Kipa Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 2. juni 2004 ny avatar er Lukas som ligger på magen på gulvet med hånden som støtter opp hodet- egentlig et knall fint bilde, men det ble ikke så bra som avatar... Dagen begynte kl 6 og nå sover Lukas, jeg skal dusje...snaaart... Og så sole og gå en lang tur i det fine været! Ingen kjedelig rufsing i dag nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #322 Del Skrevet 2. juni 2004 nå ble det litt bedre, men fortsatt litt uskarpt.. det er et av de fineste bildene jeg har tatt av Lukas, tror jeg vil forstørre det! Og så er det første gangen han er ordentlig blid når han ligger på magen, for det er jo litt slitsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #323 Del Skrevet 2. juni 2004 migrene........god natt! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2004 #324 Del Skrevet 3. juni 2004 Store rufsedagen idag eller ? Synes du er kjempeflink jeg og... Jeg har alltid lurt på hvordan man får seg en dusj når man har en baby som kanskje ikke sover så masse...men du er vel heldig du?! Mitt nydelige fadderbarn har litt skjevt hodet, og de har ikke gjort så mye med det. Er det vanskelig å "sperre" for den ene siden uten at han skriker hele natten eller? Er det farlig, eller er det bare forfengelighet som gjør at man gjerne skal rette på det? Går det seg til av seg selv også? Hva gjør dere på fysio mon tro? Hvordan fikk svigerinnen din barn, og når? Du har nok skrevet om det da det skjedde...!? Husker ikke nå jeg.. Er det andre lover i Sverige? Synes det er flott jeg... Ha en koselig helg! Det går så bra så... Også slappe av litt og..!? Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. juni 2004 #325 Del Skrevet 3. juni 2004 Herlig bilde av Lukas Det er så godt å tenke på deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #326 Del Skrevet 3. juni 2004 Nå er vi ferdig med stor rufsen... Migrenen i går kveld ble til feber og tull utover natta..men på formiddagen i dag var det borte. Men da var jeg og Lukas i byen og kjøpte gave til mamma, et kjempe fint sommerfugl- kjede som jeg egentlig vil ha selv..men jeg kjøpte en ring til meg i steden som passer til blomst- kjedet mitt i turkis. :D Jeg har vært og bestilt min første kjøretime!! :o Fysioterapeuten var ikke bekymret for Lukas, han er visst så myk at det ikke er noen fare, men jeg fikk råd om å kjøpe en pute til han, så da har jeg gjort det, og da lå han jo med engang rett opp med hodet Vi fikk en oppfølgingstime 1. juli, det er jo bra! Vi skal fortsette sånn vi har gjort, stimulere til riktig side og la han ligge mye på magen, og det passer bra, for det er jo det han liker best om dagen! Koselige ord fra Lillen og Jinx -og Lillen, jeg dusjer når Lukas er våken og som regel går det bra, *husker da han var helt ny og naboen måtte komme ned..eller den dagen da mannen var på tomta til seks på kvelden og jeg fortsatt gikk i morgenkåpe... * Tror ikke jeg har skrevet om svigerinnes barn, det er ikke hennes biologiske men sambo's- og pappa'n er med i bilde. de har kontrakt og greier. Har vært på et program på svensk tv, siden det er litt spesielt, de var i Finnland og "ordna" det ..klaff på 3 forsøk... En liten kjapp titt rundtomkring før jeg tar natta' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja...i dag kommer dem. Mannen er dratt til Gardermoen for å hente dem, vi har lånt bilden til mamma tilogmed hun har måttet vasket bilen..pga Luddehår..Men nå bør det helst gå bra. Vi rufsa i 5 timer i går, og enda så var mannen med på mye av det! Nå skal jeg opp på rommet dems og sette noen lupiner i en vase og ta på sengetøy, samt legge fram håndklær. det er ikke så varmt i dag, men deilig alikevel. Lukas har på seg off- white capri og knall grønn t- shirt- ingen sokker. Og sover godt i vuggen. Sov til 7. 15 i dag- som han pleide å gjøre før vi begynte med grøten..* håpe* Vaskerommet fikk ingen rufs i går, så det er hva jeg har igjen her inne, og så har jeg plukket blomster til spisestuebordet. Vi er så heldige, synes jeg da..at det vokser forglemmegei på gården.. det er den nydeligste lille blomst jeg vet om!! har laget en bukett med det og slike små lilla blomster på tykk stilk- hva nå de heter... Og så skal jeg lage kyllingsalat og kjøpe ferske rundstykker på bakeren, som faktisk er like nedi bakken her..* heldig!* Da putter jeg bare lukasen oppi babybjørnen og tusler av gårde.. bare han våkner før de kommer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. juni 2004 #328 Del Skrevet 4. juni 2004 Åh så härligt det låter med nystädat hus, blommor på bordet och besök på väg. Ha en jättetrevlig helg med svigerinnorna och se till att Lukas lär sig lite Stockholmska så han kan prata med Malvin ;-) trevlig helg Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2004 #329 Del Skrevet 4. juni 2004 Koselig med besøk ja... Men enkelte ganger er det kjekt når de kommer - og kjekt når de drar... Lukas er jo bare så herlig... Kjekt å høre at han sover litt lenger. Slitsomt når en ikke får sove ut skikkelig... Her har vi gidd opp helgevasken foreløpig. Har nok med å male/montere/rive ned (ikke det vi har montert... ) +++ Men om noen uker skal det bli andre boller her i huset også. Husker også den tiden da jeg faktisk ikke kom meg ut av morgenkåpen før det ble sengetid igjen... :oops: Ha en strålende helg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. juni 2004 #330 Del Skrevet 5. juni 2004 De skal prise seg lykkelige Kipas gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #331 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 7. juni 2004 helgen har vært bra, ingen allergi- reaksjoner...!!! Vi har spist mye god mat, desserter & kaker, drukket mye god vin og cognac.... Vi har gått tur i skogen med niste og kakao. :rosasmil: Vi har vært på plantasjen og fått både epletre, (det var jo Lukas dåpsgave) og i tillegg til det rabarbra, pioner, stauder i ulike slag og plenfrø. Vi har sådd blomster og plen. - og spist is og slikket sol! - og lekt og kost! - og når de dro sa de jeg hadde vært en perfekt vertinne, det er ikke dumt å høre etter så mye "ordning.." I dag regner det, men det er litt godt synes vi som er hjemme, Lukas, Ludde og Kipa. Vi skal nok gå en tur i regnet, må bare få meg frokost først. Ny rutine for Lukas er å sove til sju igjen, yes! Men i dag ville han også sove etter maten, helt til ti.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. juni 2004 #333 Del Skrevet 7. juni 2004 Åhh, jeg er misunnelig på deg som er i gang med hagen.. har bare leire foreløbig vi.. Vet ikke om det blir noe plen i år i det hele tatt.. :-( Men neste år, da skal vi også ha peoner og epletre..! Så flink Lukas er til å sove da.. håper Sebastian er like medgjørlig.. Søt er han også, forresten.. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. juni 2004 #334 Del Skrevet 7. juni 2004 Høres ut som dere hadde en flott helg Kipa! Kos deg med guttene... Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. juni 2004 #335 Del Skrevet 8. juni 2004 Gratulerer som den perfekte vertinne! :-) Så hyggelig å få ros når man har gjort en stor innsats. Tenk når dere tar i mot gjester neste sommer! Med gressplen og blomstrende pioner! Det blir bare bedre og bedre, dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. juni 2004 #336 Del Skrevet 8. juni 2004 *drømmer om hage med plen og steintrapp ned fra huset hvom man drikke morgenakffen og hører fuglene synger og ser at blomstene strekker seg mot de første solstrålene for dagen. Drømmer om blomstrende frukttrær i egen hage. Og drømmer om en liten guttepjokk som løper etter sommerfuglene...* *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 9. juni 2004 Har vært tiltaksløs et par dage, alt er liksom et ork....Lukas er litt små- grinete...og jeg gidder ingeting, ikke noe i huset i hvertfall..Klærne ligger i bunker på vaskerommet.. har tro på at dette er dagen det snur! - den starta i hvertfall bra, fornøyd Lukas spiser seg god og mett, pludring og hvining (!) på stellebordet, sovnet til første dubben uten noe tull...sover godt nå.. Får besøk fra jobben i dag, har bakt gulrotkake og "sjoko- banan" kake. Skal ta en rufs. Er mer opplagt enn på lenge!! Mamma kommer snart på lunsj, skal sette på en vaskemaskin og rydde ut av oppvaskmaskinen samt rydde i klær på vaskerommet. Yes, jeg har en god følelse av at jeg kommer sterkere tilbake i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. juni 2004 #338 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er vel bare slik at enkelte dager orker en ingenting. Andre dager: Oslo marathon...? No problem... Veeeel... Det er deilige dager. Koselig å høre om hverdagslige hendelser om deg og Lukas. Håper du koste deg med besøket fra de på jobben. Godklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 10. juni 2004 Side to!! Hadde en så koselig kveld i går med gode kollegaer!! Fikk høre siste nytt om det meste og skravla satt løst! Energien er tilbake , og trikset var- ikke legge seg igjen etter å ha stått opp første gangen...Lukas- snuppen våkner jo ikke før sju, så jeg behøver jo ikke legge meg igjen da. Eller jeg kan ikke gjøre det, blir helt tappet for energi og kommer meg nesten ikke opp igjen... I dag våknet han åtte! har fått gitt han mat, fått meg frokost, surfa endel..dusja og bestilt time hos frisøren! YES... Mandag kl 15.00- Egentlig litt for tidlig på dagen for at mannen kan være sammen med Lukas, men han slutter litt før den dagen, slik at jeg skal bli fiin..er vel lei av å se det forferdelige huet mitt Jeg har aldri gått så lenge som nå uten å farge det..nesten 3 måneder!!! :o Skal bli lyyyyyyyys... Gleder meg masse!! Ludde er hjemme i dag også, vi har begynt at han er det de dagene jeg ikke har noen planer. I morgen er det lunsj med M og feriepengene kommer!!!!!! Blir nok noe shopping da..Hvertfall bh...har en svart og to hvite nå og kun den ene hvite er god, det går ikke an...!! Må ha en bikini, vil ha sånn boxershorts underdel...og i fjor var jeg forsent ute...og dessuten hadde jeg baby i magen.. Også skal jeg kjøpe olje til trappen, og noe lekkert sommertøy... Lukas sover, når han våkner er det grøt, stell- har ikke kledd på han enda..er så greit å mate i pysj..og så ut på tur! I går hadde han foresten på seg de nye burberry olabuksene sine fra faster...gjett om han var kul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2004 #340 Del Skrevet 10. juni 2004 Så sommerlige farger du har brukt nå! Nydelig! :hjerter2: Skal du fjerne Karius-fargen?? :o Skal du bli blond? Eller bare lyserød? Gleder meg til å lese om det... Jeg var nesten for sent ute for å få den bikinien jeg ville ha på h&m. Det hang ganske mye forskjellig der altså, men jeg har en veldig populær størrelse. Så jeg måtte kjøpe hipsters på en butikk og overdel på en annen... Men lekkert sommertøy kryr det av! Blir nesten litt småkåt av å shoppe sommerklær jeg! Ihvertfall rusa! Jeg har også få bh'er. Eller...har mange som er 5-6-7 år gamle, som jeg aldri bruker, men har bare to jeg bruker. En svart og en hudfarget. Og enda leter jeg etter en som ikke "synes" gjennom (sømmer). Jeg håper du finner alt du trenger, og ellers alt du begjærer! Jeg og Jinx vurderer en liten biltur...men ingenting planlagt forløpig. Mye som må klaffe. Side TO? Det må være en feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg