Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gunvald: Hvilke TV-program har du vært å se i?

Jeg har deltatt i en NRK-produksjon for forsvaret, men jeg vet det ikke er den du tenker på, hehe. Jeg har ikke lyst å si det her, men jeg lover - jeg skal fortelle det en dag over en truckstop-burger ;)

Bandit: har du smakt corrs-øl, og var det verd den lange turen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk kjempebra! Armer og ben var på plass og hjertet også. var veldig livlig, lå å fektet med armene hele tiden :) Termin er på nyttårsaften og det ser ut til at det blir en jente!

Flair: Har du gjort noe rampete i det siste?

Gratulerer med bra screening - og ååå, så spennende! Da får vi en nyttårs-KG-baby!! (for du er jo litt vår vet du :) )

Vel, ja, ikke store sprellet, helte en god porsjon salt i ølen til mannen min, og han var kjempetørst så det ga skikkelig uttelling :fnise: Nuh, men han la opp til det selv dagen før da han smelte den nærmeste biten på tallerkenen min full av tabasco, skulle bare ut på kjøkkenet en tur jeg... Ferie, vet du, må jo finne på noe!

Hjertesak og hjertesak. Akkurat nå er mine to store mål å bli litt mer A4. Har både drømmer og behov for et litt normalt A4-liv.

Samtidig har jeg et håp om å kunne leve av å produsere musikk.

Jeg har et bedre forhold til min mor enn på lenge, men det holder i virkelig små doser. Husker du den britiske serien med Hyacint Bucket? Det er en litt satt på spissen, god sammenligning med min mor. Min stefar er en ryggløs dott, jeg har ikke noe spesielt behov av hans tilstedeværelse. Min egen far og jeg er samarbeidspartnere, kan man si - men jeg kjenner ham egentlig ikke.

Bud: ditt mest håpløse sjekketriks?

Ha ha, ja, husker godt henne - uff, føler med deg jeg. Og tror du sendte et veldig greit signal når du gjorde som du gjorde :)

Mynona: mest patetiske sjekkeforsøket du har vært utsatt for?

Ha ha, det spørsmålet har jeg lyst til å svare på også!

For det var i går, på et stappfullt utested, mens mannen min var i baren for å kjøpe oss en øl.

Da valser det inn en rusten fyr og stiller seg opp ved siden av meg. Konversasjonen går sånn, han begynner:

- Kjenner du en som heter Bent-Inge?

- Ja, jeg gjør visst det - hva tenkte du på?

- Det gjør jeg med. Skal vi dra hjem til meg?

:hakeslepp:

- Hmm, nei. Og så tror jeg mannen min ville blitt særdeles lite fornøyd.

- Øhm. ja. øhm. kona mi også.

...sa han, og så forsvant han jævlig kjapt ut døren (tror ikke han hadde så veldig lyst til å treffe på mannen min :fnise: )

Bud - jeg håper ikke det var det håpløse sjekketrikset ditt?

• Liker 1
Skrevet
Bud: ditt mest håpløse sjekketriks?

Hmm... Er alltid meg sjøl jeg, er ikke det bra nok så kan det jaggu være!

Bud - jeg håper ikke det var det håpløse sjekketrikset ditt?

? Hva?

Skrevet

Cuddlegirl: hva er det mest spontane du har gjort ? :)

Det må vel være den gangen jeg og søstra mi tok tog i flere timer til en annen by, for å bli med på fylla med noen vi ikke kjente. Da vi kom frem visste vi verken hvor vi skulle sove, hvem det var og hvor de kom fra. Ikke det smarteste vi har gjort nei.

Cuddlegirl: Hvilken film hadde du kommet hjem med dersom jeg ba deg om å kjøpe en film vi kunne se i kveld?

Hmm, tror jeg hadde valgt the next three days. Syns Fatso og er ekstrem morsom, men kanskje jeg har litt sær humor. Syns og filmen Leon er bra, og Taken!

Har utrolig lyst til å se Taken 2, men den kommer ikke ut før i Oktober så enda en stund å vente..

Nyyx: Hvordan kom du på brukernavnet ditt?

Bandit: Dress eller Bunad?

Skrevet

Mynona: mest patetiske sjekkeforsøket du har vært utsatt for?

Hmm.. Jeg pleier ikke å huske på sånt egentlig. Men ganske patetisk er det (og provoserende) når en kar jeg ikke kjenner eller har snakket med bare tar tak i puppene mine for å kjenne litt.

Ellers synes jeg eksen (som på det tidspunket var eksen min og hadde dame) var ganske patetisk da han lurte på om han "kunne komme til meg i kveld, for du har så god og myk seng" :fnise: Han fikk ikke det. Jeg sa at "jeg tror ikke dama di blir så fornøyd med det - du får heller investere i en ny madrass" :gjeiper:

Silfen: Hvordan feiret du din forrige bursdag?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: har du smakt corrs-øl, og var det verd den lange turen?

Aldri smakt. Synes DU det var verdt det?

Bandit: Dress eller Bunad?

Dress.

Flair: Ligger du på høyre eller venstre side i senga?

Skrevet

Aldri smakt. Synes DU det var verdt det?

Dress.

Flair: Ligger du på høyre eller venstre side i senga?

Alltid bra med et eventyr av slike dimensjoner! ^^

(Burde vel skifte nick til snowman)

Bud: ditt forhold til hotel caesar?

Skrevet

Silfen: Hvordan feiret du din forrige bursdag?

Det gjorde jeg ikke.

Lutetium: Red Dwarf eller Farscape?

Skrevet (endret)

Cuddlegirl: jeg må nesten stille det samme spørsmålet tilbake jeg da :)

og btw, om du likte taken så anbefaler jeg deg å se Man on Fire som er akkurat i samme stil. Pluss min favorittfilm hvor manuset er skrevet av Quentin Tarantino og inneholder et lass med kjente skuespillere - True Romance. Også regisert av Tony Scott (Ridley scotts bror som forsåvidt også har lagd Top Gun og Crimson Tide)

Silfen: er du scifinerd? :P

Endret av Guybrush
Skrevet

Silfen: er du scifinerd? :P

Tsk. Jeg er ikke nerd. At jeg digger filmer (og bøker )innen sjangeren sci fi og fantasy og har sett "alt" gjør meg ikke til nerd, så det så! Gaaaah, denne stemplingen! :pisk:

Nyxx: hvor gammel er du? Er du virkelig bare 13 på det bildet du la ut?

Tekola: halloween eller nyttårsbukk?

Skrevet (endret)

Tsk. Jeg er ikke nerd. At jeg digger filmer (og bøker )innen sjangeren sci fi og fantasy og har sett "alt" gjør meg ikke til nerd, så det så! Gaaaah, denne stemplingen! :pisk:

Haha, ta det som et forsøk på en hedersbenevnelse :) Jeg ser selv alt mulig av BSG, SG1, DW, ST osv osv. Tar meg ikke nær av den grunn

;)

Flair: har du noen gang gått rundt og trodd at et ord/navn eller en sangtekst/strofe var helt annerledes enn i realiteten? Samt oppdaget dette på en flau måte i ettertid :P

Endret av Guybrush
Skrevet

Haha, ta det som et forsøk på en hedersbenevnelse :) Jeg ser selv alt mulig av BSG, SG1, DW, ST osv osv. Tar meg ikke nær av den grunn

;)

Har du sett Farscape da?

Vampen; et år uten å shave armhulene eller et år uten å shave beina?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: kan du skate?

kan og kan.... jeg synes det er gøy (spesielt longboard), men om jeg sier at jeg kan det, så er vel det en liten overdrivelse :P

Noz Hei sveis, da var det Frøya og Frøy sin dag. Lets gå pick up some chicks? :nissekonekyss:

selvfølgelig! møter deg om et kvarter :hoppendeglad:

Bud: du har vært veldig stille ang kjærleiken i det siste, så håper jeg ikke hopper og skviser i og på salaten her nå, men føler du ikke for å bry deg litt mer om klær når man er lykkelig og forelsket og vil være fin for sin kjære? (synes bare det var litt småmerkelig å lese at du bare har reklameklær, felleskjøpet-klær og andre 10 år gamle klær :sjenert: )

Skrevet (endret)

Har du sett Farscape da?

Selvsagt, mange år siden :) Noe som gjorde sesong 8 av SG1 brutalt morsomt da de parodierte serien :P

yes2yes: ta en full brazillian eller gå en hel dag med tigerbalsam under øynene

Endret av Guybrush
Skrevet

Guy; Syns du det var kjipt at SG-U ble kansellert?

Aldrisur; Ville du helst hatt ONS-en din med han her:

stan_mcquay_bodybuilder_c_ezr.jpg

Eller han her:

ht_justin_timberlake_090217_ssv.jpg

Skrevet

Den serien har jeg faktisk ikke rukket å sett ferdi - den fenga ikke så skrekkelig selv om den hadde en viss unik stil. Jeg likte atlantis men det ble liksom ikke helt det samma likavel det heller. Jeg må si tida med macgyver i sg1 var det absolutt beste - og det kommer fra en som blei dritforbanna da han hørte at Anderson skulle spille i tvserien. Jeg var siikker på at det kom til å bli søppel, jeg elska jo den orginale filmen :P

Gunvald: HK416 eller AG3

Skrevet (endret)

Bandit; På tv i kveld, vil du se Blodspor med Clintern eller The wuik and the dead med Hackman/Crowe?

Endret av Silfen
Skrevet

Harlekin: Hører du også shubidoobiooobidooo dance når de sier So you think you can dance i introen til showet?

Skrevet

Gunvald: HK416 eller AG3

Neither. Jeg er veldig glad i AGen egentlig, men er for kort i armene til at jeg kan bruke den effektivt i strid. HK har for svak slagkraft samt at den utvikler og reagerer negativt på sterk varme i hyppig skudd-situasjon - ergo veldig lite egnet for mye kamp.

Derfor brukes den ikke av forsvarets spesialavdelinger, der benyttes den kanadiske Diemaco C7/C8. Mitt våpen er en C8FT, det betyr at den har picatinny hele veien i en høyde, altså fra begynnelsen av handgrip til toppen av rear chamber. Perfekt for ethvert leketøy jeg måtte finne på å ha bruk for. Siden det er en C8 så er det et karabinvåpen. Da forstår du sannsynligvis hva min jobb i patruljen er om du er over middels våpennerd :)

Flair. Hva er det dyreste du har ødelagt, og var dette din eiendel eller noen andres?

Skrevet

NozMonster: Er du ei sånn jente som smisker og sier noe hyggelig om absolutt alle, bare for å bli bedre likt?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...