Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (53 minutter siden):

Likte å høre at den har vært fint, hvor enn creepy det høres ut hehe, men andres glede gjør meg glad.

Takk selv, har vært fin. Litt kaldt :fryser:

Er du varmblods eller frysepinne?

Jeg er varmblods. Stort sett iallefall :jepp: godt å høre at du også har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosendahl
Lykke Li skrev (11 timer siden):

Teatersport (Improteater) er en konkurranse i improvisert teater, hvor publikum gjerne tar aktivt del i hva som skal fremføres gjennom å foreslå tema, sted osv. for sketsjene som fremvises. Det er ganske gøy å være med på.

Jeg er veldig glad i brettspill. Har en vennegjeng som jeg ofte spiller sammen med, selv om det hsr blitt lenge siden sist. (Korona...)

Jeg er usikker. Jeg tror jeg var det tidligere, men nå er jeg ikke det lenger tror jeg. Jeg driver noen ganger med kortlaging da. 

@Dr. Ops Hvor langt er du villig til å gå for Jarlsbergost? (Ja, jeg ser på reklame..)

@Rosendahl Tøfler eller barbeint inne?

@NonJuan Har du forsvunnet i helgen?

@Daryl Dixon Hva er favorittdyret ditt? Og hvorfor? (Kan være ekte eller fantasi)

@Strange Doll Har du hatt en fin helg? 

Ullsokker!
Bruker du  det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nursie skrev (På 18.9.2021 den 8.46):

Ingenting foreløpig, nettopp slått opp øya 😅

Ja, vet du.. jeg er på alle de plattformene:mobil:

Høsten her er helt nydelig. Elsker hvordan fjellene, elvene og alt endrer seg 🍂😍

Sykepleier i Leger Uten Grenser🙌🏼

Hahahah, herregud.. sorry😂  Livet skjer, og det går i ett :bond:

Australia eller New Zealand - fordi jeg har lyst til å oppleve naturen og landene:Nikke:

 

@NonJuan Er det noe i livet du skulle ønske du gjorde annerledes? 

@Dr. Ops Hva er drømmejobben? 

@Strange Doll Hva syns du om nettmobbing? 

@Sola de Hvis du måtte flytte til et annet sted i Norge enn der du bor, hvor hadde du flyttet? 

@Jessica! Hva er det du virkelig ønsker deg, men ikke har råd til enda? 

Jeg syns det er kjempetrist og feigt. Det er så viktig å ha fokus på å bekjempe det.

Daryl Dixon skrev (På 18.9.2021 den 10.51):

Nei.... :riste: må være et av godene av å ikke ha barn det, å slippe det styret.

@Strange Doll Hva synes du om sterk parfymelukt? 

Rosendahl skrev (På 18.9.2021 den 11.13):

Nei julenissen synes nok jeg er for voksen 🤷‍♀️
Tror du på julenissen? 

Hater sterk parfymelukt 

Nei, men jeg tror alle har en julenisse i seg 😅

Lykke Li skrev (På 18.9.2021 den 15.11):

Jeg har ingen favorittserie. Jeg ser mest på julefilmer, men skal jeg være tro mot generasjonen min må jeg si blåfjell. Men den er ikke så bra lenger. Også er ikke ungen min så stor at barnetv egentlig er spennende ennå, men vi så Snøfall fordi en venninne av meg var med å lage den, og jeg syns den var veldig fin! 

SJOKOLADE! Og pasta. Og mel og melk. Og ost...:fnise:

@Strange Doll Er du et skikkelig julemenneske? 

@Dr. Ops Hva var det siste du pusset opp hjemme hos deg selv?

@Rosendahl Har du vært på improshow noen gang?

@NonJuan I en mobbesak der en av elevene må flyttes, hvem burde være den som bytter skole, mobberen, eller den som mobbes? Og hvorfor?

Ja! jeg elsker julen :) tar helt av 😂

Dr. Ops skrev (22 timer siden):

Helt enig, så koselig å gi og få. Har så mye "søppel" liggende rundt at halvparten kunne vært nok.

Regifter du eller har du sett noen regifte?

Hatt en fin helg?

Har en hemmelig drøm om å bli skuespiller.

Din drømmejobb?

Stuen!

Er du kunstnerisk?

Nei det har jeg aldri opplevd 

Lykke Li skrev (22 timer siden):

Teatersport (Improteater) er en konkurranse i improvisert teater, hvor publikum gjerne tar aktivt del i hva som skal fremføres gjennom å foreslå tema, sted osv. for sketsjene som fremvises. Det er ganske gøy å være med på.

Jeg er veldig glad i brettspill. Har en vennegjeng som jeg ofte spiller sammen med, selv om det hsr blitt lenge siden sist. (Korona...)

Jeg er usikker. Jeg tror jeg var det tidligere, men nå er jeg ikke det lenger tror jeg. Jeg driver noen ganger med kortlaging da. 

@Dr. Ops Hvor langt er du villig til å gå for Jarlsbergost? (Ja, jeg ser på reklame..)

@Rosendahl Tøfler eller barbeint inne?

@NonJuan Har du forsvunnet i helgen?

@Daryl Dixon Hva er favorittdyret ditt? Og hvorfor? (Kan være ekte eller fantasi)

@Strange Doll Har du hatt en fin helg? 

Ja det hadde jeg :) 

@Lykke Li Bruker du mest kjoler eller bukser til hverdags? 

@Daryl Dixon hvilket rom syns du er det viktigste i huset? 

@Rosendahl Husker du å sjekke røykvarslerne for å se at de funker? 

@NonJuan Liker du å trene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (38 minutter siden):

Jeg syns det er kjempetrist og feigt. Det er så viktig å ha fokus på å bekjempe det.

Hater sterk parfymelukt 

Nei, men jeg tror alle har en julenisse i seg 😅

Ja! jeg elsker julen :) tar helt av 😂

Nei det har jeg aldri opplevd 

Ja det hadde jeg :) 

@Lykke Li Bruker du mest kjoler eller bukser til hverdags? 

@Daryl Dixon hvilket rom syns du er det viktigste i huset? 

@Rosendahl Husker du å sjekke røykvarslerne for å se at de funker? 

@NonJuan Liker du å trene? 

Ja. Apropos røykvarsleren. Bytter du batteri minst 2 ganger i året?!

Endret av Rosendahl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (1 time siden):

Ja. Apropos røykvarsleren. Bytter du batteri minst 2 ganger i året?!

Nei, alarmene mine er koblet til boligalarm og vi har jevnlig tekniker her som sjekker og bytter ved behov. 

@Rosendahl hva er du mest redd for av naturkatastrofer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (12 timer siden):

Ullsokker!
Bruker du  det?

JA! Jeg elsker ullsokker, bruker tynne ullsokker hele høsten/vinteren og tykke ullsokker inne (eller tøfler)

Strange Doll skrev (1 time siden):

Jeg syns det er kjempetrist og feigt. Det er så viktig å ha fokus på å bekjempe det.

Hater sterk parfymelukt 

Nei, men jeg tror alle har en julenisse i seg 😅

Ja! jeg elsker julen :) tar helt av 😂

Nei det har jeg aldri opplevd 

Ja det hadde jeg :) 

@Lykke Li Bruker du mest kjoler eller bukser til hverdags? 

@Daryl Dixon hvilket rom syns du er det viktigste i huset? 

@Rosendahl Husker du å sjekke røykvarslerne for å se at de funker? 

@NonJuan Liker du å trene? 

Bukser. I det siste bare joggebukser. Jeg bruker bare kjole når jeg skal være pen, og det er jeg nesten aldri. 

@Strange Doll Når var sist du trente, og hva trente du?

@Rosendahl Lange eller korte negler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (12 timer siden):

Nei, alarmene mine er koblet til boligalarm og vi har jevnlig tekniker her som sjekker og bytter ved behov. 

@Rosendahl hva er du mest redd for av naturkatastrofer?

Orkan

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Lykke Li skrev (11 timer siden):

JA! Jeg elsker ullsokker, bruker tynne ullsokker hele høsten/vinteren og tykke ullsokker inne (eller tøfler)

Bukser. I det siste bare joggebukser. Jeg bruker bare kjole når jeg skal være pen, og det er jeg nesten aldri. 

@Strange Doll Når var sist du trente, og hva trente du?

@Rosendahl Lange eller korte negler?

Korte

Langt eller kort hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 16.9.2021 den 19.30):

@NonJuan Tror du man kan bli forelsket i noen uten å ha truffet de? eller blir man bare betatt da? 

Det tror jeg absolutt er fullt mulig.  Noen finner en kjemi som bare er og føler helt rett.  :) :) 

Lykke Li skrev (På 16.9.2021 den 22.18):

@NonJuan Syns du det er enkelt å bli kjent med nye folk?

Enkelt er vel å ta i. Men jeg liker å snakke med nye mennesker. Tror jeg åpner meg veldig for nye mennesker.  Og finner fort tonen. Men jeg har funnet de hvor det virkelig kræsjer på alle plan også 🤣

Rosendahl skrev (På 17.9.2021 den 8.11):

Et gullarmbånd som på mystisk vis forsvant da jeg flyttet 😢
Har du noen ting med nostalgisk verdi?

Det var trist å høre :( 

Jeg er veldig glad i ting jeg har arvet. Føler om det skulle bli borte.. ville det følt som om jeg mistet litt av dem også.  

Og kanskje enda mer om jeg VET de var glad i dette også :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (9 timer siden):

Orkan

Hva med deg?

Brann. Jeg er veldig redd å miste huset eller noen jeg er glad i brann. 

@Rosendahl er du flink å ringe eldre slektninger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 17.9.2021 den 20.06):

@NonJuan Hvem syns du det er vanskeligst å kjøpe gaver til? 

Min kjære ;)  Men hun blir glad for det meste :) 

Dr. Ops skrev (På 17.9.2021 den 21.41):

Om du er i dårlig humør, hva gjør deg glad igjen?

Disse dager prøver jeg å gjøre akkurat det... Så jeg har en hobby og jeg har en god kamerat.  Musikk som ikke er ballader kan også hjelpe meg.... 

Nursie skrev (På 18.9.2021 den 8.46):

Ja, vet du.. jeg er på alle de plattformene:mobil:

Hahahah, herregud.. sorry😂  Livet skjer, og det går i ett :bond:

@NonJuan Er det noe i livet du skulle ønske du gjorde annerledes? 

Ikke rart du er opptatt med alle de plattformene 😂   

Det er en hel masse jeg hadde latt være å gjøre...  Men dessverre kan man ikke gjøre noe med det. Samvittighet er egentlig helt meningsløst. Man lærer ikke om man ikke feiler...

Lykke Li skrev (På 18.9.2021 den 15.11):

@NonJuan I en mobbesak der en av elevene må flyttes, hvem burde være den som bytter skole, mobberen, eller den som mobbes? Og hvorfor?

Det var et vrient spørsmål egentlig. Jeg vil si mobberen, fordi den personen kan ikke ha det noe godt. Men det burde tas samtaler og se om det er mulig å rydde opp i det.   Flytte et offer ville være feil.  Da det ville kanskje gjøre det enda verre.  Men igjen det kan jo slå begge veier. At den personen hadde trengt å bli flyttet....  og kanskje kommet til et Miljø som passet han/hun bedre

 

Lykke Li skrev (På 19.9.2021 den 21.46):

@NonJuan Har du forsvunnet i helgen?

Neida... bare litt alvorlig sykdom i familien... så har ikke hatt tid... Unnskyld... :(  Kommer nok sterkere tilbake. Men takk for omtanken.

Strange Doll skrev (22 timer siden):

@NonJuan Liker du å trene? 

Jeg elsker å løpe, gå på rulleskøyter og være i aktivitet. Men å trene for å trene.. Nei... ikke veldig.

 

@Strange Doll Du er ute og går. Og det går en usedvanlig kjekk fyr forbi deg.... du snur deg for å se og så går du på ei eldre dame som faller bakover og slår seg.  Den kjekke fyren ser på deg, damen hyler hvordan reagerer du?

@Rosendahl Kan du noen triks? Har du et trylletriks? Og hvilken KABAL legger du helst?

@Lykke Li En tidlig morgen.. du ligger i sengen. Du ser mot soveromsvinduet og ser en skikkelse utenfor. Du trekker hodet under dyna lager et lite tittehull og du ser din nabo titter igjennom vinduet. Hvordan ville din reaksjon være? 

@Dr. Ops Hvor befinner du deg om det er knallvær ute og du har fri?

@Nursie Om du skulle på en date hjemme hos en fyr, hvilken matrett ville du IKKE ha ønsket deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 minutt siden):

Min kjære ;)  Men hun blir glad for det meste :) 

Disse dager prøver jeg å gjøre akkurat det... Så jeg har en hobby og jeg har en god kamerat.  Musikk som ikke er ballader kan også hjelpe meg.... 

Ikke rart du er opptatt med alle de plattformene 😂   

Det er en hel masse jeg hadde latt være å gjøre...  Men dessverre kan man ikke gjøre noe med det. Samvittighet er egentlig helt meningsløst. Man lærer ikke om man ikke feiler...

Det var et vrient spørsmål egentlig. Jeg vil si mobberen, fordi den personen kan ikke ha det noe godt. Men det burde tas samtaler og se om det er mulig å rydde opp i det.   Flytte et offer ville være feil.  Da det ville kanskje gjøre det enda verre.  Men igjen det kan jo slå begge veier. At den personen hadde trengt å bli flyttet....  og kanskje kommet til et Miljø som passet han/hun bedre

 

Neida... bare litt alvorlig sykdom i familien... så har ikke hatt tid... Unnskyld... :(  Kommer nok sterkere tilbake. Men takk for omtanken.

Jeg elsker å løpe, gå på rulleskøyter og være i aktivitet. Men å trene for å trene.. Nei... ikke veldig.

 

@Strange Doll Du er ute og går. Og det går en usedvanlig kjekk fyr forbi deg.... du snur deg for å se og så går du på ei eldre dame som faller bakover og slår seg.  Den kjekke fyren ser på deg, damen hyler hvordan reagerer du?

@Rosendahl Kan du noen triks? Har du et trylletriks? Og hvilken KABAL legger du helst?

@Lykke Li En tidlig morgen.. du ligger i sengen. Du ser mot soveromsvinduet og ser en skikkelse utenfor. Du trekker hodet under dyna lager et lite tittehull og du ser din nabo titter igjennom vinduet. Hvordan ville din reaksjon være? 

@Dr. Ops Hvor befinner du deg om det er knallvær ute og du har fri?

@Nursie Om du skulle på en date hjemme hos en fyr, hvilken matrett ville du IKKE ha ønsket deg? 

Da hadde fokuset vært på den gamle damen. hadde nok fått mannen til å hjelpe meg å få henne på beina 😅

@NonJuan Hvilken sang husker du best fra ungdomstiden ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Da hadde fokuset vært på den gamle damen. hadde nok fått mannen til å hjelpe meg å få henne på beina 😅

@NonJuan Hvilken sang husker du best fra ungdomstiden ? 

@Strange Doll  Den siste minner meg om ungdomsskolen og en skoletur :)  Har du noen gode minner fra ungdomsskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

@Strange Doll  Den siste minner meg om ungdomsskolen og en skoletur :)  Har du noen gode minner fra ungdomsskolen?

Ja, mange! Vi var en veldig sammensveiset gjeng som møttes hver kveld. Turer til byen, overnattinger.. ulovlige fester.. det var en flott tid. 

@NonJuan Hvilken filmkarakterer vil du si jeg minner om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Ja, mange! Vi var en veldig sammensveiset gjeng som møttes hver kveld. Turer til byen, overnattinger.. ulovlige fester.. det var en flott tid. 

@NonJuan Hvilken filmkarakterer vil du si jeg minner om?

Dori!   🤣

Gi meg noen dager til så skal jeg komme på en som ligner mer  😂

@Strange Doll Hvilken karakter ville du sagt selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Dori!   🤣

Gi meg noen dager til så skal jeg komme på en som ligner mer  😂

@Strange Doll Hvilken karakter ville du sagt selv? 

hahahahahahahah!! Det var jo nokså passende 😂😂😂😂😂😂 

Føler meg ganske ofte som bambi på isen. 
 

@NonJuan hvilken karakter syns du selv du minner om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (32 minutter siden):

Brann. Jeg er veldig redd å miste huset eller noen jeg er glad i brann. 

@Rosendahl er du flink å ringe eldre slektninger ?

Nei desverre 
Sender du bursdagskort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (27 minutter siden):

Min kjære ;)  Men hun blir glad for det meste :) 

Disse dager prøver jeg å gjøre akkurat det... Så jeg har en hobby og jeg har en god kamerat.  Musikk som ikke er ballader kan også hjelpe meg.... 

Ikke rart du er opptatt med alle de plattformene 😂   

Det er en hel masse jeg hadde latt være å gjøre...  Men dessverre kan man ikke gjøre noe med det. Samvittighet er egentlig helt meningsløst. Man lærer ikke om man ikke feiler...

Det var et vrient spørsmål egentlig. Jeg vil si mobberen, fordi den personen kan ikke ha det noe godt. Men det burde tas samtaler og se om det er mulig å rydde opp i det.   Flytte et offer ville være feil.  Da det ville kanskje gjøre det enda verre.  Men igjen det kan jo slå begge veier. At den personen hadde trengt å bli flyttet....  og kanskje kommet til et Miljø som passet han/hun bedre

 

Neida... bare litt alvorlig sykdom i familien... så har ikke hatt tid... Unnskyld... :(  Kommer nok sterkere tilbake. Men takk for omtanken.

Jeg elsker å løpe, gå på rulleskøyter og være i aktivitet. Men å trene for å trene.. Nei... ikke veldig.

 

@Strange Doll Du er ute og går. Og det går en usedvanlig kjekk fyr forbi deg.... du snur deg for å se og så går du på ei eldre dame som faller bakover og slår seg.  Den kjekke fyren ser på deg, damen hyler hvordan reagerer du?

@Rosendahl Kan du noen triks? Har du et trylletriks? Og hvilken KABAL legger du helst?

@Lykke Li En tidlig morgen.. du ligger i sengen. Du ser mot soveromsvinduet og ser en skikkelse utenfor. Du trekker hodet under dyna lager et lite tittehull og du ser din nabo titter igjennom vinduet. Hvordan ville din reaksjon være? 

@Dr. Ops Hvor befinner du deg om det er knallvær ute og du har fri?

@Nursie Om du skulle på en date hjemme hos en fyr, hvilken matrett ville du IKKE ha ønsket deg? 

Ingen triks
Liker kongekabal
Liker du å spille yatzy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 19.9.2021 den 21.56):

Jeg syns det er vanskelig med ost og kjeks. Jeg liker kjeks, men veldig lite ost - må jeg velge en så blir det en cremé kirsebærost, og selv den spiser jeg veldig lite av 😂 

Sånn i hverdagen kjører jeg norvegia 🤪

@Dr. Ops Drikker du vin? Helst rød eller hvit?

Nei, jeg er avholds. 

NonJuan skrev (1 time siden):

Min kjære ;)  Men hun blir glad for det meste :) 

Disse dager prøver jeg å gjøre akkurat det... Så jeg har en hobby og jeg har en god kamerat.  Musikk som ikke er ballader kan også hjelpe meg.... 

Ikke rart du er opptatt med alle de plattformene 😂   

Det er en hel masse jeg hadde latt være å gjøre...  Men dessverre kan man ikke gjøre noe med det. Samvittighet er egentlig helt meningsløst. Man lærer ikke om man ikke feiler...

Det var et vrient spørsmål egentlig. Jeg vil si mobberen, fordi den personen kan ikke ha det noe godt. Men det burde tas samtaler og se om det er mulig å rydde opp i det.   Flytte et offer ville være feil.  Da det ville kanskje gjøre det enda verre.  Men igjen det kan jo slå begge veier. At den personen hadde trengt å bli flyttet....  og kanskje kommet til et Miljø som passet han/hun bedre

 

Neida... bare litt alvorlig sykdom i familien... så har ikke hatt tid... Unnskyld... :(  Kommer nok sterkere tilbake. Men takk for omtanken.

Jeg elsker å løpe, gå på rulleskøyter og være i aktivitet. Men å trene for å trene.. Nei... ikke veldig.

 

@Strange Doll Du er ute og går. Og det går en usedvanlig kjekk fyr forbi deg.... du snur deg for å se og så går du på ei eldre dame som faller bakover og slår seg.  Den kjekke fyren ser på deg, damen hyler hvordan reagerer du?

@Rosendahl Kan du noen triks? Har du et trylletriks? Og hvilken KABAL legger du helst?

@Lykke Li En tidlig morgen.. du ligger i sengen. Du ser mot soveromsvinduet og ser en skikkelse utenfor. Du trekker hodet under dyna lager et lite tittehull og du ser din nabo titter igjennom vinduet. Hvordan ville din reaksjon være? 

@Dr. Ops Hvor befinner du deg om det er knallvær ute og du har fri?

@Nursie Om du skulle på en date hjemme hos en fyr, hvilken matrett ville du IKKE ha ønsket deg? 

Trist å lese, god klem og ta vare :klemmer:

Om det er knallvær og jeg har fri? Da er jeg ute, helst nært et vann for å avkjøle meg.

Rosendahl skrev (1 time siden):

Ingen triks
Liker kongekabal
Liker du å spille yatzy?

@Rosendahl Hva er inspirasjonen til brukernavnet ditt?

@NonJuan hvem er du i slalombakken?

@Strange Doll favorittfilm gjennom tidene?

@Lykke Li hva liker du å gjøre ved alenetid?

@Daryl Dixon du bestiller noe fra wish og det kommer i miniatyr-utgave. Hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...