Gjest Herr Heftig Skrevet 11. september 2012 #6021 Skrevet 11. september 2012 Tror den kom ut litt dårlig og ser helt feil ut - sorry vennen ... Anyone: tips til hvordan få opp en dør uten for mye skade når småen har låst inn begge på soverommet. Har brukt belte som multitool og fått av lista Å klatre ut/inn av vinduet er egentlig det eneste jeg kan komme på.
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #6022 Skrevet 11. september 2012 Hvis du skal klatre inn vinduet, så må du ta med et skrujern sånn at du får av barnesikringen
pinar Skrevet 11. september 2012 #6023 Skrevet 11. september 2012 Karpuzi: om du kun fikk anskaffe klær i en kulør, hva hadde det blitt? Svart. Cornflake girl Er nicket ditt innspirert av Tori Amos?
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. september 2012 #6024 Skrevet 11. september 2012 (endret) Tvillingjenta: Du skal på date og daten foregår hjemme hos deg. Du lager noe godt du setter i ovnen, dekker på, tenner lys og alt virker tilsynelatende perfekt. Men du sovner på sofaen og maten blir ikke bare litt brent, for å si det sånn. Det er cirka 10 min til daten din kommer. Hva gjør du/sier du til daten? Oi oi, den var litt tricky. Og gudskjelov noe jeg har til gode å oppleve enda :gjeiper: Nei, hva sier man da? Jeg vet ikke om jeg ville innrømt at jeg hadde sovnet på sofaen, kanskje jeg hadde dratt en liten hvit en og sagt at jeg glemte maten mens jeg fiffet meg opp. Men samtidig er jo ærlighet viktigst, da... Jeg ville nok gått for den at jeg glemte maten mens jeg fiffa meg, og spurt om vi kanskje skulle gått ut for å spise, også heller dratt hjem til meg for å se en film eller snakke etterpå. Etterhvert ville jeg nok kanskje innrømt at jeg sovnet fra maten. Tvillingjenta: Rødvin eller hvitvin? Jeg drikker sjelden noen av delene, men om jeg MÅTTE velge, så ville det nok blitt hvitvin. Tvillingjenten: hva sier du til vinterbryllup? Jeg har sett mange nydelige vinterbruder, men selv heller jeg nok mer til sommerbryllup. Tror det hadde kledd meg bedre Arabella: Du er ute på date med en mann du virkelig liker, og i den anledning har du kjøpt ny kjole. Kjolen er av typen tettsittende, og sitter som støpt på deg. Du går på toalettet, og når du skal til å bøye deg rakner kjolen bak. Hvordan fikser du dette? Silfen: Har livet ditt, så langt, blitt som du hadde sett det for deg? Wednesday: Har du en greie for PS-spill? Tenker da på profilbildet ditt. Endret 11. september 2012 av _Tvillingjenta_
Gjest Bud Skrevet 11. september 2012 #6025 Skrevet 11. september 2012 Bud: Når hadde du sist på deg dress? Som den enestående godseier og storaksjonær jeg er, så er ikke det mange timene siden. Kæddilækkjækk: Hvorfor dette stadige profilbildebyttet?
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #6026 Skrevet 11. september 2012 Wednesday: Har du en greie for PS-spill? Tenker da på profilbildet ditt. jaaa jeg elsker å spille ps3 lurer på hvor mange timer i uka jeg kaster bort på det jeg Tvillingjenta: Så du på Asbjørn Brekke show i går ? vad tycks ?;p Bud: På en skala fra 1 til 10 (10 er høyest), hvor godt liker du jobben din?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6027 Skrevet 11. september 2012 Kæddilækkjækk: Hvorfor dette stadige profilbildebyttet? Forandring fryder. Og forvirrer. Jeg liker begge deler. Nei, altså - jeg har egentlig ikkeno grunn. Det bare ble sånn :/ Wednesday: hvilket bilde av de jeg har brukt likte du best?
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. september 2012 #6028 Skrevet 11. september 2012 Tvillingjenta: Så du på Asbjørn Brekke show i går ? vad tycks ?;p Det gjorde jeg nok ikke, siden jeg ikke ser noe særlig på tv. Der du kaster bort masse tid på PS3 spilling, kaster jeg bort tid ved å gjøre skolearbeid, eller glaner på mine godt brukte sesonger av OTH eller Cougar Town
Gjest Bud Skrevet 11. september 2012 #6029 Skrevet 11. september 2012 Bud: Hvor mange uvaner skjuler du for tarandus? 1
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #6030 Skrevet 11. september 2012 Wednesday: hvilket bilde av de jeg har brukt likte du best? mener du hadde et av deg selv for ikke lenge siden, det likte jeg hvilket liker du best av de jeg har brukt da? Karpuzi: Hvilken type sko går du mest i til hverdags ?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6031 Skrevet 11. september 2012 mener du hadde et av deg selv for ikke lenge siden, det likte jeg hvilket liker du best av de jeg har brukt da? det vet du jo. auget ditt. prr prr prr. Silfen: var kakaoen egentlig noe god?
