pinar Skrevet 17. juni 2012 #261 Del Skrevet 17. juni 2012 Et mål til danmark nå så ryker tyskland ut! KOM IGJEN DANMARK! SEND TYSKERNE HJEM SOM I FØRTIFEM Så scorer tyskland. Fuck it. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. juni 2012 #262 Del Skrevet 17. juni 2012 Et mål til danmark nå så ryker tyskland ut! KOM IGJEN DANMARK! SEND TYSKERNE HJEM SOM I FØRTIFEM Så scorer tyskland. Fuck it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #263 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Danskene må score tre nå for å slå ut tyskerne. (og to for å gå videre) Jeg har ikke store forhåpninger. Men syns ronaldo fortjener en hat-trick nå Endret 17. juni 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. juni 2012 #264 Del Skrevet 17. juni 2012 Danskene må score tre nå for å slå ut tyskerne. (og to for å gå videre) Jeg har ikke store forhåpninger. Ja det er nok litt mye å håpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. juni 2012 #265 Del Skrevet 17. juni 2012 Tyskland og Ronaldo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. juni 2012 #266 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvordan i all verden har hun dama på Nrk fått denne jobben?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. juni 2012 #267 Del Skrevet 17. juni 2012 Pasningen fra Pereira da til Ronaldo`s scoring. Det er av absolutt ypperste kvalitet....jeg fryder meg når jeg ser sånt :) Enig! Synes kampen var bra spilt jeg, mange sjanser! Gleder meg til Spania - Kroatia imorgen, heier på Spania hele veien men Portugal er en god nummer 2 hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #268 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvordan i all verden har hun dama på Nrk fått denne jobben?? En ting er at de absolutt skal ha med kjerringer, men de kunne klart bedre enn det her. Så eneste muligheten jeg kan se er at hun må ha hatt Bjerkaas i munnen mer enn en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 17. juni 2012 #269 Del Skrevet 17. juni 2012 Idag viser Ronaldo klasse. Hadde han hatt litt mer tur så kunne han jaggu puttet to til !! I tillegg er midtforsvaret til Portugal gode, samt en fiks Pereira og en offensiv Coentrao. Meireles og Mouthino gjør manns jobb på midtbanen. Nederland var omtrent sjanseløse i denne kampen og fortjente å reise hjem med null poen i bagasjen. Om Portugal fortsetter sånn så tar de Tsjekkia og er i semi`n..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. juni 2012 #270 Del Skrevet 17. juni 2012 Og de nevnte at Nederland og Portugal er naboer? I hvilken verden er det? Som forventet, men ikke ønsket røyk Nederland (dessverre fortjent) ut. Jaja, da får jeg glede meg videre med Tyskland. Og Nederlands første kvarter i dagens kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. juni 2012 #271 Del Skrevet 17. juni 2012 Enig! Synes kampen var bra spilt jeg, mange sjanser! Gleder meg til Spania - Kroatia imorgen, heier på Spania hele veien men Portugal er en god nummer 2 hos meg Samme her, men slenger med Frankrike for min del. En ting er at de absolutt skal ha med kjerringer, men de kunne klart bedre enn det her. Så eneste muligheten jeg kan se er at hun må ha hatt Bjerkaas i munnen mer enn en gang. Hun har forferdelig stemme, og hun snakker hakkete og vet ingenting. De kunne lett klart å finne en bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. juni 2012 #272 Del Skrevet 17. juni 2012 Og de nevnte at Nederland og Portugal er naboer? I hvilken verden er det? Som forventet, men ikke ønsket røyk Nederland (dessverre fortjent) ut. Jaja, da får jeg glede meg videre med Tyskland. Og Nederlands første kvarter i dagens kamp. Nei, de nevnte at Nederland tapte mot Spania i Vm finalen, og nå mot nabo Portugal. Altså Spania sin nabo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 17. juni 2012 ORANJE, WTF?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. juni 2012 #274 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei, de nevnte at Nederland tapte mot Spania i Vm finalen, og nå mot nabo Portugal. Altså Spania sin nabo. Aah..Makes sense. Fikk nok ikke med meg alt i surmulinga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #275 Del Skrevet 17. juni 2012 Idag viser Ronaldo klasse. Hadde han hatt litt mer tur så kunne han jaggu puttet to til !! I tillegg er midtforsvaret til Portugal gode, samt en fiks Pereira og en offensiv Coentrao. Meireles og Mouthino gjør manns jobb på midtbanen. Nederland var omtrent sjanseløse i denne kampen og fortjente å reise hjem med null poen i bagasjen. Om Portugal fortsetter sånn så tar de Tsjekkia og er i semi`n..... Håpet er lysegrønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #276 Del Skrevet 17. juni 2012 Tyskland og Ronaldo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #277 Del Skrevet 17. juni 2012 Oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #278 Del Skrevet 17. juni 2012 Oppdatert. Fin tråd du har laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juni 2012 #279 Del Skrevet 17. juni 2012 Fin tråd du har laget Ja, veldig bra! Jeg er innom stadig vekk for å sjekke resulteter jeg har glemt og for å se når og hvor kampene vises på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #280 Del Skrevet 17. juni 2012 Takk, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå