Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Jessica! skrev (På 3.10.2021 den 22.09):

HAHAHAHAHAHAHA, du er morsom du frøken 😂😂😂  Ikke rart jeg digger deg :hoho:❤️

Jeg skal verne den autografen som en hauk, ser for meg den kan bli svært verdifull når karrieren din tar av 💃

Nei jeg er litt enig, den videoen venter vi litt med. Får konsentrere oss om å ferdigstille den som allerede er under produksjon, også får tiden vise hvordan Guden blir med tiden

Stakkar, skulle nesten tro det var en forbannelse over deg akkurat der 😣 Hva er oddsen liksom?! 🤨

@Nursie  Hvis vi levde i et samfunn der foreldrene våre valgte partner for oss - tror du dine hadde truffet godt på hva slags type mann du vil ha, eller hadde de valgt helt annerledes enn det du pleier? 

You do that - kan hende det er masse penger å tjene på den etterhvert 😂:duskedame:

Helt enig.. 1 ting av gangen. Kan ikke skjemme han bort heller, frøken :opplyser::balltre:

Jeg har sagt det før, men sier det igjen; HAR DU MØTT OSS?! :bond: Vi har det med å være skikkelig heldige, vi :sukk:

 

Ikke sikkert de hadde funnet en som er akkurat min smak, men tror de hadde funnet en som er snill og som hadde behandlet meg bra. Det er jo ikke noe annet de heller vil, så de hadde nok valgt en de tror jeg kunne fått det bra med på lang sikt:Nikke:

Strange Doll skrev (På 4.10.2021 den 19.07):

 

@Nursie Er du flink  å være ærlig?

Ja, det vil jeg si jeg er. Jeg har det ikke i meg å lyve - uansett hvor mye jeg kunne ønske det til tider, så får jeg det ikke til 🤷🏼‍♀️ Jeg kan nok være brutalt ærlig til tider:bond:

NonJuan skrev (På 5.10.2021 den 1.12):

 

Hmmm vel det forekommer det. Men jeg like rå eksperimentere... og det kan gå feil også. Da er hun ikke så heldig 🤣

 

 

@Nursie La oss si du måtte velge mellom å være Bilselger eller Standup komiker, hva hadde du valgt?

 

Høres ut til at hun har fått testa smaksløkene sine da - både på godt og vondt 🤣

 

Ugh, du kunne ikke valgt andre yrker?? 😂  Helst ingen av dem, men om jeg måtte velge hadde jeg nok valgt bilselger, kun fordi jeg hater å stå på scene:haar::sur:

 

@Strange Doll Hva er du mest fornøyd med å ha oppnådd i livet? 

@Jessica! Om du måtte flytte til et annet sted i Norge, hvor hadde du valgt å flytte og hvorfor? 

@NonJuan Du som er en mann av mange talenter.. kunne du lagd en hyggelig video til @Jessica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (På 7.10.2021 den 19.37):

 

@Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person?

hørmh, denne gamle røveren, tenker jeg. mulig du husker den fra en og annen kjøretur i Broncobaby. 

@Strange Doll den beste bergen-sangen som IKKE omhandler fotball eller fotballpuben? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Gladikaffe skrev (På 8.10.2021 den 1.11):

@Skogsalv Hvis du skulle vært en fugl, hvilke fugl ville du vært, og hvorfor ville du valgt akkurat den fuglen? 🍃🍂😄

Jeg ville vært en ørn. Fordi de lever med en monogam partner 🤪( tror jeg ?), og har få naturlige " fiender" som utgjør en trussel ifht overlevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (7 timer siden):

Jeg ville vært en ørn. Fordi de lever med en monogam partner 🤪( tror jeg ?), og har få naturlige " fiender" som utgjør en trussel ifht overlevelse. 

Ørnen er i slekt med hauken. 👍
Du hadde hatt utrolig godt syn da, og ikke trengt briller 🤓😄😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Gladikaffe skrev (10 minutter siden):

Ørnen er i slekt med hauken. 👍
Du hadde hatt utrolig godt syn da, og ikke trengt briller 🤓😄😄 

I know 😎❤ Full oversikt! ( jeg tenkte det,,men du sa det ...🤣)

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (19 minutter siden):

I know 😎❤ Full oversikt! ( jeg tenkte det,,men du sa det ...🤣)

Hahaha 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (17 timer siden):

hørmh, denne gamle røveren, tenker jeg. mulig du husker den fra en og annen kjøretur i Broncobaby. 

@Strange Doll den beste bergen-sangen som IKKE omhandler fotball eller fotballpuben? 

Bergen - Lars Vaular 

 

Nursie skrev (På 8.10.2021 den 12.12):

You do that - kan hende det er masse penger å tjene på den etterhvert 😂:duskedame:

Helt enig.. 1 ting av gangen. Kan ikke skjemme han bort heller, frøken :opplyser::balltre:

Jeg har sagt det før, men sier det igjen; HAR DU MØTT OSS?! :bond: Vi har det med å være skikkelig heldige, vi :sukk:

 

Ikke sikkert de hadde funnet en som er akkurat min smak, men tror de hadde funnet en som er snill og som hadde behandlet meg bra. Det er jo ikke noe annet de heller vil, så de hadde nok valgt en de tror jeg kunne fått det bra med på lang sikt:Nikke:

Ja, det vil jeg si jeg er. Jeg har det ikke i meg å lyve - uansett hvor mye jeg kunne ønske det til tider, så får jeg det ikke til 🤷🏼‍♀️ Jeg kan nok være brutalt ærlig til tider:bond:

Høres ut til at hun har fått testa smaksløkene sine da - både på godt og vondt 🤣

 

Ugh, du kunne ikke valgt andre yrker?? 😂  Helst ingen av dem, men om jeg måtte velge hadde jeg nok valgt bilselger, kun fordi jeg hater å stå på scene:haar::sur:

 

@Strange Doll Hva er du mest fornøyd med å ha oppnådd i livet? 

@Jessica! Om du måtte flytte til et annet sted i Norge, hvor hadde du valgt å flytte og hvorfor? 

@NonJuan Du som er en mann av mange talenter.. kunne du lagd en hyggelig video til @Jessica!

En stabil jobb og en fin familie :) 

Lykke Li skrev (På 7.10.2021 den 23.05):

En hund i et godt hjem... eller en drage 🙈

Jeg har mange, men "Jeg vet" - Siri Nilsen 

@NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento

Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? 

90 tallet kanskje? jeg husker svært lite av det siden jeg var så liten 😅

@NonJuan Du må velge, ville du hatt baby shark eller snappi på repeat i 48 timer i strekk? 

@SidFernwilter Er du flink å gi komplimenter? 

@Lykke Li når begynner du på julegavene?

@Rosendahl Når er du på ditt lykkeligste? 

@Gladikaffe Hvilke mennesker syns du er mest irriterende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 6.10.2021 den 22.39):

Absolutt ikke. Jeg er et veldig dårlig konkurransemenneske i sånne settinger og mistrives fryktelig. Jeg hadde med vilje bedt om å få dra hjem 😅 

@NonJuan Hvis du måtte ha valgt å delta i et realityprogram, hvilket hadde du valgt og hvorfor? 

71 grader nord!   Eller den som kommer snart... "Nonjuan og KG på tur"  🤣

@Lykke Li Om du ble servert en rett på en restaurant... og i det du skal hive i deg den siste biten, finner du et svart hår. Hvordan ville du reagert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal svare på flere senere.. Nå er det mat :P    nom nom nom  :spise:

Ha en fortsatt fin aften fine mennesker :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 time siden):

Bergen - Lars Vaular 

 

En stabil jobb og en fin familie :) 

90 tallet kanskje? jeg husker svært lite av det siden jeg var så liten 😅

@NonJuan Du må velge, ville du hatt baby shark eller snappi på repeat i 48 timer i strekk? 

@SidFernwilter Er du flink å gi komplimenter? 

@Lykke Li når begynner du på julegavene?

@Rosendahl Når er du på ditt lykkeligste? 

@Gladikaffe Hvilke mennesker syns du er mest irriterende? 

Overfladiske, selvopptatte, folk. 
Endret av Gladikaffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladikaffe skrev (17 minutter siden):

 

@Strange Doll Overfladiske, selvopptatte,  folk irriterer meg. 😁

Hvis du skulle vært en kjendis i Norge, hvordan hadde du blitt kjent? 🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (På 5.10.2021 den 23.17):

Ferien til Brasil.

Hvilken årstid liker du best og minst?

Best: sommeren. Er et varmt menneske. Minst? Senvinteren, kaldt og langt, klar for våren.

