Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg har en kamerat på Facebook. vi ble kjent via en nettdatingside for mange år siden og addet hverandre på facebook. Vi skulle treffes men før vi fikk avtalt noe hadde jeg møtt en og så møtte han ei også. De to var sammen i over ett år. Han la ut bilder av henne selvfølgelig men de var ikke så mye sammen i hverdagen og hadde på en måte hvert sitt liv. Hun var mest på han med tagging på Facebook osv. Vi snakket om dette en gang om hvordan han var i forholdet og han sa at han var sånn som person at han hadde behov for tid for seg selv. Han var forelsket men han ble aldri sånn stormforelsket som andre blir. Det var sånn han var og det hadde ingenting med følelsene hans for henne å gjøre. Vel for 3 måneder siden fikk han seg ny kjæreste. Jeg har aldri hatt noen på vennelista mi som har dulla og dalla så mye om kjæresten sin på profilen.. Han er helt i skyene og alt dreier seg om denne fantastiske kjæresten han har. Nå selger han huset og flytter til henne i en annen del av landet, og han skulle aldri flytte fra der han bor nå tidligere. Så dere ser hvordan en mann som ikke viser følelser, plutselig endrer seg når den rette dama dukker opp Hvorfor ta til takke med en mann som ringer sporadisk og trenger tid for seg selv når du kan finne en mann som ikke får nok av deg?? Endret 14. juni 2012 av Anna.S 13
Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Han minner meg litt om sånn som Tom Cruise ble når han møtte Katie Holmes. Kjæresten hans hadde lagt ut noen bilder fra ferien deres i sted og han hoppa forran en fontene og spiste henne nesten opp på ett annet.. Så søt.. 1
Steinar40 Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Han minner meg litt om sånn som Tom Cruise ble når han møtte Katie Holmes. Kjæresten hans hadde lagt ut noen bilder fra ferien deres i sted og han hoppa forran en fontene og spiste henne nesten opp på ett annet.. Så søt.. Er Katie og Tom fortsatt sammen da? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor ta til takke med en mann som ringer sporadisk og trenger tid for seg selv når du kan finne en mann som ikke får nok av deg?? Fordi jeg også trenger tid for meg selv og blir lykkelig av å vite at kjæresten min puster på egenhånd. 4
Envy Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Kan bli for mye av det gode også! Han der hørtes jo nesten litt slitsom ut 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Er Katie og Tom fortsatt sammen da? Jada. Og de har en datter sammen. 2
Gjest .-L-. Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Spørsmålet blir jo egentlig, hvordan skal en dame oppføre seg for å få en mann på kroken, eller få han til å "forandre" seg.
Gjest .-L-. Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Kan bli for mye av det gode også! Han der hørtes jo nesten litt slitsom ut Ja, jeg tenkte også at han virket litt needy. 1
Gjest "gjest" Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Jeg hadde vært skremt hvis jeg hadde vært damen. 1
Papirbit Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Ja, jeg tenkte også at han virket litt needy. Hvorfor høres han needy ut? Syns bare han høres forelsket ut jeg men er det virkelig sånn at hvis en mann er tilbakeholdende så er det fordi han egentlig ikke elsker deg nok da?
Envy Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 men er det virkelig sånn at hvis en mann er tilbakeholdende så er det fordi han egentlig ikke elsker deg nok da? Nei. Og i min verden hører sånn "profildulling på facebook" hjemme i tenårene 3
Papirbit Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Nei. Og i min verden hører sånn "profildulling på facebook" hjemme i tenårene meh,kanskje han blir sin vanlige selv når han faktisk er med jenta i virkeligheten også
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 KG i et nøtteskall. Er han for avvisende er han en dust. Er han for 'på' er han needy. Enkelt Jeg skjønner poenger i historien din og synes det er en koselig historie å lese Har selv opplevd noe lignende denne gangen! 8
Gjest "gjest" Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor høres han needy ut? Syns bare han høres forelsket ut jeg men er det virkelig sånn at hvis en mann er tilbakeholdende så er det fordi han egentlig ikke elsker deg nok da? Om enn ikke trengende, så hvertfall alt for intens. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Vel, de gangene jeg har vært stormforelsket opp i skyene, så har jeg fortsatt behøvd tid for meg selv. Livet ellers stopper ikke opp selv om man finner seg noen og aldri er forelsket. Det er mulig noen påstår at de aldri trenger tid for seg selv og ikke kan få nok av hverandre, men det tror jeg nok bare er i begynnelsen. Å være på hverandre 24/7 syntes jeg mest av alt høres veldig usunt ut og taler sjelden for et bra forhold over tid.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Vel, de gangene jeg har vært stormforelsket opp i skyene, så har jeg fortsatt behøvd tid for meg selv. Livet ellers stopper ikke opp selv om man finner seg noen og aldri er forelsket. Det er mulig noen påstår at de aldri trenger tid for seg selv og ikke kan få nok av hverandre, men det tror jeg nok bare er i begynnelsen. Å være på hverandre 24/7 syntes jeg mest av alt høres veldig usunt ut og taler sjelden for et bra forhold over tid. *...aldri så forelsket...* skulle det selvfølgelig være
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 Haha! Jeg har også sett noe lignende hos en kompis. Han har alltid vært en "gi faen i alt"-type, utad er han veldig tøff i trynet, litt arrogant og virker ofte litt kald når han prater om damer. Som det har vært mange av. Jeg visste jo at han hadde hatt ganske varme følelser for et par kvinner, men han var langt ifra typen til å rope det ut til verden. Men så traff han ei som fikk han til å gå helt på snurr, facebooken var bare elsker deg og savner deg og HJERTER og han bablet om verdens beste og fineste dame i ett eneste kjør Jeg og alle vennene hans skjønte jo ingenting, men syntes det var morsomt å observere. Jeg så egentlig ikke på det som at han hadde forandret seg til det bedre, heller at hun hadde gjort ham midlertidig sinnsyk! Det gikk til helvete til slutt da (hun var sinnsyk), og jeg har ikke sett han sånn siden selv om han har hatt et par kjærester etter det. Heldigvis, hehe.
Gjest .-L-. Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor høres han needy ut? Syns bare han høres forelsket ut jeg Kanskje det bare er meg, men jeg synes det er rart når menn går all out på facebook å skriver side opp og ned med i <3 you. men er det virkelig sånn at hvis en mann er tilbakeholdende så er det fordi han egentlig ikke elsker deg nok da? Nei :gjeiper: Folk har forskjellige måte å vise det på/gå frem på. Er nokk bare Anne.S som drømmer om en mann som hiver vekk alt for å være med hun :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå