Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: hvilken radiostasjon synes du er best?

Radio Norge og Radio Metro :) De spiller mye variert og bra, synes jeg.

CJ: Hender det at du hører på kassett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: Dominant eller dominert når det kommer til sex? (sånn for å være litt spesifikk)

Har prøvd begge deler, og det er morsomt nok å dominere, men ikke noe jeg føler meg veldig komfortabel med. Så ja, dominert.

Cuddlegirl: Hva er det styggeste plagget du eier?

Guybrush: Favorittjuice?

Cadillac: Er du allergisk mot noe?

Skrevet

:nei: .. (hihi, joda, du er tilgitt)

dæven, det var lett. iiik. *nervøs*

Silfmilf: er virkelig belyste tastatur noen fordel til sengs eller i andre mørklagte situasjoner?

Skrevet

Silfmilf: er virkelig belyste tastatur noen fordel til sengs eller i andre mørklagte situasjoner?

Høhø.

Jess, det er da det. Jeg har det ikke nå, men en gang i gamle dager hadde jeg det og når man for eksempel står opp (det var en stasjonær) midt på natten og må på do og bare MÅ sjekke nettet på vei tilbake til senga, så er det helt genialt med tastatur med lys i bokstavene for de av oss som bare kan liksomtouch og må sjekke litt hva det er man driver med. For selv om skjermen lyser opp, så er tastaturet helt på den mørklagte siden, helt sant.

Arabella; hvor lenge har du hatt KåGecrush på Steinar40? Hvordan ser du for deg deres første stevnemøte?

Skrevet

Cad: tenkte grevling som i bil :)

Bare til daglig bruk. Jeg elsket gamle STSen min. Cadillac begikk mange synder med feilhjulsdrift på sine biler fra 1968, men denne her kunne jeg tolerere.

Vært veldig glad i et par 850 og en S70. Men det duger til hverdagsbil/cruisebil, intet annet.

CJ: Hender det at du hører på kassett?

Vet du, jeg fant nylig en pose med kassetter liggende, og måtte høre gjennom musikken fra barndommen min ^^

Men nei, til vanlig gjør jeg sjeldent det, gitt.

Tobakk, nøtter og bullshit. Reagerer sterkt på alle tre.

Arabella: verste hjemmeulykken du har hatt?

Skrevet

Har prøvd begge deler, og det er morsomt nok å dominere, men ikke noe jeg føler meg veldig komfortabel med. Så ja, dominert.

Cuddlegirl: Hva er det styggeste plagget du eier?

Guybrush: Favorittjuice?

Hmmm granateple eller tropisk tror jeg. Blåbær er også namm.

Rain: vurdert å slenge deg med KG jentene som skal treffes i Trondheim på lørdag?

Dream: kommer tilbake til deg med råd. Skriver på mobbe nå og det er litt herk. Spørsmål, kunstig eller ekte juletre?

Silfen: hvem om noen var mest dust i klassen din på grunnskolen? Altså personlighetsbeskrivelse og ikke navn :)

Maya: rbk eller brann?

Noz: når du flyr rundt før du skal på fest, hvilke låter setter mooden?

Skrevet

Takker, Gorgon :takke:

Den var enkel, helt klart nr 1.

Maya76: Om du hadde fått en sønn, hva hadde du og mannen din kalt han?

:)

Hvis vi får en gutt så blir det nok et tradisjonelt navn. Liker navn som Hallvard, Halvor, Trygve, Sverre, Kristian, Johan........

Dreamdrops; Har du favorittnavn til dine fremtidige barn?

Silfen; Hva mener du om dagens navnetrend?

Skrevet

Hmmm granateple eller tropisk tror jeg. Blåbær er også namm.

Maya: rbk eller brann?

Soleklart RBK :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Maya76: Kommer du til å kjøpe den nye Iphone 5?

Guybrush: Driver du med hest?

Raindrops: Hvilken bok er den beste boken du har lest?

Skrevet

Tarandus: beste konsertopplevelse?

Ah, har mange gode. Men gitar på toppen av Norges høyeste fjell i soloppgang var ganske spesielt :) og bra! Om det kan kalles konsert er en annen sak.

Tarandus: Hva er det beste med Bud?

Alt er bra. Han kan liksom brukes til alt også.. Børste hesten min, lage middag, skru bil, irritere meg politisk og bare være sexy. Me like!

Silfen: Ser du på fotball? Hva er favorittlaget?

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Rain: vurdert å slenge deg med KG jentene som skal treffes i Trondheim på lørdag?

