Gå til innhold

Slik kan en mann forandre seg.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han minner meg litt om sånn som Tom Cruise ble når han møtte Katie Holmes. Kjæresten hans hadde lagt ut noen bilder fra ferien deres i sted og han hoppa forran en fontene og spiste henne nesten opp på ett annet.. Så søt.. :)

Helt psykotisk, med andre ord? *grøsser stille* Hadde en mann oppført seg sånn rundt meg hadde jeg egenhendig druknet ham i tran.

Anonym poster: c8379fa96032b930ab7a4da09970274d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

KG i et nøtteskall.

Er han for avvisende er han en dust.

Er han for 'på' er han needy.

Tror snarere det er at de fleste av oss foretrekker medium.... Rett og slett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at dere kvinner er så perfekte og mellomstekte da!

Anonym poster: 2cdfcc6d4b64a8ee02772662e44614ce

Gjest KateW
Skrevet

Var den til meg?

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg vil nå påstå at menn vil ha noen som er i mellom også.

En som gir for mye blir for kjedelig, mens en som ikke gir noe virker bare uinteressert. Noe midt i mellom er greit, men dersom to liker hverandre så går det nok fint at begge gir mye :)

Skrevet

Jeg hadde vært skremt hvis jeg hadde vært damen.

Det hadde jeg også,med mindre jeg var like stormende forelsket som mannen. Håper for hans del at hun er det :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Spørsmålet blir jo egentlig, hvordan skal en dame oppføre seg for å få en mann på kroken, eller få han til å "forandre" seg.

Poenget er man ikke skal gjøre noe som helst. Man skal være seg selv og finne den personen som forguder deg fordi du er den du er.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Er nokk bare Anne.S som drømmer om en mann som hiver vekk alt for å være med hun :gjeiper:

Han siste jeg var sammen med i 2 måneder var jo sånn, og selv om jeg ble sjarmert i begynnelsen og følte at NÅ hadde jeg endelig funnet ekte kjærlighet så kom realiteten og beit meg i rumpa.

Illusjoner er farlige greier, og hvis man oppfører seg sånn som dette er man mest sannsynlig forelsket i forelskelsen og ikke i personen!

Men disse to har kjent hverandre i mange år da, og plutselig så smalt det, så da blir det litt anderledes. De er like forelska begge to og det er søtt å se på synes jeg :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Det hadde jeg også,med mindre jeg var like stormende forelsket som mannen. Håper for hans del at hun er det :)

Hun er det og det er det som gjør det hele så søtt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hun er det og det er det som gjør det hele så søtt.

Ja, ja..

Skrevet

Å sammenligne en forelsket mann med en forelsket Tom Cruise er ikke akkurat positivt :ler:

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Å sammenligne en forelsket mann med en forelsket Tom Cruise er ikke akkurat positivt :ler:

Galskap og forelskelse går ofte hånd i hånd ;)

Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, ja..

Unner du ikke andre å ha det fantastisk?

Gjest "gjest"
Skrevet

Unner du ikke andre å ha det fantastisk?

Jo da.

Skrevet (endret)

Når man er forelsket tenker man jo ikke klart i det hele tatt, og som trådtittelen sier så forandrer man seg.

Skjønner at TS ville fortelle historien, men utover det er det er jo ingen permanent forandring hos mannen, det har vel de fleste erfart trodde jeg?

Så å flytte fra ene til andre kanten av landet i forelskelsens rus grenser til idioti.

Og man vet selvsagt ikke med sikkerhet at det er den rette.

Og facebookgreiene er bare skikkelig kleint, men men, enkelte har også et eksponeringsbehov de må få dekket....

Endret av Sommee
Skrevet

Galskap og forelskelse går ofte hånd i hånd ;)

Ja, men sånn som han oppførte seg hadde skremt meg bort kjapt. Forelska mann=Ja takk. Gal mann som hopper og skriker av lykke=Nei takk ;)

Gjest Anna.S
Skrevet

Skjønner at TS ville fortelle historien, men den sier jo absolutt ingenting, det er jo ingen permanent forandring, det har vel de fleste erfart trodde jeg?

Den sier veldig mye til de som bruker 2 måneder på å lage unnskyldninger for at en mann er sånn som han er og derfor ikke viser dem så mye oppmerksomhet. Han har tross alt vært nyforelsket før og oppførte seg ikke slik som han gjør, fordi hun var plan B. Nå fant han ei som er plan A, ei som han er blitt hekta på og vil vise frem til hele verden.

Jeg dumpet eksen min fordi han ville flytte til meg etter å ha kjent meg noen måneder, men disse to har kjent hverandre halve livet som venner og han har familien sin der oppe. Det blir litt anderledes, men alikevell er det også ikke rett.

Man skal aldri ta store avgjørelser når man er forelsket, fordi man mangler logisk sans.

Men å ta til takke med å være plan B er heller ikke noe jeg i allefall gidder.

Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, men sånn som han oppførte seg hadde skremt meg bort kjapt. Forelska mann=Ja takk. Gal mann som hopper og skriker av lykke=Nei takk ;)

Jeg hadde vel blitt litt var selv, men avventet å se om han roet seg etterhvert.. :fnise: Ingenting er mer sjarmerende enn en mann som forguder deg.. :rodmer:

Gjest "gjest"
Skrevet

Den sier veldig mye til de som bruker 2 måneder på å lage unnskyldninger for at en mann er sånn som han er og derfor ikke viser dem så mye oppmerksomhet. Han har tross alt vært nyforelsket før og oppførte seg ikke slik som han gjør, fordi hun var plan B. Nå fant han ei som er plan A, ei som han er blitt hekta på og vil vise frem til hele verden.

Vel, men sånt som det der sier mer om mannen enn om kvinnen.

Gjest Anna.S
Skrevet

Vel, men sånt som det der sier mer om mannen enn om kvinnen.

Hvorfor det? Han visste jo ikke at hun var en plan B.. han trudde bare at han var sånn.. at de følelsene han hadde for henne var de følelsene han kunne få for en dame.. Og hun hadde jo tydeligvis ikke noe problem med hvordan ting var siden de var sammen i ett år.

Men jeg lurer på hvordan hun føler det nå, når hun ser hvordan han oppfører seg med hun nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...