Gjest Skrevet 11. september 2012 #6032 Skrevet 11. september 2012 Dreamdrops Hva er din favoritt sang som du er flau over å like? Jeg er ikke flau over å like noen av favorittsangene mine Drømmedrops: har du noen gang tatt på deg for mye ansvar? fortell om det. Jeg har sikkert påtatt meg for mye ansvar en gang, men ikke som jeg kommer på nå, så dette blir jo et veldig kjedelig svar. Det eneste jeg vet er at om jeg en eller annen gang har tatt på meg altfor mye ansvar, gråt jeg sikkert. Jeg gråter når jeg blir KJEMPE stressa. Flaut, men sant. Wednesday: Hva slags sko går du med om vinteren? Karpuzi: Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt på? Lillesiren: Hva må du alltid ha hjemme av dagligvarer? Silfen: Er det noe du virkelig må ha gjort på din måte for at det skal bli riktig? Hva i så fall?
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6033 Skrevet 11. september 2012 Den var den, vettu.Det var villetingen og, Jeg vil ha en slik en med razz i, Onsdag; det er fredag 13. og alt går galt den dagen og du deler alt på FB. Når du til slutt legger ut n'te meldingen om at du nå har blitt skutt i rompa under et bankran, blir det en del reaksjoner. Hva vil de 6 første som svarer deg si?
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6034 Skrevet 11. september 2012 Caddis: Er du ekstra glad du ikke drikker når du hører slike sanger? Dessuten; hvor mange av dine ekser kunne sunget denne?
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6035 Skrevet 11. september 2012 Silfen: Har livet ditt, så langt, blitt som du hadde sett det for deg? Nei, livet mitt er så vanvittig kjedelig og det skulle det jo ikke bli. Silfen: Er det noe du virkelig må ha gjort på din måte for at det skal bli riktig? Hva i så fall? Min måte? Jeg trodde mine måter var de eneste riktige? Hva er det egentlig du insinuerer her?
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #6036 Skrevet 11. september 2012 Wednesday: Hva slags sko går du med om vinteren? Har et par timberland mukluk jeg går i når det er -30, ellers går jeg mye i støvletter, og kjøper meg nytt par hver vinter for de blir som regel stygge av alt saltet ;p Onsdag; det er fredag 13. og alt går galt den dagen og du deler alt på FB. Når du til slutt legger ut n'te meldingen om at du nå har blitt skutt i rompa under et bankran, blir det en del reaksjoner. Hva vil de 6 første som svarer deg si? kjenner jeg vennene mine rett ville det sansynligvis blitt noe slik som "Litt vanskelig å _ikke_ treffe rompa di da, frøken ;p" ..og lignende spydigheter. ;p Silfen: Har du en farge som "går igjen" hjemme hos deg, isåfall hvilken da? Dreamdrops: Date snart ? Drue: Hvor mange frukter tror du at du spiser i snitt i løpet av en uke?
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6037 Skrevet 11. september 2012 Det var bare en, ikke seks! Dårlig, dårlig!
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. september 2012 #6038 Skrevet 11. september 2012 Luttis, Gorgon og zemper: Dere har fridd til drømmedamen og fått ja. Det eneste kravet er dog at DERE arrangere bryllupet. Hvordan går den dagen for seg? Døh! Det der er intet mindre enn dårlig gjort. Jeg hverken kan eller vil arrangere noe bryllup. Uansett hva eller hvor ville dama garantert følt at "noe" manglet. Kvinner er som kjent skapt til og bestemt for slike anledninger. Dette er definitivt damers arena. Men om jeg ble tvunget: Enten Seremoni (borgerlig om noen skulle være i tvil) i midnattsol på Svalbard med heidundrandes party i varme klær, åpen ild, helstekt rein (om det går an) og vilt nachspiel med norsk sprit og soveposer under åpen himmel. Eller Seremoni (som isted) i solnedgangen på det høyeste punktet på ei gresk øy (du rekker akkurat å sette på ringer og si noe vakkert til hverander før *schvupp* sola er borte), deretter en real gresk bryllupsfest (har vært på en - det var spinnvilt) med animert dansing, knusing av fat, en orgie i grillmat, salater og hvitløk og et nachspiel med levende lys på ei strand, titting på den vanvittige stjernehimmelen du gjerne ser der, filosofering, klining, latter, sentimentalitet, kjærlighetserklæringer, retsina og sand mellom tærne. Silfen: Hvilket av disse ville du helst vært gjest i?
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #6039 Skrevet 11. september 2012 Det var bare en, ikke seks! Dårlig, dårlig! hehe skulle jeg skrive alle seks ?? ...tror jeg ikke at jeg har fantasi nok til ;p
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6040 Skrevet 11. september 2012 Caddis: Er du ekstra glad du ikke drikker når du hører slike sanger? Dessuten; hvor mange av dine ekser kunne sunget denne? Yep, jeg gjør nok av faenskap uten alkohol å skylde/unnskylde meg med. Bergen skal være veldig lykkelig for at jeg har valgt å være avholds, ideene og påfunnene mine trenger IKKE fuel. Og joda, er et par exer som helt klart kan få lov til å synge denne. Som feks hun jeg måtte bære ut av pub'en og inn i bilen fordi bartenderen mente det var nok ablegøyer fra henne. Han så på meg med et bedende blikk, og jeg tok henne over skulderen og gikk ut. Noen minutter etter måtte jeg løpe etter henne i 7-8 minutter før jeg fikk henne inn i bilen igjen. På veg hjem til henne så forsøkte hun hoppe ut av bilen i fart. Vel hjemme sovnet hun på fanget mitt, uten noen intensjoner om å forlate meg der vi satt i førersetet. Jeg savner henne. Tvillingjenta: hvor mye alkohyler konsumerer du på en kveld, ute på byen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå