Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2012 #1801 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Definitivt Søgne. Døv. Det er ikke like vondt å lese vg-listen som å høre den. Semperfi: Hamresanden eller Sjøsanden? Gunvald: Invalidiserende kraftige orgasmer hvert kvarter resten av livet, eller kronisk impotens? Loren: Clark Gable eller Humphrey Bogart? Arabella: Hva fikk deg til å indse at du ikke var barn lenger? Guybrush: Hva er verst - brus med kalkunsmak, eller tandpasta med biff- og bearnaisesmak? Auroressa: Amarone eller Barolo? Tenke, tenke. Det måtte vel være da jeg fikk menstruasjon som 13-åring. Tjuagutten: Er du fra Bergen? Endret 26. juli 2012 av Arabella
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #1802 Skrevet 26. juli 2012 Giamoco_P: Leve med ei du burde tolerer - men masse penger eller ei du elsker - men lite penger? Enkelt - jeg velger kjærlighed foran penger når som helst. Guybrush: Hvis du var tvunget ind i en ekstrem organisasjon, hva vilde du valgt, hvis valget stod mellom Taliban, SS og Rote Armé Fraktion?
Gjest Nyyx Skrevet 26. juli 2012 #1803 Skrevet 26. juli 2012 Enkelt - jeg velger kjærlighed foran penger når som helst. Flink!
Gjest Gjest20 Skrevet 26. juli 2012 #1804 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Lydia: Hvilke egenskaper skal din "sjelevenn" være i besittelse av? 1. At det er en jente. 2. At hun liker meg for den jeg er. 3. At hun er bestevennen min, og at jeg er bestevennen hennes. 4. At jeg kan stole på henne. 5. At hun er jordnær og snill. 6. At hun kan både lytte og gi råd. 7. At hun sier ifra hvis hun har gjort noe galt. Primært sett disse tingene, kan være jeg har glemt noe. Loren: Hva avskyr du mest av alt i hele verden? Endret 26. juli 2012 av Lydia 2
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #1805 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Pannekaker. Type med baconbiter i røra og nyrørt blåbærsyltetøy. Hvorfor? For det er noe av det diggeste som finnes - og steikes selvsagt i masse skikkelig smør! Auroressa: var du redd for Hufsa og eller hattifnattene da du var liten ? Gunvald: jeg tenker militære styrker i solnedgang med MICH-hjelm og full pakke når jeg ser avataren din - er jeg helt på bærtur? Giacomo_P: leve resten av livet som døv men huske alt du har hørt, kontra å bevare hørselen men kun like det du idag annser som søppelmusikk Bærtur og bærtur. Norsk jeger på grensekontroll for kun kort tid siden. Hjelmen har termisk og diverse com, standard norsk kompositthjelm. I utgangspunktet hater jeg å bruke hjelm,men det blir en nødvendighet når man lesses ned av gadgets. Forøvrig er det vel soloppgang Gia: hvor lenge kan du holde pusten under vann? Endret 26. juli 2012 av Gunvald
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #1806 Skrevet 26. juli 2012 Definitivt Søgne. Døv. Det er ikke like vondt å lese vg-listen som å høre den. Semperfi: Hamresanden eller Sjøsanden? Gunvald: Invalidiserende kraftige orgasmer hvert kvarter resten av livet, eller kronisk impotens? Loren: Clark Gable eller Humphrey Bogart? Arabella: Hva fikk deg til å indse at du ikke var barn lenger? Guybrush: Hva er verst - brus med kalkunsmak, eller tandpasta med biff- og bearnaisesmak? Auroressa: Amarone eller Barolo? Jeg har vel pult nok. Går for impotensen. Auroressa: vi To blir stormende forelsket og alt er bare lykke. Kirkebryllup eller tinghuset? Hvor mange barn? Bor vi i byen eller på landet?
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #1807 Skrevet 26. juli 2012 Gia: hvor lenge kan du holde pusten under vann? Det har jeg ikke målt siden jeg var en liden sneip, så jeg tør ikke svare.... Nozmonster: Kunde du ha tenkt deg en ONS med en fremmedlegionær?
Abdullah Skrevet 26. juli 2012 #1808 Skrevet 26. juli 2012 Enkelt - jeg velger kjærlighed foran penger når som helst. Guybrush: Hvis du var tvunget ind i en ekstrem organisasjon, hva vilde du valgt, hvis valget stod mellom Taliban, SS og Rote Armé Fraktion? Tar meg friheten å svare på spørsmålet. Def. SS any day of the week, vel og merke hvis jeg får velge avdeling (f.eks sannhetssøkende dommer ala Georg Morgen alltid på jakt etter overgrep og korrupsjon).
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #1810 Skrevet 26. juli 2012 Enkelt - jeg velger kjærlighed foran penger når som helst. Guybrush: Hvis du var tvunget ind i en ekstrem organisasjon, hva vilde du valgt, hvis valget stod mellom Taliban, SS og Rote Armé Fraktion? Hmmm pest, kolera eller svartedauen? Tror jeg ville valgt Rota Arme. Rett og slett fordi det der virker som mindre grupper som igjen må være lettere å manipulere/komme seg utav. Ser ikke for meg at de enorme massene i de to første gruppene ville tillatt det i like stor grad. Abdullah: hvis du måtte velge - anarkist eller kommunist? Nyyx: har du noen reise/reiseopplevelse du drømte om da du var ynger som du tror du aldri vil oppleve? Arabella: hva er ditt kjæreste minne fra sommertiden som barn?
Gjest Bud Skrevet 26. juli 2012 #1811 Skrevet 26. juli 2012 Bud: har du gjort det i et tre? Hva da? Klatret? Jepp!
Gjest NozMonster Skrevet 26. juli 2012 #1812 Skrevet 26. juli 2012 Noz : Har du noengang vært forelsket i en jente? Nei, jeg er hetrofil NozMonster: saftis eller fløteis? Jeg vil svare fløteis, for det er jo absolutt det beste, men jeg velger bare saftis pga kaloriinnholdet Konklusjon: svaret må nesten bli saftis! Guybrush: tynne eller tykke pannekaker- hva er best?
Gjest NozMonster Skrevet 26. juli 2012 #1813 Skrevet 26. juli 2012 Nozmonster: Kunde du ha tenkt deg en ONS med en fremmedlegionær? Nei- jeg har lovt meg selv at jeg ikke skal ha flere one night stande`er mer! Giacomo: hvordan er det med deg og ONS`er? når hadde du den siste ons`en?
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #1814 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Loren: Hva avskyr du mest av alt i hele verden? Løgnere og mishandlere. Gunvald hvis du skal velge mellom sjø og fjell, hva velger du? Lydia hvilken musikk hører du på når du er sinna? Endret 26. juli 2012 av loren
Mynona Skrevet 26. juli 2012 #1815 Skrevet 26. juli 2012 mynona: favoritt-drikke med alkohyler? Cava Nå tar jeg på meg regelrytterhatten: Auroressa, Loren og Guybrush - har dere lest reglene i førsteposten? Dette er ikke en snikk-snakk tråd! Når dere svarer på et spm skal dere stille et nytt til en annen bruker. Nyxx: Hvilke ulovligheter gjør du?
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #1816 Skrevet 26. juli 2012 Cava Nå tar jeg på meg regelrytterhatten: Auroressa, Loren og Guybrush - har dere lest reglene i førsteposten? Dette er ikke en snikk-snakk tråd! Når dere svarer på et spm skal dere stille et nytt til en annen bruker. Nyxx: Hvilke ulovligheter gjør du? Beklager! Siste innlegget mitt er redigert og lagt til spørsmål
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #1817 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hei, når jeg har fått ett spørsmål i henhold til trådens "opplegg" har jeg da vitterlig stilt 2-3 spørsmål videre til helt andre brukere Og for å skikkelig være kverulant: Kvinneguiden Forum → Sosialt → Snikk-snakk Endret 26. juli 2012 av Guybrush
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #1818 Skrevet 26. juli 2012 Guybrush: tynne eller tykke pannekaker- hva er best? Hmmm, si det. De må akkurat sånn passe slik at de blir litt sprøstekt. Altså ikke type sveletykkelse men ikke crepe heller Mynona-83: venstre eller høyrehendt? NozMonster: hva er den merkeligste filmen du har sett?
Gjest Drue Skrevet 26. juli 2012 #1819 Skrevet 26. juli 2012 Takk mynona. Jeg er på ferie, og har bare nett på en dårlig mobil, men jeg har likevel fulgt denne tråden. Må innrømme det er litt trist å se hjertebarnet mitt (denne tråden) bli ødelagt. Guybrush: du skal ikke følge retningslinjene bare når andre gjør det. ALLE kommentarer og svar skal etterfølges med et spørsmål til en tredje bruker. Dessuten skal du utheve kun navnet til den du spør med med fete typer, ikke hele spørsmålet. Angående det siste, vet jeg at mange sliter med det fra iPad og mobil, inkludert meg selv akkurat nå. Det er naturligvis ingenting vi kan gjøre noe med. Men ja, auroressa og mange flere bør sette seg inn i retningslinjene eller gjenoppta den andre tråden, synes jeg. Wonders: Hvor gammel er du?
Mynona Skrevet 26. juli 2012 #1820 Skrevet 26. juli 2012 Hei, når jeg har fått ett spørsmål i henhold til trådens "opplegg" har jeg da vitterlig stilt 2-3 spørsmål videre til helt andre brukere Og for å skikkelig være kverulant: Kvinneguiden Forum → Sosialt → Snikk-snakk For å kverulere tilbake - les HI! Mynona-83: venstre eller høyrehendt? Høyre Gia: Hva er det beste med sørlandet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå