Larsern Skrevet 23. august 2012 #121 Del Skrevet 23. august 2012 Når ble kg et promoteringssted for forfengelige og fordummende bloggere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggie78 Skrevet 23. august 2012 #122 Del Skrevet 23. august 2012 Hvorfor skal side2 bry seg når de kopierer artikler direkte fra feks daily Mail selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Punch Skrevet 23. august 2012 #123 Del Skrevet 23. august 2012 Hun virker så utrolig dum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 24. august 2012 #124 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg syns det er synd at hun har tapt seg så mye, leste bloggen hennes mye oftere før. Når jeg ser igjennom den nå er det jo stort sett trening, mat, lunsj med venninner, outfits osv. Så hender det jo at hun kommer med noen innlegg innimellom med at vi som leser alltid tror at hverdagen hennes er så perfekt, og at hun faktisk har det ganske kjipt for tiden..Standard! Men er jo ikke rart leserne får det inntryket, virker noen ganger som om hun lever i en liten boble får jeg inntrykk av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #125 Del Skrevet 24. august 2012 Hvorfor skal side2 bry seg når de kopierer artikler direkte fra feks daily Mail selv? Hvorfor skal side2 bry seg når de kopierer artikler direkte fra feks daily Mail selv? sant det. det eneste side2 er en stor side med kopieringer hvor små "barn" sitter og skriver artikler. Anonym poster: 3b4001fa739a80f2655ae7f4f2ba28dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julielis Skrevet 25. august 2012 #126 Del Skrevet 25. august 2012 jeg var fast leser av denne bloggen før. nå føler jeg hun er blitt veldig selvopptatt og det eneste som betyr noe er kropp, kropp, kropp, hår, sminke, klær... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 27. august 2012 #127 Del Skrevet 27. august 2012 Hun har så rar stemme, eller dialekt.. føler jeg bare kritiserer henne for tiden (og ja, jeg gjør vel det). MEn blæh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. august 2012 #128 Del Skrevet 27. august 2012 Hun har så rar stemme, eller dialekt.. føler jeg bare kritiserer henne for tiden (og ja, jeg gjør vel det). MEn blæh Det er vennesla-dialekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ello Skrevet 27. august 2012 #129 Del Skrevet 27. august 2012 KA er veldig flink til å trene og å spise sundt, det er tydelig at hun ønsker ned i vekt og vere sunnere. Med tanke på trening og det å være sunn går det veldig bra med henne, men det virker ikke som hun blir så mye mindre. Jeg bare lurer på om det kan ha noe med at hun har en "spise alt du orker-dag" på søndagene. Der virker det som om hun bare propper i seg. Og det ødelegger vel for det tidligere kaloriunderskuddet den uka? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 27. august 2012 #130 Del Skrevet 27. august 2012 KA er veldig flink til å trene og å spise sundt, det er tydelig at hun ønsker ned i vekt og vere sunnere. Med tanke på trening og det å være sunn går det veldig bra med henne, men det virker ikke som hun blir så mye mindre. Jeg bare lurer på om det kan ha noe med at hun har en "spise alt du orker-dag" på søndagene. Der virker det som om hun bare propper i seg. Og det ødelegger vel for det tidligere kaloriunderskuddet den uka? Nja...kanskje, men da skal man proppe bra i seg den ene dagen. Jeg trener masse styrke, og spiser sunt uken gjennom. Men jeg har ,så lenge jeg har trent, hatt "en dag i uken" der jeg spiser det som faller meg inn. Misforstå meg rett, det er ikke noe mål i seg selv å spise mest mulig den dagen, men jeg tar meg en burger, godteri, chips eller hva det nå måtte være jeg har lyst på. Denne ene dagen i helgen har ingen merkbar effekt på min kropp og form. Men som sagt, det kommer nok an på hva og hvor mye hun spiser, samt hvordan ting egentlig ligger an resten av uken. Det vet man jo aldri. Når det er sagt synes jeg denne bloggeren ser frisk og sunn ut. Det er bare litt pussig at hun legger så voldsomt opp til dette fitness-imaget når man, som utenforstående ihvertfall, ikke ser den helt store endringen i form. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThaiChi Skrevet 28. august 2012 #131 Del Skrevet 28. august 2012 Litt befriende at hun skriver at hun forsov seg til butikkåpningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. august 2012 #132 Del Skrevet 28. august 2012 Hvorfor iallverden har jeg denne på mine innlegg? *Rydde litt* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #133 Del Skrevet 4. september 2012 "Med såpass høye lesertall som kristinaandersen.no har, kunne jeg virkelig gjort en forskjell og forandret på ting. Den siste tiden har jeg lekt med tanken på å starte dyrepoliti. Jeg har også lyst å åpne en varmestue for mennesker som ikke har det like trygt og godt som oss andre. Med mat, husly, frisør og varme klær. Hjelpe narkomane, mobbeoffere og folk som generelt trenger en utstrakt hånd. Hmm.. Hva skal man si? Får litt sånn Miss World skal svare på samfunnsrelaterte spm her.. Mener hun at mobbeofre kommer til å oppsøke en varmestue? Jeg vet ikke jeg, jeg har vært mobbeoffer selv da jeg gikk på skolen og jeg følte ikke akkurat for å tilbringe fritiden på en varmestue sammen med narkomane og gatas løse fugler.. Ikke mye som surrer rundt oppi nøtta tror jeg Anonym poster: f74bb58b637f872c332aecd78cae9fbd 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #134 Del Skrevet 4. september 2012 Mener hun at mobbeofre kommer til å oppsøke en varmestue? Jeg vet ikke jeg, jeg har vært mobbeoffer selv da jeg gikk på skolen og jeg følte ikke akkurat for å tilbringe fritiden på en varmestue sammen med narkomane og gatas løse fugler.. Ikke mye som surrer rundt oppi nøtta tror jeg Anonym poster: f74bb58b637f872c332aecd78cae9fbd Anonym poster: 63e061b7d540fb007654f7c1c01114ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #135 Del Skrevet 5. september 2012 "Streetstyle". For en forferdelig kombinasjon. Anonym poster: 93c97a48f657016781bbbfd0aa66a387 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitabrød Skrevet 5. september 2012 #136 Del Skrevet 5. september 2012 "Streetstyle". For en forferdelig kombinasjon. Anonym poster: 93c97a48f657016781bbbfd0aa66a387 Ja, jeg trodde det antrekket var en kødd.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #137 Del Skrevet 5. september 2012 Det er vennesla-dialekten. Jeg kjenner mange fra Vennesla (er fra Kristiansand selv), og hun snakker ikke rent Vennesla-dialekt. Høres ut som ei som prøver å snakke litt finere på kamera, og det går jo ikke. Anonym poster: 91c50490db3d83100a22ac08482c6505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. september 2012 #138 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg kjenner mange fra Vennesla (er fra Kristiansand selv), og hun snakker ikke rent Vennesla-dialekt. Høres ut som ei som prøver å snakke litt finere på kamera, og det går jo ikke. Anonym poster: 91c50490db3d83100a22ac08482c6505 Jada, det kan jeg være enig i, men det er i alle fall utgangspunktet. Nei, det er rett og slett kjedelig å lese bloggen hennes nå. Sjeldent jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corpse Skrevet 6. september 2012 #139 Del Skrevet 6. september 2012 er hun ilag med granit igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #140 Del Skrevet 6. september 2012 Hun skriver at hun ikke har tid til å ta så mange vakter på Vila, at det ca bare blir en vakt i uka.. Helt ærlig kan jeg ikke si at det hun gjør hver dag ser så utrolig krevendes ut. Tar sikkert litt tid å skrive innlegg, svare på mail osv, men ærlig talt da kan hun heller være ærlig å skrive at hun ikke gidder å jobbe mer, men foretrekker å heller trene og bruke tid på seg selv Anonym poster: 69067756f7352a40066a18ed5f119975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg