Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Det er så kjedelig som at jeg var ganske ung når jeg valgte det og i bimboperioden😂 

@cas12 @NonJuan @Athena79 @Daryl Dixon @Lykke Li @Sola deHvilken landeplagesang klarer du virkelig ikke? 🎶

Take on me!  :troest:  Den er jeg virkelig ferdig med!   😆  Og takk skal du ha for å la meg få den på hjernen nå! :raven:  

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Aldri spilt på brettspill, men det er en favoritt på fylla 

@NonJuan Hva shotter du helst?

På blink...! 😂   

Åja du tenkte drink...   vel... Jeg "Shotter" Jägermeister

@Strange Doll Hva er det verste du har måtte gjøre i en dare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NonJuan skrev (2 minutter siden):

Take on me!  :troest:  Den er jeg virkelig ferdig med!   😆  Og takk skal du ha for å la meg få den på hjernen nå! :raven:  

På blink...! 😂   

Åja du tenkte drink...   vel... Jeg "Shotter" Jägermeister

@Strange Doll Hva er det verste du har måtte gjøre i en dare?

Ehehe.. takk.. løpe toppløs rundt en bygård i bergen sentrum. 

Sola de skrev (2 minutter siden):

Sissel Kyrkjebøs Å Vestland Vestland 🙉

oh no! 😂

@NonJuan hva er det verste du har gjort i en dare?

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 minutter siden):

Ehehe.. takk.. løpe toppløs rundt en bygård i bergen sentrum. 

@NonJuan hva er det verste du har gjort i en dare?

Har gjort mye sprell..... men nok om det.... men Spist en skive med pultost... UGH!  det var ekkelt!   Tenker jeg etter får smaken i munn....  :spy:

@Strange Doll  har du en ting du er veldig stolt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Har gjort mye sprell..... men nok om det.... men Spist en skive med pultost... UGH!  det var ekkelt!   Tenker jeg etter får smaken i munn....  :spy:

@Strange Doll  har du en ting du er veldig stolt av?

«men nok om det» etter jeg har sagt jeg flashet meg for hele bergen?🙄

Ja ungene mine. Om det er en materialistisk ting er det et maleri jeg er veldig glad i og ønsket meg lenge. 

@NonJuan Hva er motivet på det siste bildet på kamerarullen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

«men nok om det» etter jeg har sagt jeg flashet meg for hele bergen?🙄

Ja ungene mine. Om det er en materialistisk ting er det et maleri jeg er veldig glad i og ønsket meg lenge. 

@NonJuan Hva er motivet på det siste bildet på kamerarullen din?

Ja håper det var mange som tok bilder og filmet! 😆    Vel.... det var jo ikke "så" ille 

Hahahahahahahah Det sier jeg ikke her inne! 🤣   Eller vent litt...  Ahh  Valgkortet mitt :phaedra:  

 

@Strange Doll Hadde du fint lånt bort telefonen til naboen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 minutt siden):

Ja håper det var mange som tok bilder og filmet! 😆    Vel.... det var jo ikke "så" ille 

Hahahahahahahah Det sier jeg ikke her inne! 🤣   Eller vent litt...  Ahh  Valgkortet mitt :phaedra:  

 

@Strange Doll Hadde du fint lånt bort telefonen til naboen? 

Ja, går fint det, jeg har ikke noe å skjule 

@NonJuan Lar du fremmede låne telefonen din for å ta en samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Ja, går fint det, jeg har ikke noe å skjule 

@NonJuan Lar du fremmede låne telefonen din for å ta en samtale?

Det hadde gått greit :fnise:  Men....... bare en kjapp samtale!  

@Strange Doll Hva er det verste du kan bli servert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (17 timer siden):

Freddy Kalas - Jovial.

Neei det er jo dn helt konge, gladlåt, da :skya:

Kan være enig i at den ikke trengs settes på repeat, men nokså kul likevel :nigo:

:ninja:Sviiisj ut igjen :sulosi:

Endret av Dr. Ops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Smalahove. punktum. 

@NonJuan hva er det rareste du har spist? 

Farget mat....    🤣  og 

image.png.6b93fcd6099e8059fdc3a588cdb3800a.png

Denne har mange navn!  😆

@Strange Doll Er du mest glad i saltvann eller ferskvann når du skal bade? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (14 timer siden):

Det var vondt å høre om dine "Venninner". Er noe sant i det at man ser folk bedre når man får dem på avstand.  Men bra du kom deg vekk  :troest:

Jeg ville ønsket at de behandlet meg som alltid.  Det siste jeg ville ha ville være sympati og sorg. Det er for mye av det i verden, så rundt meg kan de få være seg selv.  Selvfølgelig ville jeg trengt støtte, ikke det jeg sier, men ikke overdrevent

@Lykke Li Ok... Si du er på vei hjem fra en jentefest. Du har drukket max et glass alkohol og kan kjøre bil. På veien hjem blir du uvel og må stoppe bilen. Du går ut av bilen og brekker deg. Bak deg kommer det en bil som stopper. Det stiger ut en usedvanlig kjekk mann og spør om alt går greit. Det er mørkt, men lys fra månen. Der står du forover bendt med oppkast i håret, dårlig ånde... og der står liksom den kjekkasen.. hvordan ville du reagert?

Hahah, da hadde jeg følt meg sykt digg 😂 

Nei, altså... jeg hadde bare svart at det går fint, evt. Spurt om han hadde hatt noe vann og noen servietter/papir som jeg kunne ha fått. 😅 J

eg syns ikke det er så flaut å spy, det har jeg gjort mye, foran både kjekke og ikke kjekke folk, så det går helt fint egentlig. Prøver jo stort sett å gjemme meg litt, men ikke alltid det er mulig. Jeg spøy i bilen til han jeg var på date med en gang, vi var på vei hjem og jeg ble ekstremt bilsyk og han rakk ikke stoppe før jeg spydde. Det gikk fint, lånte t-skjorta hans og beklaget at han måtte vaske bilen 😂 Vi var sammen i 2 år etter det, så 🤷‍♀️

Strange Doll skrev (14 timer siden):

Jeg ønsker å jobbe med sosiale medier, gjerne for en bedrift :) 

Hmm bare for varme ting, ikke mer spennende enn det 😅

@NonJuan a eller b menneske? 

@Lykke Li hva er din drømmejobb? 

Å være (kjent, men ukjent) forfatter. Jeg er ikke kreativ nok, har ingen originale idéer og finnes ikke spesielt interessant, men det var ønskedrømmen fra jeg var liten.

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Det er så kjedelig som at jeg var ganske ung når jeg valgte det og i bimboperioden😂 

@cas12 @NonJuan @Athena79 @Daryl Dixon @Lykke Li @Sola deHvilken landeplagesang klarer du virkelig ikke? 🎶

Oi, jeg vet virkelig ikke. Jeg tror ikke jeg klarer å komme på en jeg virkelig ikke klarer å høre på 🙈 

@Strange Doll @NonJuan  @Daryl Dixon @Dr. Ops Hva er favorittgodteriet ditt, og hvorfor er akkurat det favoritten? Hvilke følelser dukker opp i deg når du spiser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (6 timer siden):

Farget mat....    🤣  og 

image.png.6b93fcd6099e8059fdc3a588cdb3800a.png

Denne har mange navn!  😆

@Strange Doll Er du mest glad i saltvann eller ferskvann når du skal bade? 

@NonJuan hva smaker den der?? 

Jeg er mest glad i ferskvann. Er så redd for de merkelige tingene som bor i saltvann 😂

Lykke Li skrev (6 timer siden):

Hahah, da hadde jeg følt meg sykt digg 😂 

Nei, altså... jeg hadde bare svart at det går fint, evt. Spurt om han hadde hatt noe vann og noen servietter/papir som jeg kunne ha fått. 😅 J

eg syns ikke det er så flaut å spy, det har jeg gjort mye, foran både kjekke og ikke kjekke folk, så det går helt fint egentlig. Prøver jo stort sett å gjemme meg litt, men ikke alltid det er mulig. Jeg spøy i bilen til han jeg var på date med en gang, vi var på vei hjem og jeg ble ekstremt bilsyk og han rakk ikke stoppe før jeg spydde. Det gikk fint, lånte t-skjorta hans og beklaget at han måtte vaske bilen 😂 Vi var sammen i 2 år etter det, så 🤷‍♀️

Å være (kjent, men ukjent) forfatter. Jeg er ikke kreativ nok, har ingen originale idéer og finnes ikke spesielt interessant, men det var ønskedrømmen fra jeg var liten.

Oi, jeg vet virkelig ikke. Jeg tror ikke jeg klarer å komme på en jeg virkelig ikke klarer å høre på 🙈 

@Strange Doll @NonJuan  @Daryl Dixon @Dr. Ops Hva er favorittgodteriet ditt, og hvorfor er akkurat det favoritten? Hvilke følelser dukker opp i deg når du spiser det?

Regner med jeg ikke kan si smågodt å dermed få mange forskjellige ting?😂 

Utenom det er ren melkesjokolade favoritten. Jeg elsker sjokolade og det er virkelig en glede i hverdagen, får nesten litt lykkefølelsen😂 

@NonJuan Syns du det var gøy på glattkjøring ?

@Lykke Li Din verste opplevelse i trafikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke Li skrev (18 timer siden):

Hahah, da hadde jeg følt meg sykt digg 😂 

Nei, altså... jeg hadde bare svart at det går fint, evt. Spurt om han hadde hatt noe vann og noen servietter/papir som jeg kunne ha fått. 😅 J

eg syns ikke det er så flaut å spy, det har jeg gjort mye, foran både kjekke og ikke kjekke folk, så det går helt fint egentlig. Prøver jo stort sett å gjemme meg litt, men ikke alltid det er mulig. Jeg spøy i bilen til han jeg var på date med en gang, vi var på vei hjem og jeg ble ekstremt bilsyk og han rakk ikke stoppe før jeg spydde. Det gikk fint, lånte t-skjorta hans og beklaget at han måtte vaske bilen 😂 Vi var sammen i 2 år etter det, så 🤷‍♀️

@Strange Doll @NonJuan  @Daryl Dixon @Dr. Ops Hva er favorittgodteriet ditt, og hvorfor er akkurat det favoritten? Hvilke følelser dukker opp i deg når du spiser det?

Hahaha! Huff ser det for meg, Lykke Li

Vel jeg elsker surt... så jeg får si Sure føtter godteri!   Føler at kinnene mine smelter... 🤣

Strange Doll skrev (12 timer siden):

@NonJuan Syns du det var gøy på glattkjøring ?

Jeg synes det var festlig, men usikker på han kjøreskolelæreren!  :fnise:  IKKE SÅ FORT!!! :bond:

Rosendahl skrev (10 timer siden):

Kaster meg inn i tråden igjen. Valget er vist avgjort. Men hva stemte dere egentlig @NonJuan@Strange Doll@Athena79Om ikke parti så rødt eller blått? 

Rødt! Arbeiderpartiet!   

@Lykke Li Hva kler du deg i da det er 17 mai? 

@Strange Doll Hvilken kostyme har du hatt på deg som har gitt mest inntrykk hos andre?

@Rosendahl Hvilken side av sengen sover du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (12 timer siden):

@NonJuan hva smaker den der?? 

Jeg er mest glad i ferskvann. Er så redd for de merkelige tingene som bor i saltvann 😂

Regner med jeg ikke kan si smågodt å dermed få mange forskjellige ting?😂 

Utenom det er ren melkesjokolade favoritten. Jeg elsker sjokolade og det er virkelig en glede i hverdagen, får nesten litt lykkefølelsen😂 

@NonJuan Syns du det var gøy på glattkjøring ?

@Lykke Li Din verste opplevelse i trafikken?

Da bilen jeg satt i sklei av veien på glatt føre og kræsja i en lyktestolpe som knakk og landet over bilen... No fun. 

NonJuan skrev (6 minutter siden):

Hahaha! Huff ser det for meg, Lykke Li

Vel jeg elsker surt... så jeg får si Sure føtter godteri!   Føler at kinnene mine smelter... 🤣

Jeg synes det var festlig, men usikker på han kjøreskolelæreren!  :fnise:  IKKE SÅ FORT!!! :bond:

Rødt! Arbeiderpartiet!   

@Lykke Li Hva kler du deg i da det er 17 mai? 

@Strange Doll Hvilken kostyme har du hatt på deg som har gitt mest inntrykk hos andre?

@Rosendahl Hvilken side av sengen sover du på?

Jeg har stort sett hatt kystdrakt de siste årene (etter at jeg vokst ut av at det var flaut), men etter jeg fikk barn har den ikke passet, så da har jeg brukt en annen kjole 😅 (jada, jeg skal få sydd den ut, det bare.. koster energi og penger)

@NonJuan Liker du å bygge med Lego?

@Strange DollHar du kort eller langt hår?

@Rosendahl Bader du om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (23 timer siden):

Det er så kjedelig som at jeg var ganske ung når jeg valgte det og i bimboperioden😂 

@cas12 @NonJuan @Athena79 @Daryl Dixon @Lykke Li @Sola deHvilken landeplagesang klarer du virkelig ikke? 🎶

@Strange Doll: Hehe, den er jo litt kjipt.. Tror faktisk ikke jeg har noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...