Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #41 Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor det? Han visste jo ikke at hun var en plan B.. han trudde bare at han var sånn.. at de følelsene han hadde for henne var de følelsene han kunne få for en dame.. Og hun hadde jo tydeligvis ikke noe problem med hvordan ting var siden de var sammen i ett år. Men jeg lurer på hvordan hun føler det nå, når hun ser hvordan han oppfører seg med hun nye. Har hun noe opp i hodet så går hun bare videre med livet sitt.
Papirbit Skrevet 13. juni 2012 #42 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Det ingen av dere forstår er at alt er egentlig Charlie sheen sin feil! EDIT: Oisann,skrev vist i feil tråd! Endret 13. juni 2012 av Papirbit 2
Gjest KateW Skrevet 13. juni 2012 #43 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tenker det at man velger menn slik som de er. Man kan ikke forandre menn, forelskelsesforandring er ikke permanent. Ingen er perfekte og uten feil, så da finner man en partner som er perfekt for seg, og tar dette menneske som det er, og baserer seg ikke på at det skal forandre seg eller bli noe det ikke er. 2
Sophie-Ann Skrevet 13. juni 2012 #44 Skrevet 13. juni 2012 Man skal ikke forandre seg, må man det, har man feil partner. Men man skal tilpasse seg og inngå kompromisser
Gjest Anna.S Skrevet 13. juni 2012 #45 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tenker det at man velger menn slik som de er. Man kan ikke forandre menn, forelskelsesforandring er ikke permanent. Nei men den sier alikevell litt om følelsene man har i den man er forelsket i. Jeg synes det betyr ganske mye at man er stormforelsket og virkelig føler man har møtt den rette. For kjærligheten blir vanskelig og det vil komme tider hvor gnisten er skikkelig borte. Har man tatt til takke med en som ikke har de helt rette følelsene vil han ikke gidde jobbe for å redde forholdet heller. 1
Gjest Marmot Skrevet 13. juni 2012 #46 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kjenner at jeg hadde blitt helt ubeskrivelig flau om kjæresten min begynte sånn på FB. Jeg rødmer bare tanken. 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #47 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Poenget er man ikke skal gjøre noe som helst. Man skal være seg selv og finne den personen som forguder deg fordi du er den du er. Det hjelper ikke det dersom man er en person som ikke har noe å tilby. Da må man forandre seg. Man er jo fremdeles seg selv bare med en annen adferd og annet tankesett. Dersom du tror at man kan sitte på rævva og at alt bare skal komme på sølvfa,t så mener jeg at du tar feil, det er ikke slik virkeligheten fungerer. Endret 13. juni 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #48 Skrevet 13. juni 2012 Men disse to har kjent hverandre i mange år da, og plutselig så smalt det, så da blir det litt anderledes. De er like forelska begge to og det er søtt å se på synes jeg Joda det er jo flott når det skjer, men jeg er fremdeles negativ når en mann kaster alt han har til side for å være med en dame på hin siden av landet. På en måte er jo det søtt at han er villig til å gå så langt for hun, men samtidig så mister han i alle fall i mine øyne litt av integriteten sin når han forlater alt for å være med henne. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #49 Skrevet 13. juni 2012 syns han høres ut som et rævhøl. tror ikke han tenker på hvor mye han sårer eksen ved å ha vært en dritt mot henne, og så snart ei anne jævla fitte som liksom er bedre dukker opp så skal han være så fantastisk. 2
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #50 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tenker det at man velger menn slik som de er. Man kan ikke forandre menn, forelskelsesforandring er ikke permanent. Ingen er perfekte og uten feil, så da finner man en partner som er perfekt for seg, og tar dette menneske som det er, og baserer seg ikke på at det skal forandre seg eller bli noe det ikke er. Jeg tror jo da at han ikke forandret seg. Dette er slik han er når han møter en dame som får han til å føle noe.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #51 Skrevet 13. juni 2012 Nei men den sier alikevell litt om følelsene man har i den man er forelsket i. Jeg synes det betyr ganske mye at man er stormforelsket og virkelig føler man har møtt den rette. For kjærligheten blir vanskelig og det vil komme tider hvor gnisten er skikkelig borte. Har man tatt til takke med en som ikke har de helt rette følelsene vil han ikke gidde jobbe for å redde forholdet heller. Vel, men hvor fantastisk er den her fyren når han faktisk i utgangspunktet var innstilt på å nøyes med det nest beste? Selv folk som ikke har vært forelsket før vet når de ikke er det. De skal unansett oppføre seg til folk (les damer). 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #52 Skrevet 13. juni 2012 Men jeg lurer på hvordan hun føler det nå, når hun ser hvordan han oppfører seg med hun nye. Jeg lurer jo veldig på hvilken adferd hun nye har ettersom hun har klart å hokke han.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #53 Skrevet 13. juni 2012 Jeg lurer jo veldig på hvilken adferd hun nye har ettersom hun har klart å hokke han. det vil jeg også jævlig gjerne vite!!!
Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #54 Skrevet 13. juni 2012 det vil jeg også jævlig gjerne vite!!! Sannsynligvis er ho totalt psyko i hue.
FantasDick Skrevet 13. juni 2012 #56 Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde valgt v.2.0 av den fyren ANY DAY! Får aldri nok av en super-forelska kjæreste.. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #57 Skrevet 13. juni 2012 Sannsynligvis er ho totalt psyko i hue. Hvis hun er det hvorfor pokker vil han ha henne da?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #58 Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde ikke fikset en mann som forgudet meg. Anonym poster: e8b9b6d4edc3eee2a388bca0ff886beb
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #59 Skrevet 13. juni 2012 Hvis hun er det hvorfor pokker vil han ha henne da? Hvorfor vil Steinar ha en dame som har en annen mann? Det er ikke noe god rasjonell/logisk forklaring på det. Det er slik det blir når følelsene tar overhånd.
Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #60 Skrevet 13. juni 2012 Hvis hun er det hvorfor pokker vil han ha henne da? Folk som ikke oppfører seg rasjonelt er veldig vanskelige å forholde seg til. Spesielt når følelsene har fått godt tak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå