Gå til innhold

Slik kan en mann forandre seg.

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Folk som ikke oppfører seg rasjonelt er veldig vanskelige å forholde seg til.

Spesielt når følelsene har fått godt tak.

nå er det gjerne han som er irrasjonell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det gjerne han som er irrasjonell?

Tja, en forelskelse er ihvertfall ikke rasjonell. Det er helt sikkert.

Men det er ikke alle som trenger å være forelsket for å være irrasjonelle heller.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tja, en forelskelse er ihvertfall ikke rasjonell. Det er helt sikkert.

Men det er ikke alle som trenger å være forelsket for å være irrasjonelle heller.

men nå er det forelskelse vi snakker om?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det at man velger menn slik som de er. Man kan ikke forandre menn, forelskelsesforandring er ikke permanent.

Ingen er perfekte og uten feil, så da finner man en partner som er perfekt for seg, og tar dette menneske som det er, og baserer seg ikke på at det skal forandre seg eller bli noe det ikke er.

Jeg er enig - samtidig er det jo stor forskjell på hvilke sider folk får deg til å ta fram. I hvert fall har jeg det sånn. Så om man er så heldig at man treffer en som får fram det beste i deg, kan nok mye endre seg. Bare det å føle trygghet i et forhold framfor å være usikker på hverandres følelser...

Anonym poster: a27ea01e4d43a559ad864bd8d32c36fb

Skrevet

men nå er det forelskelse vi snakker om?

Og da er ingen rasjonelle.

Hvis man ikke bare later som da selvfølgelig.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og da er ingen rasjonelle.

Hvis man ikke bare later som da selvfølgelig.

Men du svarer jo ikke på det jeg snakker om. JEFG lurte på hva hun jenta gjorde for å få han til å bli så forelska at han ble irrasjonell.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men du svarer jo ikke på det jeg snakker om. JEFG lurte på hva hun jenta gjorde for å få han til å bli så forelska at han ble irrasjonell.

Hun kastet en magic spell.

Skrevet

Jeg vet jo ikke hva ho har gjort, men et eller annet med henne har gjort at han har blitt forelsket i henne.

Sannsynligvis en kombinasjon av hennes utseende og oppførsel. Nytter ikke å beregne når, hvordan og med hvem dette kan skje.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vet jo ikke hva ho har gjort, men et eller annet med henne har gjort at han har blitt forelsket i henne.

Sannsynligvis en kombinasjon av hennes utseende og oppførsel. Nytter ikke å beregne når, hvordan og med hvem dette kan skje.

vedder på at hun er en manipulerende fittekjerring som snurrer han rundt lillefingern.

Skrevet

vedder på at hun er en manipulerende fittekjerring som snurrer han rundt lillefingern.

Ja, det er langt ifra umulig.

Når han først har fått følelser for henne så vil en irrasjonell oppførsel ifra hennes side gjøre at han blir forvirret og usikker i tillegg.

Som er ond sirkel det er vanskelig å komme seg ut av igjen.

Gjest EasyRider
Skrevet

Nå selger han huset og flytter til henne langt opppi nord. Greit han kommer derfra han også så han vil jo ha familien osv nær, men han skulle aaaaldri flytte fra Stavanger for en stund siden.

Så dere ser hvordan en mann som ikke viser følelser, plutselig endrer seg når den rette dama dukker opp ;)

Hvorfor ta til takke med en mann som ringer sporadisk og trenger tid for seg selv når du kan finne en mann som ikke får nok av deg??

Jeg er glad på hans vegne. Og for at du kan finne den rette også. Takk han. Han hjelper deg videre mot den som passer for deg. :klemmer:

Er man tilbakeholden eller ambivalent så er det nok et tegn på at ikke alt er slik det skal være. :kjefte:

Gjest Anna.S
Skrevet

syns han høres ut som et rævhøl. tror ikke han tenker på hvor mye han sårer eksen ved å ha vært en dritt mot henne, og så snart ei anne jævla fitte som liksom er bedre dukker opp så skal han være så fantastisk.

Han har jo ikke vært rævhøl mot eksen sin??!! Han var bare anderledes mot henne. De hadde det jo kjempe fint det året de var sammen, selv om hun var mere på enn han var. :)

Gjest Vampen
Skrevet

I all verden, her lå bitterheten tykt!

En forelskelse er forskjellig med forskjellige mennesker. Han er da ikke en dritt for at han ikke følte det samme med en annen som han gjør nå?

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

syns han høres ut som et rævhøl. tror ikke han tenker på hvor mye han sårer eksen ved å ha vært en dritt mot henne, og så snart ei anne jævla fitte som liksom er bedre dukker opp så skal han være så fantastisk.

Noen vekker ikke lysten til å være supersnill og grei, mens andre gjør det. Det betyr bare at de ikke passet ordentlig i lag.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er glad på hans vegne. Og for at du kan finne den rette også. Takk han. Han hjelper deg videre mot den som passer for deg. :klemmer:

Er man tilbakeholden eller ambivalent så er det nok et tegn på at ikke alt er slik det skal være. :kjefte:

Han er ikke min eks, men en kamerat. :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Eksen hans er faktisk MYE penere enn nye dama, så her betyr personlighet tydeligvis mest, noe som jeg synes er bra :)

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg lurer jo veldig på hvilken adferd hun nye har ettersom hun har klart å hokke han.

Hvorfor må det være en bestemt atferd? Kan det ikke bare være så enkelt som at de klikker og har en god kjemi hvor sånne ting føles naturlig?

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, ja, det er jo steinbra at folk finner hverandre.

Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, ja, det er jo steinbra at folk finner hverandre.

Men du synes det er bedre lese om de som har det like jævlig som deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lest hele tråden, men mitt bidrag til tråden må være da jeg møtte en flott mann. Vi startet som venner i samme gjeng og jeg stusset på min egen interesse på grunn av at han var ganske egoistisk og kortenkt i sin egen livssituasjon.

Men etterhvert ble vi begge forelsket. Han forandret seg til rene drømmemannen og vi hadde noen helt utrolige måneder sammen. Han var jo fortsatt samme mannen, men han begynte å legge planer for seg selv og oss og de tingene som gjorde meg urolig i begynnelsen ble blåst vekk.

Men etter hvert som den nyforelselsesfølelsen la seg gikk det sakte men sikkert tilbake sånn som det var.. Jeg tror menn (og kvinner) kan forandre seg i den perioden hvor de er bare full av euforie av forelskelse, men når det har lagt seg er de i bunn og grunn bare seg selv.

Anonym poster: 729b63eb2cde6d69d2a679054dfbb1a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...