Gå til innhold

Hvor mange på KG kjenner ditt virkelige navn?


Dina

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll

Husker ikke helt, siden jeg har trynet mitt i avataren så er det ikke spesielt hemmelig hva jeg heter heller.

Ikke slik at jeg føler for å kringkaste det, men skriver ofte under med det på PM o.l.

Jeg kjenner vel 2 stykker "fra før", som er på KG.

Som jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hverken fortalt for- eller etternavnet mitt til noen her inne heller møtt noen andre brukere. Kjenner ingen her i RL med andre ord, så vidt jeg vet... :paranoid-smiley: :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Mitt for-/etternavn + hvor jeg bor; Pjusk, Embla, Bonzo og Wild Thing. Fornavnet mitt (Ett av dem...) er det sikkert mange som vet, men det avslører kun hvilken kjønn jeg tilhører...

Skriver ellers ikke noe her som ikke tåler "dagens lys", så hvis noen finner det ut, så går det sikkert bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er blitt god venninne med Philippa Starck, hun vet mitt ordentlige navn og vi har møtt hverandre faktisk flere ganger :ler:

Ellers har jeg ikke gjenkjent noen her inne. Men er spent på om jeg har kjente her som har oppdaget meg...

Utenom Philippa er det en tidligere bruker og to nåværende brukere som jeg har mailet med og som dermed kjenner navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er ca. 3-4 stykker som jeg kjenner navnene på, og de kjenner mitt. Ingen jeg har kjent fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...