Gå til innhold

Jeg liker unge jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke galt av en mann å foretrekke yngre jenter. Når vi vet at jenter foretrekker eldre menn, så er det faktisk idiotisk å IKKE ha denne preferansen.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke galt av en mann å foretrekke yngre jenter. Når vi vet at jenter foretrekker eldre menn, så er det faktisk idiotisk å IKKE ha denne preferansen.

Noen jenter liker eldre menn. ikke alle. Og det kommer an på hvor mye eldre. Alle jenter som liker eldre menn liker ikke eldre menn i alle aldre.

Fins jenter som liker menn på egen alder og. folk er forskjellige. Så argumentet ditt er tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er redd for å ikke være bra nok i forhold til ei med erfaring. PYYYSEEEE

Redd? Jeg føler meg ikke underlegen erfarne damer. Tvert imot, så ser jeg ned på mange av de som driver og knuller rundt. Jeg har bare selvinnsikt nok til å forstå at like barn leker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt at det finnes jenter over 20 som ikke er stygge, men attraktive jenter er som regel svært erfarne. Derfor er det strategisk av meg å ha yngre jenter som målgruppe.

Ehh, min erfaring er at det ikke er noen sammenheng mellom attraktivitet og erfaring.

Og erfaring spiller liten rolle om kjemien ikke stemmer seksuelt, mye ligger på det mentale planet.

Men jo yngre de er jo mindre erfaring har de jo i snitt, også de attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Redd? Jeg føler meg ikke underlegen erfarne damer. Tvert imot, så ser jeg ned på mange av de som driver og knuller rundt. Jeg har bare selvinnsikt nok til å forstå at like barn leker best.

Man trenger ikke å ha knulla rundt for å ha erfaring med tidligere kjærester. Du burde se ned på deg selv siden du mener du er bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ha knulla rundt for å ha erfaring med tidligere kjærester.

Jeg ser ned på de som knuller rundt. De som har erfaring med tidligere kjærester ser jeg ikke ned på, men jeg er heller ikke redd for dem.

Du burde se ned på deg selv siden du mener du er bedre enn andre.

Så du er liksom ikke bedre enn noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Denne tråden er deprimerende. Og det er ikke fordi jeg er sjalu på yngre jenter, da jeg er ung selv. Men fordi den vitner om ganske mange menn med utrolig merkelige holdninger, og slenger ut at kvinner er hurper bare fordi de setter spørsmålstegn ved om dette er moralsk riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ingen grunn til å oppføre seg som ei hurpe her, Betty.

Jeg tåler at du sier det, men jeg syns det er en hurpete mannevond holdning. Så da sier jeg det, og regner med at du tåler å høre det.

HUUURPEEE

Jeg forstår godt hvorfor du må kjøpe sex, Maruwan.

Vel, for 14 dager siden så var det en meget ung kvinne som klaget på at eldre stygge fyrer la an på henne, og det er en mening delt av flere unge jenter/damer, så ikke innbill deg at det her er noe unge jenter flest liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kalt noen hurpe, men å sette spørsmålstegn ved det moralske så lenge det er frivillig og begge har det bra? Det er idiotisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har ikke kalt noen hurpe, men å sette spørsmålstegn ved det moralske så lenge det er frivillig og begge har det bra? Det er idiotisk.

Poenget er jo at mange 18-åringer ikke vet hva som er bra for de!!! Man skulle tro at en 29-åring visste dette. Faen ikke rart verden er gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Denne tråden er deprimerende. Og det er ikke fordi jeg er sjalu på yngre jenter, da jeg er ung selv. Men fordi den vitner om ganske mange menn med utrolig merkelige holdninger, og slenger ut at kvinner er hurper bare fordi de setter spørsmålstegn ved om dette er moralsk riktig.

Åh, var det derfor? Tror du skal lese tråden en gang til, uten feminist-brillene denne gangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Åh, var det derfor? Tror du skal lese tråden en gang til, uten feminist-brillene denne gangen.

Kanskje du skal prøve å lese tråden med feministbrillene på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Jeg forstår godt hvorfor du må kjøpe sex, Maruwan.

Kanskje du for en gangs skyld skal forsøke deg på å være ærlig i argumentasjonen din. Du vet nemlig like godt som meg at det innlegget du har påstått at jeg svarte på ikke er det innlegget jeg faktisk svarte på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Kanskje du for en gangs skyld skal forsøke deg på å være ærlig i argumentasjonen din. Du vet nemlig like godt som meg at det innlegget du har påstått at jeg svarte på ikke er det innlegget jeg faktisk svarte på.

Ha.

Du skrev du ville kjøpe sex fordi du ville ha sexen for deg selv. Ergo ikke en fyr jeg vil ha en tenåringsjente i nærheten av. Og den ehr tråden her har overbevist meg om at du er et rottent egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Åh, herregud. Noen er så jævla treige i topplokket at en kan begynne å lure på om det er med vilje.

Her er innlegget jeg svarte på og mitt tilsvar:

Så du er redd for å ikke være bra nok i forhold til ei med erfaring. PYYYSEEEE

HUUURPEEE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ha.

Du skrev du ville kjøpe sex fordi du ville ha sexen for deg selv. Ergo ikke en fyr jeg vil ha en tenåringsjente i nærheten av. Og den ehr tråden her har overbevist meg om at du er et rottent egg.

Hvem snakker om sex-kjøp i denne tråden og hvorfor er du så opphengt i det at du må komme trekkende med det i hver jævla tråd jeg skriver i som en annen bleikfeit stalker?

Med "uærlig argumentasjon" sikter jeg til din forfalskning av rekkefølgen på svar og tilsvar som du siterer. Og det vet du godt. Det er et triks jeg har merket meg at du bruker veldig ofte her på forumet.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvem snakker om sex-kjøp i denne tråden og hvorfor er du så opphengt i det at du må komme trekkende med det i hver jævla tråd jeg skriver i som en annen bleikfeit stalker?

Med "uærlig argumentasjon" sikter jeg til din forfalskning av rekkefølgen på svar og tilsvar som du siterer. Og det vet du godt. Det er et triks jeg har merket meg at du bruker veldig ofte her på forumet.

Jeg synes ikek det er noe verre å minne deg på dine egne ord og motiver når det kommer til kvinner, enn at du kaller damer som har andre meninger enn deg for hurpe. Fei for din egen dør og du har seriøst noen holdninger til kvinner som du må jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...