Pyntestøv Skrevet 29. oktober 2012 #301 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skrev svar til deg i dagboken, men tar en liten oppfordring her også: kan du ikke legge ut bilde av din 18-ukers mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. oktober 2012 #302 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er så gøy å se mager nemlig, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. oktober 2012 #303 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så spennende med UL rett rundt hjørnet! Åh, det er så gøy og spennende å sitte på venterommet før UL *bite negler* Hva tror du det er som bor inne i magen din da? Høres ut som en alldeles rolig helg, slik det skal være Ha en knallfin mandag, tross slaps og "snø". Ditto her i gården! Bor du på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. oktober 2012 #304 Del Skrevet 29. oktober 2012 Bare tre dager til ul! det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #305 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så spennende med UL rett rundt hjørnet! Åh, det er så gøy og spennende å sitte på venterommet før UL *bite negler* Hva tror du det er som bor inne i magen din da? Høres ut som en alldeles rolig helg, slik det skal være Ha en knallfin mandag, tross slaps og "snø". Ditto her i gården! Bor du på Østlandet? Jeg har ingen sterk følelse av gutt eller jente, selvom jeg heller mest mot jente. Samboer tror gutt. Det blir sååå morsomt å finne det ut!!! Ja, jeg bor på Østlandet. Har jo lavet ned i hele dag, men lite som har lagt seg hjemme hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #306 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skrev svar til deg i dagboken, men tar en liten oppfordring her også: kan du ikke legge ut bilde av din 18-ukers mage? Selvfølgelig. Her er 18-ukers magen min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. oktober 2012 #307 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nydelige babymagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 29. oktober 2012 #308 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fiiine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. oktober 2012 #309 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vakre My med fine magen Ja, snøen har lagt seg her hos oss. Jeg bor utenfor Drammen.. Jeg synes IKKE Kong Vinter skulle kommet nå ALTFOR tidlig.. Men julebrus drikker jeg uansett, namme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 29. oktober 2012 #310 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så nydelig babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #311 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Tusen takk, jenter. Litt tidlig med snø ja, Nuttapia. Kan virke som at dette blir nok en lang vinter *sukk* Endret 29. oktober 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. oktober 2012 #312 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. oktober 2012 #313 Del Skrevet 29. oktober 2012 Åhhh, så vakker mage!! Håper jeg også får en sjanse til å vise frem min etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #314 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tuuusen takk! Tenk at det bor en liten baby inni der, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. oktober 2012 #315 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 29. oktober 2012 #316 Del Skrevet 29. oktober 2012 Åååå, så gøy å se magen! Fin er du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk igjen, søte dere. Veldig koselig med babymage. Begynner allerede å merke at det er vanskeligere å bøye seg ned osv, lurer på hvordan det blir etterhvert! Fikk en telefon fra kvinneklinikken idag med beskjed om at ul-timen min på Ski sykehus måtte utsettes en hel uke!! Heldigvis slapp jeg det, fikk en time på Ahus 1.november isteden. Da blir det samme dag som jeg skulle ha, bare litt senere på dagen! Det kan jeg leve med! Vil ikke vente en uke til når jeg var innstilt på 1. november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. oktober 2012 #318 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk igjen, søte dere. Veldig koselig med babymage. Begynner allerede å merke at det er vanskeligere å bøye seg ned osv, lurer på hvordan det blir etterhvert! Fikk en telefon fra kvinneklinikken idag med beskjed om at ul-timen min på Ski sykehus måtte utsettes en hel uke!! Heldigvis slapp jeg det, fikk en time på Ahus 1.november isteden. Da blir det samme dag som jeg skulle ha, bare litt senere på dagen! Det kan jeg leve med! Vil ikke vente en uke til når jeg var innstilt på 1. november... Enig! Går ikke an å utsette slikt!!! Bøye seg ned, ja! Tell me about it, lizzm Hehe!! jeg fant fram de gamle vinterstøvlettene mine, som tilsynelatende skal være enkle å få på seg. "Schvupp" med benet nedi, lissom. Men neihh, vakke så enkelt gitt Lurt å øve, utvikle noen teknikker, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #319 Del Skrevet 30. oktober 2012 Enig! Går ikke an å utsette slikt!!! Bøye seg ned, ja! Tell me about it, lizzm Hehe!! jeg fant fram de gamle vinterstøvlettene mine, som tilsynelatende skal være enkle å få på seg. "Schvupp" med benet nedi, lissom. Men neihh, vakke så enkelt gitt Lurt å øve, utvikle noen teknikker, tror jeg Hihi, tror jeg må få meg en krakk i gangen som jeg kan sitte på. Eller så får kjæresten trå til og knyte skoene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. oktober 2012 #320 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så fin lille magen din er Og nå nærmer det seg UL med stormskritt. Spennende. Jeg skal på UL imorra, men "lille babyen" min er så stor at det er ikke lett å se så mye lenger.. For meg som ikke har peil ihvertfall. Jeg hater forresten å bøye meg!! Virker som at jeg har blitt mer klossete og mister ting i gulvet HELE tia. Eller så merker jeg det bare fordi det er et herk å bøye seg ned å plukke det opp igjen :gjeiper: Bare å sitte i sofan og bøye seg frem og hente noe på bordet er piiiin. Gled dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå