Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Skagen er helt nydelig! Jeg er misunnelig.

Enig med havsulen - det virker som om dere har det kjempekoselig. Gleder meg til jeg får pludreunge :wink:

Jeg er sikker på at du ble kjempefin på håret. Det er skikkelig deilig med litt stor forandring i blant. Jeg har også lyst til å være blond, men jeg tror at mannen min hadde beina ut av huset da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Havsulen det var koselig skrevet!! :bukke: Men jeg vet jeg er litt sånn...elsker de små tingene som gjør livet godt å leve!! Liker store ting også da..Som en ferietur!! :)

Skagen er herlig! Vi var der på bryllupsreise vi, i 30 grader varmt, nyforelska igjen og nygift..trenger jeg si mer.. :wink: Vin, god mat, hverandre... :hjerte: bade sole, og en liten tur på museum.. :ler:

denne gangen blir det feiehus med foreldrene våre..vårt lille barn :hjerter: , og nyforelska..igjen! Det blir sikkert masse kos, og har vi behov for det er det helt sikkert noen som vil være barnevakt!

Vi har ikke hatt noen til å passe Lukas ordentlig enda..det er vel på tide. Mamma har vært her og sett etter han en time før mannen kom hjem da jeg skulle bort. Og han har blitt trillet i byen av en venninne mens jeg var hos legen..Men vi får vel ta en kveld med kino og restaurant snart kanskje...og mormor kommer gladelig det vet jeg :Hehe:

takk for hilsen Hanni koselig å se deg her inne. Jeg følger spent med på dere gravide, det er så koselige, nesten litt vemodig, men bare litt

- snart er dere begge mamma'r med hvert deres lille sjarmtroll som pludrer og ler :hjerter:

- for tiden går fort. Lukas er 5 måneder til fredagen, kontroll i morgen med vaksine. Sist gang gik det så bra..håper det gjør det nå også!

På fredag skal vi til N og lille S, 9 mnd. Og der kommer mannen og henter oss, vi skal på helgebesøk til venner som har flyttet fra byen til et lite småbruk i skogen. Idyll..men bare for en helg for meg. Jeg må ha litt liv rundt meg = butikker og sånt... :ler:

Lukas sover nå ute, vi har gått en lang tur vi tre som er hjemme i dag. Og så har jeg fylt en svær tilhenger med søppel sånt som er fra diverse byggeprosjekter. Det blir liksom aldri tomt... :roll:

Gresset spirer som bare det foresten, masse grønt der vi har sådd, Solsikkene har stikket såvidt opp også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabogutten sa, "HVA ER DET DU HAR GJORT MED HÅRET DITT, ER DET PARYKK"

:hoho:

Regner med du sender bilde ??

Litt skuffet over at jeg ikke fikk noe :kline:

lenger oppi gata her.. :cry:

LUKAS ER SKJØNN !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kline: tilbake! Til Lillen og Jolie også!!

Kjære søte Jinxen..det betydde tilbake til deg og i tillegg var det til Lillen og Jolie... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Når en reiser på ferie med foreldre - er jo fordelen at en gjerne kan få litt barnevakt og finne på noe - bare du og mannen... :kline:

Av barn og fulle folk får en høre sannheten - er det noe som heter... :wink:

Var i bryllup forrige helg. En 4-år gammel bryllupsgjest ble temmelig skuffet da han forsto at brudgommen hadde skiftet ut "prinsessen" sin...

Da angret sikkert den nygifte fru på at hun ikke hadde sminket seg til frokostbuffeten... :ler:

Ha en strålende onsdag.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et herlig liv dere lever! :hjerter2:

Og så vidt jeg vet, er været flott også!? :sjenert:

Kan du være så snill og si at det finnes en vei til Drammen utenom Oslo...? Jinx og jeg holder på å feige ut. Og så må selvsagt alt annet klaffe i tillegg da... :wink:

Stoor klem ditover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för :blomst_opp: inne hos mig - den gladde. :P

Det låter verkligen härligt med långväga besök och ert gästrum. Jag längtar tills dess vi kan ha möjligheten att erbjuda mannens släkt och våra vänner ett eget gästrum.

Jag blir så glad när jag läser om Lukas - för det påminner mig (egoistiskt nog) om Malvin och det han gör - de är ju ungefär lika gamla.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 måneders kontroll;

7740 g tung

66 cm ( jeg tror bestemt at han er lengre!...) lang

42, 5 cm i hodemål.

Han imponerte på alle måter. Rulla rundt flere ganger så helsesøster så det, var veldig aktiv, kjempe flink til å ligge på magen lo høyt, strakk seg, tok med begge hender og fulgte etter lekene hun holdt opp og flørta med alle :hjerte:

- og sprøyta..den merka han ikke engang... :)

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en blæh- dag.... :tunge1: Men i ettermiddag er det bra igjen.... :roll: Men først noen timer med blæh....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Ønsker deg en :tommelsmil: strålende helg etter en blæ dag i går...

Bedre i dag...?

Lukas har en flott vekt han. :hjerte:

Fredagsklem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok blæh-dagen torsdag helt av eller? :trøste:

Jeg vil at du skal skrive og si at alt er bra igjen :sur:

:klovnmedsjubløtkakeritrynet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er bra, veldig bra!

hadde min aller første kjøretime på torsdag, det var det som var blæh...herregud, grudde meg i tre dager jeg, var sur som et hespetre... :roll:

- men det gikk over all forventning..ikke moro, men ikke så ille som jeg hadde trodd. Er jo bedre enn jeg trodde jo.. :wink:

Har vært borte i helgen, hos venner i Finnskogen. Øsende pøsende regnevær som i resten av landet..., men inne- kos! :D

I dag hadde mamma invitert seg og venninnne hit..så gjett hvem som har rufsa de luxe i dag...

Lukas vil ikke lenger ligge på ryggen, han ruller over så fort sjansen byr seg og så ligger han der da- på magen til han blir lei, og da må mamma hjelpe til med en gang, for tilbake kommer han ikke av seg selv.. :ler:

Han er så søt!!!

Fikk nye kule klær av mamma sin venninne, og et skjerf, det har han hatt på i kveld, sittet i baby bjørnen og vært kul :hjerter2: En liten pirat, med sine burberry bukser....sossen! :hjerte:

I morgen kommer to venninner og jentene deres, en på 7 mnd og en fire dager yngre enn Lukas. Blir kooos det!

Takk for koselige hilsener!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satt ikke i babybjørnen når vi hadde besøk altså...måtte inne å rydde opp foør evt. misforstår...

nå vil jeg ikke ha flere bløtekaker i trynet... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...