Gå til innhold

Hvor mange på KG kjenner ditt virkelige navn?


Dina

Anbefalte innlegg

Bare litt nysgjerrig... Hvor mange på KG har du fortalt ditt egentlige navn til (bare fornavn, eller både for- og etternavn)? Da mener jeg ikke at du må ha møtt personene IRL, men at du stoler nok på dem til å si hva du egtentlig heter... :wink:

Selv er jeg litt forsiktig av meg på internett, og har kun fortalt hva jeg egentlig heter til en person her inne...

Sidespørsmål; hvor mange på KG kjenner du og har møtt IRL?

Jeg kjenner ingen... som jeg vet om da...! :blunke:

Ha en strålende helg folkens! :D

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glamourgirl, GreenSky. Gyldenløwen, Jamila, Lille Bille og Revetispa har jeg møtt og presentert meg for

Glammy, Jamila og Revetispa kjenner jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er det ingen her som kjenner fornavnet eller etternavnet mitt, jeg har ikke fortalt det selv i hvertfall. Men verden er jo ikke så stor så det kan selvfølgelig være at noen kjenner meg uten at jeg vet det?

Kjenner ingen her på KG IRL (tror jeg) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de som er aktive på KG idag, er det ingen som vet hvem jeg er.

Men Sissan er søstern min, og vet alt om meg.

Kjenner ei til her som vet navn og slikt om meg, men kjente henne irl før jeg visste at hun var her inne.

Ei venninde av meg har vært innom i ny og ne, har nick, men tror ikke ho er her noe særlig, kjenner også henne fra RL.

èn kjekk ung mann har jeg derimot blitt kjent med her inne og møtt irl etterpå, han vet navnet mitt og har telefonnummeret mitt, vi meldes innimellom. Exodius, men det er lenge siden han har vært aktiv her inne nå.

Ellers har jeg ikke blitt så kjent med noen at det har vært naturlig å introdusere meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fult navn: to stykker. Men nå har jeg jo vært på kg treff og da sa vi navnet vårt. Ellers så har jeg en søster her inne og en venn, men ingen av dem gidder å være her... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange som vet navnet mitt.

Det er et par stykker her som jeg har fortalt fornavnet mitt til. For dem er det veldig enkelt å finne ut resten.

Ellers tror jeg ikke det er så veldig avansert detektivarbeid som skal til for å finne ut hvem jeg er.

Jeg vet vel kun navnet på dem som har lagt hele navnet ut på KG.

Aner ikke om det er noen gamle kjente her inne.

Er det forresten noen som vet hvem jeg er da?

Ble litt nysgjerrig nå..

Skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person vet det virkelige navnet mitt, fordi jeg kjenner henne fra før. Ikke at navnet mitt er så suuuper hemmelig heller,men...

Skriver jeg om noe jeg er redd noen skal få vite om meg, skriver jeg som anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vet hvem jeg er :D

Jeg har kjent igjen og vet det virkelige navnet til en person her inne, kjente vedkommende igjen pga utlagte bilder. Men vi er ikke venner, ikke egentlig bekjente heller, men vi har felles bekjente og har møttes noen ganger i forbindelse med fest etc. Har imidlertid ikke sagt det til vedkommende, og har ingen planer om å gjøre det heller. Vi kjenner jo egentlig ikke hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har fornavnet mitt som nick og ikke er så skrekkelig privat av meg, er det flere som vet hvem jeg er. Dessuten kjenner jeg R.E. fra før, så hun vet ganske mye om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi se.

Det er vel 5 her inne som kjenner mitt egentlige navn.

Hvertfall 2 av dem kjenner mitt fulle navn.

Men jeg har ikke røpt dette nicket til noen.

Litt hemmelighetsfull :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Glamourgirl, Suzy, Gyldenløwe, Jamila, Lille Bille, BippBipp, Liv, Mr.Mann og Runa kjenner fornavnet mitt. Etternavnet har jeg ikke sagt til noen. (Mr.Mann kjenner jeg jo fra før, så han vet seff hele navnet mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...