Jinx Skrevet 7. januar 2005 #921 Del Skrevet 7. januar 2005 Godt å lese at du har det SÅ bra!!!!! Begynt å planlegge 1 årsdag da ? Det siste året har gått sååååååååååå fort... Får nyte enda mer - hver en dag i dette året !!! Godt nyttår vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #922 Del Skrevet 9. januar 2005 Lukas er syk. Hadde et par dager og netter med høy feber, nå er den gått over og blitt til hoste, sår hals, snørr og diare...ja, ja.. Litt redusert men stadig like fornøyd om dagen. Natten er verre, tett i nesen og i det hele tatt stakkar- gullet mitt. Tiden flyyyyr! :o Snart 1 år ja, vi sender ut innbydelser i morgen, litt trege. Det blir barnebursdag med hans små venner om to helger og familien kommer på selveste dagen... Tenkte på langpanne- sjokoladekake og muffins og en skål med sånne kjeks for de fra 6mnd og oppover- fra Hipp, han eeelsker dem. Og små leskedrikker m sugerør fra nestle og kanskje gele.... 5 små venner skal han be. Men han ville gjerne hatt med noen små "venner" fra både Sverige, Bergen og Trondheim også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #923 Del Skrevet 11. januar 2005 Så ble mora syk.. dro på jobb i går med feber og var helt ferdig da jeg endelig kom hjem, i dag ringte jeg og sa jeg ble hjemme. sov til ett! :o Mye bedre nå, skal jobbe i morgen. I går natt lærte vår lille litt trege.. venn å reise seg opp selv. han klarte det altså før ett år, lille makelige skatten vår Så det var jo en ny morsom erfarnig og stor tid av forrige natt ble brukt til nettopp dette.Det kommer det kommer... Jeg måtte ligge på sofaen i natt, for jeg vekte Lukas med snorkingen min... :oops: var så tett... Nå skal vi leke litt før barnetv og så er det kveldsmat og litt varm melk før pysj og tannpuss og god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. januar 2005 #924 Del Skrevet 11. januar 2005 God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #925 Del Skrevet 15. januar 2005 Lukas skal sove hos mormor i natt! Vi har vært og levert han og det er aller første gang. det går nok kjempebra, og er så absolutt på tide, for oss alle Det er kun 3 dager til den berømte 1 års dagen. Familie selskap på selve dagen og barnebursdag om en uke, og gjett hva ..ALLE har sagt de kommer ...vææ, vi blir ca 20 stk neste lørdag, 7 barn, små tasser overalt. Men vi gleder oss. Og det går nok bra! Ludde har kjøpt en av Fimblene til han og vi parkeringshus fra Fisher price. Lukas eelsker fimblene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 15. januar 2005 #926 Del Skrevet 15. januar 2005 Spännande med övernattning hos mormor! Vi har inte vågat det än eftersom Malvin vaknar några gånger per natt och dessutom ammas på morgonen. Men det är helt rätt att pröva tidigt. 1 årsdagen, härligt med många kalas. Det hade jag också gärna haft men vi är mitt uppe i flyttbestyr och får ta igen det senare! Vad är Fimblene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #927 Del Skrevet 15. januar 2005 Fimblene er noen søte, rare dyr som er på barnetv en gang i blant, de synger søte sanger og mamma'n til Lukas liker dem også veldig godt.. Nå har jeg mailet gratulasjon til Lukas som skal stå i lokalavisen..og til vg nett også. Alle skal få se vår flotte 1 åring.. :oops: Mannen og jeg har drukket opp en flaske rødvin og spist lasagne..Han er bare og lufter Ludde en tur, så da smatt jeg inn her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 16. januar 2005 Lukas har vært en drøm å passe,og mormor gleder seg allerede til neste gang... Nå er pappa og henter han, jeg skal løpe gjennom dusjen før de kommer. Vi sov til nesten elleve i dag... :o Og hadde en fortryllende aften i går, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. januar 2005 #929 Del Skrevet 16. januar 2005 Åh så herrrrrrrrrrrrlig Kipa!!!!!! Veldig kjekt med en slik mormor.. *ønske seg* Håper solen skinner i Drammen idag :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. januar 2005 #930 Del Skrevet 19. januar 2005 Kjære lille Lukas Gratulerer med 1årsdagen som var i går !!! Har ventet på dagen din lenge nå, og da den endelig kom glemte vi helt å stikke innom mammas dagbok og gratulere :oops: MEN håper dagen ble kjempe fin, og at du fikk mange fine pakker.. Mange gode klemmer fra Nathaniel, Imre og Jinx! + + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 19. januar 2005 #931 Del Skrevet 19. januar 2005 Owææ - det gikk i glemmeboka mi og! :o Gratulerer med dagen, Lukas! Litt på etterskudd, men du er vel ikke ferdig med å feire enda, vet jeg? Store gutter feirer bursdagen sin minst to ganger! :D til deg og mammaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. januar 2005 #932 Del Skrevet 19. januar 2005 Kjære lille Lukas Gratulerer med 1årsdagen som var i går !!! Har ventet på dagen din lenge nå, og da den endelig kom glemte vi helt å stikke innom mammas dagbok og gratulere :oops: MEN håper dagen ble kjempe fin, og at du fikk mange fine pakker.. Mange gode klemmer fra Nathaniel, Imre og Jinx! + + Samme gjelder herfra også... :oops: Måtte tilbake i dagboken din og se om det var 18 eller 19... Og når dagen endelig kom - klarte jeg å glemme det... Men bedre en dag for dent enn aldri...: Gratulerer så masse med overstått 1 års dag, Lukas. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. januar 2005 #933 Del Skrevet 19. januar 2005 GRATULERER på etterskudd fra meg også! Grunnen til at jeg ikke har vært her, men sendte melding i stedet, er fordi jeg har vært uten nett noen dager... Håper dere hadde en kjempeflott dag! :-) Ikke vanskelig å forestille seg at herlige Lukas er en drøm å passe nei... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. januar 2005 #934 Del Skrevet 20. januar 2005 ooops..! :oops: Gratulerer så masse med 1-års dagen som var, Lukas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. januar 2005 #935 Del Skrevet 20. januar 2005 Gratulerer från Stockholm jag har knappt tid med nåt denna vecka - är mitt i flyttbestyren *längtar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #936 Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen hjertelig takk for koselige bursdagshilsner!! Nå har vi en 1- åring og en barnehagegutt i huset... Vi har feiret han siden tirsdag omtrent ja..du hadde nok rett i det, Jolie.. Tirsdag med familien, mormor hadde laget bløtekake, vi litt middag først og han fikk masse fine gaver :rosasmil: I storslag med skjorte og slips, koste seg med kake og sjarmerte oss trill rundt- som alltid! Lørdag barneselskap, wow, så moro det var. 6 1- åringer først rundt bordet, spiste is og kaker, hadde hatter på hodet og drakk av små leskedrikker med sugerør.. :hjerter2: Den vakreste var LUKAS!! Fikk mere fine gaver... Søndag ba vi inn naboene på pizza og restekaker...mere gaver og lek og moro. Barnehage er bare moro, han er så flink! Vi er super- stolte av den lille, store gutten vår!! Vinker til pappa'n første dagen og koser seg med de andre voksne, skal sove der i morgen. Dagene FLYR...Hele forrige uke gikk jo til kake- baking og feiring. Helgen også. Og denne uken tilvenning.. Vi har det bra i hvertfall, det må jovære et bra tegn at jeg er her inne mindre..selv om jeg savner litt av den tiden også.. Nå skal jeg smelle sammen en periodeplan og så planlegge avd. møte i morgen, mye å gjøre der ja...men det ordner seg vel. .Avd så helt for jævlig rotete ut da jeg kom tilbake, litt av gangen så blir det bra. I dag har jeg rydda i formingsmaterialer. At noen kan rote så mye. Barna har hatt null grenser, fått lov til å danse på bordet blant annet... :o Det er det slutt på nå, vi har det moro, men det må grenser til for å bli en god barnegruppe. Jeg er sliten, men jobber jo mot et mål. Få tilbake alt jeg hadde arbeidet for før jeg gikk i permisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. januar 2005 #937 Del Skrevet 27. januar 2005 Høres ut som en alle tiders feiring han har fått! :rosasmil: Det lyser av hele innlegget ditt hvor stolt du er av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #938 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, jeg er super- stolt. han er så flink og jeg blir bare mer og mer betatt av han... Tilvenningen har gått som en drøm, han bare er fornøyd der hele tiden, vinker til pappa og mamma. Når jeg sniker meg inn for å se litt på han..er han så opptatt med de andre barna, og lekene..og de voksne også. Det er så deilig å ha en så fornøyd liten gutt! Spiser godt og sover godt i barnehagen også. Hva mer kan mamma og pappa ønske seg da.. I kveld har han badet, han digger å bade nå, plasker og holder på. Fikk noen nye badeleker til bursdagen også, de er visst kule! Og så fikk han på sin supermann- pysj, spiste en brødskive, selv, og la seg til å sove..sukk :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. januar 2005 #939 Del Skrevet 28. januar 2005 Herlig å lese Kipa... Tusen takk for gratulasjon på sms... Planer for helgen da ?? :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. januar 2005 #940 Del Skrevet 30. januar 2005 Herlig lesning. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg