Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Her tror jeg kanskje vi skal jobbe med selvinnsikten? :ironi: Ooooooooog forklare hvordan du fikk påvirket stakkar @Daryl Dixon til å gå nedover samme gate 😂

Fiolin. Nekter å tro jeg klarer å blåse i noe tuba 😂

@NonJuan I hvilken hverdagslige situasjoner er du mest ukomfortabel? 

@Daryl Dixon Liker du å ta kollektiv transport? 

@Lykke Li Hva er din guilty pleasure? 

@cas12 Vil du si du er en positiv person?

@Strange Doll : Kommer nok litt ann på hva det gjelder,men føler jeg er det på det meste :) du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cas12 skrev (Akkurat nå):

@Strange Doll : Kommer nok litt ann på hva det gjelder,men føler jeg er det på det meste :) du da ?

Jeg er nok mer negativ enn jeg ønsker, men det er fordi jeg forventer at ting skal feile😅 

@cas12 Hva er din guilty pleasure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Jeg er nok mer negativ enn jeg ønsker, men det er fordi jeg forventer at ting skal feile😅 

@cas12 Hva er din guilty pleasure?

@Strange Doll  Det er ikke alltid lett og være Positiv .: hmm hamburger og chips kanskje, altfor glad i det . du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

@Strange Doll  Det er ikke alltid lett og være Positiv .: hmm hamburger og chips kanskje, altfor glad i det . du da ?

Jeg har mange 😂 Reality tv, smågodt, pepsi max, neglelakk, en god bolle på jobb 😅 

@cas12 Hva er historien bak brukernavnet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (3 timer siden):

Jeg "Må" bruke briller da jeg ser TV eller om jeg skal kjøre langt.   Men ellers bruker jeg det aldri

Veldig mye egentlig...! Men jeg liker ikke folk som lover ting og ikke holder det. Det sårer mer enn jeg gir uttrykk for.  Er så enkelt og bare ikke love noe... Og jeg kan droppe en venn om personen kun tapper deg for energi og aldri gir noe tilbake!

Hahaha Vel, jeg hadde tenkt å sende en sang her inne. Men altså... Jeg kan sikkert synge en strofe eller fem jeg ;)  haha

Podcast.... hmmm jaa. var navnet på den igjen... "Friminutt med Herman og Mikkel"  Liker Herman Flesvig

Hei Cas :)  Jeg har det egentlig greit. Spent på uken som kommer...    Helgene går så fort.  Vel tiden generelt går temmelig fort.

Det håper jeg at jeg gjør. Vet ikke noe verre jeg enn å høre noen gråte av noe jeg har sagt eller gjort. Så det beste er bare og ikke såre....! ❤️ 

@Lykke Li Har du noen gang spilt teater? Evt hvilket stykke? 

@cas12 Hvordan har uken din vært? Har det skjedd noe uventet? 

@Daryl Dixon Har du sansen for "Førstegangstjenesten" ?   (Herman Flesvig)

@Strange Doll Hvis du måtte velge... Stå på scenen i Spektrum for full sal og spille Fiolin eller blåse tuba? 

Jeg har spilt teater, til og med gått teaterlinje 😅 Har bla. spilt i Annie (en av tjenestejentene) og i et stykke som heter Bortafor Bifrost, som handler om Balders død. Jeg spilte Balder. (Norrøn mytologi)

Strange Doll skrev (1 time siden):

Her tror jeg kanskje vi skal jobbe med selvinnsikten? :ironi: Ooooooooog forklare hvordan du fikk påvirket stakkar @Daryl Dixon til å gå nedover samme gate 😂

Fiolin. Nekter å tro jeg klarer å blåse i noe tuba 😂

@NonJuan I hvilken hverdagslige situasjoner er du mest ukomfortabel? 

@Daryl Dixon Liker du å ta kollektiv transport? 

@Lykke Li Hva er din guilty pleasure? 

@cas12 Vil du si du er en positiv person?

Jeg tror ikke jeg har en, føler ikke på skyld over å like ting tror jeg 🤷‍♀️ 

@NonJuan Hvis denne verden gikk under, og du måtte ha valgt tre ting å ta med deg til en ny verden, hva ville det vært, og hvorfor de tre tingene? (Ingen mennesker eller dyr, de blir reddet til en ny verden på lik linje som deg i mitt scenario)

@Strange Doll Ville du helst ha klatret til toppen av Mount Everest, eller dykket ned til Titanic?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (4 minutter siden):

Jeg har spilt teater, til og med gått teaterlinje 😅 Har bla. spilt i Annie (en av tjenestejentene) og i et stykke som heter Bortafor Bifrost, som handler om Balders død. Jeg spilte Balder. (Norrøn mytologi)

Jeg tror ikke jeg har en, føler ikke på skyld over å like ting tror jeg 🤷‍♀️ 

@NonJuan Hvis denne verden gikk under, og du måtte ha valgt tre ting å ta med deg til en ny verden, hva ville det vært, og hvorfor de tre tingene? (Ingen mennesker eller dyr, de blir reddet til en ny verden på lik linje som deg i mitt scenario)

@Strange Doll Ville du helst ha klatret til toppen av Mount Everest, eller dykket ned til Titanic?

Oi, jeg har både høydeskrekk og er redd for å være langt under vann så den var vanskelig 😅 

Jeg tror jeg ville dykket, for jeg ser for meg det er mer behagelig å dø av å drukne enn å falle fra et fjell ✌🏻 

@Lykke Li Hva gleder du deg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (2 timer siden):

@NonJuan : Så bra, ja håper det skjer noe spennende hos deg da :)

Ja uken min har egentlig vert rar, har datet en lenge som brått sa hn ikke kunne mer, og dagen etter så jeg hn med en ny, ganske kjipt, og så flyttet jentene kattungene ut og så fikk barnet corona, så vert en rar uke, veldig spesiell, så håper den nye uka blir bedre

Var da voldsomt! Ja nå krysser jeg fingra for at du får en bedre uke!   Får da være grenser da.   Leit å høre med karen som ikke lenger ville, som tror gresset er grønnere på andre siden :(    møkkafyr! :raven:

Strange Doll skrev (2 timer siden):

Her tror jeg kanskje vi skal jobbe med selvinnsikten? :ironi: Ooooooooog forklare hvordan du fikk påvirket stakkar @Daryl Dixon til å gå nedover samme gate 😂

Fiolin. Nekter å tro jeg klarer å blåse i noe tuba 😂

@NonJuan I hvilken hverdagslige situasjoner er du mest ukomfortabel? 

At JEG har påvirket  @Daryl Dixon  Skjønner ingenting jeg. Vi er da helt uskyldige.... i hva du forsøker å si vi har gjort.. 

Tror vi må stramme hu @Strange Dollder opp jeg, @Daryl Dixon

Ukomfortabel jeg?  Må jo være personlige spørsmål det da?  🤣   Kanskje også hvis jeg skal ha med noen i bilen og skal vise dem ett sted... og så finner jeg det ikke igjen!  :skratte:

@Strange Doll @cas12 @Lykke Li    Nå må jeg løpe og kaste mat i fjeset!    Spørsmål til alle tre.... 

Hvilken side av dere vil tror dere andre reagerer negativt på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (2 timer siden):

Var da voldsomt! Ja nå krysser jeg fingra for at du får en bedre uke!   Får da være grenser da.   Leit å høre med karen som ikke lenger ville, som tror gresset er grønnere på andre siden :(    møkkafyr! :raven:

At JEG har påvirket  @Daryl Dixon  Skjønner ingenting jeg. Vi er da helt uskyldige.... i hva du forsøker å si vi har gjort.. 

Tror vi må stramme hu @Strange Dollder opp jeg, @Daryl Dixon

Ukomfortabel jeg?  Må jo være personlige spørsmål det da?  🤣   Kanskje også hvis jeg skal ha med noen i bilen og skal vise dem ett sted... og så finner jeg det ikke igjen!  :skratte:

@Strange Doll @cas12 @Lykke Li    Nå må jeg løpe og kaste mat i fjeset!    Spørsmål til alle tre.... 

Hvilken side av dere vil tror dere andre reagerer negativt på? 

Jeg tror folk reagerer negativt på at jeg pleier å finne en måte å få viljen min på. Selv om jeg jobber hardt for det blir jeg sett på som «bortskjemt» eller «heldig». Jeg er også veldig sta. 

@NonJuan samme spørsmål til deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (3 timer siden):

Oi, jeg har både høydeskrekk og er redd for å være langt under vann så den var vanskelig 😅 

Jeg tror jeg ville dykket, for jeg ser for meg det er mer behagelig å dø av å drukne enn å falle fra et fjell ✌🏻 

@Lykke Li Hva gleder du deg til?

Å pusse opp stua! Nytt gulv, ny peis, male vegger, isolere og nye lister. Også blir det ny sofa og større tv på sikt :Nikke:

NonJuan skrev (3 timer siden):

Var da voldsomt! Ja nå krysser jeg fingra for at du får en bedre uke!   Får da være grenser da.   Leit å høre med karen som ikke lenger ville, som tror gresset er grønnere på andre siden :(    møkkafyr! :raven:

At JEG har påvirket  @Daryl Dixon  Skjønner ingenting jeg. Vi er da helt uskyldige.... i hva du forsøker å si vi har gjort.. 

Tror vi må stramme hu @Strange Dollder opp jeg, @Daryl Dixon

Ukomfortabel jeg?  Må jo være personlige spørsmål det da?  🤣   Kanskje også hvis jeg skal ha med noen i bilen og skal vise dem ett sted... og så finner jeg det ikke igjen!  :skratte:

@Strange Doll @cas12 @Lykke Li    Nå må jeg løpe og kaste mat i fjeset!    Spørsmål til alle tre.... 

Hvilken side av dere vil tror dere andre reagerer negativt på? 

Jeg er litt usikker. Jeg har mange siden jeg tror andre reagerer negativt på, men er usikker på om det sitter I hodet mitt eller er reelt. 

@NonJuan Hva er de beste sidene ved deg selv?

@Strange Doll Hva er drømmeyrket ditt og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (2 timer siden):

Jeg har spilt teater, til og med gått teaterlinje 😅 Har bla. spilt i Annie (en av tjenestejentene) og i et stykke som heter Bortafor Bifrost, som handler om Balders død. Jeg spilte Balder. (Norrøn mytologi)

Jeg tror ikke jeg har en, føler ikke på skyld over å like ting tror jeg 🤷‍♀️ 

@NonJuan Hvis denne verden gikk under, og du måtte ha valgt tre ting å ta med deg til en ny verden, hva ville det vært, og hvorfor de tre tingene? (Ingen mennesker eller dyr, de blir reddet til en ny verden på lik linje som deg i mitt scenario)

@Strange Doll Ville du helst ha klatret til toppen av Mount Everest, eller dykket ned til Titanic?

Så tøft Lykke Li!!  Elsker Norrøn Mytologi

3 ting....   tro, håp og kjærlighet?    og jeg går ut ifra at vi har mat og drikke.  Men du sa ting... så jeg for tenke litt...  1) En datamaskin hvor vi kunne skrive  ned alt  og huske alt vi har lært og formidle det videre.  Er jo begrenset hvor mye et menneske kan huske.  Som også kan spille av musikk. Noe vi alle er avhengig av. 2) Antibiotika  3) Strøm 

Hahaha Jeg aner ikke... komplisert! 

@Lykke Li Føler du ga meg et sinnsykt vanskelig spørsmål....  Så du bør få ett tilbake :P    

Si at du ble tvangsinnlagt feil på en mental avdeling.  Og alt du forsøkte å si ble vridd mot deg. Hvordan og hva ville du gjøre for og til slutt bli hørt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (43 minutter siden):

Jeg tror folk reagerer negativt på at jeg pleier å finne en måte å få viljen min på. Selv om jeg jobber hardt for det blir jeg sett på som «bortskjemt» eller «heldig». Jeg er også veldig sta. 

@NonJuan samme spørsmål til deg :) 

Du har ikke lov til det der!   :rasende:  

Jeg tror at min humor kan slå begge veier. Ikke alle som forstår den, dessverre. 

@Strange Doll Har du puttet noe i munnen, du aldri burde ha gjort? 🤣  (Nei ikke seksuelt)

Lykke Li skrev (22 minutter siden):

@NonJuan Hva er de beste sidene ved deg selv?

Omtenksom, Humoristisk, ærlig   

@Lykke Li Er det noen i ditt liv du egentlig er glad du ikke har der lenger? (Ikke som i død... men uvenn osv) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (22 minutter siden):

Så tøft Lykke Li!!  Elsker Norrøn Mytologi

3 ting....   tro, håp og kjærlighet?    og jeg går ut ifra at vi har mat og drikke.  Men du sa ting... så jeg for tenke litt...  1) En datamaskin hvor vi kunne skrive  ned alt  og huske alt vi har lært og formidle det videre.  Er jo begrenset hvor mye et menneske kan huske.  Som også kan spille av musikk. Noe vi alle er avhengig av. 2) Antibiotika  3) Strøm 

Hahaha Jeg aner ikke... komplisert! 

@Lykke Li Føler du ga meg et sinnsykt vanskelig spørsmål....  Så du bør få ett tilbake :P    

Si at du ble tvangsinnlagt feil på en mental avdeling.  Og alt du forsøkte å si ble vridd mot deg. Hvordan og hva ville du gjøre for og til slutt bli hørt?  

Jeg er også veldig glad i Norrøn mytologi! Det er det vanskeligste og gøyeste stykket jeg har spilt i! 

Antibiotika og strøm er jo veldig gode ting å ha i en ny verden da!🙌🏻 Syns du var flink til å finne ting jeg!

Altså, så vanskelig spørsmål ga ikke jeg deg 😜 

hmm, gitt opp? Altså, holdt kjeft og gjort som jeg fikk beskjed om, "vist bedring" for å bare komme meg ut igjen? Og skrevet ned alt underveis...

NonJuan skrev (16 minutter siden):

Du har ikke lov til det der!   :rasende:  

Jeg tror at min humor kan slå begge veier. Ikke alle som forstår den, dessverre. 

@Strange Doll Har du puttet noe i munnen, du aldri burde ha gjort? 🤣  (Nei ikke seksuelt)

Omtenksom, Humoristisk, ærlig   

@Lykke Li Er det noen i ditt liv du egentlig er glad du ikke har der lenger? (Ikke som i død... men uvenn osv) 

Absolutt. Jeg har 3 tidligere venninner, som jeg trodde var venner, men som aldri egentlig har vært det, og jeg skjønte ikke hvor mye de har ødelagt meg før de ghostet meg (etter 15 års "vennskap", og jeg møtte andre mennesker som har vært sjokkert over behandlingen deres av meg. Ting som jeg trodde var normalt i vennskap viser seg at ikke er det. De har utnyttet meg, brukt meg og de få ressursene jeg har hatt, fått meg til å lyve, skulke både jobb og skole, og ødelagt tilliten min til andre mennesker. 

@NonJuan Hvis du hadde blitt alvorlig syk, enten psykisk eller somatisk, hvordan hadde du ønsket at de rundt deg reagerte og behandlet deg? (Ikke medisinsk behandling, men som menneske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (9 timer siden):

Jeg er også veldig glad i Norrøn mytologi! Det er det vanskeligste og gøyeste stykket jeg har spilt i! 

Antibiotika og strøm er jo veldig gode ting å ha i en ny verden da!🙌🏻 Syns du var flink til å finne ting jeg!

Altså, så vanskelig spørsmål ga ikke jeg deg 😜 

hmm, gitt opp? Altså, holdt kjeft og gjort som jeg fikk beskjed om, "vist bedring" for å bare komme meg ut igjen? Og skrevet ned alt underveis...

Absolutt. Jeg har 3 tidligere venninner, som jeg trodde var venner, men som aldri egentlig har vært det, og jeg skjønte ikke hvor mye de har ødelagt meg før de ghostet meg (etter 15 års "vennskap", og jeg møtte andre mennesker som har vært sjokkert over behandlingen deres av meg. Ting som jeg trodde var normalt i vennskap viser seg at ikke er det. De har utnyttet meg, brukt meg og de få ressursene jeg har hatt, fått meg til å lyve, skulke både jobb og skole, og ødelagt tilliten min til andre mennesker. 

@NonJuan Hvis du hadde blitt alvorlig syk, enten psykisk eller somatisk, hvordan hadde du ønsket at de rundt deg reagerte og behandlet deg? (Ikke medisinsk behandling, men som menneske)

Det var vondt å høre om dine "Venninner". Er noe sant i det at man ser folk bedre når man får dem på avstand.  Men bra du kom deg vekk  :troest:

Jeg ville ønsket at de behandlet meg som alltid.  Det siste jeg ville ha ville være sympati og sorg. Det er for mye av det i verden, så rundt meg kan de få være seg selv.  Selvfølgelig ville jeg trengt støtte, ikke det jeg sier, men ikke overdrevent

@Lykke Li Ok... Si du er på vei hjem fra en jentefest. Du har drukket max et glass alkohol og kan kjøre bil. På veien hjem blir du uvel og må stoppe bilen. Du går ut av bilen og brekker deg. Bak deg kommer det en bil som stopper. Det stiger ut en usedvanlig kjekk mann og spør om alt går greit. Det er mørkt, men lys fra månen. Der står du forover bendt med oppkast i håret, dårlig ånde... og der står liksom den kjekkasen.. hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (10 timer siden):

Å pusse opp stua! Nytt gulv, ny peis, male vegger, isolere og nye lister. Også blir det ny sofa og større tv på sikt :Nikke:

Jeg er litt usikker. Jeg har mange siden jeg tror andre reagerer negativt på, men er usikker på om det sitter I hodet mitt eller er reelt. 

@NonJuan Hva er de beste sidene ved deg selv?

@Strange Doll Hva er drømmeyrket ditt og hvorfor?

Jeg ønsker å jobbe med sosiale medier, gjerne for en bedrift :) 

NonJuan skrev (9 timer siden):

Du har ikke lov til det der!   :rasende:  

Jeg tror at min humor kan slå begge veier. Ikke alle som forstår den, dessverre. 

@Strange Doll Har du puttet noe i munnen, du aldri burde ha gjort? 🤣  (Nei ikke seksuelt)

Omtenksom, Humoristisk, ærlig   

@Lykke Li Er det noen i ditt liv du egentlig er glad du ikke har der lenger? (Ikke som i død... men uvenn osv) 

Hmm bare for varme ting, ikke mer spennende enn det 😅

@NonJuan a eller b menneske? 

@Lykke Li hva er din drømmejobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strange Doll skrev (22 timer siden):

Jeg har mange 😂 Reality tv, smågodt, pepsi max, neglelakk, en god bolle på jobb 😅 

@cas12 Hva er historien bak brukernavnet ditt? 

@Strange Doll ja det var en del :) Bruker navnet er fra Supernatural, Engelen Castiel :)

hva er din historie bak nicket ditt? ganske kult forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (9 timer siden):

Jeg ønsker å jobbe med sosiale medier, gjerne for en bedrift :) 

Hmm bare for varme ting, ikke mer spennende enn det 😅

@NonJuan a eller b menneske? 

@Lykke Li hva er din drømmejobb? 

Tja...  tror jammen jeg er blitt Begge jeg. men heller nok mer mot B

@Strange Doll Det var snakk om brettspill her om dagen. Spiller du Truth or Dare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

@Strange Doll ja det var en del :) Bruker navnet er fra Supernatural, Engelen Castiel :)

hva er din historie bak nicket ditt? ganske kult forresten

Det er så kjedelig som at jeg var ganske ung når jeg valgte det og i bimboperioden😂 

@cas12 @NonJuan @Athena79 @Daryl Dixon @Lykke Li @Sola deHvilken landeplagesang klarer du virkelig ikke? 🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Tja...  tror jammen jeg er blitt Begge jeg. men heller nok mer mot B

@Strange Doll Det var snakk om brettspill her om dagen. Spiller du Truth or Dare? 

Aldri spilt på brettspill, men det er en favoritt på fylla 

@NonJuan Hva shotter du helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...