Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Lykke Li skrev (På 21.9.2021 den 21.13):

Begge, kommer helt an på personen og hva slags anledning 😅

Trist å høre om familien, håper ting ordner seg 🥰

Hahaha, jeg hadde blitt liggende, håpet at naboen hadde trodd at jeg ikke var hjemme og så pustet lettet ut når han/hun forhåpentligvis gikk. Og så hadde jeg vært litt stressa for å møte han/hun ute senere på dagen 😏 Jeg har veldig ålreite naboer altså, så hadde bare vært tidspunktet som hadde vært grusomt. 

@NonJuan Eier du noen ekte malerier? Hvis ja, hvilken maler?

Tusen takk for omtanken ❤️ Ett positivt svar... så langt... Men må ta en dag om gangen :) 

Jeg maler eller malte selv og det er noen malerier om jeg kan si det selv er fornøyd med. Men utenom det har vi ett fra en eller annen som kaller seg CN. Meget vakkert landskapmaleri

Nursie skrev (4 timer siden):

Døgnet har ikke nok timer til å følge med overalt, dessverre 🤯 

Det er sant, liker tankegangen din der! 

Om jeg hadde fått servert sushi hadde jeg kanskje snudd i døra..hadde ihvertfall ikke spist det😬

@NonJuanHåper det går bra med familiemedlemmet 🙏🏼 

Takk for varme tanker.  Vi tar en dag om gangen... Så får vi bare be og håpe, det finnes rettferdighet i denne verden.

@Lykke Li Nå ble jeg nysgjerrig selv....  Maler du selv? Om du gjør.. hva maler du?

@Nursie Er du flink på kjøkkenet? Flink til å lage mat altså 😂  Lager du maten fra bunn av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (18 timer siden):

Må være Pluto eller Tigergutt!  🤣

Joda... men jeg er en sånn dårlig taper! selv der 🤣

Takk for klemmen, den varmer godt disse dager. 

Jeg er nok den som tar det litt med ro.. og "gunner" på etterhvert! 

 

@Strange Doll Si at du en deilig sommerdag skal spise is... du river av papiret og er i ferd med å kaste den i en søppelkasse. du slipper den ned i søppelkassen men den blåser ut igjen på andre siden og blåser rett i fjeset på en syklist... som faller stygt... Ville du gjemt deg? Eller hjulpet vedkommende?  Eller kanskje kastet isen? 😂

@Rosendahl Kan du brodere? Hva har du evt brodert som du er stolt over?

@Dr. Ops Ville du beskrive deg selv som en vågal person? 

Kan brodere ja. Broderte blomster til mamma og selvfølgelig det obligatoriske blomster bildet på barneskolen 😊
Har du noen lignende hobbyer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (8 timer siden):

Kan brodere ja. Broderte blomster til mamma og selvfølgelig det obligatoriske blomster bildet på barneskolen 😊
Har du noen lignende hobbyer? 

Mhm... Holder på med Tredreiing :)  

@Rosendahl Hva kan få deg til å gråte? Er det noe som berører deg mer enn annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (15 timer siden):

Mhm... Holder på med Tredreiing :)  

@Rosendahl Hva kan få deg til å gråte? Er det noe som berører deg mer enn annet?

Triste bøker eller serier eller sanger rører meg. Gråter av å høre vårt lille land som ble sendt på 22 juli seremonien 😢

Hva gjør deg skikkelig glad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 22.9.2021 den 21.09):

Ja... hvorfor ikke, kan godt begynne å glede seg til jul nå.

Er du redd fjærkre? 

Vel, i hovedsak nei. De er slettes ikke skumle. Men om det kommer en gedigen flyvende mot deg, da snakker vi småpanikk :bond:

Lykke Li skrev (På 22.9.2021 den 23.42):

Nei, jeg liker det ikke, eneste stedet kaffe er ålreit er i kakeglasur og sjokoladepudding 😅 

@Dr. Ops Hvordan liker du å feire bursdagen din?

Jeg liker ikke å feire bursdagen min :ninja: for mye oppmerksomhet. Foretrekker høytider med fokus på noe annet og noen andre.

NonJuan skrev (På 24.9.2021 den 15.27):

Må være Pluto eller Tigergutt!  🤣

Joda... men jeg er en sånn dårlig taper! selv der 🤣

Takk for klemmen, den varmer godt disse dager. 

Jeg er nok den som tar det litt med ro.. og "gunner" på etterhvert! 

 

@Strange Doll Si at du en deilig sommerdag skal spise is... du river av papiret og er i ferd med å kaste den i en søppelkasse. du slipper den ned i søppelkassen men den blåser ut igjen på andre siden og blåser rett i fjeset på en syklist... som faller stygt... Ville du gjemt deg? Eller hjulpet vedkommende?  Eller kanskje kastet isen? 😂

@Rosendahl Kan du brodere? Hva har du evt brodert som du er stolt over?

@Dr. Ops Ville du beskrive deg selv som en vågal person? 

Nei, jeg foretrekker å stå standhaftig på grunn. Var nok mer vågal i mine yngre dager og er blitt litt pysete. Nå går vel vågalheten på å stå opp for meg selv, si min mening og tørre å leve mitt liv selv om noen prøver å skjære igjennom sin mening om alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Strange Doll hva pynter du hjemmet med?

@NonJuan la oss si at du er i Russland. Plutselig henvender det seg en gammel mann som inviterer deg på te. Du blir med og de er i tsarens slott. Hvordan reagerer du?

@Lykke Li hvis du ser en 200 lapp på gulvet i butikken, hva gjør du?

@Athena79 favorittserie gjennom alle tider?

@Daryl Dixon hva er det morsomste øyeblikket med Robin som du husker akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (10 timer siden):

Triste bøker eller serier eller sanger rører meg. Gråter av å høre vårt lille land som ble sendt på 22 juli seremonien 😢

Hva gjør deg skikkelig glad? 

:cry3:

Snillhet og genuint varmhet mellom mennesker. Og se folk som er nede bli glad igjen. Jeg elsker smil :)

@Rosendahl Er du fotogen? Er du ei slik dame som nesten alltid klarer å dra frem et smil om noen kommer løpende inn med et kamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

@NonJuan la oss si at du er i Russland. Plutselig henvender det seg en gammel mann som inviterer deg på te. Du blir med og de er i tsarens slott. Hvordan reagerer du?

Oida 🙈 Jeg ville nok tenkt... "Tror denne mannen må forveksle meg med noen andre"   Mulig jeg hadde tenkt min aller siste time var rett rundt hjørnet 

@Dr. Ops Du har har fri en vakker sommerdag og har planlagt dagen på stranda. Du pakker det du trenger og drar så dit. Dette er liksom blitt ditt sted. Da det nesten aldri er mennesker der. Og denne dagen ingen unntak. Du finner plassen din og slenger ut håndkledet og legger deg til rette.  Du sovner etter hvert. Da du våkner snur du deg rundt og det sitter en middelaldrende mann i badeshorts  et par meter unna. Han reiser seg opp og tar tak i en "hvit stokk" noe som bekrefter at han er synshemmet. Han trekker ned badeshortsen og setter seg ned igjen. Hvordan ville du reagert?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (25 minutter siden):

 

@Daryl Dixon hva er det morsomste øyeblikket med Robin som du husker akkurat nå?

Å når du spør sånn kommer jeg ikke på noen episoder. Hadde et teams møte med noen en gang, og han var med på hele møtet. Gikk forran skjermen, drakk av glasset mitt osv. De andre på møtet syntes det hverfall var gøy. Var ikke et veldig høytidelig møte da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (På 24.9.2021 den 15.36):

Tusen takk for omtanken ❤️ Ett positivt svar... så langt... Men må ta en dag om gangen :) 

Jeg maler eller malte selv og det er noen malerier om jeg kan si det selv er fornøyd med. Men utenom det har vi ett fra en eller annen som kaller seg CN. Meget vakkert landskapmaleri

Takk for varme tanker.  Vi tar en dag om gangen... Så får vi bare be og håpe, det finnes rettferdighet i denne verden.

@Lykke Li Nå ble jeg nysgjerrig selv....  Maler du selv? Om du gjør.. hva maler du?

@Nursie Er du flink på kjøkkenet? Flink til å lage mat altså 😂  Lager du maten fra bunn av?

Jeg malte før, mest abstrakt, men også landskap av og til. Jeg hadde en snodig drøm om å bli kunstner sånn som oldefaren min, men skjønte etterhvert at det ikke er håp 😂

Dr. Ops skrev (31 minutter siden):

@Strange Doll hva pynter du hjemmet med?

@NonJuan la oss si at du er i Russland. Plutselig henvender det seg en gammel mann som inviterer deg på te. Du blir med og de er i tsarens slott. Hvordan reagerer du?

@Lykke Li hvis du ser en 200 lapp på gulvet i butikken, hva gjør du?

@Athena79 favorittserie gjennom alle tider?

@Daryl Dixon hva er det morsomste øyeblikket med Robin som du husker akkurat nå?

Hmm, først så ser jeg om det er noen som ser ut som om de leter etter den, så plukker jeg den opp og har den i lomme, fullt beredt på at noen spør etter den og klar for å gi den fra meg. Dersom det ikke skjer så tar jeg den med meg hjem og tenker at den 200lappen er lykkelig over å ha fått en ny eier - nemlig meg 😏

@Dr. Ops @NonJuan @Daryl Dixon @Strange Doll @Rosendahl @Athena79 

Hva ville du gjort, og hvordan ville du ha reagert i en situasjon der du var veldig uenig med en god venn? Uenigheten blir til steile fronter og ingen har hverken rett eller feil, bare forskjellig oppfatning av hvordan med ønsker/forventer at ting skal være. Hva ville du gjort for å bli venner igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Lykke Li skrev (13 timer siden):

Jeg malte før, mest abstrakt, men også landskap av og til. Jeg hadde en snodig drøm om å bli kunstner sånn som oldefaren min, men skjønte etterhvert at det ikke er håp 😂

Hmm, først så ser jeg om det er noen som ser ut som om de leter etter den, så plukker jeg den opp og har den i lomme, fullt beredt på at noen spør etter den og klar for å gi den fra meg. Dersom det ikke skjer så tar jeg den med meg hjem og tenker at den 200lappen er lykkelig over å ha fått en ny eier - nemlig meg 😏

@Dr. Ops @NonJuan @Daryl Dixon @Strange Doll @Rosendahl @Athena79 

Hva ville du gjort, og hvordan ville du ha reagert i en situasjon der du var veldig uenig med en god venn? Uenigheten blir til steile fronter og ingen har hverken rett eller feil, bare forskjellig oppfatning av hvordan med ønsker/forventer at ting skal være. Hva ville du gjort for å bli venner igjen? 

Uff den var vanskelig. Tror jeg ville prøvd å svelge stoltheten og rekke ut en hand. Oldefaren din var kunstner? Så spennende. Fortell mer om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (13 timer siden):

:cry3:

Snillhet og genuint varmhet mellom mennesker. Og se folk som er nede bli glad igjen. Jeg elsker smil :)

@Rosendahl Er du fotogen? Er du ei slik dame som nesten alltid klarer å dra frem et smil om noen kommer løpende inn med et kamera?

Niks og atter niks. Unngår kamera. 🙈Er DU fotogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (17 timer siden):

Jeg malte før, mest abstrakt, men også landskap av og til. Jeg hadde en snodig drøm om å bli kunstner sånn som oldefaren min, men skjønte etterhvert at det ikke er håp 😂

 @NonJuan 

Hva ville du gjort, og hvordan ville du ha reagert i en situasjon der du var veldig uenig med en god venn? Uenigheten blir til steile fronter og ingen har hverken rett eller feil, bare forskjellig oppfatning av hvordan med ønsker/forventer at ting skal være. Hva ville du gjort for å bli venner igjen? 

Øvelse gjør mester vet du..... ;) 

Du skriver at det er en god venn, så jeg ville nok slukt en kamel og latt personen fått rett. 

Rosendahl skrev (4 timer siden):

Niks og atter niks. Unngår kamera. 🙈Er DU fotogen?

Hahaha!  

Er ikke så glad i å bli tatt bilder av selv heller.  Er ikke noe linselus..!  

 

@Lykke Li Hvilken person i livet ditt vil du si er den beste innflytelsen på deg?

@Rosendahl Du kommer sliten hjem fra jobb, det er fryktelig vind og det første du møter på er din søppelkasse 3 meter fra inngangspartiet. Du titter inn i "Hagen" din og ser søppel OVER ALT!  Hvordan ville du gå frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (5 timer siden):

Øvelse gjør mester vet du..... ;) 

Du skriver at det er en god venn, så jeg ville nok slukt en kamel og latt personen fått rett. 

Hahaha!  

Er ikke så glad i å bli tatt bilder av selv heller.  Er ikke noe linselus..!  

 

@Lykke Li Hvilken person i livet ditt vil du si er den beste innflytelsen på deg?

@Rosendahl Du kommer sliten hjem fra jobb, det er fryktelig vind og det første du møter på er din søppelkasse 3 meter fra inngangspartiet. Du titter inn i "Hagen" din og ser søppel OVER ALT!  Hvordan ville du gå frem?

Jeg er et skikkelig ordensmenneske så ville begynt å rydde med en gang. Hender faktisk at jeg rydder vekk mugne grønnsaker i butikken 😂

Er du pertentlig eller ordensmenneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (På 26.9.2021 den 20.16):

Oida 🙈 Jeg ville nok tenkt... "Tror denne mannen må forveksle meg med noen andre"   Mulig jeg hadde tenkt min aller siste time var rett rundt hjørnet 

@Dr. Ops Du har har fri en vakker sommerdag og har planlagt dagen på stranda. Du pakker det du trenger og drar så dit. Dette er liksom blitt ditt sted. Da det nesten aldri er mennesker der. Og denne dagen ingen unntak. Du finner plassen din og slenger ut håndkledet og legger deg til rette.  Du sovner etter hvert. Da du våkner snur du deg rundt og det sitter en middelaldrende mann i badeshorts  et par meter unna. Han reiser seg opp og tar tak i en "hvit stokk" noe som bekrefter at han er synshemmet. Han trekker ned badeshortsen og setter seg ned igjen. Hvordan ville du reagert?   

Jeg ville nok passet mine egne saker, og latt mannen få sittet i fred, han høres ikke til bry ut der han sitter. Men hadde pakket sakene og gått hjem for dagen og lurt på om jeg jevnlig har gått til en strand som ikke var helt "my cup of tea".

Daryl Dixon skrev (På 26.9.2021 den 20.31):

Å når du spør sånn kommer jeg ikke på noen episoder. Hadde et teams møte med noen en gang, og han var med på hele møtet. Gikk forran skjermen, drakk av glasset mitt osv. De andre på møtet syntes det hverfall var gøy. Var ikke et veldig høytidelig møte da.

 

Så koselig med en liten firbent deltaker!

Lykke Li skrev (På 26.9.2021 den 20.41):

Jeg malte før, mest abstrakt, men også landskap av og til. Jeg hadde en snodig drøm om å bli kunstner sånn som oldefaren min, men skjønte etterhvert at det ikke er håp 😂

Hmm, først så ser jeg om det er noen som ser ut som om de leter etter den, så plukker jeg den opp og har den i lomme, fullt beredt på at noen spør etter den og klar for å gi den fra meg. Dersom det ikke skjer så tar jeg den med meg hjem og tenker at den 200lappen er lykkelig over å ha fått en ny eier - nemlig meg 😏

@Dr. Ops @NonJuan @Daryl Dixon @Strange Doll @Rosendahl @Athena79 

Hva ville du gjort, og hvordan ville du ha reagert i en situasjon der du var veldig uenig med en god venn? Uenigheten blir til steile fronter og ingen har hverken rett eller feil, bare forskjellig oppfatning av hvordan med ønsker/forventer at ting skal være. Hva ville du gjort for å bli venner igjen? 

Jeg ville bare sagt at hallo, dette blir for dumt å diskutere. La oss være enige i å være uenige og akseptere hverandres oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosendahl skrev (2 timer siden):

Jeg er et skikkelig ordensmenneske så ville begynt å rydde med en gang. Hender faktisk at jeg rydder vekk mugne grønnsaker i butikken 😂

Er du pertentlig eller ordensmenneske? 

Ikke et spørsmål til meg, men hva betyr pertentlig? (hilsen den norsk-utenlandske)

Så til et spørsmål: hva hadde du gjort om du så noen stjele i en butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (13 timer siden):

Uff den var vanskelig. Tror jeg ville prøvd å svelge stoltheten og rekke ut en hand. Oldefaren din var kunstner? Så spennende. Fortell mer om han?

Han er ikke så veldig spennende, eller spesielt kjent, men han var kunstner av yrke, og alle (med unntak av ett) maleriene jeg eier er malt av han. Han deltok på høstutstillingen i flere år og hadde utstilling i bla. nationalgalleriet. Han malte både landskap, portretter og stilleben. 

NonJuan skrev (8 timer siden):

Øvelse gjør mester vet du..... ;) 

Du skriver at det er en god venn, så jeg ville nok slukt en kamel og latt personen fått rett. 

Hahaha!  

Er ikke så glad i å bli tatt bilder av selv heller.  Er ikke noe linselus..!  

 

@Lykke Li Hvilken person i livet ditt vil du si er den beste innflytelsen på deg?

@Rosendahl Du kommer sliten hjem fra jobb, det er fryktelig vind og det første du møter på er din søppelkasse 3 meter fra inngangspartiet. Du titter inn i "Hagen" din og ser søppel OVER ALT!  Hvordan ville du gå frem?

Hahah, jeg lvde og øvde, men ble aldri fornøyd 😂

Oi.. kanskje mamma egentlig. 🙈

@NonJuan Hva gjør du når du er skikkelig forkjøla for å føle deg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Dr. Ops skrev (12 timer siden):

Ikke et spørsmål til meg, men hva betyr pertentlig? (hilsen den norsk-utenlandske)

Så til et spørsmål: hva hadde du gjort om du så noen stjele i en butikk?

Pertentlig betyr i følge store norske leksikon : nøyeregnende, omhyggelig med hensyn til orden og renslighet, proper og renslig; pyntelig og korrekt eller tilgjort fin.

Et skikkelig ordensmenneske med andre ord. Gjerne med brettekanter på håndklærne i skapet osv. 

Spørsmål tilbake Så ER du pertentlig? 

Til spørsmålet ditt: ville  nok meldt fra til personalet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (20 timer siden):

Jeg er et skikkelig ordensmenneske så ville begynt å rydde med en gang. Hender faktisk at jeg rydder vekk mugne grønnsaker i butikken 😂

Er du pertentlig eller ordensmenneske? 

Nei, det kan jeg ikke beskrive meg selv som. Men jeg liker orden og jeg er en mester på å rydde 

Lykke Li skrev (17 timer siden):

Han er ikke så veldig spennende, eller spesielt kjent, men han var kunstner av yrke, og alle (med unntak av ett) maleriene jeg eier er malt av han. Han deltok på høstutstillingen i flere år og hadde utstilling i bla. nationalgalleriet. Han malte både landskap, portretter og stilleben. 

Hahah, jeg lvde og øvde, men ble aldri fornøyd 😂

Oi.. kanskje mamma egentlig. 🙈

@NonJuan Hva gjør du når du er skikkelig forkjøla for å føle deg bedre?

Setter meg ned å klager på hvor ille mannesyken er! 🙈     Neida... Jeg drikker mye varmt og spiser sterk mat. Og holder sengen, og dytter muligens en varmeflaske under dyna slik at jeg får svettet ut... 

@Rosendahl Har du noen reddet noe/noen fra å dø eller komme i en ulykke?

@Lykke Li Hvilken farge kler du best? 

@Dr. Ops Hva tenker du om folk på fester som kommer med smiger som de til vanligvis ikke gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...