Gå til innhold

Hvor mange på KG kjenner ditt virkelige navn?


Dina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

xeyes, Diva, Eowyn og arketypen(syns du skal bytte tilbake til nicket du starta med men), veit hva jeg heter :D

og et par til i forbindelse med spm på pm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortalt fornavnet mitt til ni stykker på et treff. En av dem kjente jeg fra før og hun vet alt om meg! :oops: :D

Hvis det er noen flere gi meg et hint.

Ja, det håper jeg folk gjør hvis de vet eller tror de vet hvem jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har hørt navnet mitt, tror jeg. Var på treff her forleden, trivelig sådan! :D Men jeg tror ikke jeg sa navnet mitt til noen, faktisk. Ikke fordi jeg ikke ville, men det ble bare ikke sånn.

(Da jeg presenterte meg som "Emeraldine," og fikk en bråte "hæh" tilbake, gikk det opp for meg at nicket mitt er noe komplisert... :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall to her som vet hvem jeg er og som jeg har møtt (Cupcake og HMSP). Har også vist bryllupswebsiden vår da jeg holdt på med det. Har ikke så mye å skjule, men om noen flere vet hvem jeg er vil jeg gjerne vite det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt fornavnet mitt til Kiri (tror jeg) og iingvild. Og de på treffet, men jeg husker ikkehva de egentlig heter :oops: , så det er ikke sikkert de husker meg heller. Enklere med nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har vel fortalt det indirekte ved å gi fra meg e-mailadr til to. Er en her jeg vet hvem er irl, men jeg vet ikke om hun har gjenkjent meg. Vi kjenner hverandre ikke spesielt godt, men har en del felles kjente. Har vel vært på nachspiel sammen i hvert fall en gang...Noen som bel nysgjerrig ?:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har vært på treff så noen vet jo hva jeg heter, ellers så vet jeg sannelig ikke. Men hvis noen vet det så har det ingen ting å si.

Er ikke så hemmelig akkurat... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har vært på treff med, vet vel hva jeg heter.

Ellers så kan jeg ikke si at jeg kjenner så veldig mange her inne, men de som vet hva jeg heter, er vel....

.... Noen av de jeg var moderator sammen med, *Perser*, Lionda og dorian (som ikke er her inne lenger... :( ), Cilla, Tex, Mother of the bride, Postmannen, og de jeg har på msn..... Kommer ikke på flere jeg (sorry hvis jeg har glemt noen...). :lol:

Synes ikke det er noen krise om noen skulle gjenkjenne meg. Gjør ikke så mange sprell her inne lenger. :blunke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vet navnet mitt og mange har vært inne på hjemmesiden. Jeg skal gjennom en kraftig anonymisering etter bryllupet, da kommer jeg ikke til å fortelle noen hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjente igjen en her inne. Ikke sånn umiddelbart, men det var liksom ting som gjorde at jeg bare måtte sende en PM og spørre om hun var den jeg trodde.

Vi var vel begge glade for at vi ikke hadde utlevert intime betroelser og detaljer på KG da, ja. :ler: Sant? :rodme:

Vel, det var litt morsomt.

Ellers har jeg sagt fornavnet mitt til noen av dem jeg var på treff med.

Jeg er forøvrig enig med det andre har sagt her: Om du tror du vet hvem en person er, så send noen ord til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jeg var moderator sammen med vet jo navnet mitt, noen av dem har antagelig glemt det, men et par stykker har jeg kontakt med fremdeles + en bruker som jeg ble kjent med her på KG og også har truffet flere ganger.

Selv om jeg ikke har noe å "skjule", er det veldig greit at naboer og venner ikke vet at jeg er på KG, og veldig OK å være anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...