer. Du er veldig heldig. Nyyyyt. :smilorange:

Takk, kjære deg! :klem:wub.png Snart er det din tur! ;)

Annonse

Nyx88

6. april her!! :-) Så gøy!!! :laugh: Krysser fingrene for oss begge!!! :fnise:

Guest roseduft

Åååh.. så heldig ja!! Unner deg spiren <3 må h*n feste seg som bare det! Du har altså ikke kjent noe mer symptom som ømme bryst eller forandring i utflod? For da skimter jeg også håp på positiv test om en uke :ler:

My84

6. april her!! :-) Så gøy!!! :laugh: Krysser fingrene for oss begge!!! :fnise:

Så moro!! laugh.png Måtte begge spirene klamre seg fast!! :Nikke:

Åååh.. så heldig ja!! Unner deg spiren <3 må h*n feste seg som bare det! Du har altså ikke kjent noe mer symptom som ømme bryst eller forandring i utflod? For da skimter jeg også håp på positiv test om en uke :ler:

Jeg har ikke merket noe forskjell på de tingene du nevner nei! :) Derfor var jeg litt skeptisk til at det kunne være noe på gang. Merket ingenting en uke før faktisk, først nå de siste dagene at jeg har hatt litt mens-liknende smerter, oppblåst mage og litt stikninger! Jeg krysser fingrene for deg!! :hoppendeglad:

Edited by My84

Guest Papillon85

Ååååå, gratulerer så mye!!! :strix::hoppendeglad::klemmer:

My84

Ååååå, gratulerer så mye!!! :strix::hoppendeglad::klemmer:

Tuuusen takk!! :strix: Spent på å høre resultatet når du skal teste også, krysser fingrene!! :strix:

Guest roseduft

Hehe, takk :) håper for alle sin del at det blir positiv test hos alle denne pp!!

My84

Hehe, takk :) håper for alle sin del at det blir positiv test hos alle denne pp!!

Det håper jeg også!! :Nikke:

----------------------------------------

Jeg reiser snart til Hellas, og har søkt litt rundt etter info om reising under graviditet. Skjønner at jeg må være ekstra forsiktig med hva jeg spiser for å unngå toxoplasmose. Uvaskede grønnsaker og dårlig stekt/kokt kjøtt er fy fy! Blir kanskje ingen gresk salat på meg da. ;)

I stad kom det en katt inn i hagen vår, og glad i dyr som jeg er måtte jeg selvfølgelig klappe den. Så kom jeg plutselig på dette med toxoplasmose, uææææ! Måtte inn og vaske henda. ;) Heldigvis er det katteavføring som er mest farlig og ikke katten i seg selv da. :catmilk:

Annonse

Frøken Vims

Gratulerer!!! :) :) Da har vi termin nesten samtidig!

My84

Gratulerer!!! :) :) Da har vi termin nesten samtidig!

Takk!! :) ja jeg ligger vel bare et par uker etter deg! :)

My84

Vi startet ferien vår med hyttetur med noen venner, det var kjempehyggelig. :hoppendeglad: De venter også barn, og derfor var det litt fristende å fortelle dem om at vi også er gravide! Men det er jo aaalt for tidlig, så vi lot det være. ;) Er koselig å ha en hemmelighet for oss selv også. :lur: For å unngå spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk alkohol kjøpte jeg en flaske alkoholfri cider på polet og helte det over i en vanlig vinflaske. Den hadde akkurat samme farge som hvitvin, men hadde bittelitt kullsyre..Heldigvis tror jeg ingen fattet mistanke. ;)

Idag er jeg 5 uker på vei! :hoppendeglad: Kjenner veldig godt at det jobbes nede i livmoren, har kjent strekking og murring konstant hele helga. Er litt "hoven" nederst i magen også, nesten så jeg har fått en liten gravidmage allerede! :overrasket: Andre symptomer jeg merker er hyppig vannlating, hvit utflod og at jeg blir veldig bråsulten. :Nikke: Føler meg veldig bra og håper jeg slipper unna kvalme! :pls:

I morgen bærer det avgårde til Hellas for en uke i sola! :sol: Ha en fin uke alle sammen!! :smilorange:

Guest roseduft

God ferie!!! Kos deg sammen med spiren og din kjære :hjerte:

My84

Da er jeg tilbake, litt brunere og stappfull av vitamin D! :) Men det er utrolig deilig å være hjemme, begynte faktisk å bli litt vel varmt på slutten der, ca 38 grader ifølge en kelner jeg spurte...puh! På sånne dager er det ikke annet å gjøre enn å ligge i skyggen og bade. :Nikke: Jeg og kjæresten har kost oss masse og slappet veldig godt av. :) Har vært litt bekymret for for å spise noe jeg ikke burde med tanke på graviditeten, men håper og tror det har gått bra. Har egentlig ikke merket stort til den lille i magen i ferien, bortsett fra den sedvanlige oppblåstheten. Men idag har jeg faktisk vært litt småkvalm og uggen i perioder, og jeg tar det som et godt tegn! ;) Det er vanskelig å fatte at jeg virkelig er gravid når jeg har så lite symptomer, så er nesten ålreit å kjenne noe! :fnise: Nå er jeg 6 uker på vei, og hjertet til den lille skal allerede ha begynt å slå....helt utrolig. :hjerte: Nå har jeg tenkt til å fordype meg i alt mulig jeg finner av info om graviditet, tenker ikke på stort annet om dagen!! :rodmer:

Vurderer å flytte dagboken min over i graviditetsdagbøkene, men hvordan gjør jeg det? :klo:

Guest roseduft

Velkommen tilbake!! :) Du har vært savnet skal du vite !

Godt å høre at dere har kost dere og slappet av i ferien :) men hørte en smule for varmt ut. Alikevel, ferie og sommer + sol er jo herlig i en liten periode til tross for at det kan føles for varmt.

Får gå høsten og vinteren i møte med varme minner fra sommeren 2012 :)

Unner deg spiren i magen, og er så glad på dine vegne :hjerte:

Tror du må be en moderator om å flytte dagboken din :) bare opprett ett nytt emne som sier: "Ønsker å flytte dagboken min" eller noe, så ser di det og flytter dagboken din for deg :)

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...