Ikke i det hele tatt :)

Edit her også: Det hørtes så slemt ut, men jeg bare trives veldig godt som anonym. Eller iallefall så anonym som man kan være i lille Norge.

Raindrops: Hvilken bok er den beste boken du har lest?

Det aner jeg ikke, jeg leser veldig mye og har ingen klar førsteplass i det hele tatt. Men bøker som alltid vil ha en spesiel plass i hjertet mitt er bøkene om Mormor og de åtte ungene. For det var de første "ordentlige" bøkene jeg leste selv :)

Edit: Faen, spørsmål.

Noz: Liker du rosa?

Survivor: Favorittfilm og hvorfor?

Endret av Raindrops
Skrevet

Maya76: Kommer du til å kjøpe den nye Iphone 5?

Nei, jeg har allerede en Iphone4, som funker helt supert, så da ser jeg ikke poenget med å bruke masse penger på en ny bare fordi det er nyeste modell:-)

Solsenga; Ubegrenset med penger og ubegrenset med ferie/fritid, hva gjør du?

Skrevet (endret)

Bare til daglig bruk. Jeg elsket gamle STSen min. Cadillac begikk mange synder med feilhjulsdrift på sine biler fra 1968, men denne her kunne jeg tolerere.

Vært veldig glad i et par 850 og en S70. Men det duger til hverdagsbil/cruisebil, intet annet.

Vet du, jeg fant nylig en pose med kassetter liggende, og måtte høre gjennom musikken fra barndommen min ^^

Men nei, til vanlig gjør jeg sjeldent det, gitt.

Tobakk, nøtter og bullshit. Reagerer sterkt på alle tre.

Arabella: verste hjemmeulykken du har hatt?

Det var da huset vi bodde i brant ned til grunnen. Vi bodde i tredje etasje.Jeg husker det som om det var i går. Jeg var alene hjemme, hadde nettopp hentet eldstegutten (1 år og 8 måneder) fra barneparken. Han sovnet mens jeg stelte og matet lillebror på 8 måneder. Da jeg gikk ut på kjøkkenet, kjente jeg røyklukt. Da jeg åpner utgangsdøren, velter røyk imot meg. Naboen som bodde nedenunder, var nettopp kommet opp og hjalp med ned i gangen i annen etasje. Der klatret han ned gjennom vinduet med barna mine, en om gangen og overleverte til noen lenger ned i stigen. Jeg var gravid i femte måned og holdt på å svime av. Jeg hadde flammene rett i ryggen og svidde håret da jeg begynte å klatre ned, jeg falt rett i armene på en brannmann. Hadde ikke han stått rett bak meg, ville jeg vel ha falt og slått meg ihjel.

Jeg husker ikke så mye av det som skjedde like etterpå i sjokktilstanden. Vi reddet livet, det var det viktigste. Alt vi eide, ble fortært av ilden.

Edit: Rettelse

Filleproletiet: Har du deltatt i mange mesterskap og vunnet i noe?

Endret av Arabella
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dream: kommer tilbake til deg med råd. Skriver på mobbe nå og det er litt herk. Spørsmål, kunstig eller ekte juletre?

Ekte så klart! Elsker lukten :)

Dreamdrops; Har du favorittnavn til dine fremtidige barn?

Jeg vet ikke helt. Synes Olivia, Chanine og Emma er fine navn til jente. Til gutt liker jeg Andreas, Aleksander, Elias og Fabian. Har ikke tenkt så mye på guttenavn faktisk :)

Guybrush: Beskriv den perfekte nyttårsaften.

Sempi: Liker du å gå i dress?

Alkasil: Noe rart foreldrene dine sa til deg da du var liten som du trodde på? Typ man får firkantede øyne av å se mye på TV.

Maya76: Liker du å strikke? Hvis ja, hva strikket du sist?

Raindrops: Nevn noe særegent ved deg.

Skrevet

Drue: Ei jente kommer løpende mot deg på gaten og forteller at hun har fulgt med på deg på kg og er sinnsykt forelsket i deg! Hvordan reagerer du? Og hvor mye har utseende hennes å si for reaksjonen?

Haha! Da hadde jeg blir jævli flau tror jeg. Jeg hadde blitt smigra, det hadde jeg. Jeg hadde nok ikke blitt creeped out, for jeg synes folk blir creeped out for alt for mye om dagen. Hvor har det blitt av romantikken? Men ja, jeg hadde blitt mer smigra jo penere personen var - det er det eneste utseende har å si.

Druemann: beste sang for høytsynging med x antall alkoholenheter innabords, i sluttet lag?

Hmmmmm. DEN var vanskelig. Må nesten komme tilbake til deg angående den, assa.

Drue: du som er så flink å organisere ting.. hva med et aldri så lite kg-treff i hovedstaden?

I utgangspunktet har jeg lovt meg selv å aldri dra på et åpent KG-treff, av frykt for å møte folk jeg kjenner, men jeg tror kanskje jeg har begynt å forandre meg litt på den fronten. Ja, kanskje det? Bor du i Oslo? Og skulle ikke vi spille fifa? Guy må være med - brocode.

Gorgonzola: hvem på KG hadde du blæsta for én natt? Hvorfor hadde du blæsta nettopp hun? (

)
  • Liker 1
Skrevet

Det var da huset vi bodde i brant ned til grunnen. Vi bodde i tredje etasje.Jeg husker det som om det var i går. Jeg var alene hjemme, hadde nettopp hentet eldstegutten (1 år og 8 måneder) fra barneparken. Han sovnet mens jeg stelte og matet lillebror på 8 måneder. Da jeg gikk ut på kjøkkenet, kjente jeg røyklukt. Da jeg åpner utgangsdøren, velter røyk imot meg. Naboen som bodde nedenunder, var nettopp kommet opp og hjalp med ned i gangen i annen etasje. Der klatret han ned gjennom vinduet med barna mine, en om gangen og overleverte til noen lenger ned i stigen. Jeg var gravid i åttende måned og holdt på å svime av. Jeg hadde flammene rett i ryggen og svidde håret da jeg begynte å klatre ned, jeg falt rett i armene på en brannmann. Hadde ikke han stått rett bak meg, ville jeg vel ha falt og slått meg ihjel.

Jeg husker ikke så mye av det som skjedde like etterpå i sjokktilstanden. Vi reddet livet, det var det viktigste. Alt vi eide, ble fortært av ilden.

usj, noe sånt er vel mitt største mareritt. glad det gikk bra med dere, tross alt.

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet har jeg lovt meg selv å aldri dra på et åpent KG-treff, av frykt for å møte folk jeg kjenner, men jeg tror kanskje jeg har begynt å forandre meg litt på den fronten. Ja, kanskje det? Bor du i Oslo? Og skulle ikke vi spille fifa? Guy må være med - brocode.

Bor 15 min fra byen. jeg inviterer gjerne til sammenkomst hos meg en gang Guybrush er in town. Fifa og øl f eks ? ;)

• Liker 1
Skrevet

Høhø.

Jess, det er da det. Jeg har det ikke nå, men en gang i gamle dager hadde jeg det og når man for eksempel står opp (det var en stasjonær) midt på natten og må på do og bare MÅ sjekke nettet på vei tilbake til senga, så er det helt genialt med tastatur med lys i bokstavene for de av oss som bare kan liksomtouch og må sjekke litt hva det er man driver med. For selv om skjermen lyser opp, så er tastaturet helt på den mørklagte siden, helt sant.

Arabella; hvor lenge har du hatt KåGecrush på Steinar40? Hvordan ser du for deg deres første stevnemøte?

Herregud og Jesus Kristus! Crush på Steinar? Om han så var den siste mannen i verden, ville jeg ikke hatt ham i nærheten av meg med de holdninger han har til kvinner!

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg er også gjerne med altså.. :sjenert:

Guybrush: Har du sex på første date?

Skrevet

Survivor: Favorittfilm og hvorfor?

Huff, den er vrien! Svaret må nesten bli Avatar da. Elsker bare hele konseptet, det at de lever totalt i ett med naturen. De kommuniserer rett og slett med den på et eller annet nivå. At de lever så fritt i forhold til hvordan vi lever nå. Slik de lever er frihet, ikke slik vi lever, selv om vi liker å si det. Også det at de jakter og dreper, men samtidig gir det døende dyret en liten bønn for at alt skal gå bra. De bryr seg mer andre, de har super empati for et annet vesen som de ikke har et spesifikk forhold til. Men fordi det lider synes de synd i det.

Filmen er også utrolig bra laget teknisk og det gjør bare hele film opplevelsen fantastisk. Vist det hadde fantes en måte så hadde jeg levd på Pandora akkurat nå ;)

Raindrops: Se for deg at din partner en gang i framtiden hadde fått seg en stilling som ga dere mer en nok inntekt. Vist han hadde bedt deg slutte i jobben da, og heller være hjemme med barna, hadde du gjort det?

Tarandus: hvilken rase hest har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...