Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rosendahl
Dr. Ops skrev (17 timer siden):

Mottar ingen varsler, så har gått hus forbi meg, denne. Leste bare svaret ditt og glemte spørsmålet da jeg skulle svare :klaske:

Ja, jeg har gardiner, men jeg ønsker meg flere. Et nytt oppsett med blanding av de gamle og nye gardinene. Bytter dem sjelden. Finner jeg noen jeg liker, blir de hengende :laugh:

Levende lys eller led-lys?

Som Ole brum sier: ja takk.
Ebok eller papir? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Lykke Li skrev (18 timer siden):

Ser på 3 nøtter til Askepott 😅 Eller, de siste årene har den stått mest på i bakgrunnen mens vi ordner, men den må stå på! 

@Rosendahl Feirer du jul hjemme hos deg, eller hjemme hos andre?

Da er vi to 😊
Feirer hos familien 
Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 2.10.2021 den 9.05):

@NonJuan Pynter du til Halloween? 

Nei jeg er ikke en stor fan av Amerikanske Tradisjoner for å være helt ærlig.  Men dukker det opp noen unger med godteri.. sier jeg jo ikke nei til gratis godteri 🤣

Lykke Li skrev (På 2.10.2021 den 9.19):

@NonJuan Hva pleier du å spise på juleaften? 

Favorittmåltidet mitt :P   Kalkun og hjemmelaget brun saus.  Beste sausen i verden  ;) 

 

@Strange Doll Når var sist du hadde skallebank? 

@Lykke Li Hva skal til for å få deg i julestemning? 

@Rosendahl Har du sluttet å skrive i "Hvordan ville du ha reagert?" 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 2.10.2021 den 11.31):

Jeg er glad i shopping når jeg ikke trenger noe. Når det er noe jeg trenger så syns jeg det er grusomt, tidkrevende og slitsomt 😂

Oh no! Jeg er enig i at julevarene kunne ventet til etter halloween. Hmm, kjedelig med gamle kakemenn til jul da😅 

Jeg vil ikke kalle meg julefrik, men selv om jeg ofte gruer meg til jul, så syns jeg det er veldig hyggelig med familie og venner, lange frokoster og rolige morgener 😊 og julefilmer - jeg elsker julefilmer 🙈 

@Rosendahl Hva er det beste med jula syns du?

@Strange Doll Hvilken kake MÅ du har til jul?

Krumkaker 😍

SidFernwilter skrev (23 timer siden):

lat. 

Strange Döll; stein, saks eller papir? 

Kanonkule

NonJuan skrev (2 timer siden):

Nei jeg er ikke en stor fan av Amerikanske Tradisjoner for å være helt ærlig.  Men dukker det opp noen unger med godteri.. sier jeg jo ikke nei til gratis godteri 🤣

Favorittmåltidet mitt :P   Kalkun og hjemmelaget brun saus.  Beste sausen i verden  ;) 

 

@Strange Doll Når var sist du hadde skallebank? 

@Lykke Li Hva skal til for å få deg i julestemning? 

@Rosendahl Har du sluttet å skrive i "Hvordan ville du ha reagert?" 😮 

Akkurat i dette sekund 

@NonJuan Hva er det beste og verste med å reise på ferie? 

@SidFernwilter Når ble du sist positivt overrasket? 

@Lykke Li Hvilken chips er best? 

@Dr. Ops Hva er hverdagslykke for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 8/28/2021 at 7:15 PM, Rosendahl said:

@Jessica!Skrekkfilmer med blod og gørr. 

Hva er favorfilmen din i jula? 

Jeg har ingen, ser veldig lite film - selv i julen 😅

On 8/28/2021 at 10:03 PM, Nursie said:

Ah, hadde nesten trodd det var Google, jeg - hører stadig om at du må inn å Google ett eller annet 🧐

Hm.. tror nesten det hadde vært bedre uten Tinder. Tror mange har en tankegang om at "neste sveip" er enda bedre enn forrige, og derfor blir det en evig søken etter det perfekte

@Jessica! Om Iran og Tyrkia ble utslettet fra kartet, hvor ville du dratt? 

Hahahaha, ja det også, bror :hoho: 

Jaaaa.. Tinder får enkelte til å oppføre seg som huleboere :rasende: 

Da blir det en tur sør i Spania. Har hørt rykter om at det vanker et mesterverk av en mann der nede til tider - så da må jeg jo ned og se etter ham 😍 

On 8/29/2021 at 12:26 AM, Strange Doll said:

Vet du, virkelig ingenting 😂😂 det er midt i ingenmannsland 😂

Jeg slapper av på sofaen, ser på tv eller surfer på nett :)

@Jessica! Når ble du sist skikkelig overrasket? 

 

Hmmm... jeg blir stadig overrasket, men SKIKKELIG overrasket er sjeldnere kost. Men jeg har fått meg noen overraskelser siste par ukene, så om vi legger dem sammen så blir det kanskje "skikkelig" overrasket tilsammen :vetikke:

On 8/31/2021 at 12:28 AM, NonJuan said:

 

@Jessica! Hva er det verste du kan få som gave? 

 

En slange :sjokkbla:

On 8/31/2021 at 12:33 AM, Strange Doll said:

Høres ut akkurat som meg det der, just saying😂😂😂 

Med min flaks hadde jeg fått den ledningen inn i mitt dekk på et vis slik at vi krasjet. Og ja, det kunne fint skjedd. Hilsen hun som kjørte med ladeluken åpen her om dagen. 

@Jessica! Jeg tror NJ er klar for tur med oss, tror ikke du? 

 

NJ må gjerne være med, men han surrer så innmari med hvor han parkerer bilen sin, så jeg stemmer for at han må fratas rollen som sjåfør først som sist :reise::nigo: 

 

Jeg har sikkert oversett noen innlegg her inne, så beklager på forhånd til de som ikke får svar. Har ikke helt KG-ånden over meg om dagen 

 

@Nursie    Populær som du er - har du begynt å øve på hvordan du skal skrive autografen din? - Og ikke glem at jeg har bestilt plass først i køen, okay?! ❤️

@Strange Doll   Hvis du fant en magisk lampe, og den ga deg muligheten til å få 3 ønsker oppfylt: hva hadde du valgt?

@Rosendahl  Hva slags kjæledyr liker du best, og hvorfor? 

@NonJuan   Du er en utrolig genuin og ærlig person. Har du noen gang i løpet av alle årene vi har kjent hverandre løyet til meg? 

@Sola de   Hvem er ditt største forbilde, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (4 timer siden):

Nei jeg er ikke en stor fan av Amerikanske Tradisjoner for å være helt ærlig.  Men dukker det opp noen unger med godteri.. sier jeg jo ikke nei til gratis godteri 🤣

Favorittmåltidet mitt :P   Kalkun og hjemmelaget brun saus.  Beste sausen i verden  ;) 

 

@Strange Doll Når var sist du hadde skallebank? 

@Lykke Li Hva skal til for å få deg i julestemning? 

@Rosendahl Har du sluttet å skrive i "Hvordan ville du ha reagert?" 😮 

Ja. Klarer ikke finne på noe. Lover å legge hodet i bløt 😂

Apropos tradisjoner. Har du gått julebukk som barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Jessica! skrev (24 minutter siden):

 

Jeg har ingen, ser veldig lite film - selv i julen 😅

Hahahaha, ja det også, bror :hoho: 

Jaaaa.. Tinder får enkelte til å oppføre seg som huleboere :rasende: 

Da blir det en tur sør i Spania. Har hørt rykter om at det vanker et mesterverk av en mann der nede til tider - så da må jeg jo ned og se etter ham 😍 

Hmmm... jeg blir stadig overrasket, men SKIKKELIG overrasket er sjeldnere kost. Men jeg har fått meg noen overraskelser siste par ukene, så om vi legger dem sammen så blir det kanskje "skikkelig" overrasket tilsammen :vetikke:

En slange :sjokkbla:

NJ må gjerne være med, men han surrer så innmari med hvor han parkerer bilen sin, så jeg stemmer for at han må fratas rollen som sjåfør først som sist :reise::nigo: 

 

Jeg har sikkert oversett noen innlegg her inne, så beklager på forhånd til de som ikke får svar. Har ikke helt KG-ånden over meg om dagen 

 

@Nursie    Populær som du er - har du begynt å øve på hvordan du skal skrive autografen din? - Og ikke glem at jeg har bestilt plass først i køen, okay?! ❤️

@Strange Doll   Hvis du fant en magisk lampe, og den ga deg muligheten til å få 3 ønsker oppfylt: hva hadde du valgt?

@Rosendahl  Hva slags kjæledyr liker du best, og hvorfor? 

@NonJuan   Du er en utrolig genuin og ærlig person. Har du noen gang i løpet av alle årene vi har kjent hverandre løyet til meg? 

@Sola de   Hvem er ditt største forbilde, og hvorfor?

Vokste opp med hund så holder en knapp på den

Hadde du kjæledyr som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (På 24.9.2021 den 15.36):

 

@Nursie Er du flink på kjøkkenet? Flink til å lage mat altså 😂  Lager du maten fra bunn av?

Skulle så inderlig svart ja på spørsmålet ditt, men kan ikke skryte på meg de frakkeste ferdighetene, dessverre 🤭 Men én dag skal jeg bli flink 🤌🏻

Jessica! skrev (28 minutter siden):

Hahahaha, ja det også, bror :hoho: 

Jaaaa.. Tinder får enkelte til å oppføre seg som huleboere :rasende: 

Da blir det en tur sør i Spania. Har hørt rykter om at det vanker et mesterverk av en mann der nede til tider - så da må jeg jo ned og se etter ham 😍 

 

@Nursie    Populær som du er - har du begynt å øve på hvordan du skal skrive autografen din? - Og ikke glem at jeg har bestilt plass først i køen, okay?! ❤️

 

Bror 😂🤣 Omg, kjært barn har mange navn, som visse andre 🤣🤣🏄🏽‍♂️

 

Mesterverk? Sist vi sjekka, kunne det se ut som en herja te*****st?🧐 Hva gikk jeg glipp av?😱

Slapp av, slapp av - ingen diva-nykker her enda 💁🏼‍♀️ Såklart skal du få autograf, legger meg i hardtrening nå✍🏽

 

@NonJuan samme spørsmål til deg. Er dama di heldig å få servert flotte retter du tryller frem på kjøkkenet?👨🏽‍🍳

@Jessica! Du som er inne i videoproduksjonsverden...når skal vi lage film sammen?🎬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rosendahl said:

Vokste opp med hund så holder en knapp på den

Hadde du kjæledyr som barn?

Jeg hadde kaniner, katt og hund som barn. Var veldig glad i dyr, da som nå :) 

1 hour ago, Nursie said:

Bror 😂🤣 Omg, kjært barn har mange navn, som visse andre 🤣🤣🏄🏽‍♂️

Mesterverk? Sist vi sjekka, kunne det se ut som en herja te*****st?🧐 Hva gikk jeg glipp av?😱

Slapp av, slapp av - ingen diva-nykker her enda 💁🏼‍♀️ Såklart skal du få autograf, legger meg i hardtrening nå✍🏽

@Jessica! Du som er inne i videoproduksjonsverden...når skal vi lage film sammen?🎬

Hahahaha, så sant som det er sagt 🐮

En nydelig versjon må jeg si :strix: Aldri sett bedre 😄 You are missing out, girl 🤭

BRA - den skal få hedersplass :jepp:

Hmmm.. vi hadde vel en plan om en video der du hadde hovedrollen som intervjuobjekt angående en gresk Gud, mener jeg å huske?! 😏🤣 Er du klar, Lady? 🥳

 

@Rosendahl   Har du noen fobier?

@Nursie   Hvilke trekk går igjen i menn du finner tiltrekkende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (29 minutter siden):

Hahahaha, så sant som det er sagt 🐮

En nydelig versjon må jeg si :strix: Aldri sett bedre 😄 You are missing out, girl 🤭

BRA - den skal få hedersplass :jepp:

Hmmm.. vi hadde vel en plan om en video der du hadde hovedrollen som intervjuobjekt angående en gresk Gud, mener jeg å huske?! 😏🤣 Er du klar, Lady? 🥳

 

@Nursie   Hvilke trekk går igjen i menn du finner tiltrekkende? 

Ãnsker du Ã¥ jobbe med opplæring og utvikling av ansatte i Midt- og  Nord-Norge? - Express rekruttering

👆🏼Føler den her passer godt inn nå - noe du må minnes på flere ganger i fremtiden:balltre:

Best for deg at den rammes inn:duskedame:

Å herre, det hadde jeg glemt et øyeblikk nå! Jeg gikk med på det når den greske Guden faktisk var en gresk Gud - nå ser det ut til at han har byttet helt om, så usikker på om han fortjener noe som helst :nei:

 

Akkurat nå er jeg veldig usikker på om det er noen spesielle trekk jeg faller for, det er mer tegn ser det ut til!! :kjempesinna::grine::bond:

@Jessica! Trenger du følge til din neste time hos Specsavers? :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nursie said:

Ãnsker du Ã¥ jobbe med opplæring og utvikling av ansatte i Midt- og  Nord-Norge? - Express rekruttering

👆🏼Føler den her passer godt inn nå - noe du må minnes på flere ganger i fremtiden:balltre:

Best for deg at den rammes inn:duskedame:

Å herre, det hadde jeg glemt et øyeblikk nå! Jeg gikk med på det når den greske Guden faktisk var en gresk Gud - nå ser det ut til at han har byttet helt om, så usikker på om han fortjener noe som helst :nei:

 

Akkurat nå er jeg veldig usikker på om det er noen spesielle trekk jeg faller for, det er mer tegn ser det ut til!! :kjempesinna::grine::bond:

@Jessica! Trenger du følge til din neste time hos Specsavers? :opplyser: 

HAHAHAHAHAHAHA, du er morsom du frøken 😂😂😂  Ikke rart jeg digger deg :hoho:❤️

Jeg skal verne den autografen som en hauk, ser for meg den kan bli svært verdifull når karrieren din tar av 💃

Nei jeg er litt enig, den videoen venter vi litt med. Får konsentrere oss om å ferdigstille den som allerede er under produksjon, også får tiden vise hvordan Guden blir med tiden

Stakkar, skulle nesten tro det var en forbannelse over deg akkurat der 😣 Hva er oddsen liksom?! 🤨

@Nursie  Hvis vi levde i et samfunn der foreldrene våre valgte partner for oss - tror du dine hadde truffet godt på hva slags type mann du vil ha, eller hadde de valgt helt annerledes enn det du pleier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (6 timer siden):

@SidFernwilter Når ble du sist positivt overrasket?

forgårs, femåringen ryddet rommet helt uten hjelp og uten borgerkrig eller unntakstilstand. stort vanskeligere er det ikke å glede meg for tiden, knegg.

@Strange Doll moxnes og bellona og guds sendebud Borgermester Raymond bestemmer at sjokolade er synd og sløseri. kun EN sjokolade får lov til å produseres, og DU får bestemme åssen det blir. hvilken sjokolade blir den eneste du får kjøpe i Norge? fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (10 minutter siden):

forgårs, femåringen ryddet rommet helt uten hjelp og uten borgerkrig eller unntakstilstand. stort vanskeligere er det ikke å glede meg for tiden, knegg.

@Strange Doll moxnes og bellona og guds sendebud Borgermester Raymond bestemmer at sjokolade er synd og sløseri. kun EN sjokolade får lov til å produseres, og DU får bestemme åssen det blir. hvilken sjokolade blir den eneste du får kjøpe i Norge? fortell.

Vanlig melkesjokolade. For da kan man smelte den om å lage andre sjokolader :) 

@SidFernwilter Beste kg minne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 minutter siden):

 

@SidFernwilter Beste kg minne?

da jeg veide mindre kg enn jeg gjør nå. 
åh.
det var ikke det du mente, kanskje? 
jeg tror vi enkelt sier at det omhandler de fantastiske menneskene jeg har truffet her, noen av dem er jo blitt til mine nærmeste venner. så ikke det for meg i 2004. spesielt minnes jeg en langhåret kvinde i bergen som kom og passet på meg på jobb et par ganger. med sommerfugl på. 

@strangle doll : Apple brenner, plutselig en dag er det klin umulig å handle appleprodukter - og strange doll må ha ny telefon fordi hennes telefon brant også. åssen telefon blir det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (14 timer siden):

Da er vi to 😊
Feirer hos familien 
Hva med deg? 

Enten hos min familie eller hos mannens familie. Mulig det blir hjemme hos oss etterhvert. 

NonJuan skrev (9 timer siden):

Nei jeg er ikke en stor fan av Amerikanske Tradisjoner for å være helt ærlig.  Men dukker det opp noen unger med godteri.. sier jeg jo ikke nei til gratis godteri 🤣

Favorittmåltidet mitt :P   Kalkun og hjemmelaget brun saus.  Beste sausen i verden  ;) 

 

@Strange Doll Når var sist du hadde skallebank? 

@Lykke Li Hva skal til for å få deg i julestemning? 

@Rosendahl Har du sluttet å skrive i "Hvordan ville du ha reagert?" 😮 

Det skal godt gjøres. Jeg har ikke hatt julestemning siden jeg var liten tror jeg, så aner virkelig ikke. 

Strange Doll skrev (7 timer siden):

Krumkaker 😍

Kanonkule

Akkurat i dette sekund 

@NonJuan Hva er det beste og verste med å reise på ferie? 

@SidFernwilter Når ble du sist positivt overrasket? 

@Lykke Li Hvilken chips er best? 

@Dr. Ops Hva er hverdagslykke for deg?

Kan jeg svare ingen? 🙈 Jeg spiser ikke chips, og har aldri gjort det. Jeg foretrekker popcorn 😅

@Strange Doll Har du vært forkjøla ennå i høst?

@NonJuan Ekte juletre eller plasttre? 

@Dr. Ops Liker du halloween? Hvorfor, hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rosendahl
Jessica! skrev (11 timer siden):

Jeg hadde kaniner, katt og hund som barn. Var veldig glad i dyr, da som nå :) 

Hahahaha, så sant som det er sagt 🐮

En nydelig versjon må jeg si :strix: Aldri sett bedre 😄 You are missing out, girl 🤭

BRA - den skal få hedersplass :jepp:

Hmmm.. vi hadde vel en plan om en video der du hadde hovedrollen som intervjuobjekt angående en gresk Gud, mener jeg å huske?! 😏🤣 Er du klar, Lady? 🥳

 

@Rosendahl   Har du noen fobier?

@Nursie   Hvilke trekk går igjen i menn du finner tiltrekkende? 

Jeg er veldig redd for stankelbein 🙈
Hva er ditt forhold til ekle kryp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (På 3.10.2021 den 18.11):

 

Jeg har ingen, ser veldig lite film - selv i julen 😅

Hahahaha, ja det også, bror :hoho: 

Jaaaa.. Tinder får enkelte til å oppføre seg som huleboere :rasende: 

Da blir det en tur sør i Spania. Har hørt rykter om at det vanker et mesterverk av en mann der nede til tider - så da må jeg jo ned og se etter ham 😍 

Hmmm... jeg blir stadig overrasket, men SKIKKELIG overrasket er sjeldnere kost. Men jeg har fått meg noen overraskelser siste par ukene, så om vi legger dem sammen så blir det kanskje "skikkelig" overrasket tilsammen :vetikke:

En slange :sjokkbla:

NJ må gjerne være med, men han surrer så innmari med hvor han parkerer bilen sin, så jeg stemmer for at han må fratas rollen som sjåfør først som sist :reise::nigo: 

 

Jeg har sikkert oversett noen innlegg her inne, så beklager på forhånd til de som ikke får svar. Har ikke helt KG-ånden over meg om dagen 

 

@Nursie    Populær som du er - har du begynt å øve på hvordan du skal skrive autografen din? - Og ikke glem at jeg har bestilt plass først i køen, okay?! ❤️

@Strange Doll   Hvis du fant en magisk lampe, og den ga deg muligheten til å få 3 ønsker oppfylt: hva hadde du valgt?

@Rosendahl  Hva slags kjæledyr liker du best, og hvorfor? 

@NonJuan   Du er en utrolig genuin og ærlig person. Har du noen gang i løpet av alle årene vi har kjent hverandre løyet til meg? 

@Sola de   Hvem er ditt største forbilde, og hvorfor?

1. Nok penger på konto til å kunne leve det livet jeg ønsker så lenge jeg lever 

2. Fjerne verdens fattigdom 

3. Muligheten til å gjøre det jeg angrer mest på å ikke ha gjort på nytt 

Lykke Li skrev (19 timer siden):

Enten hos min familie eller hos mannens familie. Mulig det blir hjemme hos oss etterhvert. 

Det skal godt gjøres. Jeg har ikke hatt julestemning siden jeg var liten tror jeg, så aner virkelig ikke. 

Kan jeg svare ingen? 🙈 Jeg spiser ikke chips, og har aldri gjort det. Jeg foretrekker popcorn 😅

@Strange Doll Har du vært forkjøla ennå i høst?

@NonJuan Ekte juletre eller plasttre? 

@Dr. Ops Liker du halloween? Hvorfor, hvorfor ikke?

Nei, bank i bordet! det kommer nok 

SidFernwilter skrev (20 timer siden):

da jeg veide mindre kg enn jeg gjør nå. 
åh.
det var ikke det du mente, kanskje? 
jeg tror vi enkelt sier at det omhandler de fantastiske menneskene jeg har truffet her, noen av dem er jo blitt til mine nærmeste venner. så ikke det for meg i 2004. spesielt minnes jeg en langhåret kvinde i bergen som kom og passet på meg på jobb et par ganger. med sommerfugl på. 

@strangle doll : Apple brenner, plutselig en dag er det klin umulig å handle appleprodukter - og strange doll må ha ny telefon fordi hennes telefon brant også. åssen telefon blir det da? 

ANER IKKE, det er et ikke-tema for meg 😅Vet bare om Samsung utenom apple 

@SidFernwilter Hva angrer du på i livet? 

@NonJuan Hva er du mest glad for å ha gjort i livet? 

@Jessica! Er du flink å legge ting bak deg? 

@Rosendahl Gir du mange komplimenter? 

@Nursie Er du flink  å være ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

 

ANER IKKE, det er et ikke-tema for meg 😅Vet bare om Samsung utenom apple 

@SidFernwilter Hva angrer du på i livet? 

 

ELENDIG svar, kvinde! hrmz.

jeg angrer på at jeg ikke kjøpte cola zero på butikken i sted. og så var det en kvinde med en sommerfugl som jeg burde vært litt mer oppriktig med en gang i tiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Rosendahl said:

Jeg er veldig redd for stankelbein 🙈
Hva er ditt forhold til ekle kryp? 

Jeg er ikke veldig redd for små kryp, men slanger derimot... 😱

3 hours ago, Strange Doll said:

1. Nok penger på konto til å kunne leve det livet jeg ønsker så lenge jeg lever 

2. Fjerne verdens fattigdom 

3. Muligheten til å gjøre det jeg angrer mest på å ikke ha gjort på nytt 

@Jessica! Er du flink å legge ting bak deg? 

Kommer helt an på hva det er. Konflikter legger jeg fort bak meg og går videre, er ikke langsur på noen måte. Men om jeg har en spesiell i hjertet feks, så har de en tendens til å være der inne på overtid 

 

@Rosendahl   Hvis du måtte vært kjent for noe - hva skulle du helst ønske det var?

@Strange Doll   Hva er en ting du skulle ønske du var bedre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...