Gå til innhold

Slik kan en mann forandre seg.

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Ja?

Har du prøvd?

Jeg har det ja. De gangene kjemien og følelsene ikke har vært der, så har det ikke hjulpet en døyt at vedkommende har endret kvaliteter eller atferd.

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg har det ja. De gangene kjemien og følelsene ikke har vært der, så har det ikke hjulpet en døyt at vedkommende har endret kvaliteter eller atferd.

Em, da forstår jeg. Det er vanskelig å endre et inntrykk som allerede er blitt skapt, da hjelper det ikke å endre adferd. I så fall, burde man kutte kontakt i lang tid før man møter på vedkommende igjen. Jeg er enig i at dersom man først har failet, så hjelper det lite å endre adferd, men for å ikke faile igjen, burde man endre adferd til neste gang.

Endret av .-L-.
Gjest Vampen
Skrevet

Em, da forstår jeg. Det er vanskelig å endre et inntrykk som allerede er blitt skapt, da hjelper det ikke å endre adferd. I så fall, burde man kutte kontakt i lang tid før man møter på vedkommende igjen. Jeg er enig i at dersom man først har failet, så hjelper det lite å endre adferd, men for å ikke faile igjen, burde man endre adferd til neste gang.

Hvorfor det? Si at vi møtes, og kjemien er ikke der. Jeg er ikke interessert i deg, av en eller annen årsak. Det betyr da ikke at det er noe galt med deg eller din atferd? Om du beholder samme atferd, så kan neste dame synes du er suveren og kjemien fantastisk. Det er poenget mitt. Det dreier seg ikke bare om atferd, men en hel masse mer. Ikke alt kan observeres eller forklares logisk. Selvfølgelig finnes det atferd som øker eller minker sjansen for suksess, om du fiser, graver deg i nesa og flørter med servitøren på date, så blir nok atferden din en turn off.;) Men det hender også at ting bare ikke er der, uten at man kan peke på noe spesifikt. På samme måte kan kjemien være helt annerledes for et par enn et annet. Det betyr ikke nødvendigvis at xen gjorde noe galt, eller den nye noe helt nytt.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hvorfor det? Si at vi møtes, og kjemien er ikke der. Jeg er ikke interessert i deg, av en eller annen årsak. Det betyr da ikke at det er noe galt med deg eller din atferd? Om du beholder samme atferd, så kan neste dame synes du er suveren og kjemien fantastisk. Det er poenget mitt.

Det skjer jo dette også, men ofte så skjer det motsatte også. Det ene utelukker ikke det andre.

Kjemien blir ikke skapt/ødelagt fordi man har adferd som bryter den. Ellers så kan vi vel fastslå at det er ganske vanskelig å skape kjemi dersom man av en eller annen grunn har en negativ innstilling mot den andre.

Det dreier seg ikke bare om atferd, men en hel masse mer. Ikke alt kan observeres eller forklares logisk. Selvfølgelig finnes det atferd som øker eller minker sjansen for suksess, om du fiser, graver deg i nesa og flørter med servitøren på date, så blir nok atferden din en turn off.;) Men det hender også at ting bare ikke er der, uten at man kan peke på noe spesifikt. På samme måte kan kjemien være helt annerledes for et par enn et annet. Det betyr ikke nødvendigvis at xen gjorde noe galt, eller den nye noe helt nytt.

Jeg er enig i at det ikke går ann å oppnå en optimal adferd som gjør at man kan skape kjemi med alle, men det går ann å skaffe seg sosial intuisjon og en rekke egenskaper som gjør at man kan skape kjemi med mange.

Det går fint ann å forklare hvorfor adferd blir skapt in the first place. At det skjer ved blant annet adferd, er ikke jeg i tvil om, men at det skjer på andre måter også skal jeg ikke utelukke. Dog, jeg utelukker at kjemi blir skapt av at man har samme interesser eller at den andre personen har visse egenskaper. Det måtte i så fall gå på sosial intuisjon og flørte egenskaper. Kjemi oppstår jo gjennom en sosial intereksjon. En egenskap som den andre har kan jo skape begeistring, men det er vel ikke det samme som kjemi.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Det skjer jo dette også, men ofte så skjer det motsatte også. Det ene utelukker ikke det andre.

Kjemien blir ikke skapt/ødelagt fordi man har adferd som bryter den. Ellers så kan vi vel fastslå at det er ganske vanskelig å skape kjemi dersom man av en eller annen grunn har en negativ innstilling mot den andre.

Jeg er enig i at det ikke går ann å oppnå en optimal adferd som gjør at man kan skape kjemi med alle, men det går ann å skaffe seg sosial intuisjon og en rekke egenskaper som gjør at man kan skape kjemi med mange.

Det går fint ann å forklare hvorfor adferd blir skapt in the first place. At det skjer ved blant annet adferd, er ikke jeg i tvil om, men at det skjer på andre måter også skal jeg ikke utelukke. Dog, jeg utelukker at kjemi blir skapt av at man har samme interesser eller at den andre personen har visse egenskaper. Det måtte i så fall gå på sosial intuisjon og flørte egenskaper. Kjemi oppstår jo gjennom en sosial intereksjon. En egenskap som den andre har kan jo skape begeistring, men det er vel ikke det samme som kjemi.

Hvordan forklarer du de tilfellene hvor man møtes, og kjenner at det finnes en kjemi der, nesten før man har fått muligheten til å si hei? Dette je ne sais quoi, som bare er der?

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvordan forklarer du de tilfellene hvor man møtes, og kjenner at det finnes en kjemi der, nesten før man har fått muligheten til å si hei? Dette je ne sais quoi, som bare er der?

Adferd --> Øyekontakt og smil. Adferd --> God kroppsholdning --> God utstråling :)

Skrevet

Adferd --> Øyekontakt og smil. Adferd --> God kroppsholdning --> God utstråling :)

Enig, opplevde det senest i kveld. I en gruppe mennesker hvor vi beveget oss litt rundt.

Damenes "triks" nr 1 for å vise interesse i en gruppe er vel øyekontakt, du kan merke at de "holdern" et sekund ekstra bare, så er det bare å kjøre på, make or break.

:sengekos:

AnonymBruker
Skrevet

For et sammentreff at dette innlegget ble laget. Passet meg perfekt! Ble nettopp slutt etter 3 år og over 7 måneder. Han trengte ofte tid for seg selv, trenger avstand osv. Jeg følte meg ofte avvist.

Så: JA TAKK TIL EN MANN SOM ALDRI FÅR NOK AV MEG. :) Håper jeg møter den mannen en vakker dag.

Anonym poster: 78f2d64344b6a42298b39770a18c29a3

Gjest Anna.S
Skrevet

For et sammentreff at dette innlegget ble laget. Passet meg perfekt! Ble nettopp slutt etter 3 år og over 7 måneder. Han trengte ofte tid for seg selv, trenger avstand osv. Jeg følte meg ofte avvist.

Så: JA TAKK TIL EN MANN SOM ALDRI FÅR NOK AV MEG. :) Håper jeg møter den mannen en vakker dag.

Jeg kan LOVE deg at du finner han bare du er åpen for det. Du er den perfekte dama for den rette mannen :) Godt du kom deg ut av det forholdet så du kan finne en som fortjener deg :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan LOVE deg at du finner han bare du er åpen for det. Du er den perfekte dama for den rette mannen :) Godt du kom deg ut av det forholdet så du kan finne en som fortjener deg :D

Tusen takk for snille ord! :D

Gjest Anna.S
Skrevet

Tusen takk for snille ord! :D

Bare hyggelig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jada. Og de har en datter sammen.

Og nå skal de skille seg gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...