Gjest Musekatt Skrevet 21. juni 2012 #201 Del Skrevet 21. juni 2012 Musekatt: Hva ser du etter i en gutt/jente? Vanskelig å svare på. Jeg har ikke en liste om hvordan en gutt skal være, og hva jeg ser etter. Men humor er viktig, og at han ikke tar seg selv så høytidelig. Siden jeg er ganske kresen, så har utseende en del å si også. Men gode egenskaper er nok det viktigste. Tropic: Si en ting du ser frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 21. juni 2012 #202 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Here it comes! Badabing, Fasting Drue, Giacomo_P: Hva er deres beste restaurantopplevelse? Hva spiste dere, og på hvilken restaurant var det? Jeg tror jeg har lyst til å trekke fram et måltid på hovedkantina på UiO (Frederikke, som egentlig er helt elendig). Dagen før jeg leverte masteroppgaven, gikk jeg utslitt opp til kantina og bestilte en "biffmiddag" til rundt 70 kroner. Jeg var utrolig sulten og så sliten i toppen, og det var i grunn mens jeg spiste at jeg forstod at løpet faktisk var over og at jeg var i mål. Denne lettelsen gjorde måltidet til et jeg fortsatt husker. Selv om det i tradisjonell forstand ikke kan kalles noen særlig matopplevelse, var det en opplevelse knytta til et måltid. Det er som regel uventa gode opplevelser jeg husker, istedenfor begivenheter hvor man på forhånd forventer store opplevelser. Det var en bit ytrefilet som faktisk var godt tilberedt (ganske rød), med grilla tomat, båtpoteter og en halv maiskolbe til. Jeg spiste aleine. Fasting Drue: Har du litt man crush på Tom Victor Gausdal? Seff. Men om jeg kan velge mellom de på bildet, så hadde jeg først og fremst tatt Hellstrøm. Edit: Ble så revet med i mimringa at jeg glemte mine egne regler: Musekatt: Hva i all verden er en musekatt? Litt som fuglehund? ...uansett: Hva er din nedre og øvre aldersgrense for potensielle partnere? Endret 21. juni 2012 av Fasting Drue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. juni 2012 #203 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Rofl: har du fortsatt kontakt med vennene dine fra USA og UK? Har noen av de fra USA på fb og møtte en av de når jeg var i NY. Endret 21. juni 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 21. juni 2012 #204 Del Skrevet 21. juni 2012 Seff. Men om jeg kan velge mellom de på bildet, så hadde jeg først og fremst tatt Hellstrøm. Tulling!!! For meg ville det soleklart blitt: 1) TVG 2) JV 3) EH JV og TVG kunne muligens rokert dersom vi hadde snakket JV for en 20 års tid siden. Men slik det er nå, er det helt klart TVG som troner på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 21. juni 2012 #205 Del Skrevet 21. juni 2012 norah Hva ville du bli da du var liten? Når jeg var så liten at jeg enda ikke hadde begynt på skole gikk det stort sett i at jeg drømte, tenkte, filosoferte og tegnet prinsesser. Jeg ville bli Disneyprinsesse. Så begynte jeg på barneskolen, og husker en time hvor vi måtte svare på runde på nøyaktig dette spørsmålet. De fleste jentene svarte frisør eller "sminkedame" mens jeg svarte kontant: "Advokat!" Haha....herregud. Ja,jeg var altfor voksen for alderen. Fasting Drue: Er det viktig for deg at hver mann har sin høne?(hjelper ingenting om du er dødskjekk om du ikke engang tar den) Musekatt: Hvilket år er du født, og om du måtte velge et helt annet år å bli født i - hvilket hadde det vært og hvorfor? Påbesøk: Topp tre aviser - hvilke velger du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 21. juni 2012 #206 Del Skrevet 21. juni 2012 Cuddlegirl: Favorittalbum og hvorfor? Fasting Drue: Var/er du best på å kaste stor eller liten ball? Hvor langt kastet du på barneskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 21. juni 2012 #207 Del Skrevet 21. juni 2012 Cuddlegirl: Favorittalbum og hvorfor? Hmm, vanskelig spørsmål. Hører på alt som faller meg inn der og da, altså hvordan humøret mitt er i. Jeg har igrunn ingen favorittalbum men kan ramse opp noen artister jeg liker. Røyksopp, Nero, Skrillex, Avicii, Armin van