Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Lykke Li skrev (12 minutter siden):

Da bilen jeg satt i sklei av veien på glatt føre og kræsja i en lyktestolpe som knakk og landet over bilen... No fun. 

Jeg har stort sett hatt kystdrakt de siste årene (etter at jeg vokst ut av at det var flaut), men etter jeg fikk barn har den ikke passet, så da har jeg brukt en annen kjole 😅 (jada, jeg skal få sydd den ut, det bare.. koster energi og penger)

@NonJuan Liker du å bygge med Lego?

@Strange DollHar du kort eller langt hår?

@Rosendahl Bader du om vinteren?

Jeg har hår til skuldrene, så en mellomting :) 

NonJuan skrev (26 minutter siden):

Hahaha! Huff ser det for meg, Lykke Li

Vel jeg elsker surt... så jeg får si Sure føtter godteri!   Føler at kinnene mine smelter... 🤣

Jeg synes det var festlig, men usikker på han kjøreskolelæreren!  :fnise:  IKKE SÅ FORT!!! :bond:

Rødt! Arbeiderpartiet!   

@Lykke Li Hva kler du deg i da det er 17 mai? 

@Strange Doll Hvilken kostyme har du hatt på deg som har gitt mest inntrykk hos andre?

@Rosendahl Hvilken side av sengen sover du på?

Hmm jeg har vel igrunn ikke kledd meg så mye ut. Var catwoman engang i sånn trang drakt, følte meg som en surret skinkestek

@NonJuan Om du skulle beskrive meg med ett ord, hva hadde det blitt? 

@Lykke Li Føler du med på politikk? 

@Rosendahl Hva må du ha hver dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (49 minutter siden):

Jeg har stort sett hatt kystdrakt de siste årene (etter at jeg vokst ut av at det var flaut), men etter jeg fikk barn har den ikke passet, så da har jeg brukt en annen kjole 😅 (jada, jeg skal få sydd den ut, det bare.. koster energi og penger)

@NonJuan Liker du å bygge med Lego?

Stikk innom husfliden... de gjør det for deg...!  

Ja, det gjør jeg. Hva skal vi bygge?  :sjarmor:

Strange Doll skrev (37 minutter siden):

Hmm jeg har vel igrunn ikke kledd meg så mye ut. Var catwoman engang i sånn trang drakt, følte meg som en surret skinkestek

@NonJuan Om du skulle beskrive meg med ett ord, hva hadde det blitt? 

Skinkestek faktisk.  😆

Ett ord? Spennendemorsomfølelsesriksnillærligogbergenser

@Lykke Li Føler du at menn er mer kompliserte enn kvinner?  Eller er menn veldig enkle? 

@Strange Doll Hvilke 5 ord ville du ikke beskrive meg med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Stikk innom husfliden... de gjør det for deg...!  

Ja, det gjør jeg. Hva skal vi bygge?  :sjarmor:

Skinkestek faktisk.  😆

Ett ord? Spennendemorsomfølelsesriksnillærligogbergenser

@Lykke Li Føler du at menn er mer kompliserte enn kvinner?  Eller er menn veldig enkle? 

@Strange Doll Hvilke 5 ord ville du ikke beskrive meg med? 

oi vanskelig! Alvorlig, bergenser, nærtakende, prippen og dum er du ikke. herregud så vanskelig å finne sånne ting. (nå tenkte du vel å endre på noe sånn at det ser ut som om jeg snakker deg ned😂)

@NonJuan Hva har du ledd av i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (20 timer siden):

Hahah, da hadde jeg følt meg sykt digg 😂 

Nei, altså... jeg hadde bare svart at det går fint, evt. Spurt om han hadde hatt noe vann og noen servietter/papir som jeg kunne ha fått. 😅 

....

@Strange Doll @NonJuan  @Daryl Dixon @Dr. Ops Hva er favorittgodteriet ditt, og hvorfor er akkurat det favoritten? Hvilke følelser dukker opp i deg når du spiser det?

Nå spør du godt (:lur:

Det må bli sjokolade. Hvilken som helst form. Følelsen som dukker opp er sol, varme og lykke!

Hyggelig å bli inkludert, takk, får hoppe i det og bli med da :laugh: mottar ikke tags, så skal følge med så godt jeg kan :Nikke: om noe blir oversett, er det derfor.

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Dr. Ops skrev (43 minutter siden):

Nå spør du godt (:lur:

Det må bli sjokolade. Hvilken som helst form. Følelsen som dukker opp er sol, varme og lykke!

Hyggelig å bli inkludert, takk, får hoppe i det og bli med da :laugh: mottar ikke tags, så skal følge med så godt jeg kan :Nikke: om noe blir oversett, er det derfor.

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

 

Australia, alltid hatt en drøm om å reise dit. 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (55 minutter siden):

Nå spør du godt (:lur:

Det må bli sjokolade. Hvilken som helst form. Følelsen som dukker opp er sol, varme og lykke!

Hyggelig å bli inkludert, takk, får hoppe i det og bli med da :laugh: mottar ikke tags, så skal følge med så godt jeg kan :Nikke: om noe blir oversett, er det derfor.

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

 

Australia og New Zealand. Har som Athena alltid drømt om å reise dit. Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (43 minutter siden):

Australia, alltid hatt en drøm om å reise dit. 

Du da?

 

mia83 skrev (31 minutter siden):

Australia og New Zealand. Har som Athena alltid drømt om å reise dit. Du da? :)

Egypt. Drømmer om å se pyramider. Forfrisket historien omkring pyramidene og hatt det i bakhodet under reisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Athena79 hva er ditt beste depeche mode øyeblikk?

@mia83 hvor i norge ville du helst ha bosatt deg?

@Strange Doll hva er 1 eiendel (foruten elektronikk) du ikke klarer deg uten hver dag?

@NonJuan hvis du måtte spist kun 3 retter for resten av livet, hva ville du valgt?

@Lykke Li favoritt selskapsmat?

@Rosendahl favoritt artist/band?

@Sola de å åpne et galleri med maleriene dine, er det noe du kunne vurdert?

@Daryl Dixon du skal kokkelere og servere 3 retters, hva velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (2 timer siden):

Stikk innom husfliden... de gjør det for deg...!  

Ja, det gjør jeg. Hva skal vi bygge?  :sjarmor:

Skinkestek faktisk.  😆

Ett ord? Spennendemorsomfølelsesriksnillærligogbergenser

@Lykke Li Føler du at menn er mer kompliserte enn kvinner?  Eller er menn veldig enkle? 

@Strange Doll Hvilke 5 ord ville du ikke beskrive meg med? 

Ingen av delene. Jeg tror vi er like kompliserte, bare på forskjellige måter, og for å nærme hverandre må vi snakke sammen og prøve å forstå den andre. Det holder ikke å si "men det er jo ikke sånn for meg", for det kommer det jo aldri til å være. Vi er biologisk forskjellige😊

Dr. Ops skrev (2 timer siden):

Nå spør du godt (:lur:

Det må bli sjokolade. Hvilken som helst form. Følelsen som dukker opp er sol, varme og lykke!

Hyggelig å bli inkludert, takk, får hoppe i det og bli med da :laugh: mottar ikke tags, så skal følge med så godt jeg kan :Nikke: om noe blir oversett, er det derfor.

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

 

England. Fordi jeg føler meg hjemme der, jeg er trygg, jeg liker menneskene, lukta og været. Jeg elsker kulturen, historien og bygningene. 

Dr. Ops skrev (49 minutter siden):

@Athena79 hva er ditt beste depeche mode øyeblikk?

@mia83 hvor i norge ville du helst ha bosatt deg?

@Strange Doll hva er 1 eiendel (foruten elektronikk) du ikke klarer deg uten hver dag?

@NonJuan hvis du måtte spist kun 3 retter for resten av livet, hva ville du valgt?

@Lykke Li favoritt selskapsmat?

@Rosendahl favoritt artist/band?

@Sola de å åpne et galleri med maleriene dine, er det noe du kunne vurdert?

@Daryl Dixon du skal kokkelere og servere 3 retters, hva velger du?

Hmm, jeg har spist veldig lite selskapsmat, men tapas? Da kan man ta det man liker, og ingen hever et øyebryn for det du ikke tar 😏

@Dr. Ops Hva er favoritfargen din? 

@NonJuan Liker du lukten av regn?

@Strange Doll Har du hatt lette eller tunge svangerskap? 

@Daryl Dixon Hvordan har du det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (3 timer siden):

oi vanskelig! Alvorlig, bergenser, nærtakende, prippen og dum er du ikke. herregud så vanskelig å finne sånne ting. (nå tenkte du vel å endre på noe sånn at det ser ut som om jeg snakker deg ned😂)

@NonJuan Hva har du ledd av i dag?

Hahahha Av din snubleepisode...!  🤣  Og at jeg har klart å bli bannet av nok en webside. Og av all ting... en bilutleieside! 😂

Dr. Ops skrev (2 timer siden):

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

Hellas! Hellas! Hellas!   

@Strange Doll Du hadde rett i dine påstander.. vil jeg tro.... La meg stille deg spørsmål om hvilke 5 ting vi er like på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 time siden):

@NonJuan hvis du måtte spist kun 3 retter for resten av livet, hva ville du valgt?

Hmmm  Pizza, Wok med der fleste grønnsaker (Slik at jeg aldri ble lei) KYllingfilèt stekt i panne og kokt i Kokosmelk med deilig ris og grønnsaker til...  NOM NOM NOM!! 

@Dr. Ops Hvilke er dine tre aller sterkeste sider. Som kanskje er sterkere enn noen andres sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (4 minutter siden):

Hahahha Av din snubleepisode...!  🤣  Og at jeg har klart å bli bannet av nok en webside. Og av all ting... en bilutleieside! 😂

Hellas! Hellas! Hellas!   

@Strange Doll Du hadde rett i dine påstander.. vil jeg tro.... La meg stille deg spørsmål om hvilke 5 ting vi er like på

HUMOREN, de fleste meninger vil jeg si?, døgnrytmen, musikk, evnen til å gjenfortelle ting på en god måte. Enig eller uenig?😅

Lykke Li skrev (18 minutter siden):

Ingen av delene. Jeg tror vi er like kompliserte, bare på forskjellige måter, og for å nærme hverandre må vi snakke sammen og prøve å forstå den andre. Det holder ikke å si "men det er jo ikke sånn for meg", for det kommer det jo aldri til å være. Vi er biologisk forskjellige😊

England. Fordi jeg føler meg hjemme der, jeg er trygg, jeg liker menneskene, lukta og været. Jeg elsker kulturen, historien og bygningene. 

Hmm, jeg har spist veldig lite selskapsmat, men tapas? Da kan man ta det man liker, og ingen hever et øyebryn for det du ikke tar 😏

@Dr. Ops Hva er favoritfargen din? 

@NonJuan Liker du lukten av regn?

@Strange Doll Har du hatt lette eller tunge svangerskap? 

@Daryl Dixon Hvordan har du det i dag?

Tunge, jeg har vært inn og ut av sykehus 

Dr. Ops skrev (1 time siden):

@Athena79 hva er ditt beste depeche mode øyeblikk?

@mia83 hvor i norge ville du helst ha bosatt deg?

@Strange Doll hva er 1 eiendel (foruten elektronikk) du ikke klarer deg uten hver dag?

@NonJuan hvis du måtte spist kun 3 retter for resten av livet, hva ville du valgt?

@Lykke Li favoritt selskapsmat?

@Rosendahl favoritt artist/band?

@Sola de å åpne et galleri med maleriene dine, er det noe du kunne vurdert?

@Daryl Dixon du skal kokkelere og servere 3 retters, hva velger du?

Bilen min. eller, det er elbil.. er det godkjent?😂

Dr. Ops skrev (2 timer siden):

Nå spør du godt (:lur:

Det må bli sjokolade. Hvilken som helst form. Følelsen som dukker opp er sol, varme og lykke!

Hyggelig å bli inkludert, takk, får hoppe i det og bli med da :laugh: mottar ikke tags, så skal følge med så godt jeg kan :Nikke: om noe blir oversett, er det derfor.

Spørsmål til ALLE

Hvor i verden uavhengig av covid og lommeboka er din drømmedestinasjon, og hvorfor? :hoppe:

 

Santorini!

@Dr. Ops er du en positiv person? 

@NonJuan hvilken 5 ting er vi ulike på? 

@Lykke Li hadde du et fint svangerskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 time siden):

@Athena79 hva er ditt beste depeche mode øyeblikk?

@mia83 hvor i norge ville du helst ha bosatt deg?

@Strange Doll hva er 1 eiendel (foruten elektronikk) du ikke klarer deg uten hver dag?

@NonJuan hvis du måtte spist kun 3 retter for resten av livet, hva ville du valgt?

@Lykke Li favoritt selskapsmat?

@Rosendahl favoritt artist/band?

@Sola de å åpne et galleri med maleriene dine, er det noe du kunne vurdert?

@Daryl Dixon du skal kokkelere og servere 3 retters, hva velger du?

Enten min barndoms nærmeste by eller Fredrikstad kanskje :vetikke: synes det er så koselig å gå langs brygga der. De gratis byfergene er også helt supre. 

@Dr. Ops har du en bok å anbefale meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (18 minutter siden):

Ingen av delene. Jeg tror vi er like kompliserte, bare på forskjellige måter, og for å nærme hverandre må vi snakke sammen og prøve å forstå den andre. Det holder ikke å si "men det er jo ikke sånn for meg", for det kommer det jo aldri til å være. Vi er biologisk forskjellige😊

@NonJuan Liker du lukten av regn?

Du er ei meget reflektert dame @Lykke Li Mye visdom hos deg :)

Ja jeg elsker lukten av regn...  elsker lyden av regn.....  enten det er på et stille vann eller om det slår mot teltduken.

@Lykke Li Nå skal jeg fortelle en liten sann historie...  Var en reise jeg skulle på, for noen år siden.  Da jeg sto i køen for å gå igjennom sikkerhetskontroll inn til flyet.. kom det en kar i kortermet trøye og du luktet.. seriøst virkelig Sur klut! Og jeg mener SUR klut.   Folk trakk seg unna og lot mannen komme foran seg i køen....  så ille var det....    Flaksen på hele historien var da jeg skulle spise litt mat før jeg gikk på flyet, var at han dukket opp rett ved siden av meg da jeg skulle til å ta min første bit av den "deilige" Kyllingbaguetten.... jeg var nødt til å flytte meg.....    Hvordan ville du reagert om personen satte seg ved siden av deg i et fly.. og du visste denne turen ville ta 8 timer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 minutter siden):

HUMOREN, de fleste meninger vil jeg si?, døgnrytmen, musikk, evnen til å gjenfortelle ting på en god måte. Enig eller uenig?😅

@NonJuan hvilken 5 ting er vi ulike på? 

Hørtes ikke helt feil ut 🤣

Være Bergenser, Kvinne, like Dagfinn Lyngbø, stoppe folk i rundkjøringer og gå i Lilla tights!    Djizes dette var jo lett! 🤣 

@Strange Doll Hvilken person håper du at du aldri vil møte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Hørtes ikke helt feil ut 🤣

Være Bergenser, Kvinne, like Dagfinn Lyngbø, stoppe folk i rundkjøringer og gå i Lilla tights!    Djizes dette var jo lett! 🤣 

@Strange Doll Hvilken person håper du at du aldri vil møte? 

Det var unfair enkelt!! 😂 

Behring Breivik.. jeg tror ikke jeg hadde klart å styre meg og hadde sikkert slått. 

@NonJuan Hva er din pri 1 om morgenen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Det var unfair enkelt!! 😂 

Behring Breivik.. jeg tror ikke jeg hadde klart å styre meg og hadde sikkert slått. 

@NonJuan Hva er din pri 1 om morgenen? 

Slå lens!  Sa lens ikke jens! 😂

@Strange Doll Kan du huske ditt aller første kyss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Slå lens!  Sa lens ikke jens! 😂

@Strange Doll Kan du huske ditt aller første kyss? 

Ja det kan jeg. Han hadde sinnsykt dårlig ånde og det fristet derfor ikke til gjentakelse 😂 

@NonJuan Hva var russenavnet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (10 minutter siden):

HUMOREN, de fleste meninger vil jeg si?, døgnrytmen, musikk, evnen til å gjenfortelle ting på en god måte. Enig eller uenig?😅

Tunge, jeg har vært inn og ut av sykehus 

Bilen min. eller, det er elbil.. er det godkjent?😂

Santorini!

@Dr. Ops er du en positiv person? 

@NonJuan hvilken 5 ting er vi ulike på? 

@Lykke Li hadde du et fint svangerskap? 

Nei, jeg var også mye på sykehus i svangerskapet

NonJuan skrev (5 minutter siden):

Du er ei meget reflektert dame @Lykke Li Mye visdom hos deg :)

Ja jeg elsker lukten av regn...  elsker lyden av regn.....  enten det er på et stille vann eller om det slår mot teltduken.

@Lykke Li Nå skal jeg fortelle en liten sann historie...  Var en reise jeg skulle på, for noen år siden.  Da jeg sto i køen for å gå igjennom sikkerhetskontroll inn til flyet.. kom det en kar i kortermet trøye og du luktet.. seriøst virkelig Sur klut! Og jeg mener SUR klut.   Folk trakk seg unna og lot mannen komme foran seg i køen....  så ille var det....    Flaksen på hele historien var da jeg skulle spise litt mat før jeg gikk på flyet, var at han dukket opp rett ved siden av meg da jeg skulle til å ta min første bit av den "deilige" Kyllingbaguetten.... jeg var nødt til å flytte meg.....    Hvordan ville du reagert om personen satte seg ved siden av deg i et fly.. og du visste denne turen ville ta 8 timer?

 

Takk 🙈

Æsj, det hørtes grusomt ut! Jeg tror jeg hadde bedt om å få bytte sete, og hvis det ikke hadde vært mulig hadde jeg okkupert toalettet på flyet hele reisen 😏

@NonJuan Har du studert? Isåfall hva og hvorfor?

@Strange Doll Hvor er favorittstedet ditt i Bergen, og hvorfor akkurat der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg var også mye på sykehus i svangerskapet

Takk 🙈

Æsj, det hørtes grusomt ut! Jeg tror jeg hadde bedt om å få bytte sete, og hvis det ikke hadde vært mulig hadde jeg okkupert toalettet på flyet hele reisen 😏

@NonJuan Har du studert? Isåfall hva og hvorfor?

@Strange Doll Hvor er favorittstedet ditt i Bergen, og hvorfor akkurat der?

Sandviken. Jeg elsker de små, trange gatene. 

@Lykke Li er du flink å spør om hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...