Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (2 minutter siden):

Jeg burde gjøre det....! men dessverre nei. men hun bor så langt unna!  😔

@Rosendahl Har du kommet opp med noen flere nye løgner i det siste?

Nei løgn senteret i hjernen streiker for øyeblikket 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Antagelig halvtomt.

 

Ringenes Herre. Leste den med pappa når jeg var liten, og liker filmen. 

@Lykke Li favoritt twist? 

@Strange Doll Hva vil du ha som lørdagsgodt? 

Ingen av de 🙈

Småbrukmann skrev (2 timer siden):

Oman

@Lykke Li pop musikk eller køntri? 

Begge deler, kommer helt an på humøret.

NonJuan skrev (37 minutter siden):

Oi skal du bo på gård?  Stilig :)  :Hehe:

Gervais er ikke slik du tror i denne serien!  Ja han er morsom...  men på en helt annen måte. NYDELIG serie!  Jeg har sett mange serier, denne er en av de bedre jeg har sett! 

Det er nok fort 2 mnd siden vil jeg tro.  Hvis ikke det var vafler...  (Litt tykkere røre)

Kommer jo helt an på hva det er snakk om. Men kan lette bare bryte ut i en latter også....!

 

@Trøst Hyggelig at du er innom her også :)  Hvilken årstid liker du best?

@Strange Doll Er du glad i fleskesvor? 

@Lykke Li Si at du var ute på en skitur... sammen med venner.... dere går et stykke inn fjellet og møter på et eldre ektepar på ski. Dere hilser blidt og tråkker videre.  10 min senere ser dere og hører dere et ras gå ned bak dere.. i samme retning dette eldre ekteparet befinner seg... hvilke tanker ville gått i hodet?

 

Oi, det er et veldig vanskelig spørsmål! Jeg ville først tenkt på vår egen sikkerhet tror jeg, man er ikke til hjelp hvis man selv blir skadet. Også ville jeg ringt etter hjelp. Og nektet å gå tilbake over rasstedet. 

Tror ikke egentlig jeg hadde fått til så mye annet, men hadde selvfølgelig lurt på om det eldre ekteparet hadde klart seg osv. 

@NonJuan Hva hadde du gjort om du var første på stedet til en alvorlig bilulykke? 

@Daryl Dixon Er du flink til å trene jevnlig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (12 minutter siden):

Ingen av de 🙈

Begge deler, kommer helt an på humøret.

Oi, det er et veldig vanskelig spørsmål! Jeg ville først tenkt på vår egen sikkerhet tror jeg, man er ikke til hjelp hvis man selv blir skadet. Også ville jeg ringt etter hjelp. Og nektet å gå tilbake over rasstedet. 

Tror ikke egentlig jeg hadde fått til så mye annet, men hadde selvfølgelig lurt på om det eldre ekteparet hadde klart seg osv. 

@NonJuan Hva hadde du gjort om du var første på stedet til en alvorlig bilulykke? 

@Daryl Dixon Er du flink til å trene jevnlig? 

 

Beklager vanskelige spørsmålet, men liker egentlig skrive slike spørsmål...  ;)

Jeg har "Bank i bordet" aldri opplevd dette. Jeg har vært nummer 3 og sett en ulykke skje, men heldigvis ikke opplevd dette

Første jeg vill gjort var å tilkalle 113. Så sikre stedet....  for så å ta kontakt med de som var i ulykken.... 

Uff, håper jeg aldri må oppleve det der....

@Lykke Li Er det noen dokumentarserier som har gjort inntrykk på deg? Evnt hvilke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (57 minutter siden):

Finn et speil og takk deg selv....Du er lysende  intelligent og skriver godt...

Og du er opplagt en hermeliner blant alle bakgårdskattene her inne..🌹

Nå rødmer jeg faktisk. Jeg må igjen takke for fine ord, men jeg garanterer at jeg er skrekkelig normal middels av meg, og til å være katt så er jeg fryktelig pinglete. Men igjen, takk for ordene, jeg neier ydmykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (7 minutter siden):

Beklager vanskelige spørsmålet, men liker egentlig skrive slike spørsmål...  ;)

Jeg har "Bank i bordet" aldri opplevd dette. Jeg har vært nummer 3 og sett en ulykke skje, men heldigvis ikke opplevd dette

Første jeg vill gjort var å tilkalle 113. Så sikre stedet....  for så å ta kontakt med de som var i ulykken.... 

Uff, håper jeg aldri må oppleve det der....

@Lykke Li Er det noen dokumentarserier som har gjort inntrykk på deg? Evnt hvilke? 

Vanskelige spørsmål er bra, jeg bare er dårlig på å stille de selv. Kommer liksom ikke på noen spørsmål. 

Ingen som jeg kan huske, de finnes helt sikkert for jeg har sett mange dokumentarer, men akkurat nå kommer jeg ikke på noen som har gjort spesielt inntrykk egentlig.  

@NonJuan Hva ville du sagt og gjort dersom en av dine nærmeste venner fortalte at de slet psykisk og at de ikke lenger ønsket å leve?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Vanskelige spørsmål er bra, jeg bare er dårlig på å stille de selv. Kommer liksom ikke på noen spørsmål. 

Ingen som jeg kan huske, de finnes helt sikkert for jeg har sett mange dokumentarer, men akkurat nå kommer jeg ikke på noen som har gjort spesielt inntrykk egentlig.  

@NonJuan Hva ville du sagt og gjort dersom en av dine nærmeste venner fortalte at de slet psykisk og at de ikke lenger ønsket å leve?

Jeg har jobbet ved en akutt tlf tidligere. Det er noe av det tyngste jeg har opplevd.    Jeg hadde definitivt droppet alt jeg hadde i eget liv og vært der for dem.  Er så viktig at vi ser hverandre og kan være der om man trenger det. Jeg vet jeg ville trengt det selv om det var andre veien.  ❤️ 

@Lykke Li Jeg har smuglest noen av innleggene her tidligere og har den oppfatning at du har funnet din i livet.  Tror du alle har en slik partner i livet?  Tror du også at mange er for kravstore for å oppnå "drømmemannen eller drømmekvinnen"? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (2 minutter siden):

Jeg har jobbet ved en akutt tlf tidligere. Det er noe av det tyngste jeg har opplevd.    Jeg hadde definitivt droppet alt jeg hadde i eget liv og vært der for dem.  Er så viktig at vi ser hverandre og kan være der om man trenger det. Jeg vet jeg ville trengt det selv om det var andre veien.  ❤️ 

@Lykke Li Jeg har smuglest noen av innleggene her tidligere og har den oppfatning at du har funnet din i livet.  Tror du alle har en slik partner i livet?  Tror du også at mange er for kravstore for å oppnå "drømmemannen eller drømmekvinnen"? 

Jeg tror absolutt at mange er for kravstore og tenker at kjærlighet skal være enkelt. Kjærlighet er ikke enkelt, det er jobb, og man må velge å elske hverandre hver eneste dag,  om igjen og om igjen. Det handler om å finne den du klarer å leve med, på godt og vondt. Jeg ser på single venner som klager over at den de møter er for sporty eller for lite sporty, for tykk eller tynn, for høy eller lav og en haug med andre ting som egentlig ikke betyr noe. Selvfølgelig burde man ha noen felles interesser, men hvis han elsker telttur og du hater det, så klarer han helt sikkert å gjøre det uten deg liksom 😂 Jeg tror at de fleste oppegående, normale mennesker kan finne noen om de tør å gå litt ut fra komfortsonen og satse på noen som kanskje ikke er det de i utgangspunktet trodde var drømmemannen/dama og jobber for forholdet sitt. (Også er det selvfølgelig ting man aldri skal godta!)

Dette ble veldig langt, unnskyld!🙈

@NonJuan Har du noen spesielle i livet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (1 time siden):

Legger kanskje på noen nye duker. Ikke noe mer. Pynter du til halloween?

Ja jeg elsker halloween 

NonJuan skrev (1 time siden):

Oi skal du bo på gård?  Stilig :)  :Hehe:

Gervais er ikke slik du tror i denne serien!  Ja han er morsom...  men på en helt annen måte. NYDELIG serie!  Jeg har sett mange serier, denne er en av de bedre jeg har sett! 

Det er nok fort 2 mnd siden vil jeg tro.  Hvis ikke det var vafler...  (Litt tykkere røre)

Kommer jo helt an på hva det er snakk om. Men kan lette bare bryte ut i en latter også....!

 

@Trøst Hyggelig at du er innom her også :)  Hvilken årstid liker du best?

@Strange Doll Er du glad i fleskesvor? 

@Lykke Li Si at du var ute på en skitur... sammen med venner.... dere går et stykke inn fjellet og møter på et eldre ektepar på ski. Dere hilser blidt og tråkker videre.  10 min senere ser dere og hører dere et ras gå ned bak dere.. i samme retning dette eldre ekteparet befinner seg... hvilke tanker ville gått i hodet?

 

Nei ikke noe særlig 

Rosendahl skrev (1 time siden):

Suppe 😋
Lager du pannekaker ofte?

Ikke så veldig ofte :) 

@Rosendahl Følger du med på noe reality? 

@NonJuan Pynter du til Halloween? 

@Lykke Li Hvem er du i jentegjengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (10 timer siden):

Ja jeg elsker halloween 

Nei ikke noe særlig 

Ikke så veldig ofte :) 

@Rosendahl Følger du med på noe reality? 

@NonJuan Pynter du til Halloween? 

@Lykke Li Hvem er du i jentegjengen? 

Jeg er litt usikker, men lander kanskje på "mammaen". Den som passer på at alle kommer seg hjem, som alle snakker med om sorger, gleder og vanskeligheter. Passer på at alle har det bra, har det de trenger  har med førstehjelpsutstyret på tur og er edru og tilgjengelig for kjøring på fest 😂

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Prøver!

@Lykke Li Er du klar for helg? 

Ikke klar for helg! Vi skal i konfirmasjon, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg (må jo ha noe annet enn i konfirmasjonen for to uker siden) 😱

@Strange Doll Hva pleier dere å gjøre i helgene som familie?

@Daryl Dixon Er du klar for helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 time siden):

Jeg er litt usikker, men lander kanskje på "mammaen". Den som passer på at alle kommer seg hjem, som alle snakker med om sorger, gleder og vanskeligheter. Passer på at alle har det bra, har det de trenger  har med førstehjelpsutstyret på tur og er edru og tilgjengelig for kjøring på fest 😂

Ikke klar for helg! Vi skal i konfirmasjon, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg (må jo ha noe annet enn i konfirmasjonen for to uker siden) 😱

@Strange Doll Hva pleier dere å gjøre i helgene som familie?

@Daryl Dixon Er du klar for helg?

Veldig variabelt :) vi spiser alltid frokost sammen, så går vi gjerne ut. Enten på tur, shopping, grille pølser eller lignende. Så tar vi gjerne en tur på fløyen, akvariet eller leos :) 

@Lykke Li hvilket barne tv hater du mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (12 timer siden):

Ja jeg elsker halloween 

Nei ikke noe særlig 

Ikke så veldig ofte :) 

@Rosendahl Følger du med på noe reality? 

@NonJuan Pynter du til Halloween? 

@Lykke Li Hvem er du i jentegjengen? 

Nå blir du nok overrasket...  Men jeg feirer ikke egentlig Amerikansk tradisjon.   Synes det er nok å feire sånn ellers jeg :lur:

Lykke Li skrev (13 timer siden):

Jeg tror absolutt at mange er for kravstore og tenker at kjærlighet skal være enkelt. Kjærlighet er ikke enkelt, det er jobb, og man må velge å elske hverandre hver eneste dag,  om igjen og om igjen. Det handler om å finne den du klarer å leve med, på godt og vondt. Jeg ser på single venner som klager over at den de møter er for sporty eller for lite sporty, for tykk eller tynn, for høy eller lav og en haug med andre ting som egentlig ikke betyr noe. Selvfølgelig burde man ha noen felles interesser, men hvis han elsker telttur og du hater det, så klarer han helt sikkert å gjøre det uten deg liksom 😂 Jeg tror at de fleste oppegående, normale mennesker kan finne noen om de tør å gå litt ut fra komfortsonen og satse på noen som kanskje ikke er det de i utgangspunktet trodde var drømmemannen/dama og jobber for forholdet sitt. (Også er det selvfølgelig ting man aldri skal godta!)

Dette ble veldig langt, unnskyld!🙈

@NonJuan Har du noen spesielle i livet ditt?

Du har så veldig rett!  Jeg er 100% enig med deg jeg!  Og ikke beklag et "Langt" svar. Noen svar fortjener et utdypende tekst. Så takk for det :)

Vet du hva?  Jeg har mange spesielle i livet mitt jeg. Så heldig er jeg!  Jeg kunne ikke vært dem foruten ❤️

@Strange Doll Går du "amok" med handling og pynting til Valentines day?

@Lykke Li Om du visste noen var "lett" bøyelig eller hadde vanskeligheter for å si nei, ville du kunne utnytte det eller dra fordel av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Nå blir du nok overrasket...  Men jeg feirer ikke egentlig Amerikansk tradisjon.   Synes det er nok å feire sånn ellers jeg :lur:

Du har så veldig rett!  Jeg er 100% enig med deg jeg!  Og ikke beklag et "Langt" svar. Noen svar fortjener et utdypende tekst. Så takk for det :)

Vet du hva?  Jeg har mange spesielle i livet mitt jeg. Så heldig er jeg!  Jeg kunne ikke vært dem foruten ❤️

@Strange Doll Går du "amok" med handling og pynting til Valentines day?

@Lykke Li Om du visste noen var "lett" bøyelig eller hadde vanskeligheter for å si nei, ville du kunne utnytte det eller dra fordel av det?

Nei, jeg pleier å få blomster og en gave, men vi pynter ikke noe :)

@NonJuan Gir du noe til barna som kommer på døren på halloween? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg pleier å få blomster og en gave, men vi pynter ikke noe :)

@NonJuan Gir du noe til barna som kommer på døren på halloween? 

 

Hææææææ?  gi?  Trodde det var vi som fikk noe jeg!  De kommer jo alltid med godteri... 

@Strange Doll Vet du hva Julebukk er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Hææææææ?  gi?  Trodde det var vi som fikk noe jeg!  De kommer jo alltid med godteri... 

@Strange Doll Vet du hva Julebukk er?

Ja, jeg er ikke 10 år heller da @NonJuan😂 Vi går julebukk  hvert år - da er det ikke lov å kle seg ut som noe skummelt ❤️ 

@NonJuan Når mener du man skal gå julebukk i romjulen, eller går dere nyttårsbukk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er ikke 10 år heller da @NonJuan😂 Vi går julebukk  hvert år - da er det ikke lov å kle seg ut som noe skummelt ❤️ 

@NonJuan Når mener du man skal gå julebukk i romjulen, eller går dere nyttårsbukk?

Nå synes jeg det ble mye bukker her :takke:  Ja.. man går da den kun i romjula?     Hvem er det som sier man ikke kan kle seg skummelt i romjula da?  😆

@Strange Doll Så du vet hva VHS er og Julebukk...  men hva er floppydisk eller c64 ?   😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (27 minutter siden):

Nå synes jeg det ble mye bukker her :takke:  Ja.. man går da den kun i romjula?     Hvem er det som sier man ikke kan kle seg skummelt i romjula da?  😆

@Strange Doll Så du vet hva VHS er og Julebukk...  men hva er floppydisk eller c64 ?   😂

Jeg sier det 😂 fordi det skal være koselig!! 😂 skummelt = halloween 

@NonJuan det vet jeg ikke😂 forklar😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Jeg sier det 😂 fordi det skal være koselig!! 😂 skummelt = halloween 

@NonJuan det vet jeg ikke😂 forklar😂

Næsj!  Google det du... 🤣  Jeg googler jo 50% av alt du spør om! 😂 

@Strange Doll Barn er jo så glad i Kaptein Sabeltann...  "Farlig mann" sier de. men han er jo slem. Og han skal barna liksom like?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...