bureen, Pendulum, Muse, Coldplay, Far East Movement, Chase & Status, Magnetic man, Rihanna, Dead by april, Deadmau5, Loreen, Havana Brown, Nickelback. NedMedSverd: Hvilken type klær liker du best å kle deg i? og har du en spesiell stil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musekatt Skrevet 21. juni 2012 #208 Del Skrevet 21. juni 2012 Musekatt: Hva i all verden er en musekatt? Litt som fuglehund? ...uansett: Hva er din nedre og øvre aldersgrense for potensielle partnere? Haha, godt spørsmål. En mus som ligner på en katt kanskje? eller omvendt? Vet faktisk ikke hvordan jeg kom på det navnet, men får skylde på at jeg har god fantasi. Hmm, fra 20 til 29. Musekatt: Hvilket år er du født, og om du måtte velge et helt annet år å bli født i - hvilket hadde det vært og hvorfor? Wee et spørsmål! Jeg vil helst ikke røpe alderen min enda, så tror ikke jeg kan svare på det. Men er fornøyd med det årstallet jeg er født i, og ville ikke endret på det. Om jeg måtte velge ville jeg vært et år eldre, siden jeg da hadde vært ferdig med utdanningen min. Norah: Har du barn? Om ikke, har du lyst på barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 21. juni 2012 #209 Del Skrevet 21. juni 2012 NedMedSverd: Hvilken type klær liker du best å kle deg i? og har du en spesiell stil? Nickelback :O Liker vel best å gå i singlet, men det kan jeg bare gjøre hjemme. Har vel litt "rocka" stil til vanlig. Stramme bukser, skinnjakke, denimskjorter, armyjakke osv. Hender jeg er ekstra frekk og drar på meg en rød bukse også NozMonster: Hvor mye betyr sjiraff/giraff(?) samlingen din for deg? Cosette: Du skal anbefale en bok til den store solariumsbrune fyren med tribaltattis på treningstudioet. Hvilken og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 21. juni 2012 #210 Del Skrevet 21. juni 2012 Fasting Drue: Var/er du best på å kaste stor eller liten ball? Hvor langt kastet du på barneskolen? Jeg var aldri en av kastegutta. Var alltid med å lekte slåball etc., men var ikke av de som kasta langt, så jeg tror nok ikke jeg målte heller norah: legger du ned dolokket etter deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. juni 2012 #211 Del Skrevet 22. juni 2012 Cuntzilla: Hvor ofte er du på nighthawk? Du elsker vel milkshake`sene der regner jeg med? hehee... isåfall, hvilken er favoritten? Sjokolade <3 Drikker nesten bare sjokoladeshake! Sjelden jeg går der for tiden egentlig, det er så ofte kø. Og selv om milkshaken er god og konseptet kult så synes jeg sjappa er oppskrytt. Maten er ikke "25 minutter i kø"-god. cuntzilla: hvem hadde du "tatt" av Tom Victor Gausdal og Jan Vardøen? Gausdal er kjekk, men hadde crush på Vardøen når Masterchef gikk! Sånn seriøst, jeg googlet om han var gift. Dessuten kunne jeg drukket så mye milkshake jeg ville om vi var sammen. NerdMedSverd: Hva var ditt beste og dårligste fag på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 22. juni 2012 #212 Del Skrevet 22. juni 2012 Apropos milkshake: Jeg synes milkshaken på Nighthawk Diner er grusom. Den er altfor søt! Jeg klarte ikke å drikke halve min engang. Badabing: Tror du på chemtrails? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juni 2012 #213 Del Skrevet 22. juni 2012 NozMonster: Hvor mye betyr sjiraff/giraff(?) samlingen din for deg? hehe- det er jo ikke sånn at jeg dør av sorg om den brenner opp, men bak hver minste lille sjiraff jeg har, så ligger det en historie og gode minner, så den betyr en del ja eller, egentlig kanskje litt mer enn bare "en del" når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juni 2012 #214 Del Skrevet 22. juni 2012 Hunterlady: Er du glad i å bade i sjø/basseng? Jeg er utrolig glad i å bade i sjøen/havet og i innsjøer. Selv om jeg har haifobi. Basseng liker jeg ikke like godt, siden jeg ikke tåler klor spesielt bra. Flair: Hva er din/dine favoritt tv-serie(-r)? Kråkefjas:Har du mange søsken? Cuddlegirl:Hva er det mest sexy antrekket du har? GiacomoP:Har du vært i noen ulykke noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. juni 