SidFernwilter skrev (På 5.10.2021 den 23.30):

bare kjeft å få!  :flekke:

siste uken før julaften braker løs, jeg er litt skeptisk til å ha det stående for lenge så husets beboere på fire bein får herje det tomt for granbar og julepynt. ja, det har skjedd! 

@Strange Dollhva får jeg i julegave av deg i år? lover å ikke si det videre til meg. 

 

 

Gleden er på min side, Doktor! 

@Dr. Ops Allmennpraktikant, øre/nese/hals eller tannlege? 

En god blanding :nigo: allment søt, surt, salt, konsistens, sjokolade og kaker. Med spesialisering på å appellere til nese og hals, fortæring gjennom søt-saksa med tenner.

Rosendahl skrev (På 6.10.2021 den 9.00):

@Dr. Ops

Takker pent nei. Det siste jeg vil er å bli modell. Ville heller vært assistenten til en berømt designer.

Er du interessert i mote? 

Nei, ikke i det hele tatt :jepp: bruker kun min comfort-stil og følger ikke så mye med på om det er mote eller ikke. Et 10 år er det nok mote før det er "ut" noen-og-tredve år igjen. Sånn ca. 

NonJuan skrev (På 6.10.2021 den 19.52):

Jeg gleder meg til badet er ferdig 🤣 :bond:   Myyyyyyye jobb!!

Tror ikke jeg vet om noe irriterende jeg... :klo: Helt ærlig

KAOTISK! :hoho:   Men nok drikkevarer og mat! :hoho:  Jeg hadde fått det til... men blir stressa ved tanken! 🙈

 

@Lykke Li Kunne du tenkt deg å delta på 71 grader nord/Farmen/Skal vi danse eller lignende? 

@Strange Doll Stilig profilbilde :)  Er du glad i å ta selfier? Har du en egen positur du liker bedre enn andre? 

@Dr. Ops Er du en festløve? Eller er du den som holder seg litt tilbaketrukket og observerer...? 

 

Ingen festløve nei. Liker hyggelig sosialt samvær, men helst med litt dypere samtaler eller et tema, slik som babyshower. Introvert og sjenert, generelt dårlig på small-talk.

mia83 skrev (På 6.10.2021 den 21.17):

Definitivt norsk. Hva med deg? 

Synes engelsk er ganske fint nå for tiden. Siste boken jeg leste var på engelsk. Boken før var på norsk. En god blanding her også.

Jessica! skrev (På 6.10.2021 den 22.21):

Jeg ville uten tvil valgt en kur fremfor penger. Men om jeg kunne bidratt best ved å være forskeren selv, eller med masse penger til å støtte forskningen er jeg usikker på.. egentlig et litt tricky spørsmål det der når man begynner å tenke på det :jepp:

Hvis det skal være noe som ikke handler om privatlivet,  så er vel kanskje vinteren noe av det jeg oftest uttrykker sterk misnøye over :sno:

Takk det samme Dr. Ops :helen:

WOW - talentfulle mann, godt jobba :5:

Men... hva skjedde med 

Nursie Nursie - have no mercy?! :ler:

 

Goodnight Bro :sovne:

 

@Rosendahl   Hvis du fikk tilbud om å leve livet ditt om igjen, ville du tatt det imot eller ikke? 

@Strange Doll   Hvilken sang hadde du sendt inn som ønske på radioen til NJ? 

@Dr. Ops   Har du møtt noen fra KG før?

@NonJuan   Hadde du turt å være med på KG-treff med alle folka fra trådene her inne, eller er du tøffest på avstand? 

Nei, det har jeg ikke. Hyggelig gjeng og flere av dere hadde vært interessant å møte. Er dog ikke noe jeg våger, tror jeg.

Strange Doll skrev (På 7.10.2021 den 19.37):

Pinnekjøtt! Og av snop er det skumnisser😂

Hmmmmmmm en klem?

Takk:) Nei igrunn ikke, blir veldig sjeldent fornøyd 😅

Mistå klinkekula av kristian valen 😂

@Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person?

Freddie kalas - jovial :nigo:

Lykke Li skrev (På 7.10.2021 den 23.05):

En hund i et godt hjem... eller en drage 🙈

Jeg har mange, men "Jeg vet" - Siri Nilsen 

@NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento

Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? 

Det var vanskelig. 1890 tallet, nyromantikkens tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/8/2021 at 12:12 PM, Nursie said:

You do that - kan hende det er masse penger å tjene på den etterhvert 😂:duskedame:

Helt enig.. 1 ting av gangen. Kan ikke skjemme han bort heller, frøken :opplyser::balltre:

Jeg har sagt det før, men sier det igjen; HAR DU MØTT OSS?! :bond: Vi har det med å være skikkelig heldige, vi :sukk:

Ikke sikkert de hadde funnet en som er akkurat min smak, men tror de hadde funnet en som er snill og som hadde behandlet meg bra. Det er jo ikke noe annet de heller vil, så de hadde nok valgt en de tror jeg kunne fått det bra med på lang sikt:Nikke:

@Jessica! Om du måtte flytte til et annet sted i Norge, hvor hadde du valgt å flytte og hvorfor? 

@NonJuan Du som er en mann av mange talenter.. kunne du lagd en hyggelig video til @Jessica!

Yes, altfor heldige begge to :rodmer:🤨

Da blir det Tyrkia på meg. Deilig vær, god mat, hyggelige folk, mye for pengene og en kultur jeg trives i 😍

Hahahahaaaaa.. den videoen skulle jeg likt å sett.. trooor jeg har en idè om hva som hadde dukket opp da @NonJuan 🤣🤫

@Nursie Hvis vi hadde hatt litt mer info om en viss kar.. hadde det blitt tokt på oss da? :ninja::ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (7 timer siden):

Yes, altfor heldige begge to :rodmer:🤨

Da blir det Tyrkia på meg. Deilig vær, god mat, hyggelige folk, mye for pengene og en kultur jeg trives i 😍

Hahahahaaaaa.. den videoen skulle jeg likt å sett.. trooor jeg har en idè om hva som hadde dukket opp da @NonJuan 🤣🤫

@Nursie Hvis vi hadde hatt litt mer info om en viss kar.. hadde det blitt tokt på oss da? :ninja::ninja:

Laaadyy - bildet jeg sendte for en tid tilbake passer veldig godt her nå 👓🤣 Jeg skrev i Norge da😂 

 

Jeg kunne også tenkt meg å sett den videoen, tror den kunne blitt bra 👌🏼

 

En viss seigpinne, mener du?🐌🐮 Selvfølgelig hadde det blitt det🥸 Kunne slått 2 fluer i en smekk der 🪰🪰

 

@Jessica!Når er din neste time hos Specsavers?🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (14 timer siden):

Bergen - Lars Vaular 

 

En stabil jobb og en fin familie :) 

90 tallet kanskje? jeg husker svært lite av det siden jeg var så liten 😅

@NonJuan Du må velge, ville du hatt baby shark eller snappi på repeat i 48 timer i strekk? 

@SidFernwilter Er du flink å gi komplimenter? 

@Lykke Li når begynner du på julegavene?

@Rosendahl Når er du på ditt lykkeligste? 

@Gladikaffe Hvilke mennesker syns du er mest irriterende? 

Sammen med mamma ❤️
Har du et tett forhold til familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosendahl skrev (1 time siden):

Nye spørsmål. Denne gangen barndom.
 

@NonJuanhadde du et ryddig eller rotete rom som tenåring?
@Dr. Opssamlet du på noe som barn ?
@Strange Dollhvilke valgfag hadde du på ungdomsskolen ?

@Lykke Lihvem var idealet ditt som tenåring?

Fint tema! 

Samlet på glansbilder og klistremerker.

@Rosendahl  @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

@Nursie hyggelig å hilse på deg også :jepp: samme spørsmål (over) til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl

 

Dr. Ops skrev (2 minutter siden):

Fint tema! 

Samlet på glansbilder og klistremerker.

@Rosendahl  @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

@Nursie hyggelig å hilse på deg også :jepp: samme spørsmål (over) til deg.

Ville stilt opp. Laget mat og bare vært tilstede. Sånn vil jeg at venner behandler meg.
Pynter du til halloween? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (37 minutter siden):

 

@Rosendahl  @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! 

En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg?

 

Jeg selv liker best at folk bare er hos meg, trenger ikke gjøre så mye, bare være der, og det tror jeg at jeg selv ville gjort og, evt hjulpet med det de har behov for.

@Dr. Ops Hva er det beste med å være mor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...