Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har faktisk to; lasagne og pannekake :) Lasagnen må for øvrig ha rundtsykker/loff og salat attåt og pannekakene held det med blåbærsylte og sukker :)

Jack: Siste tabba du gjorde?

Noen timer fersk. Skled på isen mens jeg snakket i telefonen og knuste den. Min deilige røde galaxy :(

Yme: beste måten poteter kan tilberedes på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hva er mest digg av; Korsett og alt som hører til (med hofteholdere og stay-ups og sånt), eller kun et pent "vanlig" undertøy altså matchende BH og underdel? (evt. hvordan underdel?)

Den er ikke lett, er dama velding slank eller godt trent, er bare BH og hipster veldig fint, har hun mer former ikke så mye mer, men bare litt så er det vedlig flott med full pakke, så det kommer ann på hvem det er.

Nozzy: har du korsett?

Cindi: beste sjokoladen,

KristineS: tør du hoppe i fallskjerm?

Mortem: beste frossenpizza?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: beste frossenpizza?

Liker ikke frossenpizzaer. Er flere år siden jeg spiste det sist.. men alt med pepperoni funker egentlig. :tommel:

Cindi: Hvilken låt hører du mest på for tiden?

Kristine S: Sist sette film og hvordan var den?

Skrevet

Mortem: Har du noen dyr? :)

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Har du noen dyr? :)

Har en katt. :) Har lyst på hund og kakadue men det får vente litt.

Strange Doll: Har du dyr? ^^

Skrevet

Har en katt. :) Har lyst på hund og kakadue men det får vente litt.

Strange Doll: Har du dyr? ^^

Jeg eier tre katter, har en i fosterhjem + at jeg har en hamster og en undulat :P

Sparer til chihuahua :)

Harlequin: Hva skal du i kveld?

Skrevet

Josefi88: sett Les miserables på kino enda?

Ikke enda, dessverre! Men jeg og Loren har avtalt at vi skal gå og se den sammen :biggrin:

Josefin88: Meste du har betalt for en halvliter på byen?

Ja, si det?.. Jeg kjøper for det meste vin eller sterkere saker :fnise:

Noz: Hva er dine planer for i kveld?

Adele: Så morsomt å se deg i denne tråden :briller2: Hva er din favorittårstid på Sims? :bond:

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: hvilken personlig egenskap beundrer du mest hos andre?

de som klarer å ha tolmodighet!

det er meg en kunst...

Noz: hva er favorittdrinken din?

den oppdaga jeg for 2 uker siden! jeg drakk faktisk 4 stykker av dem og ble heeeeeelt i hundre!

det var en drink av espresso og martini.. det høres ikke så særlig ut, og jeg var selv skeptisk da jeg fikk den servert første gang. men den danka lett ut alt annet jeg har smakt av drinker...

kaffe-drinker er jeg generelt fan av, men denne... NAM!

Nozzy: har du korsett?

ja men ikke i riktig størrelse, så det ligger bare å støver ned.

wonders: er du her inne?

pene sko: Er det noe du liker,som du føler at alle andre ikke liker? (ting å drive med, film, matvarer..)

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er dine planer for i kveld?

ingen verdens ting :vetikke:

dreamdrops: hvilken kroppsdel er du skikkelig fornøyd med på deg selv? ..og det er

lov til å skryte litt; skulle du egentlig ønske at du kunne vise frem denne kroppsdelen oftere?

Skrevet

Noz: Hatt ein fin bursdag? :)

Gjest padawan
Skrevet

Ikke enda, dessverre! Men jeg og Loren har avtalt at vi skal gå og se den sammen :biggrin:

'

damn. jeg som hadde håpet å dra deg med. :trene:

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hatt ein fin bursdag? :)

joda, har vel egentlig stortt sett bare vært en helt alminnelig dag,

men gaver har jeg fått da, og det er jo en forandring fra hverdagen :)

pandamann: hvordan er sivilstatusen for tida?

Gjest padawan
Skrevet

pandamann: hvordan er sivilstatusen for tida?

Den er bok -> singel ;)

Noz: når skal du fire dagen din da?

Skrevet

Harlequin Bruker du mye tid på å fikse deg om morgenen?

Nei. Dusjer, grer håret, renser huden og pusser tennene, og løper ut døra med kaffekoppen i en ene hånda, skoleveska i andre mens jeg desperat prøver å surre på meg skjerfet og lukke jakka.

Harlequin: Hva er favorittmaten?

Det kommer veldig an på situasjonen og hva jeg fyser på - men få ting som aldri slår feil er kinesisk, thai og vietnamesisk med kyllingkjøtt, et tacomåltid med riktig tilbehør, spekemat, eller bare et skikkelig restaurantmåltid med et godt kjøttstykke og godt tilbehør. Generelt altetende og glad i mat! :mrgreen:

Harlequin: Hva skal du i kveld?

I går kveld lå jeg syk for femte kvelden på rad, i dag den sjette... Har endelig kviknet litt. Tydeligvis straffen for å egentlig være veldig sjelden syk; når en først blir det klarer en omtrent ikke stå oppreist på en uke :( (beklager klaging, eder og galle, men godt å få det ut!)

Padawn: hvorfor meldte du deg inn på kg i utgangspunktet?

StrangeDoll: samlet du på noe da du var liten, typ frimerker, steiner eller noe annet rart?

Mortem: favoritt-melkebaserte drikke?

JackPreacher: overlevde telefonen din tryninga tidligere i helga?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: favoritt-melkebaserte drikke?

Litago. <3 Er ufattelig glad i det. Men det må være den orginale med sjokoladesmak. Lett-versjonen er ikke så god.

JachPreacher: hvorfor bytter du nick hele tiden?

Strange Doll: Hva slags farge har du på sofaen din?

Skrevet

Pene Sko: det generelt minst flatterende plagget en kvinne kan ha på seg?

Jeg må nok svare hettegenser. Jish...

pene sko: Er det noe du liker,som du føler at alle andre ikke liker? (ting å drive med, film, matvarer..)

Som andre ikke liker? Vil ikke si det. Det eneste må kanskje være jakt. Enkelte misliker jo dette av ulike grunner.

Harlequin: Går du ofte med sløyfe?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: når skal du feire dagen din da?

neste år kanskjeeem?

om vennene min er mer tilgjengelige da ihvertall...

mortem: bussholdeplass-reklameplakaten min sier at Litagoen er "ny og bedre".

har du smakt denne? og, er den bedre? (om det er noen stor forskjell da?)

Endret av NozMonster
Gjest badeand1
Skrevet

mortem: bussholdeplass-reklameplakaten min sier at Litagoen er "ny og bedre".

har du smakt denne? og, er den bedre? (om det er noen stor forskjell da?)

Den orginale litagoen merker jeg ikke forskjell på men den nye Litago lett smaker ikke så godt som den forrige. =( Mye svakere smak. Men det går ned fordet. :nigo:

Noz: Fikk du noe fint til bursdagen din?

Gunfreak: Hvor langt har håret ditt vært på det lengste?

Gjest NozMonster
Skrevet

Den orginale litagoen merker jeg ikke forskjell på men den nye Litago lett smaker ikke så godt som den forrige. =( Mye svakere smak. Men det går ned fordet. :nigo:

Noz: Fikk du noe fint til bursdagen din?

litago lett har vel forøvrig vært ganske lenge :)

Ja, jeg fikk fine ting :jepp:

Av foreldre fikk jeg en Mountain Equipment jakke (som er varm nok til å gå på ekspidisjon med!) så nå håper jeg at jeg ikke skal fryse så mye mer.

Ooooog Riga-tur med kompisen min!

Vi reiser om 12 dager :strix:

Og så fikk jeg en kjole og litt lommepenger til turen av broren min, samboeren og det ufødte barnet deres.. det stod "til tante noz" på pakken og jeg døde nesten av lykkelighet av det :rodmer:

cindi: helgens høydepunkt var..... ?

Skrevet (endret)

KristineS: Kva tykkjer du er verst, ein hest som spring løpsk eller ein som konstant bukkar?

En hest som springer løpsk. Med en hest som bukker har man ihvertfall en viss form for kontroll, men ingen av delene er no særlig. Red en hest ei stund som bukka en del når han var gira. Fikk ikke energien gå framover gikk den oppover :P Balansen ble jo bedre etterhvert, så da gjorde det ikke så mye. Men når han var i et sånt humør ble det ofte tempoturer for å få ut litt futt.

KristineS: tør du hoppe i fallskjerm?

Jeg har veldig lyst å prøve, men jeg har høydeskrekk, så vet ikke hvordan det ville gått når jeg først er oppe.

Kristine S: Sist sette film og hvordan var den?

Jeg så Les Miserables på kino på fredag. Og den var helt fantastisk! Nesten så jeg vurderer å se den igjen :rodmer:

NozMonster: Når var sist du ble "starstruck"?

Endret av KristineS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...