2012 #215 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Yme: Hvis du kunne velge deg et yrke i hele verden uten å måtte tenke på utdanning eller kvalifikasjon. Hvilket yrke ville du hatt da? Det er veldig mye jeg kunne tenke meg å gjøre da, men jeg tror jeg må gi en delt førsteplass til å jobbe med delfiner og sjimpanser. Jeg har også veldig lyst til å dra til feks Afrika (eller et lignende, dårlig stilt sted) og hjelpe folk med å bygge hjem, skoler, matkilder osv. Yme: Er du en spontan fyr, eller en planlegger? Det der er alltid et lurespørsmål, i og med at så å si alle mennesker er begge deler. Jeg er spontan nok til at jeg forige uke bestemte meg for å dra til Italia, og valgte det første flyet jeg fant (neste uke), men på andre ting syns jeg det er greiere å planlegge litt(dvs. at andre planlegger for meg ) Yme: Big spoon eller little spoon? Den største ligger alltid bakerst, så om jeg er med en jente på 2 meter, er jeg naturligvis little spoon! Regner med at du er enig med logikken der. Yme: Hadde du blitt moderator på KG for tusen kroner i måneden? Det hadde jeg gjort helt gratis, men nå er det dessverre sånn at, i strid med norske lover, nekter de menn å bli moderatorer her inne. Sjokoladebolle: Kor du e?? Endret 22. juni 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 22. juni 2012 #216 Del Skrevet 22. juni 2012 Bandit: Er sønnen din lik deg? Han er ganske så lik meg ja. Han har tatt feil av seg selv og meg på gamle bilder før... Yme: Hvordan slapper du aller best av? Bud: Hvordan er du på tomgang? -Alva-: Hva slags type kjeks har du i skapet ditt? Piper: Det er sommer og varmt. Hva drikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 22. juni 2012 #217 Del Skrevet 22. juni 2012 Cuddlegirl:Hva er det mest sexy antrekket du har? Hmm, vet ikke om jeg bare har ett spesielt antrekk jeg syns er sexy. Har ett par fine nattkjoler, et nursekostyme og sånne ting, men til "vanlig" vil jeg kanskje si skinnebukse eller en svart kjole jeg syns er ganske fin, og sexy! PåBesøk: 3 ting som har gjort det glad denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. juni 2012 #218 Del Skrevet 22. juni 2012 Yme: Hvordan slapper du aller best av? Jeg slapper alltid av, bortsett fra når jeg maler bilder som jeg ikke helt får til... Det er det eneste i verden som gjør meg forbanna, og da blir jeg så sint at jeg hiver ting rundt og sparker i skostativet Cuddlegirl: Her skal du få et spørsmål av meg, som jeg faktisk har lurt på veldig lenge, og som ingen greier å svare på. Jeg er enig med deg i at skinnbukser er sexy... Men, Cuddlegirl... Hva er det som gjør det sexy? Hvorfor er en stram skinnbukse, mer sexy enn feks stramme jeans? Dette spørsmålet er åpent for alle som føler at de har et godt svar på det, for dette lurer jeg så fælt på at det nesten plager meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 22. juni 2012 #219 Del Skrevet 22. juni 2012 Cuddlegirl: Her skal du få et spørsmål av meg, som jeg faktisk har lurt på veldig lenge, og som ingen greier å svare på. Jeg er enig med deg i at skinnbukser er sexy... Men, Cuddlegirl... Hva er det som gjør det sexy? Hvorfor er en stram skinnbukse, mer sexy enn feks stramme jeans? Dette spørsmålet er åpent for alle som føler at de har et godt svar på det, for dette lurer jeg så fælt på at det nesten plager meg litt Haha, der kom du med et vanskelig spørsmål ja. Jeg syns jeans kan være sexy og jeg! Det har kanskje noe med at skinnbukse er tynnere og sitter mer som limt på? Jeans kan fort bli klumpete og ofte tjukkere i stoffet. Også er det mye hardere. Syns også fargen svart er mye mer sexy enn fargen blå! HunterLady: 3 positive og 3 negative ting ved deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 22. juni 2012 #220 Del Skrevet 22. juni 2012 Kråkefjas:Har du mange søsken? Ett stykk. HunterLady: Hvor mange har du ligget med? Cuddle-musekatt: Hender det at dere jakter samme fyr? Eventuelt deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå