Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Nursie said:

Laaadyy - bildet jeg sendte for en tid tilbake passer veldig godt her nå 👓🤣 Jeg skrev i Norge da😂 

 

Jeg kunne også tenkt meg å sett den videoen, tror den kunne blitt bra 👌🏼

 

En viss seigpinne, mener du?🐌🐮 Selvfølgelig hadde det blitt det🥸 Kunne slått 2 fluer i en smekk der 🪰🪰

 

@Jessica!Når er din neste time hos Specsavers?🤓

Oiiii, det gjorde du faktisk. Hva SKJER med meg a?! 😂 I Norge, da blir det der jeg finner ut at det gjennomsnittlig er varmest ☀️

Yes please - I`m ready!!! :5:

Hahaha, ja si det du... fortsetter det i dette sporet så trenger jeg uten tvil en time snart :sjokkert: Meeen, tenk om mitt nye syn får meg til å se annerledes på de rundt meg   Det kan vi ikke ha noe av :hakeslepp: 

 

3 hours ago, Dr. Ops said:

Fint tema! 

Samlet på glansbilder og klistremerker.

@Rosendahl  @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

@Nursie hyggelig å hilse på deg også :jepp: samme spørsmål (over) til deg.

Jeg ville nok uttrykt at jeg er der og at jeg bryr meg, og sjekket innom med jevne mellomrom. Frekvensen er avhengig av hvor nær relasjonen er. Hadde personen hatt behov for selskap eller annen hjelp så ville jeg gjerne bidratt med det. For meg avhenger hva jeg ønsker av en person av hvor nær de er. Folk har ulike roller i livet mitt, og det viktigste for meg tror jeg er å vite at de er der, og at de bryr seg. Jeg har noen gode venner som er kjempeflinke til å plukke opp når ting ikke er som de skal, og de betyr uendelig mye for meg ❤️ 

 

@Nursie   Er smaken din sinnsykt god, eller trenger du en tur til optikeren selv? :lur:

@Dr. Ops   Har du noen gang møtt et menneske som gjorde skikkelig inntrykk på deg? Hva var spesielt med vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (På 7.10.2021 den 23.05):

 

@NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento

Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? 

1980-1990 Uten tvil :) 

Nursie skrev (På 8.10.2021 den 12.12):

@NonJuan Du som er en mann av mange talenter.. kunne du lagd en hyggelig video til @Jessica!

Ja jeg kunne gjort det. Men det er jo @Jessica! som er kongen av videoer, så synes det er helt rettferdig at det er hun som bør lage en slik til meg...... For jeg var så flink og laget et dikt til deg, eller hva @Nursie ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 9.10.2021 den 19.23):

@NonJuan Du må velge, ville du hatt baby shark eller snappi på repeat i 48 timer i strekk? 

Jeg kjenner ikke til Snappi, så ville jeg valgt den  (Nei gidder ikke google den) 🤣😂

Jessica! skrev (På 10.10.2021 den 0.02):

Hahahahaaaaa.. den videoen skulle jeg likt å sett.. trooor jeg har en idè om hva som hadde dukket opp da @NonJuan 🤣🤫

  Du har jo tatt videoer før du 🤣 Eller hva?

Rosendahl skrev (15 timer siden):

Nye spørsmål. Denne gangen barndom.

@NonJuanhadde du et ryddig eller rotete rom som tenåring?

Jeg var egentlig ganske ryddig av meg jeg.  (Mener jeg selv da 🙈)

Dr. Ops skrev (13 timer siden):

@NonJuan 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

Forstått meg men så forsøkt å få meg i godt humør.  Men er man deprimert så er man deprimert.  Kanskje tatt med meg ut for å oppleve noe annet. Få noe annet å tenke på.   (Fint spørsmål) 

 

Kjære vene dere spør mye bra og mye... Nå må jeg lage noen fine til dere..... 

Ok here we go.....

 

@Rosendahl Si at SE & Hør ringte på din dør og så spør de.. "Hei vi er her for å høre noen gode historier fra barndommen, hva ville du fortalt?

 

@Lykke Li Du er på vei ut av butikken og har begge hender opptatt med å bære... hvor du plutselig ser en blind man med stokk styre rett ut i en trafikkert vei, hvordan ville du reagere? Ville du fryst? 

 

@Strange Doll Jobben skal plutselig på et seminar og du får vite at dere skal ri på hest i 8 timer. Hvordan ville du reagert? 

 

@Dr. Ops Du får plutselig en telefon og får høre at du har en bror i et annet land. Hvordan ville du reagert?  Personen ønsker å møte deg...

 

@Nursie Du er på jobb og du har kveldsvakt.  Din kollega forteller at han/hun har fryktelig vondt i magen.   Dere jobber ved siden av hverandre. Plutselig Smeller det ved siden av deg og din kollega gjør på seg. Hvordan ville du reagert?

 

@Jessica! Hvordan ville du reagert om du var på utplassering og måtte snakke om HermetikkBOKSER en hel dag. Hvordan ville dagen ha gått?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl

@NonJuanden gangen jeg og lillebroren min gikk oss bort på en øy. Merkelig nok var vi ikke redde. Men skal  si mamma og pappa var det. Og som baby fanget jeg en humle og den brant hele handa. Og jeg har hele to ganger fått tommelen fast i bildøra. Au. Og på barneskolen sydde jeg min egen tommel. Dobbelt au. 
 

La oss si at du er politiker og nå venter på telefon fra Jonas. Hvilken minister spør han deg om å bli? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (1 time siden):

@NonJuanden gangen jeg og lillebroren min gikk oss bort på en øy. Merkelig nok var vi ikke redde. Men skal  si mamma og pappa var det. Og som baby fanget jeg en humle og den brant hele handa. Og jeg har hele to ganger fått tommelen fast i bildøra. Au. Og på barneskolen sydde jeg min egen tommel. Dobbelt au. 
 

La oss si at du er politiker og nå venter på telefon fra Jonas. Hvilken minister spør han deg om å bli? 🧐

Det var jo litt av noen historier 😮  Har du humlefobi i dag?   Takk for at du deler ;)  

Jeg ville nok fått posten Kulturminister  🤣🙈

@Rosendahl Hvis det var en person i verden du kunne kjøre en "Prank" på. Hvem ville det være og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosendahl
NonJuan skrev (1 time siden):

Det var jo litt av noen historier 😮  Har du humlefobi i dag?   Takk for at du deler ;)  

Jeg ville nok fått posten Kulturminister  🤣🙈

@Rosendahl Hvis det var en person i verden du kunne kjøre en "Prank" på. Hvem ville det være og hvorfor?

 

Var så liten så husker det ikke. Liker humler jeg  😊

Jeg ville lurt deg 😂😂

I filmen om Terminator. Ville du vært god eller ond robot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (5 timer siden):

 

Var så liten så husker det ikke. Liker humler jeg  😊

Jeg ville lurt deg 😂😂

I filmen om Terminator. Ville du vært god eller ond robot? 

Lurt meg? :bond:  Rosendahl da!!   Jeg som er så lettlurt 😆

God... tror ikke jeg klarer å spille ond altså :engel: Engel som jeg er 

@Rosendahl Om du fikk 2000 kroner skattefritt hver dag og måtte flytte til Finland, ville du gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (På 8.10.2021 den 0.59):

 

@Strange Doll  Hvis du måtte flyttet fra byen du bor i, hvor ville du bosatt deg da? Og hvorfor akkurat der?

Fredrikstad eller Kristiansand :) Syns det er koselige byer :) 

Gladikaffe skrev (På 9.10.2021 den 20.55):

@Strange Doll Overfladiske, selvopptatte,  folk irriterer meg. 😁

Hvis du skulle vært en kjendis i Norge, hvordan hadde du blitt kjent? 🥸

Sikkert via en flause som ble filmet og gikk viralt 😂

Rosendahl skrev (På 10.10.2021 den 9.29):

Sammen med mamma ❤️
Har du et tett forhold til familien?

Det har jeg :) heldigvis :) 

Rosendahl skrev (På 10.10.2021 den 9.36):

Nye spørsmål. Denne gangen barndom.
 

@NonJuanhadde du et ryddig eller rotete rom som tenåring?
@Dr. Opssamlet du på noe som barn ?
@Strange Dollhvilke valgfag hadde du på ungdomsskolen ?

@Lykke Lihvem var idealet ditt som tenåring?

Fordypning i norsk :) 

Dr. Ops skrev (På 10.10.2021 den 10.51):

Fint tema! 

Samlet på glansbilder og klistremerker.

@Rosendahl  @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

@Nursie hyggelig å hilse på deg også :jepp: samme spørsmål (over) til deg.

Jeg ville hørt på de og vært der for de. Gjerne sendt en morgenlevering, syns det er så hyggelig å få selv.

Jeg har en uvane med å holde ting for meg selv, så jeg setter veldig pris på det når folk ser hvordan jeg har det

NonJuan skrev (18 timer siden):

Jeg kjenner ikke til Snappi, så ville jeg valgt den  (Nei gidder ikke google den) 🤣😂

  Du har jo tatt videoer før du 🤣 Eller hva?

Jeg var egentlig ganske ryddig av meg jeg.  (Mener jeg selv da 🙈)

Forstått meg men så forsøkt å få meg i godt humør.  Men er man deprimert så er man deprimert.  Kanskje tatt med meg ut for å oppleve noe annet. Få noe annet å tenke på.   (Fint spørsmål) 

 

Kjære vene dere spør mye bra og mye... Nå må jeg lage noen fine til dere..... 

Ok here we go.....

 

@Rosendahl Si at SE & Hør ringte på din dør og så spør de.. "Hei vi er her for å høre noen gode historier fra barndommen, hva ville du fortalt?

 

@Lykke Li Du er på vei ut av butikken og har begge hender opptatt med å bære... hvor du plutselig ser en blind man med stokk styre rett ut i en trafikkert vei, hvordan ville du reagere? Ville du fryst? 

 

@Strange Doll Jobben skal plutselig på et seminar og du får vite at dere skal ri på hest i 8 timer. Hvordan ville du reagert? 

 

@Dr. Ops Du får plutselig en telefon og får høre at du har en bror i et annet land. Hvordan ville du reagert?  Personen ønsker å møte deg...

 

@Nursie Du er på jobb og du har kveldsvakt.  Din kollega forteller at han/hun har fryktelig vondt i magen.   Dere jobber ved siden av hverandre. Plutselig Smeller det ved siden av deg og din kollega gjør på seg. Hvordan ville du reagert?

 

@Jessica! Hvordan ville du reagert om du var på utplassering og måtte snakke om HermetikkBOKSER en hel dag. Hvordan ville dagen ha gått?  

Det hadde gått fint, jeg gikk på ridning i mine yngre dager :) 

@NonJuan Blir du sur om noen skremmer deg? 

@Nursie Når ble du sist redd? 

@Jessica! Liker du Halloween? 

@Rosendahl Setter du pris på nye tradisjoner? 

@SidFernwilter Går du knask eller knep med ungene?

@Dr. Ops Liker du å kle deg ut? 

@Lykke Li Liker du å pynte til høytider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (På 10.10.2021 den 10.54):

 

Ville stilt opp. Laget mat og bare vært tilstede. Sånn vil jeg at venner behandler meg.
Pynter du til halloween? 

Nei :sjenert:

Gjør du?

Daryl Dixon skrev (På 10.10.2021 den 11.41):

Jeg selv liker best at folk bare er hos meg, trenger ikke gjøre så mye, bare være der, og det tror jeg at jeg selv ville gjort og, evt hjulpet med det de har behov for.

@Dr. Ops Hva er det beste med å være mor? 

Travle dager :jepp: liker å ha "mange baller i luften"

Hva er det beste med å være katteeier?

Jessica! skrev (På 10.10.2021 den 14.41):

Oiiii, det gjorde du faktisk. Hva SKJER med meg a?! 😂 I Norge, da blir det der jeg finner ut at det gjennomsnittlig er varmest ☀️

Yes please - I`m ready!!! :5:

Hahaha, ja si det du... fortsetter det i dette sporet så trenger jeg uten tvil en time snart :sjokkert: Meeen, tenk om mitt nye syn får meg til å se annerledes på de rundt meg   Det kan vi ikke ha noe av :hakeslepp: 

 

Jeg ville nok uttrykt at jeg er der og at jeg bryr meg, og sjekket innom med jevne mellomrom. Frekvensen er avhengig av hvor nær relasjonen er. Hadde personen hatt behov for selskap eller annen hjelp så ville jeg gjerne bidratt med det. For meg avhenger hva jeg ønsker av en person av hvor nær de er. Folk har ulike roller i livet mitt, og det viktigste for meg tror jeg er å vite at de er der, og at de bryr seg. Jeg har noen gode venner som er kjempeflinke til å plukke opp når ting ikke er som de skal, og de betyr uendelig mye for meg ❤️ 

 

@Nursie   Er smaken din sinnsykt god, eller trenger du en tur til optikeren selv? :lur:

@Dr. Ops   Har du noen gang møtt et menneske som gjorde skikkelig inntrykk på deg? Hva var spesielt med vedkommende?

Ja, et inntrykk som sitter. En som ikke var så snill, men som kunne være snill om vedkommende ville ha noe fra meg. En som ikke var redd for å bryte igjennom og speak up their mind. Det sitter. Fasinerende personlighet.

Det her var et godt spørsmål, stiller samme tilbake.

NonJuan skrev (19 timer siden):

Jeg kjenner ikke til Snappi, så ville jeg valgt den  (Nei gidder ikke google den) 🤣😂

  Du har jo tatt videoer før du 🤣 Eller hva?

Jeg var egentlig ganske ryddig av meg jeg.  (Mener jeg selv da 🙈)

Forstått meg men så forsøkt å få meg i godt humør.  Men er man deprimert så er man deprimert.  Kanskje tatt med meg ut for å oppleve noe annet. Få noe annet å tenke på.   (Fint spørsmål) 

 

Kjære vene dere spør mye bra og mye... Nå må jeg lage noen fine til dere..... 

Ok here we go.....

 

@Rosendahl Si at SE & Hør ringte på din dør og så spør de.. "Hei vi er her for å høre noen gode historier fra barndommen, hva ville du fortalt?

 

@Lykke Li Du er på vei ut av butikken og har begge hender opptatt med å bære... hvor du plutselig ser en blind man med stokk styre rett ut i en trafikkert vei, hvordan ville du reagere? Ville du fryst? 

 

@Strange Doll Jobben skal plutselig på et seminar og du får vite at dere skal ri på hest i 8 timer. Hvordan ville du reagert? 

 

@Dr. Ops Du får plutselig en telefon og får høre at du har en bror i et annet land. Hvordan ville du reagert?  Personen ønsker å møte deg...

 

@Nursie Du er på jobb og du har kveldsvakt.  Din kollega forteller at han/hun har fryktelig vondt i magen.   Dere jobber ved siden av hverandre. Plutselig Smeller det ved siden av deg og din kollega gjør på seg. Hvordan ville du reagert?

 

@Jessica! Hvordan ville du reagert om du var på utplassering og måtte snakke om HermetikkBOKSER en hel dag. Hvordan ville dagen ha gått?  

Oi da. Jeg hadde blitt veldig skeptisk og litt paff. Hadde snakket grundig med øvrig familie.

Strange Doll skrev (1 time siden):

Fredrikstad eller Kristiansand :) Syns det er koselige byer :) 

Sikkert via en flause som ble filmet og gikk viralt 😂

Det har jeg :) heldigvis :) 

Fordypning i norsk :) 

Jeg ville hørt på de og vært der for de. Gjerne sendt en morgenlevering, syns det er så hyggelig å få selv.

Jeg har en uvane med å holde ting for meg selv, så jeg setter veldig pris på det når folk ser hvordan jeg har det

Det hadde gått fint, jeg gikk på ridning i mine yngre dager :) 

@NonJuan Blir du sur om noen skremmer deg? 

@Nursie Når ble du sist redd? 

@Jessica! Liker du Halloween? 

@Rosendahl Setter du pris på nye tradisjoner? 

@SidFernwilter Går du knask eller knep med ungene?

@Dr. Ops Liker du å kle deg ut? 

@Lykke Li Liker du å pynte til høytider?

Nei. Blir helt matt av masse kostyme-greier og dill dall. 

Hvilken høytid pynter du mest til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Nei :sjenert:

Gjør du?

Travle dager :jepp: liker å ha "mange baller i luften"

Hva er det beste med å være katteeier?

Ja, et inntrykk som sitter. En som ikke var så snill, men som kunne være snill om vedkommende ville ha noe fra meg. En som ikke var redd for å bryte igjennom og speak up their mind. Det sitter. Fasinerende personlighet.

Det her var et godt spørsmål, stiller samme tilbake.

Oi da. Jeg hadde blitt veldig skeptisk og litt paff. Hadde snakket grundig med øvrig familie.

Nei. Blir helt matt av masse kostyme-greier og dill dall. 

Hvilken høytid pynter du mest til?

Jeg elsker Halloween og tar helt av😂 Pynter mest til jul og halloween, meget lite til påske 

@Dr. Ops er du flink å bake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Oi da. Jeg hadde blitt veldig skeptisk og litt paff. Hadde snakket grundig med øvrig familie

Ble visst paff, glemte å stille spørsmål :plystre:

@NonJuan

Hvilken land i hele verden kunne du tenke deg å reise til? Visum, økonomi, covid ingen hindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker Halloween og tar helt av😂 Pynter mest til jul og halloween, meget lite til påske 

@Dr. Ops er du flink å bake? 

Ja! Jeg elsker å bake og lage mat. Og spesielt spise alt :fnise: med mitt aktivitetsnivå gjennom en hel dag er det "tillatt" :nigo:

Hva spiser du helst som julemiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, NonJuan said:

Ja jeg kunne gjort det. Men det er jo @Jessica! som er kongen av videoer, så synes det er helt rettferdig at det er hun som bør lage en slik til meg...... For jeg var så flink og laget et dikt til deg, eller hva @Nursie ?

Så flink at folk blir speechless 💔

 

22 hours ago, NonJuan said:

Du har jo tatt videoer før du 🤣 Eller hva?

Kjære vene dere spør mye bra og mye... Nå må jeg lage noen fine til dere..... 

Ok here we go.....

@Jessica! Hvordan ville du reagert om du var på utplassering og måtte snakke om HermetikkBOKSER en hel dag. Hvordan ville dagen ha gått?  

Indeed :jepp: Bra saker?

Det ville endt med den ene dagen tror jeg, verken de eller jeg hadde ønsket meg tilbake 😅

 

3 hours ago, Strange Doll said:

Fredrikstad eller Kristiansand :) Syns det er koselige byer :) 

@Jessica! Liker du Halloween? 

Jeg har ingen forhold til Halloween egentlig... for meg er det en helt vanlig dag :sulosi:

 

2 hours ago, Dr. Ops said:

Ja, et inntrykk som sitter. En som ikke var så snill, men som kunne være snill om vedkommende ville ha noe fra meg. En som ikke var redd for å bryte igjennom og speak up their mind. Det sitter. Fasinerende personlighet.

Det her var et godt spørsmål, stiller samme tilbake.

Jeg har møtt flere som har gjort inntrykk opp igjennom. En som aldri vil bli glemt var en person som "så" meg på en måte jeg aldri har opplevd før. En slags tvillingsjel kanskje :klem1:

 

@NonJuan Du er jo selverklært musikkelsker. Hvilken artist er den beste noensinne, i følge deg - og hvorfor? 

@Strange Doll  Hvordan går det med gresken? 

@Dr. Ops Hvis et menneske skuffer deg voldsomt, er du en som lett tilgir - eller en som kvitter deg med "negativ energi" i livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 timer siden):

 

@SidFernwilter Går du knask eller knep med ungene?

 

vi har i grunnen ikke drevet med sånt, det har rett og slett ikke passet seg. kom en sånn pandemi i veien og før det så har jeg vært for dårlig hver gang. 

@Strange Doll countryfestival på Seljord. yay or nay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 9.10.2021 den 19.23):

 

@SidFernwilter Er du flink å gi komplimenter? 

 

nei. jeg er faktisk helt ubrukelig på det. mine romantiske sider er omtrent like avanserte som ... ja, noe veldig uromantisk noe. 

@Strange Doll synes du jeg er treig til å svare? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AliceNextDoor skrev (På 8.10.2021 den 1.49):

Da ville jeg valgt rundt slutten av 1870-tallet da Ibsen skrev blant annet Et Dukkehjem, bare for å kjenne på ånden i tiden. Edison viser frem elektrisk lys for første gang, Universität Leipzig etablerer et av Europas første psykiske forskningslaboratorium, og vitenskapen har enorme fremskritt. Det er en tid av fremskritt og uendelig håp, og en slags uskyldighet som allikevel ikke klarer å dekke over en stor fremmars av likestilling og krav om likeverd.

Enn du?

1920 årene kanskje? Jeg er veldig usikker, har flere perioder jeg kunne tenke meg. 

Rosendahl skrev (På 8.10.2021 den 11.12):

1130 -1350

høymiddelalderen

Virker som en spennende brytningstid å leve i. Dessuten mye religion og det liker jeg. Samt ridderne. Liker forøvrig filmen og bøkene om Kristin Lavransdatter veldig godt. 

Var du en proff med jojo som barn/ungdom? 

Absolutt ikke! Jeg fikk det aldri til, og var så sur fordi broren min var ganske flink. 

Strange Doll skrev (På 9.10.2021 den 19.23):

Bergen - Lars Vaular 

 

En stabil jobb og en fin familie :) 

90 tallet kanskje? jeg husker svært lite av det siden jeg var så liten 😅

@NonJuan Du må velge, ville du hatt baby shark eller snappi på repeat i 48 timer i strekk? 

@SidFernwilter Er du flink å gi komplimenter? 

@Lykke Li når begynner du på julegavene?

@Rosendahl Når er du på ditt lykkeligste? 

@Gladikaffe Hvilke mennesker syns du er mest irriterende? 

I august 😅 Da kan jeg spre utgiftene utover halvåret, og slipper å bruke opp hele lønna i desember. 

NonJuan skrev (På 9.10.2021 den 19.53):

71 grader nord!   Eller den som kommer snart... "Nonjuan og KG på tur"  🤣

@Lykke Li Om du ble servert en rett på en restaurant... og i det du skal hive i deg den siste biten, finner du et svart hår. Hvordan ville du reagert?

Eh, da har jo spist alt det andre, men hadde latt den siste biten ligge igjen. Kanskje 😅 Jeg vet ikke - det er jo ikke bakterier på det lenger hvis det er varmebehandlet, så hadde ikke reagert så veldig mye mer enn å tenke at det var kjipt for den siste biten 🙈

Rosendahl skrev (På 10.10.2021 den 9.36):

Nye spørsmål. Denne gangen barndom.
 

@NonJuanhadde du et ryddig eller rotete rom som tenåring?
@Dr. Opssamlet du på noe som barn ?
@Strange Dollhvilke valgfag hadde du på ungdomsskolen ?

@Lykke Lihvem var idealet ditt som tenåring?

Aleksander Dale Oen. Han var en fantastisk svømmer, men en enda mer fantastisk mann. Han var omtenksom og morsom, hjelpsom og opptatt av at de rundt han skulle ha det bra. Han var utrolig flink med barn og unge og jeg var heldig som fikk møte og trene med han da han levde!

NonJuan skrev (23 timer siden):

Jeg kjenner ikke til Snappi, så ville jeg valgt den  (Nei gidder ikke google den) 🤣😂

  Du har jo tatt videoer før du 🤣 Eller hva?

Jeg var egentlig ganske ryddig av meg jeg.  (Mener jeg selv da 🙈)

Forstått meg men så forsøkt å få meg i godt humør.  Men er man deprimert så er man deprimert.  Kanskje tatt med meg ut for å oppleve noe annet. Få noe annet å tenke på.   (Fint spørsmål) 

 

Kjære vene dere spør mye bra og mye... Nå må jeg lage noen fine til dere..... 

Ok here we go.....

 

@Rosendahl Si at SE & Hør ringte på din dør og så spør de.. "Hei vi er her for å høre noen gode historier fra barndommen, hva ville du fortalt?

 

@Lykke Li Du er på vei ut av butikken og har begge hender opptatt med å bære... hvor du plutselig ser en blind man med stokk styre rett ut i en trafikkert vei, hvordan ville du reagere? Ville du fryst? 

 

@Strange Doll Jobben skal plutselig på et seminar og du får vite at dere skal ri på hest i 8 timer. Hvordan ville du reagert? 

 

@Dr. Ops Du får plutselig en telefon og får høre at du har en bror i et annet land. Hvordan ville du reagert?  Personen ønsker å møte deg...

 

@Nursie Du er på jobb og du har kveldsvakt.  Din kollega forteller at han/hun har fryktelig vondt i magen.   Dere jobber ved siden av hverandre. Plutselig Smeller det ved siden av deg og din kollega gjør på seg. Hvordan ville du reagert?

 

@Jessica! Hvordan ville du reagert om du var på utplassering og måtte snakke om HermetikkBOKSER en hel dag. Hvordan ville dagen ha gått?  

Altså, jeg trenger mer informasjon. Har han stokk? Har trafikken sett han? Hvis begge svarene er nei, så hadde jeg vel skreket stopp, sluppet alt jeg hadde i hendene og løpt etter 🙈 Matarer overlever, eller går går å kjøpe nytt. Et liv er viktigere. 

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Fredrikstad eller Kristiansand :) Syns det er koselige byer :) 

Sikkert via en flause som ble filmet og gikk viralt 😂

Det har jeg :) heldigvis :) 

Fordypning i norsk :) 

Jeg ville hørt på de og vært der for de. Gjerne sendt en morgenlevering, syns det er så hyggelig å få selv.

Jeg har en uvane med å holde ting for meg selv, så jeg setter veldig pris på det når folk ser hvordan jeg har det

Det hadde gått fint, jeg gikk på ridning i mine yngre dager :) 

@NonJuan Blir du sur om noen skremmer deg? 

@Nursie Når ble du sist redd? 

@Jessica! Liker du Halloween? 

@Rosendahl Setter du pris på nye tradisjoner? 

@SidFernwilter Går du knask eller knep med ungene?

@Dr. Ops Liker du å kle deg ut? 

@Lykke Li Liker du å pynte til høytider?

Nei, men jeg liker at det er pyntet, så jeg pynter likevel 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 7.10.2021 den 23.05):

@SidFernwilter 

Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? 

80tallet. hockeysveis, rød camaro, ray bans, trange jeans, cowboystøvler, Def Leppard på stereoen, store vide skjorter, jeg hadde rett og slett vært Swayze i Roadhouse. 

@Lykke Li menn med hockey. yay or nay.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (9 timer siden):

Ja! Jeg elsker å bake og lage mat. Og spesielt spise alt :fnise: med mitt aktivitetsnivå gjennom en hel dag er det "tillatt" :nigo:

Hva spiser du helst som julemiddag?

Pinnekjøtt! Elsker det :) 

Jessica! skrev (6 timer siden):

Så flink at folk blir speechless 💔

 

Indeed :jepp: Bra saker?

Det ville endt med den ene dagen tror jeg, verken de eller jeg hadde ønsket meg tilbake 😅

 

Jeg har ingen forhold til Halloween egentlig... for meg er det en helt vanlig dag :sulosi:

 

Jeg har møtt flere som har gjort inntrykk opp igjennom. En som aldri vil bli glemt var en person som "så" meg på en måte jeg aldri har opplevd før. En slags tvillingsjel kanskje :klem1:

 

@NonJuan Du er jo selverklært musikkelsker. Hvilken artist er den beste noensinne, i følge deg - og hvorfor? 

@Strange Doll  Hvordan går det med gresken? 

@Dr. Ops Hvis et menneske skuffer deg voldsomt, er du en som lett tilgir - eller en som kvitter deg med "negativ energi" i livet? 

Dårlig :( har knapt tid  til å titte innom kg 😅

SidFernwilter skrev (6 timer siden):

vi har i grunnen ikke drevet med sånt, det har rett og slett ikke passet seg. kom en sånn pandemi i veien og før det så har jeg vært for dårlig hver gang. 

@Strange Doll countryfestival på Seljord. yay or nay.

Nay. Ser du for deg meg på en slik festival? 

SidFernwilter skrev (5 timer siden):

nei. jeg er faktisk helt ubrukelig på det. mine romantiske sider er omtrent like avanserte som ... ja, noe veldig uromantisk noe. 

@Strange Doll synes du jeg er treig til å svare? 

Ja😂 Det er ikke din sterkeste side. 

@Jessica! Gleder du deg til snøen kommer? 

@Dr. Ops Liker du å stå på ski? 

@Lykke Li Pleier du å stå på skøyter? 

@SidFernwilter Er du et vintermenneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 time siden):

 

Nay. Ser du for deg meg på en slik festival? 

 

@SidFernwilter Er du et vintermenneske?

kanskje litt? fremst ved scenen jallende med cowboyhatt til Gunslingers :cowboy:

elsker vinteren. endelig temperaturer jeg trives med og masse snø. og, så kan jeg bruke trakkemaskinen til å brøyte med!

@Strange Doll  la oss snakke mer om meg. hva ER min sterkeste side? 
@Dr. Ops beste sangen til Dr. Alban. du må velge en. 
@Jessica! hva så egentlig Roger Rabbit i Jessica Rabbit? 
@Rosendahl Glassmagasinet ellet Kitchn? hvor handler man helst? 
@NonJuan how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...