Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Regner med å få en del pepper, men skit la gå :gjeiper: Jeg er misfornøyd med "gamet" til damene som er på min alder. Heregud, kollegaen min som er like gammel som min mor har 10x bedre game enn de fleste på min alder. Hun kan tulle, utforde, være vanskelig, buste på meg osv og faktisk snakke/føre en samtale. I går ble jeg dratt med til et bord av en jente jeg danset med. Vi sitter oss ned for å snakke. Jeg hilser på alle vennene/venninene til jenten og prater litt med de. Så begynnte jeg å tulle litt med jenta igjen før jeg ville finne ut hva hun faktisk gjør til vanlig. L: Hva holder du på med til vanlig? Jente: Nja, jeg er bare 91 model --> Etterfulgt av en lang pause hvor ingen av oss sier noe. L tenker: Heee? klarer du ikke å svare på et enkelt spørsmål? Snakker litt til med henne, men tenker basicly at hun må jo enten være super sjenert, eller så klarer hun bare ikke å snakke for seg. Jeg følte ingen kjemi med henne og bailer! Hva er greien? Hvorfor klarer de ikke å snakke/føre en normal samtale?, det er ikke første gangen dette skjer og jeg tar meg selv i å så og si bare like damer som er eldre enn meg, fordi de faktisk klarer å snakke for seg. Sitter med følelsen at de er 10x ganger bedre på å flørte og jeg får mye bedre kjemi med de. Er det for mye å forvente at jenten faktisk klarer å snakke normalt for seg? Synes ikke jeg har for høye forventninger. Endret 21. juni 2012 av .-L-. 1
Cathrine88 Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Du synes det er rart at ei jente som er interessert i deg blir mer nervøs i ditt selskap enn hun som kun ser på deg som en hyggelig ung kollega? 10
Gjest Chloè Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 L: Hva holder du på med til vanlig? Jente: Nja, jeg er bare 91 model 1: Finn en som ikke er dum 2: Hun var ikke interessert 3: Hun var interresert, men sjenert 4: Jeg klarer å føre en normal samtale, sjekk meg opp
Gjest test123 Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 inne ut hva hun faktisk gjør til vanlig. L: Hva holder du på med til vanlig? Jente: Nja, jeg er bare 91 model --> Etterfulgt av en lang pause hvor ingen av sier noe. Kjipt, men hun er nok ikke representativ for yngre jenter. 2
Gjest Janus Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Jeg liker yngre jenter. Historiene deres er mye kortere.
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Men seriøst -L- det finnes jo ikke noe kjipere spørsmål enn "hva driver du med til vanlig". Det finnes to millioner andre ting du kan spørre om, hvor du også vil få svar som reflekterer personligheten til dama. 9
Gjest test123 Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Men seriøst -L- det finnes jo ikke noe kjipere spørsmål enn "hva driver du med til vanlig". Det finnes to millioner andre ting du kan spørre om, hvor du også vil få svar som reflekterer personligheten til dama. Eksempler??? 1
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Hva var den første musikken du kjøpte for egne penger, og lytter du fortsatt til den? Hvor er ditt absolutte favorittsted i hele verden? Hva er favoritt-twisten din? Hva ville du tatt med på en øde øy? Hva har du under senga? Hvilken historisk person ville du likt å møte? Bare fantasien som setter grenser... 7
Gjest test123 Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Artige spørsmål, men vet ikke hvor mye man finner ut om jenta eller hvor mye samtale det blir ut av favoritt-twist:-) 1
Dreaming Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg ønsker egentlig ikke gi deg noe særlig pes, men det er du som mangler game. Hun var tydelig i sjekkemodus, men du greide ikke å komme forbi første hinder. L: Hva holder du på med til vanlig? Jente: Nja, jeg er bare 91 model L: Du ser eldre ut, men jeg antar at du fremdeles har hodet til en 93-modell Jente: Svaralt 1: Ja, da er jeg iallfall for gammel for deg --> NEXT! Svaralt 2: Nei, jeg er jo mye eldre enn det i hodet. Siden jeg.... ==> Hun gir deg plenty og snakke om. Edit: Husk. Hun blir sikkert sjekka opp 20 ganger i løpet av en kveld. Da har det ingenting å si om hun ikke er grei mot hver enda en hun møter. Og du er sikkert den 20. som blir sur og grinete den kvelden. Endret 20. juni 2012 av Dreaming 5
Gjest Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg trodde tråden skulle handle om butikken Game jeg.. Men jeg vil da tro at hun enten var veldig sjenert og derfor ikke klarte å svare ordentlig for seg, at hun rett og slett bare var lite smart eller at hun ikke visste helt hva hun skulle svare. (selv om det burde gå under lite smart) Er litt uenig i det Dreaming sier, eller altså det hadde helt klart ført samtalen videre, men hvis hun faktisk bare var dum og ikke klarte å svare på det spørsmålet så har man vel ikke så veldig lyst på videre kontakt heller...Om en liksom alltid må stå for å holde samtalen i gang og slikt. Om man ikke bare er ute etter et ligg da så klart.. Endret 20. juni 2012 av Lolita- 1
Cathrine88 Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 PUA-snakk gjør at jeg får lyst til å drukne meg i nærmeste badekar. Sorry, men det måtte bare sies. 14
Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Du synes det er rart at ei jente som er interessert i deg blir mer nervøs i ditt selskap enn hun som kun ser på deg som en hyggelig ung kollega? Nei, jeg synes at det er rart at hun ikke klarer å snakke for seg.
Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #14 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Kjipt, men hun er nok ikke representativ for yngre jenter. Sant, tror jeg bare trengte en liten utblåsning, har skjedd et par ganger at ting stopper opp for meg med "yngre" jenter pga av ting som dette :gjeiper:, wierd as it may sound. Har aldri opplevd dette skje med damer som er eldre enn meg. Lurer på om det er en sammenheng. Kanskje eldre damer er mer selvsikre når det kommer til dette, vet ikke. Endret 21. juni 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #15 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg ønsker egentlig ikke gi deg noe særlig pes, men det er du som mangler game. Hun var tydelig i sjekkemodus, men du greide ikke å komme forbi første hinder. L: Hva holder du på med til vanlig? Jente: Nja, jeg er bare 91 model L: Du ser eldre ut, men jeg antar at du fremdeles har hodet til en 93-modell Jente: Svaralt 1: Ja, da er jeg iallfall for gammel for deg --> NEXT! Svaralt 2: Nei, jeg er jo mye eldre enn det i hodet. Siden jeg.... ==> Hun gir deg plenty og snakke om. Du har ikke helt forstått saken, men det er greit. For meg, har det aldri handlet om å bare sjekke jenter for å sjekkingens skyld. Jeg vil finne en jente jeg faktisk liker. Edit: Husk. Hun blir sikkert sjekka opp 20 ganger i løpet av en kveld. Da har det ingenting å si om hun ikke er grei mot hver enda en hun møter. Og du er sikkert den 20. som blir sur og grinete den kvelden. Det var hun som sjekket meg opp :gjeiper: I så fall, var jeg kanskje den 20'ende gutten hun sjekket opp den kvelden Jeg ble ikke sur eller grinete, jeg mistet interessen for henne. Det er vel kanskje der problemet ligger? At jeg vektlegger ting som for eksempel, at hun kan snakke for seg. Hehe, jeg er kanskje litt prippen Endret 21. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #16 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Hva var den første musikken du kjøpte for egne penger, og lytter du fortsatt til den? Hvor er ditt absolutte favorittsted i hele verden? Hva er favoritt-twisten din? Hva ville du tatt med på en øde øy? Hva har du under senga? Hvilken historisk person ville du likt å møte? Bare fantasien som setter grenser... Men Kate, det du nevner er spørsmål jeg stiller for å tulle og lage god stemmning når jeg først begynner å snakke med jenten. På et eller annet tidspunkt vil jeg faktisk finne ut om hun er min type jente før jeg tar ting videre. Det finner jeg ikke ut med på spørre hun hva hun har under sengen :gjeiper: Endret 21. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 PUA-snakk gjør at jeg får lyst til å drukne meg i nærmeste badekar. Sorry, men det måtte bare sies. Det går fint. Synes forøvrig det er rart at du vil druke deg over at menn prøver å finne ut hvordan man skal være rundt damer. Hva er greien? Er det tanken på at kjærlighet og kjemi kan brytes ned og forklares?, eller det at en del menn bruker infoen til å skaffe seg mer sex?
Gjest .-L-. Skrevet 21. juni 2012 #18 Skrevet 21. juni 2012 Jeg liker yngre jenter. Historiene deres er mye kortere. Hehe, synes historiene er kjekke jeg da!
Cathrine88 Skrevet 21. juni 2012 #19 Skrevet 21. juni 2012 Nei, jeg synes at det er rart at hun ikke klarer å snakke for seg. Kanskje det var første gang hun prøvde å sjekke noen opp og hun ble usikker. Det er ikke så rart om en eldre kvinne har mer trening. Det går fint. Synes forøvrig det er rart at du vil druke deg over at menn prøver å finne ut hvordan man skal være rundt damer. Hva er greien? Er det tanken på at kjærlighet og kjemi kan brytes ned og forklares?, eller det at en del menn bruker infoen til å skaffe seg mer sex? Det er de typiske oppbrukte PUA-sjekkereplikkene, som hintes til av en annen i tråden, som gjør meg oppgitt. Drukning var en overdrivelse, men det var det vel ikke så vanskelig å forstå. 3
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #20 Skrevet 21. juni 2012 Kanskje det var første gang hun prøvde å sjekke noen opp og hun ble usikker. Det er ikke så rart om en eldre kvinne har mer trening. Det er de typiske oppbrukte PUA-sjekkereplikkene, som hintes til av en annen i tråden, som gjør meg oppgitt. Drukning var en overdrivelse, men det var det vel ikke så vanskelig å forstå. Overdrivelse? Jeg hadde seriøst prøvd å drukne meg i nærmeste ølglass. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå